Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.quote:
Oh zo, het zijn de befaamde puntjes die vaak leuke dingen insinuerenquote:Op maandag 22 september 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.
Ruimte voor eigen gedachtes en fantasie.
Oeh nicequote:Op maandag 22 september 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.
Ruimte voor eigen gedachtes en fantasie.
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 september 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, ik welquote:Op maandag 22 september 2014 00:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wijsneus
En jij ook niet denk ik?
Maar toch even sneak peeken hier in het topic.quote:
Ja, was nog even iets aan het eten, had trek.quote:Op maandag 22 september 2014 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar toch even sneak peeken hier in het topic.
En wat zit of zat je te snacken?quote:Op maandag 22 september 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was nog even iets aan het eten, had trek.
Lekker bijkomen van je dateavonturenquote:
Cup-a-soup.quote:Op maandag 22 september 2014 00:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat zit of zat je te snacken?
Soort vanquote:Op maandag 22 september 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker bijkomen van je dateavonturen
[..]
Cup-a-soup.
Ik ookquote:
Barbquote:
Hoewel allang geen 4 uur meer, blijft het lekker. Welke smaak? Persoonlijk vind ik de asperge en de tomaat het lekkerst.quote:
Tuinkruidenboullion.quote:Op maandag 22 september 2014 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Barb
[..]
Hoewel allang geen 4 uur meer, blijft het lekker. Welke smaak? Persoonlijk vind ik de asperge en de tomaat het lekkerst.
Wellicht een optiequote:Op maandag 22 september 2014 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Nieuwe slaappoging proberen? Met mooie dromen?
Hoezo vaag?quote:Op maandag 22 september 2014 01:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wellicht een optie
Ik droom de laatste tijd trouwens wel enorm vaag
Is goede muziekquote:
Geen idee, echt niet. Normaal herinner ik flarden van wat ik gedroomd heb en vergeet ik dat weer, maar de laatste tijd blijven ze door mijn hoofd heen gaan. Ik snap er niks vanquote:
je draagt een gewei in bed? daar mag ik dan vast wel een pic van maken, lijkt me wel episch om te zien.quote:Op maandag 22 september 2014 01:24 schreef Yvie_lu het volgende:
ook goed? Ik vind het hier
wat te vroeg voor.
Warme rode oortjes
Ik heb afschroefbare, anders kan ik inderdaad niet lekker slapen.quote:Op maandag 22 september 2014 01:27 schreef perro. het volgende:
[..]
je draagt een gewei in bed? daar mag ik dan vast wel een pic van maken, lijkt me wel episch om te zien.
wanneer draag je ze dan? ik draag wel altijd mijn muts in bed namelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb afschroefbare, anders kan ik inderdaad niet lekker slapen.
Aan alles is gedacht
's avonds, voor het slapen gaan, om alles even lekker warm te krijgenquote:Op maandag 22 september 2014 01:32 schreef perro. het volgende:
[..]
wanneer draag je ze dan? ik draag wel altijd mijn muts in bed namelijk.
op de een of andere manier word ik nu wel erg nieuwsgierig naar die dingen. als je er alles mee warm krijgt terwijl je ze op je hoofd schroeft.quote:Op maandag 22 september 2014 01:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
's avonds, voor het slapen gaan, om alles even lekker warm te krijgen
Nou niet alles, maar de meeste warmte gaan verloren via het hoofd,quote:Op maandag 22 september 2014 01:35 schreef perro. het volgende:
[..]
op de een of andere manier word ik nu wel erg nieuwsgierig naar die dingen. als je er alles mee warm krijgt terwijl je ze op je hoofd schroeft.
heeft dat misschien iets met de rode oortjes te maken?
Klinkt vermoeiendquote:Op maandag 22 september 2014 01:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, echt niet. Normaal herinner ik flarden van wat ik gedroomd heb en vergeet ik dat weer, maar de laatste tijd blijven ze door mijn hoofd heen gaan. Ik snap er niks van![]()
ah. ik dacht dat ze wellicht konden vibreren. maar het zijn de sokken dus, duidelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 01:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou niet alles, maar de meeste warmte gaan verloren via het hoofd,
dus hou ik zo alles wel een beetje bij me. Maar ook lekkere dikke sokken helpen bij de rest.
Dus zo magisch zijn ze niet hoor.
Laatst had ik gedroomd dat er in het midden van het land een nuke afgingquote:
Het is de combinatiequote:Op maandag 22 september 2014 01:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. ik dacht dat ze wellicht konden vibreren. maar het zijn de sokken dus, duidelijk.
quote:Op maandag 22 september 2014 01:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatst had ik gedroomd dat er in het midden van het land een nuke afging
Geen idee hoe of wat, maar eerst de flits, dan de knal, en ik sta er maar wat bij te staan en mankeer niks
ik hou van dikke warme sokken hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 01:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is de combinatie
En anders is er altijd nog de .......... uit de TT
Dus jij bent een man zonder kachel-functie?quote:Op maandag 22 september 2014 01:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hou van dikke warme sokken hoor.ik ben een koukleum. vandaar de muts natuurlijk.
En ja, ik ben nog 'kern'-gezond en zoquote:
Ik zal je voortaan Dr. Manhattan noemen.quote:Op maandag 22 september 2014 01:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ja, ik ben nog 'kern'-gezond en zo
Nou, zoveel blauwtjes loop in nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 22 september 2014 01:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan Dr. Manhattan noemen.
daar heb ik een mooie draaiknop voor in de kamer hangen. geen verwarming aan in de slaapkamer tho.quote:Op maandag 22 september 2014 01:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij bent een man zonder kachel-functie?
quote:
We hadden het er hier laatst nog over dat zoveel mannen een kachel-functie hebben,quote:Op maandag 22 september 2014 01:45 schreef perro. het volgende:
[..]
daar heb ik een mooie draaiknop voor in de kamer hangen. geen verwarming aan in de slaapkamer tho.
quote:Op maandag 22 september 2014 01:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, zoveel blauwtjes loop in nu ook weer niet hoor
Welterusten manquote:
open haard kan hier niet, maar geeft wel een sfeertje idd. ik hou sowieso van weinig verlichting 's avonds/'s nachts. zou voor mij wel wat zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 01:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We hadden het er hier laatst nog over dat zoveel mannen een kachel-functie hebben,
maar ja, veel is helaas natuurlijk niet iedereen.
Gelukkig werkt een CV dan ter compensatie, of een open haard
Bij mij werd er in ieder geval nooit over geklaagd. Als ze het koud hadden kropen ze zowat in mequote:Op maandag 22 september 2014 01:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We hadden het er hier laatst nog over dat zoveel mannen een kachel-functie hebben,
maar ja, veel is helaas natuurlijk niet iedereen.
Gelukkig werkt een CV dan ter compensatie, of een open haard
Ik had een open haard, nu helaas niet meer. Heb er toen helaas niet echt gebruik van kunnen maken samen met iemand.quote:Op maandag 22 september 2014 01:49 schreef perro. het volgende:
[..]
open haard kan hier niet, maar geeft wel een sfeertje idd. ik hou sowieso van weinig verlichting 's avonds/'s nachts. zou voor mij wel wat zijn.
waarom ben je single eigenlijk?quote:Op maandag 22 september 2014 01:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had een open haard, nu helaas niet meer. Heb er toen helaas niet echt gebruik van kunnen maken samen met iemand.
Nu maar gewoon iemand vinden met een open haard als tussen oplossing denk ik.
Want helaas zijn warme dikke sokken zou niet echt sexy.
dragen ze toch niet allemaal? je zei net nog dat veel mannen een kachelfunctie hebben. dat zou dan wel overkill zijn nietwaar?quote:Op maandag 22 september 2014 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik herhaal, dikke warme sokken zijn nou niet echt sexy
Ja, maar ik draag ze, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 22 september 2014 01:55 schreef perro. het volgende:
[..]
dragen ze toch niet allemaal? je zei net nog dat veel mannen een kachelfunctie hebben. dat zou dan wel overkill zijn nietwaar?
ah zo. weet niet hoe je eruit ziet maar kan heus wel sexy zijn. alles kan sexy zijn, bij de juiste persoon.quote:Op maandag 22 september 2014 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ik draag ze, dat bedoelde ik.
Slaap lekkerquote:
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 22 september 2014 01:59 schreef perro. het volgende:
plus, het koud hebben is ook gewoon niet relax.
Lekkere vraag ook om 2 uur 's nachts.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekkere vraag ook om 2 uur 's nachts.
Maar ik zal even een beknopte versie geven: De voornaamste reden is denk ik omdat ik niet goed weet wat ik wil.
En jij?
in welke zin?quote:Op maandag 22 september 2014 02:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekkere vraag ook om 2 uur 's nachts.
Maar ik zal even een beknopte versie geven: De voornaamste reden is denk ik omdat ik niet goed weet wat ik wil.
En jij?
In alle zin.quote:Op maandag 22 september 2014 02:07 schreef perro. het volgende:
[..]
in welke zin?
nierpatient (dialyse gehad + 2 tranplantaten) dus dat maakt alles lastig op zowat elk vlak.
in alle zin? hmm. wat wil je voor jezelf, weet je dat wel?quote:Op maandag 22 september 2014 02:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In alle zin.
En dat lijkt me inderdaad wel lastig ja, kan je nog wel een beetje een eigen leven lijden, of is dat ook al te intensief?
Ik kan me voorstellen dat nieuwe mensen ontmoeten dan ook wel iets lastiger gaat aangezien daar ook vaak best veel energie en tijd in gaat zitten.quote:Op maandag 22 september 2014 02:12 schreef perro. het volgende:
[..]
in alle zin? hmm. wat wil je voor jezelf, weet je dat wel?
nee hoor kan wel redelijk, maar gedwongen wao dus weinig geld en daardoor wordt -naast het thuiszitten- je leven nog wat beperkter. maar ik kan het goed hebben hoor, ondanks alles. ben geen zeikerd oid.
het is meer dat ik er zelf weinig zin meer in heb. genoeg teleurstellingen gehad in het verleden, ook vwb vrouwen. ik ontloop evt. teleustellingen de laatste tijd. niet goed maar wel lekker rustig.quote:Op maandag 22 september 2014 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat nieuwe mensen ontmoeten dan ook wel iets lastiger gaat aangezien daar ook vaak best veel energie en tijd in gaat zitten.
En, nee, dat ook niet.
Ik ben heel gelukkig hoorquote:Op maandag 22 september 2014 02:18 schreef perro. het volgende:
[..]
het is meer dat ik er zelf weinig zin meer in heb. genoeg teleurstellingen gehad in het verleden, ook vwb vrouwen. ik ontloop evt. teleustellingen de laatste tijd. niet goed maar wel lekker rustig.
hmmm. wat voor je werk doe je dan, hobbies etc. ben je daar wel gelukkig mee enzo?
ah oki. en hoe gaat dat? mis je het?quote:Op maandag 22 september 2014 02:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig hoor![]()
Was meer dat ik al lange tijd zoiets heb dat ik het wel prima alleen vind eigenlijk,
maar nu onverwacht vorige week toch weer voor het eerst gaan daten, meer om te kijken of ik toch niet iets mis ofzo.
Het is pas een week geleden, dus kan er nog niet veel zinnigs over zeggen eigenlijk. Vraag het volgende maand nog maar een keer, misschien dat ik dan het antwoord.quote:Op maandag 22 september 2014 02:23 schreef perro. het volgende:
[..]
ah oki. en hoe gaat dat? mis je het?
/nieuwsgierig.
ik heb meer dan genoeg gedate etc in het verleden hoor, daar ligt het niet aan. en de rest, tja, ik zou willen dat het anders is maar wellicht in the afterlife.quote:Op maandag 22 september 2014 02:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is pas een week geleden, dus kan er nog niet veel zinnigs over zeggen eigenlijk. Vraag het volgende maand nog maar een keer, misschien dat ik dan het antwoord.
Voor jou jammer dat je teleurgesteld bent in de resultaten, het klinkt alsof je het iig wel geprobeerd hebt
Moeilijke materie allemaal zo laat op de avond, ik ga slapen, misschien helpt datquote:Op maandag 22 september 2014 02:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb meer dan genoeg gedate etc in het verleden hoor, daar ligt het niet aan. en de rest, tja, ik zou willen dat het anders is maar wellicht in the afterlife.
wat voor types val je op?
ik zal tegen die tijd nog eens vragen of je al geschaakt bent door een fiere jonkheer.
Ben jij al een beetje bijgekomen?quote:
Weekend ging snelquote:
Cashquote:Op maandag 22 september 2014 09:10 schreef Barbusse het volgende:
Weekend voorbij, tijd voor kantoormuziek
Ik gebruik mijn werkweek om uit te kunnen rustenquote:Op maandag 22 september 2014 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, veel te snel. Ik heb er nog niet eens van kunnen uitrusten
Nee, ze pesten mij hier in 020quote:Op maandag 22 september 2014 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij al een beetje bijgekomen?
http://www.cheaptickets.nl/bestemmingen/afrika/egypte/quote:Op maandag 22 september 2014 09:15 schreef artelligence het volgende:
Oh god, staan hier gasten die denken dat het Caïro is in plaats van Amsterdam.
Wat?quote:Op maandag 22 september 2014 09:15 schreef artelligence het volgende:
hoe weet je dat?quote:Op maandag 22 september 2014 09:15 schreef artelligence het volgende:
Meneer met zijn vrouw in een aftandse BMW die, bij het wachten voor de P van de IKEA, niet als ieder normaal mens achteraan in de rij aansluit. In plaats daarvan voorbij iedereen langs scheurt en al claxonnerend denkt dat hij recht heeft om zijn auto er tussen te drukken. Achter hem overigens ook 2 automobilisten. Ook van het type 'als ik toeter heb ik voorrang, want zo heb ik het geleerd.'quote:
ooow!quote:Op maandag 22 september 2014 09:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meneer met zijn vrouw in een aftandse BMW die, bij het wachten voor de P van de IKEA, niet als ieder normaal mens achteraan in de rij aansluit. In plaats daarvan voorbij iedereen langs scheurt en al claxonnerend denkt dat hij recht heeft om zijn auto er tussen te drukken. Achter hem overigens ook 2 automobilisten. Ook van het type 'als ik toeter heb ik voorrang, want zo heb ik het geleerd.'Oud Amsterdams vrouwtje nog in discussie met meneer en mevrouw. Beveiligingsmedewerker in discussie met de automobilist daar achter. Never a dull moment
Nee ik weet niet of het Egyptenaren waren. Ik doelde op het autorijden en gebruik van claxon. Wat je ook tegenkomt in Jakarta of een Delhi. Drukke steden waar je voorrang neemt door te claxonneren en te drukken. Jakarta en Caïro zelf meegemaakt.quote:
Daar is eigenlijk geen recht toe. Laten we wel even eerlijk blijven.quote:
ik snapte hem al. Ik dacht dat je miss op t vliegveld werkte en een gesprek had opgevangen tussen twee amerikanen die niet in de gaten hadden dat ze een tussenstop hadden ofzoquote:Op maandag 22 september 2014 09:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of het Egyptenaren waren. Ik doelde op het autorijden en gebruik van claxon. Wat je ook tegenkomt in Jakarta of een Delhi. Drukke steden waar je voorrang neemt door te claxonneren en te drukken. Jakarta en Caïro zelf meegemaakt.
Dat is ook een goedequote:Op maandag 22 september 2014 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snapte hem al. Ik dacht dat je miss op t vliegveld werkte en een gesprek had opgevangen tussen twee amerikanen die niet in de gaten hadden dat ze een tussenstop hadden ofzo
En dan kijk ik ook nog eens uit op die kut arena.quote:Op maandag 22 september 2014 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is eigenlijk geen recht toe. Laten we wel even eerlijk blijven.
Haha ik zie de Arena ookquote:Op maandag 22 september 2014 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan kijk ik ook nog eens uit op die kut arena.
daarom vroeg ik me ook af hoe je dat wist. Het leek me zó overduidelijk níet Caïroquote:Op maandag 22 september 2014 09:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is ook een goedehaha! Dat zou wel erg zijn.
CCRquote:Op maandag 22 september 2014 10:32 schreef Barbusse het volgende:
CCR op de headset, presentatietje makenEen hele lange
Er stond ook geen doos met ingepakte spullen of een brede beveiliger bij je werkplek?quote:Op maandag 22 september 2014 10:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
CCRik ben aan het wachten tot IT mijn sores oplost. Ik kon niet meer inloggen op het netwerk, nu krijg ik geen mail. Ik kon nog wel het gebouw inkomen, dus ben nog niet ontslagen...
Misschien mocht je alleen nog even je spullen op komen halen.quote:Op maandag 22 september 2014 10:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
CCRik ben aan het wachten tot IT mijn sores oplost. Ik kon niet meer inloggen op het netwerk, nu krijg ik geen mail. Ik kon nog wel het gebouw inkomen, dus ben nog niet ontslagen...
Whehehe, goed begin van de werkweekquote:Op maandag 22 september 2014 10:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee haha :'D maar wat een klotezooi. Had gewoon uit kunnen slapen in plaats van 2 uur onderweg zijnquote:Op maandag 22 september 2014 10:39 schreef yats het volgende:
[..]
Er stond ook geen doos met ingepakte spullen of een brede beveiliger bij je werkplek?
Maar je hebt nu wel mooi de tijd om Royco te stalken.quote:Op maandag 22 september 2014 10:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee haha :'D maar wat een klotezooi. Had gewoon uit kunnen slapen in plaats van 2 uur onderweg zijn
Laat gewoon zien wat er tegenwoordig als 'kwaliteits-tv' te zien is. Echt, dat ze het durven uit te zenden snap ik nog steeds niet, maar blijkbaar is dit het soort programma's wat het volk wil zien. En dat hele "Ik heb het nog nooit gedaan" heb ik 1x gezien maar ik zit nog steeds te twijfelen of het allemaal wel serieus is of niet.quote:Op maandag 22 september 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
Wat een verschrikkelijk mannetje is die Ewout Genemans ook. Zat gister een programma te kijken waar hij in een of ander Aziatisch land was waar sekseveranderende operaties werden uitgevoerd. Hij vroeg aan zo'n ladyboy: are they going to cut your cock off? Bim bam bom, olifant door de porseleinkast. En dat programma van zijn hand "ik heb het nog nooit gedaan" waarin maagden te kijk worden gezet. Jammer dat hij zo succesvol is.
Ken hem nietquote:Op maandag 22 september 2014 12:30 schreef Fascination het volgende:
Wat een verschrikkelijk mannetje is die Ewout Genemans ook. Zat gister een programma te kijken waar hij in een of ander Aziatisch land was waar sekseveranderende operaties werden uitgevoerd. Hij vroeg aan zo'n ladyboy: are they going to cut your cock off? Bim bam bom, olifant door de porseleinkast. En dat programma van zijn hand "ik heb het nog nooit gedaan" waarin maagden te kijk worden gezet. Jammer dat hij zo succesvol is.
Tja dat is televisie tegenwoordig. Makkelijk scoren vaak ten koste van anderen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat gewoon zien wat er tegenwoordig als 'kwaliteits-tv' te zien is. Echt, dat ze het durven uit te zenden snap ik nog steeds niet, maar blijkbaar is dit het soort programma's wat het volk wil zien. En dat hele "Ik heb het nog nooit gedaan" heb ik 1x gezien maar ik zit nog steeds te twijfelen of het allemaal wel serieus is of niet.
En ook Discovery is tegenwoordig nep met al die storage wars etc programma'squote:Op maandag 22 september 2014 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja dat is televisie tegenwoordig. Makkelijk scoren vaak ten koste van anderen.
Een collega hier heeft een vriendin die voor een van die programma's van RTL 5 heeft gewerkt, ik geloof dat het ging over een aantal heren dat hun scharrel uit het Oostblok wou halen. Het is wel 'echt' maar het een en ander wordt wel gescript of een bepaalde richting ingeduwd ja. Dus helemaal eerlijk zijn die programma's niet.
Bewijst maar weer waarom ik 9/10 keer Discovery of Nat Geo heb aanstaan.
Die kijk ik dan ook niet.quote:Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook Discovery is tegenwoordig nep met al die storage wars etc programma's
Die is toch ook gewoon hilarisch snotneusquote:Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef Fascination het volgende:
Ach, als ik tv van vroeger bekijk was dat ook bagger. Ik bedoel: toen vond iedereen André van Duin hilarisch. Zegt genoeg.
Dat vind ik nog steeds.quote:Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef Fascination het volgende:
Ach, als ik tv van vroeger bekijk was dat ook bagger. Ik bedoel: toen vond iedereen André van Duin hilarisch. Zegt genoeg.
quote:Op maandag 22 september 2014 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is toch ook gewoon hilarisch snotneus
Dat laatste kijk ik dan nog liever inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja dat is televisie tegenwoordig. Makkelijk scoren vaak ten koste van anderen.
Een collega hier heeft een vriendin die voor een van die programma's van RTL 5 heeft gewerkt, ik geloof dat het ging over een aantal heren dat hun scharrel uit het Oostblok wou halen. Het is wel 'echt' maar het een en ander wordt wel gescript of een bepaalde richting ingeduwd ja. Dus helemaal eerlijk zijn die programma's niet.
Bewijst maar weer waarom ik 9/10 keer Discovery of Nat Geo heb aanstaan.
Toch leuker om naar te kijken vind ik.quote:Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook Discovery is tegenwoordig nep met al die storage wars etc programma's
Ik dus ook amper. Op een of andere manier zie ik bij wijze van spreke de studio staan op de achtergrond. Zijn maar weinig series die overtuigend op me overkomen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:51 schreef yats het volgende:
Precies fax. Ik kijk eigenlijk alleen series of films op tv, maar zelfs dat beperkt.
Ik wel, maar dat is vanwege de internet die je erbij krijgt, wat een beter pakket is dan los internet. Ding staat echt nooit aan hier.quote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb geen tv abo hier, dus ik KAN niets kijken
Goed punt wel ja.quote:Op maandag 22 september 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
Vind dat geleuter over dat de tv zo bagger is tegenwoordig zo hypocriet. Dan zie je ze hier "ik hou wel van poesjes![]()
![]()
" posten, maar de programma's die op tv worden uitgezonden zouden dan te laag qua niveau zijn. Hmm.
Iedereen houdt toch van poesjes?quote:Op maandag 22 september 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
Vind dat geleuter over dat de tv zo bagger is tegenwoordig zo hypocriet. Dan zie je ze hier "ik hou wel van poesjes![]()
![]()
" posten, maar de programma's die op tv worden uitgezonden zouden dan te laag qua niveau zijn. Hmm.
Ik kijk eigenlijk altijd naar CSI. En dat terwijl ik door mijn opleiding gewoon weet dat er geen donder klopt van wat ze laten zien.quote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dus ook amper. Op een of andere manier zie ik bij wijze van spreke de studio staan op de achtergrond. Zijn maar weinig series die overtuigend op me overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |