Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.quote:
Oh zo, het zijn de befaamde puntjes die vaak leuke dingen insinuerenquote:Op maandag 22 september 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.
Ruimte voor eigen gedachtes en fantasie.
Oeh nicequote:Op maandag 22 september 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.
Ruimte voor eigen gedachtes en fantasie.
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 september 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, ik welquote:Op maandag 22 september 2014 00:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wijsneus
En jij ook niet denk ik?
Maar toch even sneak peeken hier in het topic.quote:
Ja, was nog even iets aan het eten, had trek.quote:Op maandag 22 september 2014 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar toch even sneak peeken hier in het topic.
En wat zit of zat je te snacken?quote:Op maandag 22 september 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was nog even iets aan het eten, had trek.
Lekker bijkomen van je dateavonturenquote:
Cup-a-soup.quote:Op maandag 22 september 2014 00:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat zit of zat je te snacken?
Soort vanquote:Op maandag 22 september 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker bijkomen van je dateavonturen
[..]
Cup-a-soup.
Ik ookquote:
Barbquote:
Hoewel allang geen 4 uur meer, blijft het lekker. Welke smaak? Persoonlijk vind ik de asperge en de tomaat het lekkerst.quote:
Tuinkruidenboullion.quote:Op maandag 22 september 2014 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Barb
[..]
Hoewel allang geen 4 uur meer, blijft het lekker. Welke smaak? Persoonlijk vind ik de asperge en de tomaat het lekkerst.
Wellicht een optiequote:Op maandag 22 september 2014 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Nieuwe slaappoging proberen? Met mooie dromen?
Hoezo vaag?quote:Op maandag 22 september 2014 01:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wellicht een optie
Ik droom de laatste tijd trouwens wel enorm vaag
Is goede muziekquote:
Geen idee, echt niet. Normaal herinner ik flarden van wat ik gedroomd heb en vergeet ik dat weer, maar de laatste tijd blijven ze door mijn hoofd heen gaan. Ik snap er niks vanquote:
je draagt een gewei in bed? daar mag ik dan vast wel een pic van maken, lijkt me wel episch om te zien.quote:Op maandag 22 september 2014 01:24 schreef Yvie_lu het volgende:
ook goed? Ik vind het hier
wat te vroeg voor.
Warme rode oortjes
Ik heb afschroefbare, anders kan ik inderdaad niet lekker slapen.quote:Op maandag 22 september 2014 01:27 schreef perro. het volgende:
[..]
je draagt een gewei in bed? daar mag ik dan vast wel een pic van maken, lijkt me wel episch om te zien.
wanneer draag je ze dan? ik draag wel altijd mijn muts in bed namelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb afschroefbare, anders kan ik inderdaad niet lekker slapen.
Aan alles is gedacht
's avonds, voor het slapen gaan, om alles even lekker warm te krijgenquote:Op maandag 22 september 2014 01:32 schreef perro. het volgende:
[..]
wanneer draag je ze dan? ik draag wel altijd mijn muts in bed namelijk.
op de een of andere manier word ik nu wel erg nieuwsgierig naar die dingen. als je er alles mee warm krijgt terwijl je ze op je hoofd schroeft.quote:Op maandag 22 september 2014 01:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
's avonds, voor het slapen gaan, om alles even lekker warm te krijgen
Nou niet alles, maar de meeste warmte gaan verloren via het hoofd,quote:Op maandag 22 september 2014 01:35 schreef perro. het volgende:
[..]
op de een of andere manier word ik nu wel erg nieuwsgierig naar die dingen. als je er alles mee warm krijgt terwijl je ze op je hoofd schroeft.
heeft dat misschien iets met de rode oortjes te maken?
Klinkt vermoeiendquote:Op maandag 22 september 2014 01:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, echt niet. Normaal herinner ik flarden van wat ik gedroomd heb en vergeet ik dat weer, maar de laatste tijd blijven ze door mijn hoofd heen gaan. Ik snap er niks van![]()
ah. ik dacht dat ze wellicht konden vibreren. maar het zijn de sokken dus, duidelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 01:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou niet alles, maar de meeste warmte gaan verloren via het hoofd,
dus hou ik zo alles wel een beetje bij me. Maar ook lekkere dikke sokken helpen bij de rest.
Dus zo magisch zijn ze niet hoor.
Laatst had ik gedroomd dat er in het midden van het land een nuke afgingquote:
Het is de combinatiequote:Op maandag 22 september 2014 01:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. ik dacht dat ze wellicht konden vibreren. maar het zijn de sokken dus, duidelijk.
quote:Op maandag 22 september 2014 01:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatst had ik gedroomd dat er in het midden van het land een nuke afging
Geen idee hoe of wat, maar eerst de flits, dan de knal, en ik sta er maar wat bij te staan en mankeer niks
ik hou van dikke warme sokken hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 01:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is de combinatie
En anders is er altijd nog de .......... uit de TT
Dus jij bent een man zonder kachel-functie?quote:Op maandag 22 september 2014 01:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hou van dikke warme sokken hoor.ik ben een koukleum. vandaar de muts natuurlijk.
En ja, ik ben nog 'kern'-gezond en zoquote:
Ik zal je voortaan Dr. Manhattan noemen.quote:Op maandag 22 september 2014 01:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ja, ik ben nog 'kern'-gezond en zo
Nou, zoveel blauwtjes loop in nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 22 september 2014 01:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan Dr. Manhattan noemen.
daar heb ik een mooie draaiknop voor in de kamer hangen. geen verwarming aan in de slaapkamer tho.quote:Op maandag 22 september 2014 01:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij bent een man zonder kachel-functie?
quote:
We hadden het er hier laatst nog over dat zoveel mannen een kachel-functie hebben,quote:Op maandag 22 september 2014 01:45 schreef perro. het volgende:
[..]
daar heb ik een mooie draaiknop voor in de kamer hangen. geen verwarming aan in de slaapkamer tho.
quote:Op maandag 22 september 2014 01:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, zoveel blauwtjes loop in nu ook weer niet hoor
Welterusten manquote:
open haard kan hier niet, maar geeft wel een sfeertje idd. ik hou sowieso van weinig verlichting 's avonds/'s nachts. zou voor mij wel wat zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 01:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We hadden het er hier laatst nog over dat zoveel mannen een kachel-functie hebben,
maar ja, veel is helaas natuurlijk niet iedereen.
Gelukkig werkt een CV dan ter compensatie, of een open haard
Bij mij werd er in ieder geval nooit over geklaagd. Als ze het koud hadden kropen ze zowat in mequote:Op maandag 22 september 2014 01:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We hadden het er hier laatst nog over dat zoveel mannen een kachel-functie hebben,
maar ja, veel is helaas natuurlijk niet iedereen.
Gelukkig werkt een CV dan ter compensatie, of een open haard
Ik had een open haard, nu helaas niet meer. Heb er toen helaas niet echt gebruik van kunnen maken samen met iemand.quote:Op maandag 22 september 2014 01:49 schreef perro. het volgende:
[..]
open haard kan hier niet, maar geeft wel een sfeertje idd. ik hou sowieso van weinig verlichting 's avonds/'s nachts. zou voor mij wel wat zijn.
waarom ben je single eigenlijk?quote:Op maandag 22 september 2014 01:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had een open haard, nu helaas niet meer. Heb er toen helaas niet echt gebruik van kunnen maken samen met iemand.
Nu maar gewoon iemand vinden met een open haard als tussen oplossing denk ik.
Want helaas zijn warme dikke sokken zou niet echt sexy.
dragen ze toch niet allemaal? je zei net nog dat veel mannen een kachelfunctie hebben. dat zou dan wel overkill zijn nietwaar?quote:Op maandag 22 september 2014 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik herhaal, dikke warme sokken zijn nou niet echt sexy
Ja, maar ik draag ze, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 22 september 2014 01:55 schreef perro. het volgende:
[..]
dragen ze toch niet allemaal? je zei net nog dat veel mannen een kachelfunctie hebben. dat zou dan wel overkill zijn nietwaar?
ah zo. weet niet hoe je eruit ziet maar kan heus wel sexy zijn. alles kan sexy zijn, bij de juiste persoon.quote:Op maandag 22 september 2014 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ik draag ze, dat bedoelde ik.
Slaap lekkerquote:
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 22 september 2014 01:59 schreef perro. het volgende:
plus, het koud hebben is ook gewoon niet relax.
Lekkere vraag ook om 2 uur 's nachts.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekkere vraag ook om 2 uur 's nachts.
Maar ik zal even een beknopte versie geven: De voornaamste reden is denk ik omdat ik niet goed weet wat ik wil.
En jij?
in welke zin?quote:Op maandag 22 september 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekkere vraag ook om 2 uur 's nachts.
Maar ik zal even een beknopte versie geven: De voornaamste reden is denk ik omdat ik niet goed weet wat ik wil.
En jij?
In alle zin.quote:Op maandag 22 september 2014 02:07 schreef perro. het volgende:
[..]
in welke zin?
nierpatient (dialyse gehad + 2 tranplantaten) dus dat maakt alles lastig op zowat elk vlak.
in alle zin? hmm. wat wil je voor jezelf, weet je dat wel?quote:Op maandag 22 september 2014 02:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In alle zin.
En dat lijkt me inderdaad wel lastig ja, kan je nog wel een beetje een eigen leven lijden, of is dat ook al te intensief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |