abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144785076
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee zo bedoelde ik het juist niet. Ik zei als je alle islamitische termen er uit haalt.
Dan verlies je de strekking en is er eigenlijk niets raars meer aan? Nee goh. Als je al dat islam raakt eruit haalt dan..
Je suis Charlie Sheen
pi_144785115
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dan verlies je de strekking en is er eigenlijk niets raars meer aan? Nee goh. Als je al dat islam raakt eruit haalt dan..
Er staat dat je je beter kan omgeven met 'goede' mensen. Dat het je gelukkiger maakt als je dingen kan delen met anderen, en dat goede mensen slechte dingen doen en slechte mensen goede dingen doen.

Wat is hier zo vreemd aan?
pi_144785129
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik dacht altijd dat die gemene moslims alle ongelovigen wilden onthoofden maar uit dit stukje kan ik dat niet halen.
Toch nog een lichtpuntje gevonden dus. ^O^

quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is toch ook wat jij doet?
Nee. Erg jammer dat je, je van dit soort trucjes bedient in plaats van inhoudelijk te blijven.
Je suis Charlie Sheen
pi_144785157
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er staat dat je je beter kan omgeven met 'goede' mensen. Dat het je gelukkiger maakt als je dingen kan delen met anderen, en dat goede mensen slechte dingen doen en slechte mensen goede dingen doen.

Wat is hier zo vreemd aan?
Goede mensen betekent in de context van deze preek islamitische mensen = segregatie bevorderen. En dan vraag je mij wat daar vreemd aan is?
Je suis Charlie Sheen
pi_144785216
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Goede mensen betekent in de context van deze preek islamitische mensen = segregatie bevorderen. En dan vraag je mij wat daar vreemd aan is?
Het is niet vreemd dat gelovigen denken dat andere leden van het zelfde geloof 'goed' zijn.

Jij wilde aantonen wat de gemene moslims vinden van ongelovigen. En dan kom je met dit aan zetten. Totaal niet extreem en zelfs voor ongelovigen best goed advies. Nogmaals voor mij persoonlijk zonder die gelovige termen.
pi_144785373
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is niet vreemd dat gelovigen denken dat andere leden van het zelfde geloof 'goed' zijn.

Jij wilde aantonen wat de gemene moslims vinden van ongelovigen. En dan kom je met dit aan zetten. Totaal niet extreem en zelfs voor ongelovigen best goed advies. Nogmaals voor mij persoonlijk zonder die gelovige termen.
Waar precies noemde ik moslims gemeen?
Je suis Charlie Sheen
pi_144785437
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waar precies noemde ik moslims gemeen?
Dat gemeen maak ik er van. Nogmaals jij wilde aantonen hoe de moslims over ongelovige denken. Ik verwacht dat je met een stukje over publiekelijk onthoofden aan zou komen. Kom je met dit. Er is niks vreemds aan dat gelovige andere leden van het zelfde geloof 'beter' vinden dan niet gelovige. Of gelovige van een ander geloof.

Ik geef ook de voorkeur aan niet gelovige.
pi_144785474
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat gemeen maak ik er van. Nogmaals jij wilde aantonen hoe de moslims over ongelovige denken. Ik verwacht dat je met een stukje over publiekelijk onthoofden aan zou komen. Kom je met dit. Er is niks vreemds aan dat gelovige andere leden van het zelfde geloof 'beter' vinden dan niet gelovige. Of gelovige van een ander geloof.

Ik geef ook de voorkeur aan niet gelovige.
Het moet niet veel gekker worden zeg. Je wordt puur op grond van je niet geloven een slecht mens genoemd, iemand om maar vooral te mijden en je vindt het niets vreemds. Helemaal prima. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_144785486
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Goede mensen betekent in de context van deze preek islamitische mensen = segregatie bevorderen.
En dat moet aantonen dat het merendeel van de moslims helemaal niet prima is omdat ze worden aangespoord met mede-gelovigen om te blijven gaan ofzo?
pi_144785514
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het moet niet veel gekker worden zeg. Je wordt puur op grond van je niet geloven een slecht mens genoemd, iemand om maar vooral te mijden en je vindt het niets vreemds. Helemaal prima. _O-
Omdat religie naar mijn idee sowieso al idioot is. Maar jij wilde een punt maken. Dat is dus niet gelukt.
pi_144785529
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En dat moet aantonen dat het merendeel van de moslims helemaal niet prima is omdat ze worden aangespoord met mede-gelovigen om te blijven gaan ofzo?
Is lezen echt zo moeilijk voor je?

quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 11:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Really? En hoe denk jij dat zij over jou/ongelovigen denken?
Je suis Charlie Sheen
pi_144785564
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat religie naar mijn idee sowieso al idioot is. Maar jij wilde een punt maken. Dat is dus niet gelukt.
Zeg dat 'ze' eens. Zeg 'ze' eens eerlijk wat je van Allah, Mohamed en hun geloof vindt.
Je suis Charlie Sheen
pi_144785572
quote:
5s.gif Op maandag 22 september 2014 12:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Wat is nu je punt ?

Het is niet vreemd dat mensen die lid zijn van een bepaalde club voorkeur geven aan andere leden van die club. Dat verbind hun. Zelfde interesses en zelfde opvattingen. Dit gebeurd overal.
pi_144785596
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is nu je punt ?

Het is niet vreemd dat mensen die lid zijn van een bepaalde club voorkeur geven aan andere leden van die club. Dat verbind hun. Zelfde interesses en zelfde opvattingen. Dit gebeurd overal.
Dat de woorden die hij mij in de mond legt niets te maken hebben met wat ik in dit topic gepost heb.
Je suis Charlie Sheen
pi_144785607
quote:
5s.gif Op maandag 22 september 2014 12:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Het is de preek van een imam en daarmee een vrij theoretisch verhaal en zegt vooralsnog niets over hoe moslims in het algemeen over ongelovigen denken. Try again.
pi_144785617
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zeg dat 'ze' eens. Zeg 'ze' eens eerlijk wat je van Allah, Mohamed en hun geloof vindt.
Waarom zou ik dat doen. Ieder zijn ding. Zolang zij mij niet vertellen wat zij van ongelovige vinden vertel ik hen niet wat ik van het geloof vind. Hebben we beide niks aan.

Zolang we allemaal samen kunnen leven zonder elkaar onze ideeën op te dringen moet ieder doen wat hij/zei wil.
pi_144785632
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 12:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is de preek van een imam en daarmee een vrij theoretisch verhaal en zegt vooralsnog niets over hoe moslims in het algemeen over ongelovigen denken. Try again.
Een vrij theoretisch verhaal? Volgens mij maakte de beste man het anders behoorlijk concreet. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_144785653
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen. Ieder zijn ding. Zolang zij mij niet vertellen wat zij van ongelovige vinden vertel ik hen niet wat ik van het geloof vind. Hebben we beide niks aan.

Zolang we allemaal samen kunnen leven zonder elkaar onze ideeën op te dringen moet ieder doen wat hij/zei wil.
En daar heb je het dus mis. Prima dat jij je kop in het stand wilt steken maar ik hoop dat je begrijpt dat je dit niet maar zo van iedereen kunt verlangen.
Je suis Charlie Sheen
pi_144785665
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Een vrij theoretisch verhaal? Volgens mij maakte de beste man het anders behoorlijk concreet. _O-
Nou als dit de mening is van 'de moslim' over ongelovige is er niks aan de hand.
pi_144785672
quote:
17s.gif Op maandag 22 september 2014 12:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

En daar heb je het dus mis. Prima dat jij je kop in het stand wilt steken maar ik hoop dat je begrijpt dat je dit niet maar zo van iedereen kunt verlangen.
Kop in het zand steken omdat ik gelovige niet lastig ga vallen met mijn mening ?
pi_144785673
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Een vrij theoretisch verhaal?
Een vrij theoretisch verhaal, ja. Dominees zeggen ook wel eens tegen de jonge pubers dat ze niet mogen rukken. Ben je dan ook zo naiëf om te denken dat christelijke jongetjes dat dan ook nooit doen?
pi_144785684
quote:
17s.gif Op maandag 22 september 2014 12:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Vreemde opvattingen over het omgaan met mensen hou je er op na.
pi_144785716
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou als dit de mening is van 'de moslim' over ongelovige is er niks aan de hand.
Lijkt me een bizarre conclusie maar ach, mij ging het in dezen eigenlijk alleen om het mensen op voorhand maar prima noemen. Mensen die zo over mij denken/spreken, zou ik persoonlijk niet prima vinden. ;)
Je suis Charlie Sheen
pi_144785743
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vreemde opvattingen over het omgaan met mensen hou je er op na.
En weer mis je het punt volledig. Autism much?
Je suis Charlie Sheen
pi_144785764
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 12:59 schreef NotYou het volgende:

[..]

Lijkt me een bizarre conclusie maar ach, mij ging het in dezen eigenlijk alleen om het mensen op voorhand maar prima noemen. Mensen die zo over mij denken/spreken, zou ik persoonlijk niet prima vinden. ;)
Ach aan mensen die gelovige beter vinden dan ongelovige heb ik toch niets. Ik kies namelijk weer voor ongelovige dus ik doe het zelfde. Ik val de gelovige er niet mee lastig en dring hen niet mijn mening op. Maar zo raar is het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')