In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering dat duurde lang godverdomme
sorry
Ik hoor liever jou vertellen over het filmpje dat je keek dan dat ik hierna kijk.quote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net naar een filmpje gekeken van iemand in een tokkiebuurt, in plaats van naar dit programma.
Na een halfuurquote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
Jack introduceert Pastoor nu pas?
Sjek had het vanmiddag over een ander lekquote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Is Pastoor het lek?
[ afbeelding ]
Nee Almere is leuk!quote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net naar een filmpje gekeken van iemand in een tokkiebuurt, in plaats van naar dit programma.
Rotterdamse ploeg he. KNJBquote:Op zondag 21 september 2014 22:41 schreef Zorro het volgende:
Blijft belachelijk, rood voor Bruins terwijl bij EXACT dezelfde situatie bij Vitesse - Heerenveen beide spelers geel krijgen.
Het lek van PEC?quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sjek had het vanmiddag over een ander lek
Is hij incontinent?quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sjek had het vanmiddag over een ander lek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of gewoon de straten van Roffa.quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Resultaat van een jaartje in de banlieue van Nice
Het ging over iemand die beweerde veel geld te hebben, hij had onder meer een synthesizer, een tv en een Riccardo Ricco zonnebril.quote:Op zondag 21 september 2014 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoor liever jou vertellen over het filmpje dat je keek dan dat ik hierna kijk.
somsquote:Op zondag 21 september 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Is GGMM een vervelende user?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:44 schreef alors het volgende:
Een verklapper
xdIk vond hem leuk, totdat je hem uit ging leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een verklapper
xdNiemand moet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een verklapper
xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit niveau...
RED ONS HENNIEGOD
Een verklapper
xdVolgende keer klapper gewoon vet gedrukt, i.p.v. de uitleg in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vast welquote:Op zondag 21 september 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je GGMM altijd Dm'en?
[ afbeelding ]
De ctrl of de v?quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
sorry ctrl v zat vast op toetsenbord ;S
Haha dat kan alleen jou overkomen he!quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
Geloven we dit?quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
wat deed je nou weer stouterd xdquote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
Als je iets spannends wil lezen moet je even naar boven scrollen en mijn post lezen over dat filmpje dat ik gezien had.quote:Op zondag 21 september 2014 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee aub niet, maar ik heb ook respect voor mensen met down snap je.
Ok thanksquote:Op zondag 21 september 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je iets spannends wil lezen moet je even naar boven scrollen en mijn post lezen over dat filmpje dat ik gezien had.
Sjek is Sjekquote:Op zondag 21 september 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Sjek een walgelijke journalist is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |