In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering dat duurde lang godverdomme
sorry
Ik hoor liever jou vertellen over het filmpje dat je keek dan dat ik hierna kijk.quote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net naar een filmpje gekeken van iemand in een tokkiebuurt, in plaats van naar dit programma.
Na een halfuurquote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
Jack introduceert Pastoor nu pas?
Sjek had het vanmiddag over een ander lekquote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Is Pastoor het lek?
[ afbeelding ]
Nee Almere is leuk!quote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net naar een filmpje gekeken van iemand in een tokkiebuurt, in plaats van naar dit programma.
Rotterdamse ploeg he. KNJBquote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef Zorro het volgende:
Blijft belachelijk, rood voor Bruins terwijl bij EXACT dezelfde situatie bij Vitesse - Heerenveen beide spelers geel krijgen.
Het lek van PEC?quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sjek had het vanmiddag over een ander lek
Is hij incontinent?quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sjek had het vanmiddag over een ander lek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of gewoon de straten van Roffa.quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Resultaat van een jaartje in de banlieue van Nice
Het ging over iemand die beweerde veel geld te hebben, hij had onder meer een synthesizer, een tv en een Riccardo Ricco zonnebril.quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoor liever jou vertellen over het filmpje dat je keek dan dat ik hierna kijk.
somsquote:Op zondag 21 september 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Is GGMM een vervelende user?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:44 schreef alors het volgende:
Een verklapper
xdIk vond hem leuk, totdat je hem uit ging leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een verklapper
xdNiemand moet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een verklapper
xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit niveau...
RED ONS HENNIEGOD
Een verklapper
xdVolgende keer klapper gewoon vet gedrukt, i.p.v. de uitleg in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vast welquote:Op zondag 21 september 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je GGMM altijd Dm'en?
[ afbeelding ]
De ctrl of de v?quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
sorry ctrl v zat vast op toetsenbord ;S
Haha dat kan alleen jou overkomen he!quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
Geloven we dit?quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
wat deed je nou weer stouterd xdquote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
Als je iets spannends wil lezen moet je even naar boven scrollen en mijn post lezen over dat filmpje dat ik gezien had.quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee aub niet, maar ik heb ook respect voor mensen met down snap je.
Ok thanksquote:Op zondag 21 september 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je iets spannends wil lezen moet je even naar boven scrollen en mijn post lezen over dat filmpje dat ik gezien had.
Sjek is Sjekquote:Op zondag 21 september 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Sjek een walgelijke journalist is.
Heerlijk. Dit is TV waar je voor thuisblijftquote:Op zondag 21 september 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ging over iemand die beweerde veel geld te hebben, hij had onder meer een synthesizer, een tv en een Riccardo Ricco zonnebril.
En iemand had in zijn karretje gereden en hij woont in een donkere straat.
SBS6 nieuws.quote:Op zondag 21 september 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Sjek een walgelijke journalist is.
Kluivert ookquote:Op zondag 21 september 2014 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rijkaard is het hier mee eens.
Wat een mooi libi heb jij tochquote:Op zondag 21 september 2014 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ssst ik lieg ik deed gwn expres maar niet verklappen ;p
het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarquote:Op zondag 21 september 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, klopt, leukste wat ik het afgelopen half uur heb meegemaakt.quote:Op zondag 21 september 2014 22:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heerlijk. Dit is TV waar je voor thuisblijft
bedankt hansiequote:Op zondag 21 september 2014 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet het maarhet maarhet maarhet maarhet maarhet maar
Pastoor heeft het gedaan met de moeder van Hupperts.quote:Op zondag 21 september 2014 22:49 schreef VMSDKR het volgende:
De vraag is: Als AZ nu erkent dat Pastoor niet het lek is, en Stewart vrijdagavond in VI wél beweerde dat er een integriteitskwestie speelde maar niet letterlijk in de mond wilde nemen dat Pastoor z'n mond voorbij gepraat heeft.
Wat was dan die integriteitskwestie?
Stewart?
Het moment dat ik las wat jij typte en ik in mijn hoofd visualiseerde was leuker dan studio voetbal. Mede dankzij jouw stem in mijn hoofd, dat dan weer wel, haha.quote:Op zondag 21 september 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, klopt, leukste wat ik het afgelopen half uur heb meegemaakt.
Moet je meer NTR gaan kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 22:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben echt geen flikker wijzer geworden van deze aflevering
Ik kan geen oordeel geven over deze situatie zonder een afbeelding van Hupperts' moeder.quote:Op zondag 21 september 2014 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pastoor heeft het gedaan met de moeder van Hupperts.
Heb je mijn stem in je hoofd? Coolquote:Op zondag 21 september 2014 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het moment dat ik las wat jij typte en ik in mijn hoofd visualiseerde was leuker dan studio voetbal. Mede dankzij jouw stem in mijn hoofd, dat dan weer wel, haha.
Ze is Limburgs en tenminste de 40 gepasseerd.quote:Op zondag 21 september 2014 22:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kan geen oordeel geven over deze situatie zonder een afbeelding van Hupperts' moeder.
Dat betekent precies niks, Gooische Vrouwen wel eens gezien?quote:Op zondag 21 september 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is Limburgs en tenminste de 40 gepasseerd.
Die komen toch niet uit Limburg?quote:Op zondag 21 september 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat betekent precies niks, Gooische Vrouwen wel eens gezien?
Was dat inspiratie voor je Jack van Gelder seksverhaal?quote:Op zondag 21 september 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:
Dat zie je me toch ook nergens beweren?quote:Op zondag 21 september 2014 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die komen toch niet uit Limburg?
Zitten er Limburgse wezens in het Gooi? Wow. zelfs Nederlands beste wijk devalueert.quote:Op zondag 21 september 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik die nog nooit gezien, ik koppel de Fok persoonlijkheid van mensen meestal aan een bepaalde stem. Jij klinkt rustig, intelligent en welbespraakt. Caland bijvoorbeeld heeft een zware, diepe, quasi rokers-stem en Dj-Davy stottertquote:Op zondag 21 september 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn stem in je hoofd? Cool
Komt dat door het melk filmpje?
Jan Mulder kan niets goed.quote:Op zondag 21 september 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
Jan Mulder moet geen vragen stellen, dat kan hij niet zo goed.
Plex Aestoorquote:Op zondag 21 september 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man Julder
Villem Wissers
Guud Rullit
quote:Op zondag 21 september 2014 22:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik die nog nooit gezien, ik koppel de Fok persoonlijkheid van mensen meestal aan een bepaalde stem. Jij klinkt rustig, intelligent en welbespraakt. Caland bijvoorbeeld heeft een zware, diepe, quasi rokers-stem en Dj-Davy stottert
Ze hebben wel beide een even irritante kop. Het zou om vader en zoon kunnen gaan.quote:Op zondag 21 september 2014 22:52 schreef TC03 het volgende:
Vissers gaat voor Pastoor praten terwijl Pastoor er zelf zit. Egkjdgdsgjsdfjdsf
Slechtste uitzending ooit.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word agressief van Jan Mulder. Wat een triest figuur is dat zeg.
Waarom zou hij zich anders voordoen dan hij is?quote:Op zondag 21 september 2014 22:52 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zit Alex Pastoor er als een verwend mokkend jongetje bij?
Han van Jalstquote:Op zondag 21 september 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man Julder
Villem Wissers
Guud Rullit
Omdat hij op televisie isquote:Op zondag 21 september 2014 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich anders voordoen dan hij is?
ben ik de enige die opgewonden van stijn wordt als hij zo agressief praat??????????quote:Op zondag 21 september 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word agressief van Jan Mulder. Wat een triest figuur is dat zeg.
je moederquote:
dat kloptquote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil Stijn niet tegen komen in een donker steegje.
Hij is mooier dan gedacht, dank jequote:Op zondag 21 september 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je mijn stem.
Campina geeft mij geld voor elke view.
Nee, PizzaGeit ookquote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben ik de enige die opgewonden van stijn wordt als hij zo agressief praat??????????
Jij heet dus eigenlijk Esmée de la Bretonière?quote:Op zondag 21 september 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je mijn stem.
Campina geeft mij geld voor elke view.
Graag gedaanquote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij is mooier dan gedacht, dank je
Klopt, dat ben ik.quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij heet dus eigenlijk Esmée de la Bretonière?
quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben ik de enige die opgewonden van stijn wordt als hij zo agressief praat??????????
Ook niet in verlichte steegjes.quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil Stijn niet tegen komen in een donker steegje.
Ik ga de aflevering zo nog eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op zondag 21 september 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek noemt Van Basten 'Bassie'. Nu kan de aflevering echt niet meer dieper zinken./
Ik moet vaak lachen om jouw postsquote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef Caland het volgende:
Serieus man wat een tering interview a zemmel
quote:
Arnoquote:Op zondag 21 september 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft het script voor deze aflevering geschreven?
Frisia Financieringen.quote:Op zondag 21 september 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno.quote:Op zondag 21 september 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
caland heeft dezelfde humor als ggmm en mijquote:Op zondag 21 september 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet vaak lachen om jouw posts
Er staan een aantal fouten in deze post.quote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
caland heeft dezelfde humor als mij en ggmm
Dat is een grove belediging voor Calands humor.quote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
caland heeft dezelfde humor als ggmm en mij
staat een aantalquote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staan een aantal fouten in deze post.
1-3quote:
JIJ BENT ZELF ÉÉN GROTE FOUTquote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ban Joskamp ookquote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn optie, want ik heb altijd gelijk.
Crewbash.quote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
JIJ BENT ZELF ÉÉN GROTE FOUT
misbaksel
Oppassen nuquote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
JIJ BENT ZELF ÉÉN GROTE FOUT
misbaksel
wij hebben er al 21quote:
crew mag crew best wel bashen hoorquote:Op zondag 21 september 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Crewbash.
Je gaat nu je excuses aanbieden jongeman.
hij is stiekem voor Ajax he hahaha lolquote:Op zondag 21 september 2014 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
caland heeft dezelfde humor als ggmm en mij
wauwquote:Op zondag 21 september 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oppassen nu
Dit gebeurde er met mijn vorige slachtoffer![]()
[ afbeelding ]
hahahahaha heb je die grap gehoord over de vrouw van feyenoordspeler die zwanger wilt wordenquote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij is stiekem voor Ajax he hahaha lol
Beter dat het gejank met Pastoorquote:Op zondag 21 september 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, nog even een stukje Interlandgejank.
Komt mede door mijn stem die voor 3 telde.quote:Op zondag 21 september 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oppassen nu
Dit gebeurde er met mijn vorige slachtoffer![]()
[ afbeelding ]
Liever diepzinnige AZ-televisie.quote:Op zondag 21 september 2014 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Beter dat het gejank met Pastoor
quote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahaha heb je die grap gehoord over de vrouw van feyenoordspeler die zwanger wilt worden
lukte niet want de kansen werden gemist lol XD
hahahahaha goeiequote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahaha heb je die grap gehoord over de vrouw van feyenoordspeler die zwanger wilt worden
lolquote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niets ontvangenquote:Op zondag 21 september 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem heeft Guus een mail gestuurd.
Het gaat niet meer over AZquote:
Okquote:
Aan het hoofd van Vissers te zien is hij ook gek scherend.quote:
Ja dat baardje is erg vreemd, lijkt zich ook gek scherend door het leven te verplaatsen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aan het hoofd van Vissers te zien is hij ook gek scherend.
Weirdshaving (engels voor gekscherend)quote:Op zondag 21 september 2014 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
XD lol
(engels voor laughing out load)
Maar nooit zo erg als vandaag.quote:Op zondag 21 september 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus wat Van Gaal nu eigenlijk wil zeggen is dat hij vaker heeft gefaald?
ik ken die uitdrukking al dat was een keer bij peter r de vries (bekend van tv)quote:Op zondag 21 september 2014 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
XD lol
(engels voor laughing out load)
quote:
nou nou nouquote:Op zondag 21 september 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt oorkanker dat Engels van Louis
huh dat is toch spelersmakelaar wist niet dat hij ook tv (afkorting voor televisie) deedquote:Op zondag 21 september 2014 23:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ken die uitdrukking al dat was een keer bij peter r de vries (bekend van tv)
Hij komt ook weinig oprecht en sympathiek over. Maar wat wil je. Amsterdammers bouwen hun huizen op koeienhuiden.quote:Op zondag 21 september 2014 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar nooit zo erg als vandaag.
Let jij even op je taalgebruik jongeman?quote:Op zondag 21 september 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Mannen als Dick Advocaat, Aad de Mos en zelfs Maurice Steijn zouden het beter hebben gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij komt ook weinig oprecht en sympathiek over. Maar wat wil je. Amsterdammers bouwen hun huizen op koeienhuiden.
20 minuutjes denk ikquote:Op zondag 21 september 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga match of the day kijken.
Tenzij dat nog heel lang duurt.
Laat je medisch dossier maar eens zien mannetje. Ik houd je in de gaten met je kwade woorden :$quote:Op zondag 21 september 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Die zouden al maanden hebben gedaan voor hun keuze of het team op veen of zand moest worden opgebouwd.quote:Op zondag 21 september 2014 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mannen als Dick Advocaat, Aad de Mos en zelfs Maurice Steijn zouden het beter hebben gedaan.
jij bent echt dom sorry hoor haha lolquote:Op zondag 21 september 2014 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh dat is toch spelersmakelaar wist niet dat hij ook tv (afkorting voor televisie) deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |