abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144786836
quote:
3s.gif Op maandag 22 september 2014 13:39 schreef Re het volgende:
gezond verstand lijkt me prima ja, je voorbeelden zijn leuke drogstellingen
Gezond verstand staat contra op fundamentalisme.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_144786843
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Gezond verstand staat contra op fundamentalisme.
Onzin.
pi_144786920
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 13:41 schreef LelijKnap het volgende:
Onzin.
Fundamentalisten vallen terug op hun vastgestelde/fundamentele normen en waarden, niet op gezond verstand.
pi_144786974
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Fundamentalisme is een uitwas, de meeste mensen kunnen prima met elkaar overweg.
Dat is geen antwoord op de vraag wat je er mee wilt doen.
pi_144787029
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Fundamentalisten vallen terug op hun vastgestelde/fundamentele normen en waarden, niet op gezond verstand.
Je begrijpt toch ook wel dat 'gezond verstand' een leeg concept is.
pi_144787141
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 13:49 schreef LelijKnap het volgende:
Je begrijpt toch ook wel dat 'gezond verstand' een leeg concept is.
Ik kwam er dan ook niet mee, alleen ik ga er geen semantische discussie van maken zoals sommige dat doen om onder de kern van de discussie uit te komen.
pi_144787272
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik kwam er dan ook niet mee, alleen ik ga er geen semantische discussie van maken zoals sommige dat doen om onder de kern van de discussie uit te komen.
Je zal nooit tot de kern komen zonder semantiek. Het enige wat je doet is strooien met termen. De volgorde maakt niet eens meer uit.
pi_144787327
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En wat is dan precies de kern van de discussie?
pi_144787342
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 13:57 schreef LelijKnap het volgende:
Je zal nooit tot de kern komen zonder semantiek. Het enige wat je doet is strooien met termen. De volgorde maakt niet eens meer uit.
Dan mag je jezelf ook wel eens wat duidelijker uitdrukken. Deze zin van jou zou ik semantisch gezien op meerdere manieren kunnen interpreteren? Dooddoener genoeg? Op deze wijze kan je elke discussie afdoen.
pi_144787385
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
En wat is dan precies de kern van de discussie?
:O Ik bedoelde ook precies jou met m'n opmerking #256 over semantiek. Discussies doodslaan zonder werkelijk enige inhoudelijke bijdrage.
pi_144787418
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:02 schreef truthortruth het volgende:

[..]

:O Ik bedoelde ook precies jou met m'n opmerking #256 over semantiek. Discussies doodslaan zonder werkelijk enige inhoudelijke bijdrage.
Ah, je hebt geen idee dus.
  maandag 22 september 2014 @ 14:07:18 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_144787535
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2014 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een onzin. Zelfs ik ben potentieel gewelddadig. :')
Mja ook jij staat al jaren onder AIVD toezicht.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_144787547
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 14:02 schreef Xa1pt het volgende:
Ah, je hebt geen idee dus.
Ah dan maar op de man spelen :') En wat ga je ermee doen dan, als ik je de kern van de discussie mbt mijn reactie #233 toelicht ?
  maandag 22 september 2014 @ 14:09:51 #264
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_144787613
Grootschalig onderzoek toont aan dat 40% van de Nederlandse moslims fundamentalistische ideeën erop nahoudt. En dit zijn de mensen die het toegeven het werkelijke aantal ligt waarschijnlijk nog veel hoger.
Ik heb hier geen grootschalig onderzoek door profesoren voor nodig. Iedereen die zijn politiek correcte blinddoek durft af te zetten wist dit 25 jaar geleden al.
Kijk gewoon wat er dagelijks op de wereld gebeurt en je weet genoeg. En dat decennia lange geleuter over 'het is maar een klein groepje' is nu eindelijk door onderzoek achterhaald. Het heeft tientallen jaren geduurd maar het blijkt nu ook bij de hoogopgeleide (en wereldvreemde) elite door te dringen.
Nou mogen we weer 30 jaar wachten voordat deze elite met oplossingen komt. (Wilders heeft de oplossing al)
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_144787669
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:09 schreef Reconquista. het volgende:
Nou mogen we weer 30 jaar wachten voordat deze elite met oplossingen komt. (Wilders heeft de oplossing al)
Wilders is een haatbaard. Zijn oplossing leidt alleen maar tot een kapot gepolariseerde maatschappij, meer repressie en daarmee ook meer geweld. Dus nee, dank je.
pi_144787672
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dan mag je jezelf ook wel eens wat duidelijker uitdrukken. Deze zin van jou zou ik semantisch gezien op meerdere manieren kunnen interpreteren? Dooddoener genoeg? Op deze wijze kan je elke discussie afdoen.
Mooi, we zijn het eens.
pi_144787710
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 14:11 schreef Xa1pt het volgende:
Wilders is een haatbaard. Zijn oplossing leidt alleen maar tot een kapot gepolariseerde maatschappij, meer repressie en daarmee ook meer geweld. Dus nee, dank je.
Dus je snapt wel waarom fundamentalisme slecht is voor de maatschappij?
  maandag 22 september 2014 @ 14:16:41 #268
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_144787843
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 14:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Noem hem maar een haatfiguur maar als we de oplossingen van Wilders de afgelopen 15 jaar hadden toegepast waren die aanslagen in Londen, Madrid, Toulouse, Brussel etc nooit gebeurt en hadden al die mensen nog gewoon geleefd.
Wat is er trouwens op tegen om fundamentalisten uit te zetten ?? Waarom wil je die radicalen zo graag hier houden ?? Zodat er nog meer slachtoffers kunnen vallen ?? Want dat gaat geheid gebeuren.
pi_144787873
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dus je snapt wel waarom fundamentalisme slecht is voor de maatschappij?
Nee; je laat dan namelijk een label afhankelijk zijn voor het antwoord op die vraag en kijkt verder niet naar het inhoudelijke aspect. Iemand die een fundamentalist is, is dan slecht. Dat lijkt me nogal afhankelijk van de invloed die iemand heeft en de ideeën die men er op nahoudt. Ik kijk liever naar wat iemand zelf zegt dan af te gaan op dergelijke hokjes.
pi_144787915
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:16 schreef Reconquista. het volgende:
maar als we de oplossingen van Wilders
Welke oplossingen van Wilders?
pi_144787937
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:16 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Noem hem maar een haatfiguur maar als we de oplossingen van Wilders de afgelopen 15 jaar hadden toegepast waren die aanslagen in Londen, Madrid, Toulouse, Brussel etc nooit gebeurt en hadden al die mensen nog gewoon geleefd.
Wilders is nooit uit geweest op het voorkomen van geweld. Wilders wil juist een specifieke bevolkingsgroep marginaliseren. En dat lijkt me ook al redelijk gewelddadig.

Bovendien zouden repressieve maatregelen zoals Wilders die voorstelt juist ook weer leiden tot meer geweld.
  Moderator maandag 22 september 2014 @ 14:21:00 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144787969
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

ze moeten een document ondertekenen waarin staat dat ze superlief zijn enzo, dan komt het allemaal goed

'wie zijn ze?'

alle moslims om te beginnen, daarna gewoon iedereen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 september 2014 @ 14:21:32 #273
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_144787985
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Uitzetten natuurlijk zodat we onze eigen mensen weer veiligheid kunnen garanderen. Want nu wachten we gewoon op de volgende aanslag.
pi_144788010
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:21 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Uitzetten natuurlijk zodat we onze eigen mensen weer veiligheid kunnen garanderen. Want nu wachten we gewoon op de volgende aanslag.
Wie precies uitzetten?
pi_144788042
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:21 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Weet jij waar "Londen, Madrid, Toulouse, Brussel " precies liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')