SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door trolley op 22-09-2014 20:44:49 ]'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Niemand die kennelijk meer een nieuw topic wil openen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Zit de OP niet gekoppeld aan een nieuw deel? Bij alle andere reeksen waar ik post wel.
Wilde namelijk wel een nieuwe openen, maar de OP was leeg en ik zit op de tablet en als ik probeer te knippen en plakken schakelt het ding vanzelf uit.![]()
![]()
Oeh, sorry! Ik voelde me maar zo vrij in ieder geval om een nieuw deel te startenquote:En ja, normaal gesproken zit de OP wel gekoppeld aan een nieuw deelquote:Op zondag 21 september 2014 22:07 schreef wyccie het volgende:
Zit de OP niet gekoppeld aan een nieuw deel? Bij alle andere reeksen waar ik post wel.
Wilde namelijk wel een nieuwe openen, maar de OP was leeg en ik zit op de tablet en als ik probeer te knippen en plakken schakelt het ding vanzelf uit.
Niks mis meequote:Op zondag 21 september 2014 22:08 schreef trolley het volgende:
[..]
Oeh, sorry! Ik voelde me maar zo vrij in ieder geval om een nieuw deel te starten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hinder, kerel, wat ongelooflijk naar dat je dit hebt meegemaakt. Wat moet zo'n tentamen suïcide van een dierbare vreselijk veel misselijkmakende angst geven, waar je 24 uur per dag niet meer aan kunt ontsnappen. Fijn dat het desondanks tóch lukt om afleiding te vinden in het hardlopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Houd vol, sympathieke man die mijn chemische hamburgers op de Ekiden overleefde. Ik hoop dat je moeder snel de juiste hulp krijgt en er snel weer bovenop komt. Ook hoop ik dat jij en haar andere naasten uiteindelijk weer ontspannen en vrij in het hoofd zullen zijn.![]()
Maar Guppy. Zonder Ant-dinges en met garmin Express kun je toch je loopjes ook niet meer uploaden naar Endo?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sorry niet nodigquote:Op zondag 21 september 2014 22:08 schreef trolley het volgende:
[..]
Oeh, sorry! Ik voelde me maar zo vrij in ieder geval om een nieuw deel te starten
[..]
En ja, normaal gesproken zit de OP wel gekoppeld aan een nieuw deel![]()
Fok was ff heel stom.
Mooie woorden van Zwabber![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef Wolve000 het volgende:
Oh, en ook van mij nog een bonus-foto van vorige week!Dat cameraatje op deze foto, welke is dat? Mocht ik jullie eind december daadwerkelijk treffen dan is de kans groot dat ik 'm steel, naast het Barnsley Harriers-hesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, het is uiteindelijk gelukt hoor. Met m'n horloge weer verwijderen en opnieuw aanmelden en moeilijk doen. Maar ik heb gewoon net even wat meer problemen met een apparaat van 280 euro dan ik leuk vind - en natuurlijk precies buiten de garantieperiode.
Kloten heb ik overigens niet gezien, ik ben er alleen langsgereden en gelopen. Oh, en ik ben weer thuis.
En Zwabber: mooi gesproken. Hinder: ook van mij nog heel veel sterkte.![]()
Gisteren trouwens een fantastisch duurloopje gedaan langs de Lek vanuit de Zilverstad. De warmte viel me mee en ondanks de vroege dienst die dag, ging het prima. Zonder problemen 6:09 min/km in D1. Dus als Quoi de Dijkloop hier gaat doen: aanrader!![]()
inderdaad...de Barnsley singlets zjin zo lelijk dat ze haast weer mooi wordenquote:Op zondag 21 september 2014 22:20 schreef Zwabberhark het volgende:
naast het Barnsley Harriers-hesje.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Goh, je hebt best even moeten graven om deze post te vinden, niet?quote:Op zondag 21 september 2014 22:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat cameraatje op deze foto, welke is dat? Mocht ik jullie eind december daadwerkelijk treffen dan is de kans groot dat ik 'm steel, naast het Barnsley Harriers-hesje.
http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/2596873.htmNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Met oranje kan je niet verkeerd gaan!quote:Op zondag 21 september 2014 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...de Barnsley singlets zjin zo lelijk dat ze haast weer mooi worden
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Yeah! Derde geworden tijdens de Chess Run. Vooral dat ik een dag na een zware 100 km training op mijn tijdritfiets een 19:13 kon lopen geeft de burger moed! Schaken ging redelijk. De nummer een bij het hardlopen eindigde onder me bij het schaken, maar uiteindelijk boven mij. Maar een schaker heeft me met het schaken weten te passeren, en dat was de uiteindelijke winnaar, die met een tijd van 19:33 natuurlijk ook vrij netjes liep.
www.delftseschaaksite.nl/toernooi/chessrun/?type=article&id=4551
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zondag 25 okt staat geblokkeerd. Lijkt me echt mooiquote:Op zondag 21 september 2014 22:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Gisteren trouwens een fantastisch duurloopje gedaan langs de Lek vanuit de Zilverstad. De warmte viel me mee en ondanks de vroege dienst die dag, ging het prima. Zonder problemen 6:09 min/km in D1. Dus als Quoi de Dijkloop hier gaat doen: aanrader!![]()
![]()
Met een prachtig loopje ben ik vandaag over de 1000km heen gegaan voor dit jaar.
Na de hele dag te hebben gesjouwd met van alles (vrienden helpen verhuizen), heeft een van hun ons op een kort rondje meegenomen. Wauw! Prachtige utizichten, en velden met koeien, schapen, fazanten en een enorme groep herten!
Achteraf hadden we onze camera wel mee kunnen nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef Wolve000 het volgende:
Met een prachtig loopje ben ik vandaag over de 1000km heen gegaan voor dit jaar.
[ afbeelding ]
Na de hele dag te hebben gesjouwd met van alles (vrienden helpen verhuizen), heeft een van hun ons op een kort rondje meegenomen. Wauw! Prachtige utizichten, en velden met koeien, schapen, fazanten en een enorme groep herten!
Achteraf hadden we onze camera wel mee kunnen nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
Nee, eigenlijk niet. Ik googelde naar een workout van een loopje die met een Tomtom Cardio Runner gedaan was. Gewoon een simpele url naar de mysports connect website met daarop een gelogd loopje met de TTCR, zoals je die ook hebt van GC en Endomondo.quote:Op zondag 21 september 2014 22:40 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Goh, je hebt best even moeten graven om deze post te vinden, niet?
Maar google was niet mijn beste vriend. Wel kwam ik uit op topic #815, waarin jouw foto stond.
Kan die camera ook gewoon foto's nemen, of alleen film en photo bursts?![]()
Hij neemt ook wel foto's, maar van de kwaliteit moet je je dan niet al te veel voorstellen. Kwaliteit van de film is nog best redelijk, zeker als je er een stabilisatie-filte roverheen gooit. Maar het is natuurlijk geen GoPro, maar daar is de prijs dan ook naar.quote:Op zondag 21 september 2014 23:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik googelde naar een workout van een loopje die met een Tomtom Cardio Runner gedaan was. Gewoon een simpele url naar de mysports connect website met daarop een gelogd loopje met de TTCR, zoals je die ook hebt van GC en Endomondo.
Maar google was niet mijn beste vriend. Wel kwam ik uit op topic #815, waarin jouw foto stond.
Kan die camera ook gewoon foto's nemen, of alleen film en photo bursts?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Leuk om jullie verhalen te lezen.
2 weken geleden begonnen met een hardloopcursus bij een atletiekvereniging, van 0 tot 5 km. 2x per week en dinsdag nieuwe week en zaterdag herhaling van het dinsdag schema.
Bevalt me redelijk, lekker buiten en bezig zijn.
Alleen na de dinsdag zijn mijn benen leeg en dan op zaterdag krijg ik last van mijn heup en onderrug.
We zullen het wel zien, 14 december kan ik 5 kilometer lopen
Hell To The Liars![]()
hoe erg is je heup en onderrug?quote:Op zondag 21 september 2014 23:39 schreef Droopie het volgende:
Leuk om jullie verhalen te lezen.
2 weken geleden begonnen met een hardloopcursus bij een atletiekvereniging, van 0 tot 5 km. 2x per week en dinsdag nieuwe week en zaterdag herhaling van het dinsdag schema.
Bevalt me redelijk, lekker buiten en bezig zijn.
Alleen na de dinsdag zijn mijn benen leeg en dan op zaterdag krijg ik last van mijn heup en onderrug.
We zullen het wel zien, 14 december kan ik 5 kilometer lopen
Mocht je je er echt zorgen om maken dan misschien het er even je trainer over hebben maar anders gewoon lekker door hobbelen.
Als beginnend loper moet je lichaam nu eenmaal wennen en dat gaat niet altijd zonder een pijntje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
redelijk last ervan, maar ben me ervan bewust dat ze de laatste 20 jaar niet echt gebruikt zijnquote:Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe erg is je heup en onderrug?
Mocht je je er echt zorgen om maken dan misschien het er even je trainer over hebben maar anders gewoon lekker door hobbelen.
Als beginnend loper moet je lichaam nu eenmaal wennen en dat gaat niet altijd zonder een pijntje.
Had wel verwacht dat ze meer uit zouden leggen hoe je het best loopt, maar met 33 man gaat dat een beetje moeilijk. Zal wel combinatie zijn van nog niet 'gezond' lopen en de spieren/ gewrichten belasten.Hell To The Liars![]()
Dankj(ulli)ewel voor alle steun!quote:Op zondag 21 september 2014 22:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hinder, kerel, wat ongelooflijk naar dat je dit hebt meegemaakt. Wat moet zo'n tentamen suïcide van een dierbare vreselijk veel misselijkmakende angst geven, waar je 24 uur per dag niet meer aan kunt ontsnappen. Fijn dat het desondanks tóch lukt om afleiding te vinden in het hardlopen.
Houd vol, sympathieke man die mijn chemische hamburgers op de Ekiden overleefde. Ik hoop dat je moeder snel de juiste hulp krijgt en er snel weer bovenop komt. Ook hoop ik dat jij en haar andere naasten uiteindelijk weer ontspannen en vrij in het hoofd zullen zijn.Get stoned![]()
Hee hoi! Ik ben vandaag begonnen met Evy (ik ben een super-beginneling, super lang niet gesport!) en ik heb nu heel erge last van mijn bovenbenen. Jammer, maar wel fijn dat ik na 1 jaartje weer ben begonnen. Dus na 1 jaar ook wel logisch dat ik meteen pijn heb. Hebben jullie dat als beginners ook gehad?? Dinsdag weer, ben benieuwd hoe dat gaat!![]()
Mijn eerste 10 EM zit er op en ik heb echt genoten. Er waren 's morgens wel wat opstart problemen. Ik had om 8:30 afgesproken om richting Amstelveen te gaan en daar de metro naar Amsterdam te nemen. Maar ik was er weer eens laat uit waardoor ik geen ontbijt kon nemen. Onderweg heb ik toen maar een banaan naar binnen zitten werken. Bij aankomst gelijk de spullen naar de juiste vrachtwagen gebracht en toen door naar het startvak voor goede doelen waar ik opgevangen werd door dance4life. Er waren behoorlijk wat lopers voor dance4life waaronder een aantal die in training waren voor New York. Ik zag André Kuipers nog even voorbij schuifelen en oud profvoetballer Michael Mols stond ook in ons vak, toch leuk. Na een korte warming-up mochten we naar de start waar dance4life ambassadeurs Toprak Yalçiner en Anouk Maas om 11:10 het startschot gaven.
Ik ging rustig van start omdat ik vooraf gewaarschuwd was voor de IJtunnel. En het begon toen al wat warmer te worden, dus ik wilde mij niet gelijk opblazen. Het stuk over de snelweg was eigenlijk het minst leuke gedeelte van het parcours, maar wel handig om alvast voorbij de tragere lopers te gaan. Mijn streven was om het 10 kilometerpunt onder de 50 minuten te passeren zodat ik genoeg over had om onder de 1:20 te eindigen.
Het was eigenlijk een heel gemoedelijk loopje. Onderweg was, op de snelweg na heel veel te zien en te horen. Er stond ook een tentje waar volgens mij de hele dag een CD van Charly Lownoise & Mental Theo opstond, want in de reportage van AT5 hoorde ik dezelfde nummers als toen ik er voorbij liep.
Op het 10 kilometerpunt zat ik boven mijn richttijd, dus wilde ik gaan versnellen. Maar dat heb ik uiteindelijk maar een kilometer volgehouden. We kwamen toen al zo'n beetje Zaandam binnen, dus echt versnellen werd al lastig door de drukte. Het was inmiddels ook behoorlijk warm geworden en dat hakte er bij mij goed in. Ik heb ook veel toe moeten geven in de laatste kilometers.
Bij kilometer 15 kreeg ik nog aanmoedigingen van een aantal Running Junkies uit Amsterdam die zelf niet mee liepen. Heel tof dat ze daar de hele dag hebben gestaan om renners aan te moedigen. Het laatste stuk kon ik aanhaken bij twee andere lopers van dance4life. Helaas vergiste ik mij bij het inkomen van de laatste 100 meter. Ik dacht namelijk dat ik al bij de finish was toen ik het eerste spandoek over de weg zag
. Er stond namelijk ook iemand in het midden foto's te nemen. Dus ik stopte doodleuk met hardlopen. Zie ik ineens links en rechts mensen voorbij rennen
. Heel leuk. Ik heb de laatste 100 meter maar gesprint, want er zaten nog wel wat reserves in de pijp. Mijn horloge gaf uiteindelijk iets van 1:20 aan. Dit bleek achteraf een minuut lager te zijn dan mijn netto tijd van 1:21:28. Dus niet onder de 1:20, maar ik ben heel tevreden. Er is nog ruimte voor verbetering. De volgende keer ga ik zeker onder de 1:20 klokken
.
Na afloop heb ik nog even wat gedronken bij KLM en een pak condooms voor een heel dorp opgehaald bij dance4life. Daarna ben ik teruggelopen naar kilometer 15 om mij bij de Running Junkies te voegen en de overige lopers aan te moedigen met confetti en schouderklopjes. Het was echt een superleuke dag en voor mij weer een mijlpaal om bij te schrijven. En nu op naar de HM van Amsterdam
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn benen voelen echt super heerlijk, ondanks dat ik om één of andere reden pas om half 2 kon slapen. Alleen dat ene plekje bij mijn heup doet nog vervelend, maar als het goed is kan ik vandaag langs bij de masseur.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jammer van de finish maar goed gelopen Devv!
En leuk, nieuwe mensenik had na de eerste keer Evy vooral pijn in mijn buikspieren
de keren erna vooral benen .... Maar dat gaat snel beter hoor.
Droopie, waar doe je de cursus? Hier in Vleuten is de Start to Run groep ook erg groot![]()
![]()
Bij mijn vereniging heeft de beginnersclinic (ook net zoiets als start to run) 45 manquote:Op maandag 22 september 2014 07:36 schreef Serinde het volgende:
Droopie, waar doe je de cursus? Hier in Vleuten is de Start to Run groep ook erg groot![]()
Vorige week kwamen ze langs mijn huis rennen, echt een leuk gezicht![]()
![]()
Ja, dat zal wel ff stijf zijnquote:
Verder nog last?
Meneer Y is vooral heel moe. En dat we gistermiddag 2,5 uur in de bios gezeten hebben, helpt niet echt voor z'n benen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 00:33 schreef Devv het volgende:
(Damloop verslag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk verslag en mooi gelopen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf ook de Damloop gelopen gisteren en omdat het mijn eerste wedstrijd sinds de Ekiden was (en met 2.5 week trainen in de benen), had ik nogal gematigde verwachtingen. Maarrrr, dan kan je ook heerlijk lopen en tevreden zijn, want ondanks dat ik 5 minuten trager was dan vorig jaar, was ik ditmaal super tevreden. Doel was om een vlakke race te lopen en niet teveel tempo in te leveren en dat is prima gelukt! Was wel druk zoals altijd, maar op zich ging het wel en qua weer was het gisteren echt prima om te lopen.
Dat m'n tempo vlak was blijkt wel uit m'n grafiekje en kilometertijden:
Dus al met al wel lekker gevoel aan over gehouden, nu op naar wat andere najaarswedstrijdjes.
Jack does it in real time...![]()
He mensen, ik ben zo'n 5 weken geleden begonnen met Evy na heel veel jaren niet gesport te hebben. Op dit moment doe ik ff rustig aan vanwege pijn aan mijn knie, maar ik hoop donderdag weer verder te kunnen. Gewoon rustig opbouwen. Mijn doel is iig om de mini-marathon in Rotterdam te lopen en hopelijk kan ik vanaf in het 1e kwartaal van 2015 een 5km loop doen. Ik doe het rustig aan want ik ren voor mijn plezier!
O ja, gister wezen kijken bij de Dam tot Dam loop: leuke sfeer!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Zondag mag ik lekker weer een keer voluit rennen. Daar heb ik zin in! 6km in moordend tempo over de Posbank heen sjouwen en leeg over de finish
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hey, welkom starters!
Goed bezig, het wordt nu heerlijk renweer!
Qua pijntjes: kijk even aan of ze terug blijven komen. Indien ja: pak een weekje extra rust. Indien nee: dan is t waarschijnlijk spierpijn oid.
Geniet van het lopen en van elke keer dat je jezelf versteld gaat doen staan van wat je allemaal bereikt!
(En deel je verhalen)
de tering wat een snelheid..quote:Op maandag 22 september 2014 08:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Leuk verslag en mooi gelopen hoor.
Zelf ook de Damloop gelopen gisteren en omdat het mijn eerste wedstrijd sinds de Ekiden was (en met 2.5 week trainen in de benen), had ik nogal gematigde verwachtin......
Dat m'n tempo vlak was blijkt wel uit m'n grafiekje en kilometertijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de nieuwe lopers, loopse!![]()
Ja, dat jaquote:Op maandag 22 september 2014 09:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
de tering wat een snelheid..
En de nieuwe lopers, loopse!
Leuk verslag Devv![]()
![]()
Boogerd kan ik niet meer serieus nemen. Laat hem eerst maar even in een bekertje plassen.quote:Op maandag 22 september 2014 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
één der onzen staat op LV
http://losseveter.nl/2014(...)jn-vredesloop-video/![]()
Het ging ook niet om Boogerdquote:Op maandag 22 september 2014 09:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Boogerd kan ik niet meer serieus nemen. Laat hem eerst maar even in een bekertje plassen.
En op dat soort opmerkingen ga ik ook niet eens in.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Welkom nieuw lopers![]()
Super leuk om mensen gister de Dtd te zien doen, ik ga er volgend jaar denk ik ook voor! Of misschien toch weer de night run omdat hij zo gezellig was.. keuzes keuzes.. gelukkig heb ik nog even om er over na te denken!
Devv & DeeBee fijn dat jullie lekker gelopen hebben! En leuk verslagje Devv!
Zie nu dat mijn horloge signaal kwijt was v.a. km 5.6 bij de night run.. erg jammer![]()
Edit: ik heb dus echt nooit spierpijn? Beetje zware benen misschien maar verder niets.. misschien ben ik wel gewoon een luie loper
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2014 09:34:43 ]![]()
Na de eerste keer Rennen met Evy kon ik bijna niet meer lopen van de spierpijn in m'n bovenbenenis dus normaal
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoeft ook nietquote:Op maandag 22 september 2014 09:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het ging ook niet om Boogerd
En op dat soort opmerkingen ga ik ook niet eens in.![]()
![]()
Verder eigenlijk niet, gister veel honger en lag vroeg op bed. Maar het spiertje dat tijdens het rennen pijn deed voel ik nu veel minder dan ik had verwacht. Bovenbenen en kuiten zijn goed stijf verder.quote:Op maandag 22 september 2014 08:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel ff stijf zijn
Verder nog last?
Meneer Y is vooral heel moe. En dat we gistermiddag 2,5 uur in de bios gezeten hebben, helpt niet echt voor z'n benenXilantof Flickrt
foto-nerd![]()
HAhah! Dacht dat ik de enige was.quote:Op maandag 22 september 2014 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Na de eerste keer Rennen met Evy kon ik bijna niet meer lopen van de spierpijn in m'n bovenbenenis dus normaal
Mooi zo!
![]()
In Spijkenisse bij AV Spark.quote:Op maandag 22 september 2014 07:36 schreef Serinde het volgende:
Jammer van de finish maar goed gelopen Devv!
En leuk, nieuwe mensenik had na de eerste keer Evy vooral pijn in mijn buikspieren
de keren erna vooral benen .... Maar dat gaat snel beter hoor.
Droopie, waar doe je de cursus? Hier in Vleuten is de Start to Run groep ook erg groot
Heel veel huisvrouwen, maar dat maakt het wel gezellig en dan is het in ieder geval niet stil op de zaterdagochtend
Voordeel het is 100 meter van mijn huis en voor de omgeving Rotterdam is er heel veel groen in de buurt waar we lopen.Hell To The Liars![]()
Hier ook hoor! Na mijn eerste hardlooptraining (Start2Run, dus ongeveer Evy) had ik supertrots m'n ouders gebeldquote:Op maandag 22 september 2014 09:54 schreef Yaaar het volgende:
[..]
HAhah! Dacht dat ik de enige was.Mooi zo!
En de volgende dag meer spierpijn dan ik nu heb na een 10km wedstrijdje.
![]()
https://feelrace.com/fr.pl?th=_Marco
Net een leuke website gevonden, legt je uit hoe je je van km tot km moet voelen tijdens de marathon om een goede tijd te lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat het zegt hoe je je tijdens een marathon moet voelen op basis van je 10k PR vind ik toch wel een beetje gek.![]()
Wie is één der onzen dan?quote:Op maandag 22 september 2014 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)jn-vredesloop-video/
Boogie![]()
![]()
Er staat daarboven uitgelegd dat je het liefste een halve marathon moet lopen zo'n 6 weken voor je marathon om een goede voorspelling te krijgen. Daarnaast kun je natuurlijk niet bepalen hoe je je moet voelen nee, maar het kan toch helpen met niet te hard weggaan en zoquote:Op maandag 22 september 2014 10:24 schreef hatsaflats het volgende:
Dat het zegt hoe je je tijdens een marathon moet voelen op basis van je 10k PR vind ik toch wel een beetje gek.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet even niet meer wie, maar die was toch 6e of 7e geworden daar? Dus dan moet hij in het lijstje staanquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Idd dacht ik eerst ookquote:Op maandag 22 september 2014 10:27 schreef Quoi het volgende:
O zo! Ik dacht in het filmpje
Ja ja, hij staat er.![]()
![]()
Welkom nieuwe posters!
Ik doe even 5 dagen rust voor de CWC HM van zaterdag. Niet omdat ik dat spiergewijs nodig heb, maar omdat ik weer 'n ontstoken blaar heb die veel te veel pijn doet![]()
(
) In de tussentijd maar lekker yoga'en en pilatessen en de wond goed schoon houden/laten helen. Komt goed.
Ja doei.![]()
Net mezelf helemaal kapot gelopen om mijn PR te verbreken. Was even flink diep gaan. Maar met succes. 5km PR met ruim 2min verbroken. Lage temperatuur en wetende dat er een flinke storm aan zat te komen hielp nogal. 5km in 22min begint toch haalbaar te lijken![]()
Overigens zat ik de afgelopen weken vaak te klagen dat het te warm was om te lopen. Maar nu vond ik het aardig fris tijdens het uitlopen![]()
https://www.endomondo.com/workouts/412448609/4985471Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Goed schoonmaken en in laten drogenquote:Op maandag 22 september 2014 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom nieuwe posters!
Ik doe even 5 dagen rust voor de CWC HM van zaterdag. Niet omdat ik dat spiergewijs nodig heb, maar omdat ik weer 'n ontstoken blaar heb die veel te veel pijn doet![]()
(
) In de tussentijd maar lekker yoga'en en pilatessen en de wond goed schoon houden/laten helen. Komt goed.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
In training...?quote:Op maandag 22 september 2014 10:40 schreef Pandaplint het volgende:
Net mezelf helemaal kapot gelopen om mijn PR te verbreken. Was even flink diep gaan. Maar met succes. 5km PR met ruim 2min verbroken. Lage temperatuur en wetende dat er een flinke storm aan zat te komen hielp nogal. 5km in 22min begint toch haalbaar te lijken![]()
Overigens zat ik de afgelopen weken vaak te klagen dat het te warm was om te lopen. Maar nu vond ik het aardig fris tijdens het uitlopen![]()
https://www.endomondo.com/workouts/412448609/4985471
Strakke tijd, dat wel
Ja, dat is 't plan! Vorige keer lukte dat ook binnen een paar daagjes wel, met hulp van wat sudocrème!quote:Op maandag 22 september 2014 10:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Goed schoonmaken en in laten drogen
Ja doei.![]()
Klinkt eigenlijk best primaquote:Op maandag 22 september 2014 09:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Verder eigenlijk niet, gister veel honger en lag vroeg op bed. Maar het spiertje dat tijdens het rennen pijn deed voel ik nu veel minder dan ik had verwacht. Bovenbenen en kuiten zijn goed stijf verder.
Godnondeju, ik ben niet vooruit te branden vandaag. Gisteravond op de bank in slaap gevallen, goede 8 uur geslapen (in bed dus), maar alles voelt zwaar en moe.
En om nou te zeggen dat ik een zwaar weekend gehad heb...
Yep. Geen wedstrijd ofzo. Gewoon proberen wat doelen te halenquote:Op maandag 22 september 2014 10:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
In training...?
Strakke tijd, dat wel![]()
Ben ook tevreden en denk niet dat ik het snel zal kunnen verbeteren.
Mijn ervaring is dat het zonder creme sneller geneest. Maar dan heb ik het over blaren op de handen door wandklimmen.quote:Op maandag 22 september 2014 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat is 't plan! Vorige keer lukte dat ook binnen een paar daagjes wel, met hulp van wat sudocrème!
'S nachts gewoon onafgedekt slapen.
Dek het sowieso niet meer af nu. En de vorige keer de eerste 2 dagen rondom de ontsteking wat creme helpt de ontsteking te remmen. Vanaf woensdag droog laten, daarna vrijdag randjes bijvijlen.quote:Op maandag 22 september 2014 10:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Geen wedstrijd ofzo. Gewoon proberen wat doelen te halen![]()
Ben ook tevreden en denk niet dat ik het snel zal kunnen verbeteren.
[..]
Mijn ervaring is dat het zonder creme sneller geneest. Maar dan heb ik het over blaren op de handen door wandklimmen.
'S nachts gewoon onafgedekt slapen.Geloof me, ik heb wat ervaring met blaren op m'n poten
Ja doei.![]()
Hey, da's precies mijn PR!quote:Op maandag 22 september 2014 10:40 schreef Pandaplint het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/412448609/4985471![]()
Wauw wat een tijd! het begint inderdaad echt fris te worden, heb ik wel zin in!quote:Op maandag 22 september 2014 10:40 schreef Pandaplint het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/412448609/4985471![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)jn-vredesloop-video/Die Boogerd ging toch nog een stukje harder dan ik hem in had geschat!
Gefeliciteerd met je PR PandaplintJe moet binnenkort eens een 5km wedstrijd doen, volgens mij kun je dan nog harder!
En mooie tijden bij de Dam tot Dam! Erg vlak gelopen DeeBee
quote:Op maandag 22 september 2014 00:33 schreef Devv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miste je de obstakels en/of modder niet?
![]()
![]()
Zo, druk weekend achter de rug en daardoor weer flink achter met bijlezen. Maar ik ben weer bij...
Allereerst Hinder, ook vanuit mij heel veel sterkte! Sommige gebeurtenissen overstijgen het hardlopen, gelukkig heb je blijkbaar een uitlaatklep in het hardlopen.
Vervolgens hier en op facebook weer veel goede loopjes voorbij zien komen. Leuk om te lezen hoe sommigen voor het eerst een bepaalde afstand lopen en anderen een PR lopen of gewoon lekker hebben gelopen.
Voor wat betreft de discussie over gezondheidsverklaringen/-certificaten: lijkt mij ook een wassen neus, je kunt nu eenmaal niet alles voorkomen. En je hoort ook van topsporters (bijvoorbeeld Evander Sno) dat er op latere leeftijd opeens een hartafwijking geconstateerd wordt. En dat terwijl ze dan al jaren onder medische begeleiding staan vanwege hun beroep.
In het kader van "nog drie maanden tot aan mijn beoogde hm" wil ik mijn trainingen een beetje opschroeven in zowel afstand als frequentie. Ik loop nu 1 1/2 keer per week (de ene week woensdag en de andere week woensdag en zaterdag). Nu komt daar de maandag bij. Op de maandag wil ik ldl's doen, te beginnen vanavond met 10 km. Per week 1-2 km erbij en af en toe een rustiger week. Langste afstand zal wel 18-20 km worden. Ik heb nog niet echt een schema voor mezelf gemaakt.
En ook niet vervelend: waar mogelijk wordt het een hardloopdate met. Gezelliger en goed om het tempo niet te ver op te laten lopen (zolang we nog kunnen kletsen is het niet te snel en ze loopt een tikkie langzamer dan ik tijdens de trainingen). Zin in!
![]()
Heftig man! Mocht je nog iets van praktische hulp nodig hebben, geef maar een gil!quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik kwam deze tegen (waarschijnlijk allemaal open deuren voor je, maar toch voor de kleine kans dat er een tip tussen staat die je helpt...)quote:Op maandag 22 september 2014 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe even 5 dagen rust voor de CWC HM van zaterdag. Niet omdat ik dat spiergewijs nodig heb, maar omdat ik weer 'n ontstoken blaar heb die veel te veel pijn doet ( ) In de tussentijd maar lekker yoga'en en pilatessen en de wond goed schoon houden/laten helen. Komt goed.
http://www.glowmagazine.nl/weg-met-blaren/<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 09:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Boogerd kan ik niet meer serieus nemen. Laat hem eerst maar even in een bekertje plassen.Hij heeft jarenlang in bekertjes gepist, zien ze niets aan. Of heb je een plasfetish?
![]()
Mooie verslagen van dit weekend gelezenKrijg door jullie alweer helemaal zin om de vakantie kilo's eraf te gaan lopen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Probleem.
Mijn training vanochtend ging top.
De benen waren fantastisch.
Dit maak ik meestal maar één keer per jaar mee.
De rest van 2014 gaat het dus dramatisch.![]()
Hmm... Andere sport zoeken?quote:Op maandag 22 september 2014 12:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Probleem.
De rest van 2014 gaat het dus dramatisch.![]()
Ja, dank je, zelfs volgens mij die exacte pagina al eens gezienquote:Op maandag 22 september 2014 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen (waarschijnlijk allemaal open deuren voor je, maar toch voor de kleine kans dat er een tip tussen staat die je helpt...)
http://www.glowmagazine.nl/weg-met-blaren/![]()
M'n voeten zijn gewoon hopeloos, onbetrouwbaar en vreemd. Een hele TdF zonder problemen lopen en/of na 7km al een enorme blaar._!
Ja doei.![]()
Hoi! Heb hier een tijdje geleden ook eens meegepost maar ben op een gegeven moment gestopt met hardlopen om verschillende redenen. Nu ga ik weer beginnen want ik merk dat ik met hiken/klimmen wat conditie tekort kom.
Vanmiddag Evy maar weer eens erbij halen![]()
![]()
Wees blij dat we al achterin september zitten. Stel je voor dat je die dag in januari al gehad had!quote:Op maandag 22 september 2014 12:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Probleem.
De rest van 2014 gaat het dus dramatisch.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Oh, wat Wolve zei dus. Nou ja. Zolang de rest maar gewoon gemiddeld is. Gewoon gemiddeld is nog altijd beter dan 'slecht', al is het natuurlijk wel beduidend minder dan 'top'.quote:Op maandag 22 september 2014 12:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Probleem.
De rest van 2014 gaat het dus dramatisch.Ja doei.![]()
Dat was ook mijn reden om te gaan hardlopenquote:Op maandag 22 september 2014 12:32 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoi! Heb hier een tijdje geleden ook eens meegepost maar ben op een gegeven moment gestopt met hardlopen om verschillende redenen. Nu ga ik weer beginnen want ik merk dat ik met hiken/klimmen wat conditie tekort kom.
Vanmiddag Evy maar weer eens erbij halen![]()
Welcome back
Dankje! En, heeft het geholpen?quote:Op maandag 22 september 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reden om te gaan hardlopen![]()
Welcome back![]()
![]()
Dit jaar nog niet de bergen in geweestquote:Op maandag 22 september 2014 12:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dankje! En, heeft het geholpen?
Haha, kijk, dít zijn de antwoorden waar ik wat aan heb!quote:Op maandag 22 september 2014 12:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wees blij dat we al achterin september zitten. Stel je voor dat je die dag in januari al gehad had!![]()
O haha. Nou ja hardlopen kan in ieder geval geen negatief effect hebbenquote:Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit jaar nog niet de bergen in geweest![]()
![]()
Athene?quote:Op maandag 22 september 2014 12:52 schreef TMan het volgende:
Even opscheppen over waar ik vanmiddag was:
[ afbeelding ]![]()
Komend weekend veel loopjes zeg! Ik sta als enige bij de singelloop maar ik weet zeker dat er hier nog iemand was die ging lopen maar weet niet meer wie![]()
![]()
Ik niet. Nog last van gisteren?quote:Op maandag 22 september 2014 13:03 schreef Serinde het volgende:
Komend weekend veel loopjes zeg! Ik sta als enige bij de singelloop maar ik weet zeker dat er hier nog iemand was die ging lopen maar weet niet meer wie![]()
Yes! Ik twijfelde of ik een rondje op de baan zou doen, maar met dertig graden en volle zon heb ik dat toch maar laten schieten. Wel gaaf hoor, er zijn weinig plekken ter wereld met zoveel sportieve geschiedenis!quote:![]()
Nee, helemaal niet eigenlijkquote:Op maandag 22 september 2014 13:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik niet. Nog last van gisteren?
Het spijt me maar ik denk dat je vaker mee moet![]()
Oh wacht, ik heb wel een blaarmaar die voelde ik bij km 9 tijdens het lopen al. Misschien ga ik toch eerder voor nieuwe schoenen kijken. Deze zouden wel eens te breed kunnen zijn aan de voorkant. Eerst nog een paar andere sokken proberen, toch maar.
![]()
Het lijkt me wel wat om daar een keer de marathon te doen, die eindigt in het stadion. Het schijnt alleen een nogal saaie route te zijn en warm inderdaad (ook al is die in november)quote:Op maandag 22 september 2014 13:09 schreef TMan het volgende:
[..]
Yes! Ik twijfelde of ik een rondje op de baan zou doen, maar met dertig graden en volle zon heb ik dat toch maar laten schieten. Wel gaaf hoor, er zijn weinig plekken ter wereld met zoveel sportieve geschiedenis!![]()
Even jompelen over mijn bootcamp gisteren. Kon ik me weer eens pijnloos uitleven
Na afloop hebben we nog een klein beetje gelopen (zal niet veel meer dan 1,5 km zijn geweest) en dat deed in ieder geval geen pijn. Ook wel weer eens fijn.
En vandaag lekker spierpijn in mijn armen
Ik ben een beetje in dubio of mijn sportmassage nou helemaal top was of toch grotendeels geldverspilling. Mijn benen voelen op zich wel weer lekker fris nu, maar dat voelden ze vanochtend ook al, en het plekje waar ik voor gegaan was doet nog steeds een beetje zeer.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Helaas kost het soms een aantal massages voordat je echt iets merkt. En in sommige gevallen is rust en/of fysio beterquote:Op maandag 22 september 2014 13:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben een beetje in dubio of mijn sportmassage nou helemaal top was of toch grotendeels geldverspilling. Mijn benen voelen op zich wel weer lekker fris nu, maar dat voelden ze vanochtend ook al, en het plekje waar ik voor gegaan was doet nog steeds een beetje zeer.![]()
![]()
T was hier erg koud vanochtend dus mijn shirt met lange mouwen maar eens opgezocht.
Stap de deur uit en ja hoor volle zon.
Toch gegaan, geen zin om weer om te kleden, het was een heerlijk rondje.
Er stond gelukkig nog een aardig fris windje.
Lekker op het gemakje met 5 versnellingen van 1,5min.
Nu uitbouwen naar een langere WDL maar de benen voelen nu nog zo
soepel dat dat geen probleem mag zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@nieuwe loperswelkom
@hinder, sterkte
@semtex, gotC, Devv, Danter, Nanook, Xilantof, LT, Mr.B...en alle andere lopers![]()
![]()
Mja de fysio/masseuse zei ook dat het waarschijnlijk met rust en uitfietsen ook overgegaan was. Maar dat als het beviel, ik nog wel 1 of 2x langs kon komen voor de marathon. Maar ik vind het toch wel veel geld, 28 euro voor wat vandaag nog geen 20 minuten was.quote:Op maandag 22 september 2014 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Helaas kost het soms een aantal massages voordat je echt iets merkt. En in sommige gevallen is rust en/of fysio beterIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is idd een boel geldquote:Op maandag 22 september 2014 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja de fysio/masseuse zei ook dat het waarschijnlijk met rust en uitfietsen ook overgegaan was. Maar dat als het beviel, ik nog wel 1 of 2x langs kon komen voor de marathon. Maar ik vind het toch wel veel geld, 28 euro voor wat vandaag nog geen 20 minuten was.De masseur waar wij heengaan vind ik al prijzig (¤50) maar dat is 60-70 min..
![]()
Ja op papier was het voor 30 minuten maar ze was nu vrij snel klaar..quote:Op maandag 22 september 2014 13:59 schreef GotC het volgende:
n boel geld De masseur waar wij heengaan vind ik al prijzig (¤50) maar dat is 60-70 min..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ow. Ik heb een afspraak voor volgende week woensdag. ¤35 enhij is dan ook wel 60 minuten bezig.quote:Op maandag 22 september 2014 13:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is idd een boel geldDe masseur waar wij heengaan vind ik al prijzig (¤50) maar dat is 60-70 min..
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is vlak voor je marathon. Al eerder door diegene gemasseerd?quote:Op maandag 22 september 2014 14:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow. Ik heb een afspraak voor volgende week woensdag. ¤35 enhij is dan ook wel 60 minuten bezig.![]()
Ik lees nu net dat er tijdens de Dam tot Damloop ook iemand in de IJtunnel al onwel was geworden. Hoe dan...
Dan heb je nog geen 2 kilometer gelopen.![]()
Yep. Hij is trainer op onze club ook. Hij adviseerde ook zelf om juist die woensdag de boel los te maken en niet veel eerder of later.quote:Op maandag 22 september 2014 14:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is vlak voor je marathon. Al eerder door diegene gemasseerd?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Deze fysio zei ook dat het wel goed was om een paar dagen van tevoren langs te komen, maar ik had ook gelezen dat dat juist niet goed is omdat je dan alle spierspanning verliest..quote:Op maandag 22 september 2014 14:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep. Hij is trainer op onze club ook. Hij adviseerde ook zelf om juist woensdag de boel los te maken en niet veel eerder of later.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat scheelt een boel.quote:Op maandag 22 september 2014 14:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Yep. Hij is trainer op onze club ook. Hij adviseerde ook zelf om juist woensdag de boel los te maken en niet veel eerder of later.
Volgende week mag je al je marathon lopen, gaat hard.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook al één foto gespot. Vastberaden bij de start
En holy shit de spieren van die vrouw op rechtsEven opzoeken wat zij gedaan heeft..
Edit: 1.44, valt nog mee. Maar goed ze is ook niet heel jong zo te zien
Ja, echt. Trainen is op z'n eind nu, nog maar een paar keer. Nu vooral met eten bezig voor de volgende week. Maar da's nog een klus.quote:Op maandag 22 september 2014 14:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat scheelt een boel.
Volgende week mag je al je marathon lopen, gaat hard.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon niks onbekends meer eten vanaf volgende week en vanaf volgende week donderdag elke dag 1.5 liter sportdrank (poeder/tabletten, wat je lichaam al 'kent') extra drinken. Op woensdag extra water om afvalstoffen vd massage uit te spoelen.quote:Op maandag 22 september 2014 14:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, echt. Trainen is op z'n eind nu, nog maar een paar keer. Nu vooral met eten bezig voor de volgende week. Maar da's nog een klus.
[ Bericht 2% gewijzigd door GotC op 22-09-2014 14:43:20 ]![]()
Ik sta er ook altijd op alsof ik iets verschrikkelijks heb gezien. The horror, the horror...quote:Op maandag 22 september 2014 14:16 schreef GotC het volgende:
Finishfoto's vd Vredesloop staan online. Fantastische foto's weerMaar wel lachend over de finish.
![]()
Al vallen die van Jeroen Tibbe dan wel weer redelijk mee![]()
Tibbe is bijna altijd topquote:Op maandag 22 september 2014 14:24 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik sta er ook altijd op alsof ik iets verschrikkelijks heb gezien. The horror, the horror...![]()
Al vallen die van Jeroen Tibbe dan wel weer redelijk meeMaar die mysports/marathonphotos bagger..
![]()
![]()
Waarom zoveel sportdrank? Ipv koolhydraten stapelen door eten of daar bovenop nog?quote:Op maandag 22 september 2014 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon niks onbekends meer eten vanaf volgende week en vanaf volgende week donderdag elke dag 1.5 liter sportdrank (poeder/tabletten, wat je lichaam al 'kent') extra drinken. Op woensdag extra water om afvalstoffen vd massage uit te spoelen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Geen grammetje vet op haar lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook al één foto gespot. Vastberaden bij de start
En holy shit de spieren van die vrouw op rechtsEven opzoeken wat zij gedaan heeft..
Edit: 1.44, valt nog mee. Maar goed ze is ook niet heel jong zo te zien![]()
Ja, ik heb me sowieso een beetje gepositioneerd tussen allemaal afgetrainde kenianen op die foto, valt wel opquote:Op maandag 22 september 2014 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen grammetje vet op haar lichaam.
Zal ik dan maar wat positiefs zeggen? Het is de fotograaf gelukt om een foto van mij te maken zónder de volgauto's eropquote:Op maandag 22 september 2014 14:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Tibbe is bijna altijd topMaar die mysports/marathonphotos bagger..
toch kunstig, omdat die ook allemaal voor de finish stonden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En dat allemaal om als eerste bij de fietsenstalling te komen?quote:Op maandag 22 september 2014 14:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, ik heb me sowieso een beetje gepositioneerd tussen allemaal afgetrainde kenianen op die foto, valt wel op![]()
![]()
Enge armpjes idd.quote:Op maandag 22 september 2014 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen grammetje vet op haar lichaam.![]()
Ik bedoelde eigenlijk 1 literquote:Op maandag 22 september 2014 14:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom zoveel sportdrank? Ipv koolhydraten stapelen door eten of daar bovenop nog?Autocorrect..
Verder gecombineerd met stapelen. Het is goed om de hoeveelheid koolhydraten in de laatste week op te hogen, maar het eten van grote hoeveelheden vast voedsel is niet prettig, niet nodig en kan absoluut beter. Dus gecombineerd met sportdrank. Uiteraard wel kijkend naar het soort sportdrank.
![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Jullie zijn allemaal onderweg naar de fietsenstalling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook al één foto gespot. Vastberaden bij de start
Edit: 1.44, valt nog mee. Maar goed ze is ook niet heel jong zo te zien![]()
Grap is al gemaaktquote:Op maandag 22 september 2014 14:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal onderweg naar de fietsenstalling?
Jij hebt een toffe foto!quote:Op maandag 22 september 2014 14:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal ik dan maar wat positiefs zeggen? Het is de fotograaf gelukt om een foto van mij te maken zónder de volgauto's eroptoch kunstig, omdat die ook allemaal voor de finish stonden
![]()
![]()
Ja, dat was mijn plan ook wel inderdaad. Om 1 tot 1,5ltr sportdrank bij te drinken. Heb sowieso altijd als een bus Isostar staan, diezelfde als die ze bij de kustmarathon op de verzorgingsposten hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk 1 literAutocorrect..
Verder gecombineerd met stapelen. Het is goed om de hoeveelheid koolhydraten in de laatste week op te hogen, maar het eten van grote hoeveelheden vast voedsel is niet prettig, niet nodig en kan absoluut beter. Dus gecombineerd met sportdrank. Uiteraard wel kijkend naar het soort sportdrank.
Maar ik moet dus nog even goed koolhydraatarm voor maandag en dinsdag zoeken. Zodat ik daarna vanaf woensdag vol bij kan tanken (en daar moet ik ook nog goede menu's voor vinden/bedenken).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alle lopers die dit weekend lekker bezig zijn geweest![]()
Leuke verslagen en goede prestaties weer! Top gedaan!
Welkom voor alle nieuwkomersSucces met opbouwen allemaal, doe het alleen niet te snel
.
Ik ben net terug van mijn langste duurloop (TdF niet meegerekend) voor de Hoge Veluwetrail. Die is ook al over 2 weken, dus het moest er maar eens van komen. Lekker gelopen wel, was niet heel warm meer en in het bos was het heerlijk! Beetje modder hier en daar
Mooi rondje van gemaakt, wat nieuwe leuke stukken ontdekt en toch weer iets te snel richting huis waardoor ik nog 2 rondjes om 'mijn' hei moest lopen. Maar dus mooi 32km gelopen, hoop dat het weer genoeg is
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/412549111/2368823![]()
Tsja, jij dm't niet terug!quote:Op maandag 22 september 2014 14:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn plan ook wel inderdaad. Om 1 tot 1,5ltr sportdrank bij te drinken. Heb sowieso altijd als een bus Isostar staan, diezelfde als die ze bij de kustmarathon op de verzorgingsposten hebben.
Maar ik moet dus nog even goed koolhydraatarm voor maandag en dinsdag zoeken. Zodat ik daarna vanaf woensdag vol bij kan tanken (en daar moet ik ook nog goede menu's voor vinden/bedenken).
Koolhydraatarm doen we niet aan hier. Wel aan pannenkoeken![]()
![]()
Hi-fiven met de duifquote:
Waarvoor is dat koolhydraatarm dan nog? Ik dacht dat je plusminus een week vantevoren een heftig kort loopje moest doen om je glycogeen voorraad leeg te maken en daarna koolhydraat stapelen?
Al heb ik geloof ik ook wel eens gelezen dat er ook een manier is waar je eerst koolhydraatarm ging eten ja..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker hoor!quote:Op maandag 22 september 2014 14:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Welkom voor alle nieuwkomersSucces met opbouwen allemaal, doe het alleen niet te snel
.
Ik ben net terug van mijn langste duurloop (TdF niet meegerekend) voor de Hoge Veluwetrail. Die is ook al over 2 weken, dus het moest er maar eens van komen. Lekker gelopen wel, was niet heel warm meer en in het bos was het heerlijk! Beetje modder hier en daar
Mooi rondje van gemaakt, wat nieuwe leuke stukken ontdekt en toch weer iets te snel richting huis waardoor ik nog 2 rondjes om 'mijn' hei moest lopen. Maar dus mooi 32km gelopen, hoop dat het weer genoeg is
![]()
Ja doei.![]()
Dat heb je goed gelezen. Maar die eerste twee dagen na dat leeglopen eet je nog koolhydraatarm om echt leeg te zijn (kan zelfs een beetje flauw aanvoelen) en wel eiwitten voor je herstel eten. En de nieuwe voorraad koolhydraten heeft de neiging om extra hard te gaan werken. Zoiets las ik in het hardloperskookboek (en andere plekken).quote:Op maandag 22 september 2014 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarvoor is dat koolhydraatarm dan nog? Ik dacht dat je plusminus een week vantevoren een heftig kort loopje moest doen om je glycogeen voorraad leeg te maken en daarna koolhydraat stapelen?
Al heb ik geloof ik ook wel eens gelezen dat er ook een manier is waar je eerst koolhydraatarm ging eten ja..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hmm laat me weten of het goed bevaltquote:Op maandag 22 september 2014 14:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen. Maar die eerste twee dagen na dat leeglopen eet je nog koolhydraatarm om echt leeg te zijn (kan zelfs een beetje flauw aanvoelen) en wel eiwitten voor je herstel eten. En de nieuwe voorraad koolhydraten heeft de neiging om extra hard te gaan werken. Zoiets las ik in het hardloperskookboek (en andere plekken).
Ik had trouwens gisteren uit frustratie dat ik de bus gemist had een zak winegums gekocht op amersfoort centraal, en me onder het mom van 'koolhydraten stapelen' bijna misselijk gegeten tot een uur voor de start daaraanMaar helemaal geen last van gehad onderweg, dus heb nu wel meer zoiets; het hoeft ook allemaal niet perfect qua voeding en zo voor een wedstrijd.
Yur heeft ook geen leeglooploopje (quote:Op maandag 22 september 2014 14:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Al heb ik geloof ik ook wel eens gelezen dat er ook een manier is waar je eerst koolhydraatarm ging eten ja..) gedaan. Vorige keren wel, mja, nu is toch alles anders
. Mag ook wel, vorige keren ging niet zoals gehoopt.
![]()
32 km in 4:23 min/kmquote:Op maandag 22 september 2014 14:50 schreef Jero_nimo het volgende:
.
![]()
Da's aardig snel voor even een trainingsrondje![]()
![]()
Zou het op ons niveau echt wat uitmaken, die leeglooprondjes en koolhydraten stapelen tot aan de kruin?![]()
Wel elke 5km even gepauzeerd, gelletje of koekje erin enzo. Kan je gemiddeld wel 30 seconde per km erbij optellenquote:Op maandag 22 september 2014 15:15 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
32 km in 4:23 min/km![]()
Da's aardig snel voor even een trainingsrondjeMaar het lopen ging lekker vlot ja.
![]()
Juist, denk ik. Als jij 2 uur over de marathon doet, hoef je minder lang met een lege glycogeenvoorraad dan wanneer je er 4 uur over doetquote:Op maandag 22 september 2014 15:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Zou het op ons niveau echt wat uitmaken, die leeglooprondjes en koolhydraten stapelen tot aan de kruin?
Om het beste uit jezelf te halen, waarom niet? WRs zul je er niet mee lopen nee. En zelfs als placebo kan het nog helpen mentaal gezien.quote:Op maandag 22 september 2014 15:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Zou het op ons niveau echt wat uitmaken, die leeglooprondjes en koolhydraten stapelen tot aan de kruin?![]()
Ik ga me er niet al te druk om maken. Nou ja, de avond van te voren schep ik wel een keertje extra op bij de maaltijd. Maar dan vind ik het wel best. Extra drinken is overbodig, want genoeg drinken is niet alleen voorbehouden aan de dagen voor een wedstrijd.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Als ik een marathon wandel dan hoef ik dat allemaal niet te doen van te voren. Snelheid/hartslag speelt dus ook wel een rol?quote:Op maandag 22 september 2014 15:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist, denk ik. Als jij 2 uur over de marathon doet, hoef je minder lang met een lege glycogeenvoorraad dan wanneer je er 4 uur over doet![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 15:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Zou het op ons niveau echt wat uitmaken, die leeglooprondjes en koolhydraten stapelen tot aan de kruin?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik vind het voorbereidende eten/drinken juist een heel tof onderdeel van het marathontraject. Druk maken, nee, koolhydraten tellen, ook niet. Maar gewoon ontdekken wat werkt en voor Yur zorgen, in de keuken rommelen..![]()
![]()
De lol ervan begrijp ik goed. Mijn vraag is dan ook geen verkapt uitlachen, maar interesse. Zelf probeer ik dit soort dingen ook uit, maar ik heb nog nooit enig effect gemerkt.quote:Op maandag 22 september 2014 15:43 schreef GotC het volgende:
Ik vind het voorbereidende eten/drinken juist een heel tof onderdeel van het marathontraject. Druk maken, nee, koolhydraten tellen, ook niet. Maar gewoon ontdekken wat werkt en voor Yur zorgen, in de keuken rommelen..
Misschien eens kijken hoe YUR volgend jaar in Rotterdam presteert als hij de week ervoor niks bijzonders doet? Het zou toch wat zijn als hij dan geen kramp krijgt in de laatste kilometers. Al zou ook dat niet per se wat zeggen.
Ik vraag me dan ook af hoe je het effect (zowel positief als negatief) zou kunnen meten? Wat dat betreft heeft jero misschien wel een punt met het placebo-effect.![]()
Je moet zorgen dat de glycogeenvoorraad bij het begin op peil is en dat deze tijdens de wedstrijd voldoende aangevuld wordt. Het overige is volgens mij voor ons niveau inderdaad overbodig.quote:Op maandag 22 september 2014 15:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Zou het op ons niveau echt wat uitmaken, die leeglooprondjes en koolhydraten stapelen tot aan de kruin?
Toplopers zijn zo goed getraind dat ze elke winst op ander gebied (hoe marginaal ook) moeten pakken om net die 5 seconden sneller te kunnen zijn. Wij als gewone stervelingen moeten de winst echt pakken door goed te trainen. Al die technische snufjes, herstelvoeding en andere wetenschappelijke benaderingen zijn leuk, maar wij gaan daar echt niet of nauwelijks beter van lopen denk ik.![]()
Hartslag wel, snelheid niet lijkt me.quote:Op maandag 22 september 2014 15:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik een marathon wandel dan hoef ik dat allemaal niet te doen van te voren. Snelheid/hartslag speelt dus ook wel een rol?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zoiets is idd niet te meten. Het komt neer op goed trainen, glycogeenvoorraad goed en...vorm van de dag (quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De lol ervan begrijp ik goed. Mijn vraag is dan ook geen verkapt uitlachen, maar interesse. Zelf probeer ik dit soort dingen ook uit, maar ik heb nog nooit enig effect gemerkt.
Misschien eens kijken hoe YUR volgend jaar in Rotterdam presteert als hij de week ervoor niks bijzonders doet? Het zou toch wat zijn als hij dan geen kramp krijgt in de laatste kilometers. Al zou ook dat niet per se wat zeggen.
Ik vraag me dan ook af hoe je het effect (zowel positief als negatief) zou kunnen meten? Wat dat betreft heeft jero misschien wel een punt met het placebo-effect.).
Het weer speelt ook nog een rol.
Deze voorbereiding is al zo anders geweest dan voorgaande keren.. we zien wel. Het is tenslotte maar een ldl![]()
![]()
![]()
Maarrr dan is het een pr tijdens een training tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2014 15:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die vent van jou zal wel weer een goede tijd lopen en dan zeggen dat het per ongeluk was.![]()
![]()
Geen idee, maar het omgekeerde merk ik wel. Als ik te weinig eet loop ik kut en als ik te weinig drink word ik flauw, dus ach. Ik heb vaker last van dingen die ik niet inneem dan van de dingen die ik wel inneem.quote:Op maandag 22 september 2014 15:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Zou het op ons niveau echt wat uitmaken, die leeglooprondjes en koolhydraten stapelen tot aan de kruin?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij sprak de avond voor de CPC de legendarische woorden op dit medium dat je je afvroeg of je abnormaal was dat je gewoon spruitjes at, terwijl de rest dubbele porties pasta/pannenkoeken/etc zat te kanen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik stapel chronisch koolhydraten. Een van de redenen dat ik wel moet rennen.![]()
Voor een inspanning van 1,5 uur maakt het niet zoveel uit lijkt me. Maar als ik 25 of 30 km of nog langer ga lopen moet ik de avond van tevoren echt geen aardappels gaan eten, dan val ik bijna om zoals mossel ook aangeeft
Bietensap is bij mij vooral een placebo dingetje denk ik, maar caffeine pillen merk ik dan wel weer echt het effect van, waarschijnlijk omdat ik geen koffie drink.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja DAT doe ik nooit. Ik groei al dicht van 3 mariakaakjes. Alleen met de marathon heb ik mezelf 2 pannenkoeken gegundquote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij sprak de avond voor de CPC de legendarische woorden op dit medium dat je je afvroeg of je abnormaal was dat je gewoon spruitjes at, terwijl de rest dubbele porties pasta/pannenkoeken/etc zat te kanen.![]()
Ja, hij zal nu vast ook wel doping gebruiken voor een recreatieve 10 km!!11!!1quote:Op maandag 22 september 2014 09:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Boogerd kan ik niet meer serieus nemen. Laat hem eerst maar even in een bekertje plassen.
Er is een verschil tussen de professionele wielerwereld en voor de fun hardlopen.![]()
Ik zeg toch niet dat die doping gebruikt? Ik kan hem gewoon niet meer serieus nemen. Djeez, heeft hij een FOK! army ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 16:12 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Ja, hij zal nu vast ook wel doping gebruiken voor een recreatieve 10 km!!11!!1
Er is een verschil tussen de professionele wielerwereld en voor de fun hardlopen.![]()
Cafeïne stond dan ook niet voor niets op de dopinglijstquote:Op maandag 22 september 2014 16:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor een inspanning van 1,5 uur maakt het niet zoveel uit lijkt me. Maar als ik 25 of 30 km of nog langer ga lopen moet ik de avond van tevoren echt geen aardappels gaan eten, dan val ik bijna om zoals mossel ook aangeeft
Bietensap is bij mij vooral een placebo dingetje denk ik, maar caffeine pillen merk ik dan wel weer echt het effect van, waarschijnlijk omdat ik geen koffie drink.![]()
Het is wel bewezen dat dat prestatieverbeterend kan werken![]()
Ik denk precies net zo hoor. 'Ah dopeur.' Maar dat denk ik ook van wielrenners die het niet hebben toegegeven zoals Erik Dekker bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 september 2014 16:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat die doping gebruikt? Ik kan hem gewoon niet meer serieus nemen. Djeez, heeft hij een FOK! army ofzo.
Dat hele dopinggedoe heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer naar wielrennen kijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar in hoeverre moet jij jouw lichaam weer leren om niet aan te komen van normale hoeveelheden eten? Het klinkt soms alsof het verstoord is geraakt door het grote gewichtsverlies. Dus door meer te gaan eten kom je uiteindelijk niet zoveel aan van een kleine hoeveelheid als je nu doet. Maar goed, ook dit vraag ik me slechts af.quote:Op maandag 22 september 2014 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja DAT doe ik nooit. Ik groei al dicht van 3 mariakaakjes. Alleen met de marathon heb ik mezelf 2 pannenkoeken gegundJij eindigde in de top-5 bij de Vredesloop en hebt een sub3 staan op de marathon. Ik durf jou bijna niet aan te spreken. Dus voor jou werkt het allemaal wel, dat stapelen e.d. Kan niet anders.quote:![]()
Ja geen idee. Weet wel dat ik inde vakantie behoorlijk minder liep en fietste dan dat ik de laatste 5 weken doe. EN behoorlijk meer at. Maar voor mijn gewicht maakt het niks uit. Ik blijf langzaam aankomen. Ook nu ik weer bescheiden eet en 30KM per week ren en 60KM fietsquote:Op maandag 22 september 2014 16:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar in hoeverre moet jij jouw lichaam weer leren om niet aan te komen van normale hoeveelheden eten? Het klinkt soms alsof het verstoord is geraakt door het grote gewichtsverlies. Dus door meer te gaan eten kom je uiteindelijk niet zoveel aan van een kleine hoeveelheid als je nu doet. Maar goed, ook dit vraag ik me slechts af.![]()
Ooit overwogen om de huisarts te raadplegen? Want dit is toch wel raar? Of zou het aankomen een naijleffect zijn van de vakantie?quote:Op maandag 22 september 2014 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja geen idee. Weet wel dat ik inde vakantie behoorlijk minder liep en fietste dan dat ik de laatste 5 weken doe. EN behoorlijk meer at. Maar voor mijn gewicht maakt het niks uit. Ik blijf langzaam aankomen. Ook nu ik weer bescheiden eet en 30KM per week ren en 60KM fiets![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 16:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij eindigde in de top-5 bij de Vredesloop en hebt een sub3 staan op de marathon. Ik durf jou bijna niet aan te spreken. Dus voor jou werkt het allemaal wel, dat stapelen e.d. Kan niet anders.![]()
Stapelen werkt, voor iedereen en moet ook... bij de marathon. Voor kortere afstanden is het overbodig.
De rest is allemaal voor de lol of voor het placebo-effect. En daar hoeft natuurlijk ook niet zoveel mis mee te zijn.![]()
![]()
Maar is dat het niet juist? Bescheiden (ergo: weinig) eten en veel bewegen zorgt maar een X periode dat je afvalt. Daarna gaat je metabolisme op de spaarbrander en kom je, zoals je zegt, aan van 3 mariakaakjes. Ik denk dat bescheiden eten alleen wenselijk is als je weinig beweegt.quote:Op maandag 22 september 2014 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja geen idee. Weet wel dat ik inde vakantie behoorlijk minder liep en fietste dan dat ik de laatste 5 weken doe. EN behoorlijk meer at. Maar voor mijn gewicht maakt het niks uit. Ik blijf langzaam aankomen. Ook nu ik weer bescheiden eet en 30KM per week ren en 60KM fiets
Ik vraag me af of jouw lichaam (en dus gewicht) er niet bij meer gebaat zou zijn om normaal (2000 - 2500 kcals per dag) te eten en daarnaast 30km hard te lopen en 60km te fietsen per week. Je hebt toch brandstof nodig, zou je zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de duidelijkheid, ik denk niet dat ik alle wijsheid in pacht heb en ik denk dat ik ook steeds meer zou gaan schrappen in m'n eetpatroon als ik maar blijf aankomen. Ik gun je alleen dat het anders kan
Geen ideequote:Op maandag 22 september 2014 16:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ooit overwogen om de huisarts te raadplegen? Want dit is toch wel raar? Of zou het aankomen een naijleffect zijn van de vakantie?Lijkt me sterk na 5 weken.
quote:Op maandag 22 september 2014 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar is dat het niet juist? Bescheiden (ergo: weinig) eten en veel bewegen zorgt maar een X periode dat je afvalt. Daarna gaat je metabolisme op de spaarbrander en kom je, zoals je zegt, aan van 3 mariakaakjes. Ik denk dat bescheiden eten alleen wenselijk is als je weinig beweegt.
Ik vraag me af of jouw lichaam (en dus gewicht) er niet bij meer gebaat zou zijn om normaal (2000 - 2500 kcals per dag) te eten en daarnaast 30km hard te lopen en 60km te fietsen per week. Je hebt toch brandstof nodig, zou je zeggen...Ik heb dat allemaal wel geprobeerd hoor. Alleen dan kwam ik niet een beetje aan maar met sprongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de duidelijkheid, ik denk niet dat ik alle wijsheid in pacht heb en ik denk dat ik ook steeds meer zou gaan schrappen in m'n eetpatroon als ik maar blijf aankomen. Ik gun je alleen dat het anders kanEn het er daarna afkrijgen is helemaal een drama.
Maar nu heb ik mooi een motivatie om lekker te blijven rennen![]()
![]()
Jeetje ik ga maar weer gauw weg hier, ik word er serieus nerveus van.
Ik drink geen liters sportdrank, en ik stapel niet, ik eet gewoon (al let ik er wel op dat het koolhydraatrijk voer is, en dan ook nog de goeie koolhydraten).
En de masseur had pas tijd in 2016
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 16:38 schreef Yuki het volgende:
Dit heb ik ook al 3x gehad. Wanneer ik sport + relatief weinig eet val ik geen gram af of kom ik juist aan, en wanneer ik sport + normaal eet val ik af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn gewoon ervaringen en tips die worden uitgewisseld, hoef je niks mee te doen hoorquote:Op maandag 22 september 2014 16:44 schreef Guard het volgende:
Ik drink geen liters sportdrank, en ik stapel niet, ik eet gewoon (al let ik er wel op dat het koolhydraatrijk voer is, en dan ook nog de goeie koolhydraten).
En de masseur had pas tijd in 2016![]()
![]()
Ik moest eerst even opzoeken wat stapelen wasquote:Op maandag 22 september 2014 16:44 schreef Guard het volgende:
En de masseur had pas tijd in 2016![]()
![]()
Dat weet ikquote:Op maandag 22 september 2014 16:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Zijn gewoon ervaringen en tips die worden uitgewisseld, hoef je niks mee te doen hoor![]()
Maar als ik dit allemaal lees ga ik toch denken: heb ik het wel goed aangepakt enzo, en dat zijn niet echt de gedachtes die ik op dit moment wil hebben.
Aan de andere kant, als het de marathon from hell wordt weet ik in ieder geval hoe het de volgende keer (voor mij) niet moet in de aanloopMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
* Quoi breekt in
Mag ik in de OP?
1
2[b]25 oktober 2014 - [url=http://www.avantri.nl/]Dijkloop (Schoonhoven)[/url][/b]
[*] Quoi - 10 km
Vandaag weer daar in de buurt geweest en ik moet en zal een keertje op de Lekdijk een wedstrijdje lopen![]()
![]()
Je eet koolhydraatrijker dan normaal, dus stapel je.quote:Op maandag 22 september 2014 16:44 schreef Guard het volgende:
En de masseur had pas tijd in 2016Tenminste, dat versta ik onder stapelen. Enorme hoeveelheden pasta e.d. naar binnen werken is ook niet nodig. Gewoon die laatste week de nadruk ergens anders op leggen.
Je hebt goed getraind en dus ook goed aangepakt. Voeding is gewoon het laatste accent. Die twijfels zijn trouwens heel herkenbaar (en zullen nog wel erger worden)
![]()
Ik moet bij "stapelen" altijd aan deze Monthy Phyton scene denken:quote:Op maandag 22 september 2014 16:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik moest eerst even opzoeken wat stapelen was
Nog erger?quote:Op maandag 22 september 2014 16:54 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je eet koolhydraatrijker dan normaal, dus stapel je.Tenminste, dat versta ik onder stapelen. Enorme hoeveelheden pasta e.d. naar binnen werken is ook niet nodig. Gewoon die laatste week de nadruk ergens anders op leggen.
Je hebt goed getraind en dus ook goed aangepakt. Voeding is gewoon het laatste accent. Die twijfels zijn trouwens heel herkenbaar (en zullen nog wel erger worden)
Tevens, als tegenhanger van die 'White at Night'-Challenge die Gup een tijd geleden postte:
Van 'een paar jaar geleden':
"...or bring a newspaper.."Ja doei.![]()
quote:Ik had ook ineens die laatste week allerlei minuscule pijntjes waarvan ik dan vreesde dat dat het begin van het einde was.
![]()
Niets van aantrekken, gewoon relaxen die laatste week en het komt gewoon goed![]()
![]()
haha ja dat herken ik wel...quote:Op maandag 22 september 2014 16:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Ik had ook ineens die laatste week allerlei minuscule pijntjes waarvan ik dan vreesde dat dat het begin van het einde was.
![]()
Niets van aantrekken, gewoon relaxen die laatste week en het komt gewoon goed
"voel ik daar mijn hamstring een beetje trekken?"
"oh jee iemand gaat niezen" *duikt weg*
nog een paar daagjes en dan gaan we iig al op weg, dat is al iets
Vind het wel een heel interessante discussie. Ik geloof best dat de voeding effect kan hebben als je een (halve) marathon gaat lopen, maar ik denk dat het voor mij niet heel erg de moeite zal zijn en training en slapen meer effect zal hebben dan de voeding.![]()
Ik heb nu geen twijfels, want ik heb totaal geen verwachtingen van zondag. Vorige keren had ik ook zeker wel de twijfels in de laatste week! En da's nix voor mij
Nu heb ik wel weer de kleine pijntjes overigens...F means you're fucked![]()
Als het goed is is de camping geboekt voor komend weekend.
De man aan de telefoon mompelde dat we 'plek nummer 6 hadden', zei 'tot vrijdag!', en hing op.![]()
Nu hopen dat de bus op tijd bij de garage vandaan is. Klein detail wel.zin in. Nog steeds blij dat ik m'n M even heb uitgesteld. Nog jaren genoeg voor de boeg om ik weet niet hoeveel marathons te lopen, en beter eerste de rug weer op sterkte hebben
Maar zaterdag lopen we dan ook wel hier:
Ja doei.![]()
Schitterend! Dit gaat een mooi weekend worden zegquote:Op maandag 22 september 2014 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Als het goed is is de camping geboekt voor komend weekend.
De man aan de telefoon mompelde dat we 'plek nummer 6 hadden', zei 'tot vrijdag!', en hing op.![]()
Nu hopen dat de bus op tijd bij de garage vandaan is. Klein detail wel.zin in. Nog steeds blij dat ik m'n M even heb uitgesteld. Nog jaren genoeg voor de boeg om ik weet niet hoeveel marathons te lopen, en beter eerste de rug weer op sterkte hebben
Maar zaterdag lopen we dan ook wel hier:
[ afbeelding ]
F means you're fucked![]()
Ik denk ook echt dat we niet weten wat we gaan zien dit weekend.Het schijnt in 't echt nog zoveel mooier te zijn dan op de foto's!
Jij ook alvast veel plezier inSchotland
, wanneer gaan jullie die kant op?
Ja doei.![]()
Wowie, niet uitglijden daar!
Voeder- en metabolismetechnisch hetzelfde als Swets hier. Ik wil eigenlijk weer mijn HM-gewicht van vorig jaar hebben, dat liep handiger. Draag nu iets teveel heup- en bovenbeenvetjes mee.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik was voor de zomer echt op mijn ideale marathongewicht (of nouja, voor mezelf).. misschien nog 1 of 2 kg eraf dacht ik. Toen ging ik op fietsvakantie waar ik natuurlijk superveel verbruikte maar ook superveel at, en de balans een beetje naar de verkeerde kant doorsloeg. Dat gedrag was best hardnekkig om te stoppen de maand daarna en nu ben ik 3 kg zwaarder dan in juniquote:Op maandag 22 september 2014 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Voeder- en metabolismetechnisch hetzelfde als Swets hier. Ik wil eigenlijk weer mijn HM-gewicht van vorig jaar hebben, dat liep handiger. Draag nu iets teveel heup- en bovenbeenvetjes mee.Maarja, echt mijn best doen om hard af te vallen lijkt me tijdens de laatste maand marathon-training ook niet meer handig.
We vliegen donderdag. Voor het eerst met mini, dat vind ik spannender dan de marathonquote:Op maandag 22 september 2014 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk ook echt dat we niet weten wat we gaan zien dit weekend.Het schijnt in 't echt nog zoveel mooier te zijn dan op de foto's!
Jij ook alvast veel plezier inSchotland
, wanneer gaan jullie die kant op?
Ik probeer het nog waar het gaat, maar duurloopjes op geen carbs gaat nou eenmaal niet
Mezelf overal zien leuren met magnetronbakjes met gestoomde broccoli en witvis zie ik nu eenmaal ook niet gebeuren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hahaha pakt iedereen een gelletje, pak jij een bak kwark op de 24 km "ik ben op carb-vrij dieet"quote:Op maandag 22 september 2014 17:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ik probeer het nog waar het gaat, maar duurloopjes op geen carbs gaat nou eenmaal niet
Mezelf overal zien leuren met magnetronbakjes met gestoomde broccoli en witvis zie ik nu eenmaal ook niet gebeurenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou wij vreten een pan pasta pesto vandaag heurr![]()
(sowieso pastavreters hier, dus daar verandert die marathon weinig aan)
Zelf ben ik gewichtstechnisch zo stabiel als het maar kan, binnen de marges van -2 en +2 kgLucky bastard.
![]()
Ja, mijn gewicht doet ook nooit raar. Ik zit nu alleen wat meer bij de -2, maar ach.quote:Op maandag 22 september 2014 17:51 schreef Quoi het volgende:
Nou wij vreten een pan pasta pesto vandaag heurr![]()
(sowieso pastavreters hier, dus daar verandert die marathon weinig aan)
Zelf ben ik gewichtstechnisch zo stabiel als het maar kan, binnen de marges van -2 en +2 kgLucky bastard.
En ik heb overigens ook nog niet echt twijfels. Die marathon ga ik in principe gewoon lopen, wat ik ook eet.
Het is meeer: als ik nou extra goed eet, heb ik misschien 3km later pas last. En dat scheelt toch gauw dik 20 minuten. En 20 minuten minder pijn klinkt goed!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Donequote:Op maandag 22 september 2014 16:53 schreef Quoi het volgende:
* Quoi breekt in
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Vandaag weer daar in de buurt geweest en ik moet en zal een keertje op de Lekdijk een wedstrijdje lopen
Ah ik interpreteerde je reactie anders, excuusquote:Op maandag 22 september 2014 16:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Maar als ik dit allemaal lees ga ik toch denken: heb ik het wel goed aangepakt enzo, en dat zijn niet echt de gedachtes die ik op dit moment wil hebben.
Aan de andere kant, als het de marathon from hell wordt weet ik in ieder geval hoe het de volgende keer (voor mij) niet moet in de aanloop!
Het is ook spannend en eng, want je gaat iets doen wat je nog nooit hebt gedaan. Maar je hebt je loopuren gemaakt, vanaf nu niks ongewoons doen en dan komt 't goed
Hier gaan laaaaaaaaaangzaaaaaaaaam wat grammetjes eraf. Merk het meer aan m'n broeken.![]()
Dan kom je in de buurt van Aquero z'n bakermat.quote:Op maandag 22 september 2014 16:53 schreef Quoi het volgende:
* Quoi breekt in
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Vandaag weer daar in de buurt geweest en ik moet en zal een keertje op de Lekdijk een wedstrijdje lopen![]()
Een eerste marathon is ook eng Guard. De stressbulten zijn nu pas van m'n hoofd en nek weg![]()
Maar als ik 't uit kan kruipen op m'n tandvlees, kan jij 't ook uitrennen![]()
Ja doei.![]()
Ook alquote:Op maandag 22 september 2014 18:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan kom je in de buurt van Aquero z'n bakermat.Volgens mij is hij niet de enige.
![]()
Geen idee. Ik ken er verder geen fokkers/hardlopers in de krimpenerwaard.quote:Op maandag 22 september 2014 18:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook alVolgens mij is hij niet de enige.
![]()
Ik zou misschien lopen.quote:Op maandag 22 september 2014 13:03 schreef Serinde het volgende:
Komend weekend veel loopjes zeg! Ik sta als enige bij de singelloop maar ik weet zeker dat er hier nog iemand was die ging lopen maar weet niet meer wieIk neem even de tijd om te herstellen, dus ik sla de Singelloop vrolijk over.
![]()
Mooi, krijg zojuist de laatste mailing voor de trailrun van zondag binnen, waarin wordt gewaarschuwd dat je zand in je schoenen kan krijgen...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
SPOILER: Het bier ter linkerzijde hielp bij de eindsprint :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEquote:Op maandag 22 september 2014 19:07 schreef Cynic het volgende:
Mooi, krijg zojuist de laatste mailing voor de trailrun van zondag binnen, waarin wordt gewaarschuwd dat je zand in je schoenen kan krijgen...kon je je nog afmelden??
En dat is nu precies de reden waarom trailruns niets voor mij zijnquote:Op maandag 22 september 2014 19:07 schreef Cynic het volgende:
Mooi, krijg zojuist de laatste mailing voor de trailrun van zondag binnen, waarin wordt gewaarschuwd dat je zand in je schoenen kan krijgen...![]()
![]()
Heeft trouwens MvN niet de ultra gelopen gister in Den Haag? Niks van gehoord.Ik dacht aan Zwabber, Pijll, Corniel, maar misschien zit ik foutquote:Op maandag 22 september 2014 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken er verder geen fokkers/hardlopers in de krimpenerwaard.![]()
![]()
Ikke!quote:Op maandag 22 september 2014 13:03 schreef Serinde het volgende:
Komend weekend veel loopjes zeg! Ik sta als enige bij de singelloop maar ik weet zeker dat er hier nog iemand was die ging lopen maar weet niet meer wie
Wordt mijn vierde loopje deze maand.![]()
En ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig, omdat ik ze allemaal als trainingsloopjes beschouw.![]()
Die zitten in Bleiswijk en Zoetermeer enzo toch?quote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef Quoi het volgende:
Heeft trouwens MvN niet de ultra gelopen gister in Den Haag? Niks van gehoord.
[..]
Ik dacht aan Zwabber, Pijll, Corniel, maar misschien zit ik fout![]()
Rootsquote:Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die zitten in Bleiswijk en Zoetermeer enzo toch?Maar voor de bevestiging daarvan zullen we op een verlossende post van één van hen moeten wachten.
![]()
Dat werkt toch nietquote:Op maandag 22 september 2014 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hahaha pakt iedereen een gelletje, pak jij een bak kwark op de 24 km "ik ben op carb-vrij dieet"Benieuwd hoe andere afvallers+ marathontrainers dat doen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hij staat niet in de uitslagenquote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik dacht aan Zwabber, Pijll, Corniel, maar misschien zit ik fout![]()
![]()
Mag in in de OP bij de Posbankloop van aankomende zondag??
1 [*] Guppyfriend - 6km
Hoi allemaal,
Ik loop 1x in de week hard over gedeeltelijk asfalt en gedeeltelijk een verhard bospad. Nu krijg ik de laatste paar weken last van mijn onderbenen, vlak boven mijn enkels krijg ik een drukkend gevoel bij mijn scheenbenen. Na afloop van het rennen heb ik zware benen en kost het mij moeite om te blijven staan.
Vreemd genoeg heb ik nergens last van wanneer ik op een grasondergrond ren (met voetbalschoenen weliswaar), waarbij ik ook nog 2x zoveel meters maak. Kan de last die ik ervaar het gevolg zijn van versleten schoenen of is het realistischer dat dit een blessure is die zich specifiek uit wanneer ik op een verharde ondergrond ren.
Ik las overigens bij het googlen op mijn klachten dat ondersteunende sokken konden helpen (en op de grasondergrond heb ik altijd voetbalkousen aan), dus misschien is dat ook een factor van belang?
Iemand hier ervaringen mee, of tips/suggiesties voor? Heb namelijk geen zin om nieuwe schoenen te kopen wanneer het niet daar aan ligt![]()
![]()
Die wonen in den haag, zoetermeer en leiden.quote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik dacht aan Zwabber, Pijll, Corniel, maar misschien zit ik fout
Edit: pijll komt uit amersfoort.
Van zwab en corniel heb ik geen idee.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]Goed bezig met de loopjes
Ik had het niet over woonplaaahaaaaaaatsquote:Op maandag 22 september 2014 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die wonen in den haag, zoetermeer en leiden.
Ik dacht dat een van hen daar vandaan kwam. Nee dus? Zo nee dan heb ik daar onverklaarbare visioenen over gehad![]()
![]()
Swets: ben jij niet onder begeleiding van een dietist of arts afgevallen?
Dan zou ik eens zo iemand in de arm nemen.
Verder: te weinig eten is slecht voor de lijn.
En volgens mij wisselt het per persoon van welk eten je wel/niet aankomt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
verkeerde schoenen, shinsplints.quote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Platina het volgende:
Hoi allemaal,
Ik loop 1x in de week hard over gedeeltelijk asfalt en gedeeltelijk een verhard bospad. Nu krijg ik de laatste paar weken last van mijn onderbenen, vlak boven mijn enkels krijg ik een drukkend gevoel bij mijn scheenbenen. Na afloop van het rennen heb ik zware benen en kost het mij moeite om te blijven staan.
Vreemd genoeg heb ik nergens last van wanneer ik op een grasondergrond ren (met voetbalschoenen weliswaar), waarbij ik ook nog 2x zoveel meters maak. Kan de last die ik ervaar het gevolg zijn van versleten schoenen of is het realistischer dat dit een blessure is die zich specifiek uit wanneer ik op een verharde ondergrond ren.
Ik las overigens bij het googlen op mijn klachten dat ondersteunende sokken konden helpen (en op de grasondergrond heb ik altijd voetbalkousen aan), dus misschien is dat ook een factor van belang?
Iemand hier ervaringen mee, of tips/suggiesties voor? Heb namelijk geen zin om nieuwe schoenen te kopen wanneer het niet daar aan ligt![]()
Versleten dan denk ik, afgelopen halfjaar nergens last van gehad. Las inderdaad ook al wat over de shinsplints. Dan weet ik wat mij te doen staat. Thxquote:Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
verkeerde schoenen, shinsplints.![]()
![]()
Ik vind het gewoon leukquote:en deze is zo dichtbij dat ik 'm wel moet doen. En het is zo'n leuk parcours!
Alleen jammer dat we naderhand niet kunnen blijven plakken, want de schoonouders willen wat gaan eten… Magoed, dan moeten we vooraf maar even sociaal doen
Hoeft niet versleten schoenen te zijn, maar gewoon de verkeerde voor je looptechniek. Bijvoorbeeld neutrale schoenen als je behoorlijk overproneert. En als je dan bv vaker gaat lopen krijg je overbelasting blessuresquote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Platina het volgende:
[..]
Versleten dan denk ik, afgelopen halfjaar nergens last van gehad. Las inderdaad ook al wat over de shinsplints. Dan weet ik wat mij te doen staat. Thx![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 19:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En daarom zet je je horloge twee tellen na de finish pas uit.SPOILER: Het bier ter linkerzijde hielp bij de eindsprint :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(En als je 'm twee tellen na de start aanzet, dan verlies je niks.)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Staat erbijquote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik ben geboren, opgegroeid en woonachtig in wat tegenwoordig de metropoolregio Rotterdam-Den Haag heet (met een uitstapje naar Utrecht).quote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht aan Zwabber, Pijll, Corniel, maar misschien zit ik fout
Mijn vriendin is woonachtig in de Krimpenerwaard, vandaar dat ik er geregeld loop.![]()
Leuk!quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Maandag weer hardloopkleding (lang-lang) bij de Lidl in de bakkenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik heb hem een tijdje geleden een DM gestuurd om te horen hoe het met zijn training ging en ook daar kreeg ik al geen bericht opquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik weet dat Tim Noakes ((ultra)marathonner en sportwetenschapper, bekend van de Lore of Running) onderzoek heeft gedaan naar hardlopen en een high-fat, low-carbohydrate dieet. Hij is totaal van mening veranderd en heeft nu alle suiker verbannen van zijn dieet. Misschien staan er in zijn boek, The Real Meal Revolution, tips hieroverquote:Op maandag 22 september 2014 19:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat werkt toch nietBenieuwd hoe andere afvallers+ marathontrainers dat doen
![]()
Dan ben ik daarmee in de war? Whatever en Afijn: mooi gebied.quote:Op maandag 22 september 2014 20:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben geboren, opgegroeid en woonachtig in wat tegenwoordig de metropoolregio Rotterdam-Den Haag heet (met een uitstapje naar Utrecht).
Mijn vriendin is woonachtig in de Krimpenerwaard, vandaar dat ik er geregeld loop.![]()
Zie op Endomondo alleen wat 'korte' loopjes <15 km laatste tijd. Laatste van 17-9. Wel een 27km ergens in augustus. Dus tsja..quote:Op maandag 22 september 2014 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb hem een tijdje geleden een DM gestuurd om te horen hoe het met zijn training ging en ook daar kreeg ik al geen bericht op![]()
Maar wat was jouw band met dit gebied, behalve dat je het er mooi vindt?quote:Op maandag 22 september 2014 21:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan ben ik daarmee in de war? Whatever en Afijn: mooi gebied.![]()
Check!quote:Op maandag 22 september 2014 13:03 schreef Serinde het volgende:
De 10km, moet alleen nog even duidelijk krijgen waar je nou het staat nummer op moet halen. Kreeg eerst een mail dat je hem bij runnersworld kan halen de dagen ervoor, maar daarna een mail dat het bij de reeks stand op het terrein zelf moet... Ah well, komt goed.![]()
Hoeft ook niet eens je schoenen of loopstijl te zijn. Kan ook gewoon een vorm van overbelasting zijn, te snel opgebouwd, in afstand en/of snelheid. Het kan echt meerdere factoren hebben, misschien wel een combinatie ervan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Platina het volgende:
Hoi allemaal,
Iemand hier ervaringen mee, of tips/suggiesties voor? Heb namelijk geen zin om nieuwe schoenen te kopen wanneer het niet daar aan ligt
Echte compressiekousen helpen mij wel trouwens, nadat ik deze ben gaan gebruiken (van Herzog) heb ik er nooit meer last van gehad. Maar dat zal ook voor iedereen anders zijn.![]()
Ik twijfel of ik mijn 'leeglooploopje' zelfstandig ga doen of dat ik dan een evenementje zoek of zo. Op de marathon van Eindhoven kun je volgens mij ook 10k doen. Wel een gedoe, maar mezelf 10km pushen in mijn eentje lijkt me ook wel lastig..
Of als er iemand in omgeving utrecht op 12 oktober nog 10km onder de 50 minuten wil lopen met mij, zou dat ook leuk zijn!
[ Bericht 32% gewijzigd door La_Tramposa op 22-09-2014 21:38:59 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Allereerst, veel sterkte Hinder!Ik ben er bij! Doe de 5km met een vriendin die net Evy heeft afgerond.quote:Op maandag 22 september 2014 13:03 schreef Serinde het volgende:
Komend weekend veel loopjes zeg! Ik sta als enige bij de singelloop maar ik weet zeker dat er hier nog iemand was die ging lopen maar weet niet meer wie
Leuk om ook weer een ladinkje beginnende lopers te mogen verwelkomen hier!![]()
![]()
Bij mij helpt met m'n voet over een tennisbal rollen echt als een malle tegen allerlei zeurende onderbeen blessures. Scheenbeen pijntjes en achillespees pijntjes verdwijnen. Bizar gewoon.quote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet eens je schoenen of loopstijl te zijn. Kan ook gewoon een vorm van overbelasting zijn, te snel opgebouwd, in afstand en/of snelheid. Het kan echt meerdere factoren hebben, misschien wel een combinatie ervan.
Echte compressiekousen helpen mij wel trouwens, nadat ik deze ben gaan gebruiken (van Herzog) heb ik er nooit meer last van gehad. Maar dat zal ook voor iedereen anders zijn.![]()
Ik heb heerlijk relaxed onze training afgewerkt vanavond. Kern was 10x400p100. Lekker rustige intervallen gelopen op 5.30 en hartslag is niet boven de 154 geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb heerlijk relaxed onze training afgewerkt vanavond. Kern was 10x400p100. Lekker rustige intervallen gelopen op 5.30 en hartslag is niet boven de 154 geweest.Jouw conditie heeft echt sprongen gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
doe je dat nog steeds met regelmaat?quote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij helpt met m'n voet over een tennisbal rollen echt als een malle tegen allerlei zeurende onderbeen blessures. Scheenbeen pijntjes en achillespees pijntjes verdwijnen. Bizar gewoon.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier heb ik ook last van sinds mijn loopje van 8km van gistermiddagquote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij helpt met m'n voet over een tennisbal rollen echt als een malle tegen allerlei zeurende onderbeen blessures. Scheenbeen pijntjes en achillespees pijntjes verdwijnen. Bizar gewoon.
He, dat klinkt goed! Zal het ook eens proberenquote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij helpt met m'n voet over een tennisbal rollen echt als een malle tegen allerlei zeurende onderbeen blessures. Scheenbeen pijntjes en achillespees pijntjes verdwijnen. Bizar gewoon.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb heerlijk relaxed onze training afgewerkt vanavond. Kern was 10x400p100. Lekker rustige intervallen gelopen op 5.30 en hartslag is niet boven de 154 geweest.Wow. Rustig op 5.30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dusss... Dit is waar ik het allemaal voor doe, over 13 dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Aan een vorige werkgever heb ik een personal coach overgehouden (kreeg je er zomaar bijquote:Op maandag 22 september 2014 21:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar wat was jouw band met dit gebied, behalve dat je het er mooi vindt?). Handig voor situaties waarin je baas niet echt meewerkt, zoals afgelopen anderhalf jaar het geval was. Nadeel: ze woont langs de Lek. Ik neem dus altijd een middagje vrij voor een bezoekje en ben de omgeving erg gaan waarderen.
![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 21:46 schreef Yuki het volgende:
Dusss... Dit is waar ik het allemaal voor doe, over 13 dagen.
[ afbeelding ]Ik vind hem wel hip! Alleen jammer dat vodafone in grotere letters staat dan het loopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die medaille van Hoogland was trouwens ook echt flut
Ja, als ik een pijntje voel opkomen. En dan is het echt met 2 dagen weg. Terwijl zeker scheen klachten normaal weken duurde. Maar als je met je voetzool over z'n bal rolt voel je dat ook heel goed in je schenen en kuiten, etc. Als je je voet te recht houdt schiet de bal namelijk weg, dus je bent continue aan het 'grijpen' met je voet.quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
doe je dat nog steeds met regelmaat?![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind hem wel hip! Alleen jammer dat vodafone in grotere letters staat dan het loopje.
Die medaille van Hoogland was trouwens ook echt flutPrecies. Sponsor > evenement... mwaahhhhquote:Op maandag 22 september 2014 21:47 schreef Quoi het volgende:
Nou Yuks, jammer van Vodafone, verder wel mooi vind ik
Maar hee. Dit wordt toch de mooiste medaille in m'n collectie. Ook al is 'ie mooi van lelijkheid
Yupquote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jouw conditie heeft echt sprongen gemaaktAtletiekvereniging helpt echt.
Tsja, en wat voor de een helpt, werkt voor de ander weer averechts. Ik kreeg alleen maar meer last van dat rollen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, als ik een pijntje voel opkomen. En dan is het echt met 2 dagen weg. Terwijl zeker scheen klachten normaal weken duurde. Maar als je met je voetzool over z'n bal rolt voel je dat ook heel goed in je schenen en kuiten, etc. Als je je voet te recht houdt schiet de bal namelijk weg, dus je bent continue aan het 'grijpen' met je voet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou dan op zich wel kunnen waarschijnlijk zowel onder de 50 als 12 oktober. Ik had zaterdag hetzelfde dilemma. Of het gedoe van een evenement of mijzelf pushen. evenement teveel gedoe dus zelf maar gaan. Na 2 km vond ik het te warm om mezelf te pushen over 10 km.quote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik twijfel of ik mijn 'leeglooploopje' zelfstandig ga doen of dat ik dan een evenementje zoek of zo. Op de marathon van Eindhoven kun je volgens mij ook 10k doen. Wel een gedoe, maar mezelf 10km pushen in mijn eentje lijkt me ook wel lastig..
Of als er iemand in omgeving utrecht op 12 oktober nog 10km onder de 50 minuten wil lopen met mij, zou dat ook leuk zijn!![]()
Ja! Zin in! Alleen jammer dat ik niet tot het einde kan blijvenquote:
Ah tof! Ik zal nog even nadenken over mijn planning en dan laat ik het wel weten! Zaterdag of zondag maakt mij niet zoveel uit geloof ikquote:Op maandag 22 september 2014 21:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik zou dan op zich wel kunnen waarschijnlijk zowel onder de 50 als 12 oktober. Ik had zaterdag hetzelfde dilemma. Of het gedoe van een evenement of mijzelf pushen. evenement teveel gedoe dus zelf maar gaan. Na 2 km vond ik het te warm om mezelf te pushen over 10 km.
Zo....lekker rustig slap ouwehoerloopje gedaan en Yuki met een suikerzakje bekogeld in de kantine. Mijn avond is geslaagd
Ik hoef nooit meer m'n computer aan te zetten, alles via bluetooth uploadenquote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
http://blog.endomondo.com(...)on-is-now-available/
Geniaal!![]()
![]()
![]()
Daarmee ontspan je je hamstrings, waardoor er minder kracht komt te staan op achillespees e.d. Foamrollers hanteren hetzelfde principe, maar dan voor de andere spiergroepen. Voor een mosselvoet lijkt het me vrij zinloos.quote:Op maandag 22 september 2014 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, als ik een pijntje voel opkomen. En dan is het echt met 2 dagen weg. Terwijl zeker scheen klachten normaal weken duurde. Maar als je met je voetzool over z'n bal rolt voel je dat ook heel goed in je schenen en kuiten, etc. Als je je voet te recht houdt schiet de bal namelijk weg, dus je bent continue aan het 'grijpen' met je voet.![]()
Dolle boel daar bij Haag! Het zit haar niet mee, want over twee weken moet ze een groot logo van haar medaille afzagen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:01 schreef YUR het volgende:
Zo....lekker rustig slap ouwehoerloopje gedaan en Yuki met een suikerzakje bekogeld in de kantine. Mijn avond is geslaagd![]()
Perfect! Dat scheelt een hoop uploadwerk.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Hier kan je meteen instellen:
https://www.endomondo.com/settings/connect![]()
Waarom kan dat (nog) niet met de Tom Tom Cardio Runner?
Kon wel merken dat jij je niet ingespannen hebt vanavond. Je was veel te gevatquote:Op maandag 22 september 2014 22:01 schreef YUR het volgende:
Zo....lekker rustig slap ouwehoerloopje gedaan en Yuki met een suikerzakje bekogeld in de kantine. Mijn avond is geslaagd
Kut appelquote:
Betaal je ¤270 voor zo'n horloge, en dan niet eens de mogelijkheid hebben om je gegevens fatsoenlijk te uploaden. Alles handmatig
Ik hoor het wel.quote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah tof! Ik zal nog even nadenken over mijn planning en dan laat ik het wel weten! Zaterdag of zondag maakt mij niet zoveel uit geloof ik![]()
![]()
Het werkt!quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Hier kan je meteen instellen:
https://www.endomondo.com/settings/connect
Hoef nu alleen nog maar via bt op m'n telefoon het loopje te synchroniseren met Garmin Connect en klaaaarrr!![]()
![]()
Nu alleen Smashrun nog, dan ben ik ook klaar. Hoef ik mijn horloge alleen naast mijn pc te leggen. Die staat toch altijd aanquote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Het werkt!
Hoef nu alleen nog maar via bt op m'n telefoon het loopje te synchroniseren met Garmin Connect en klaaaarrr!![]()
![]()
De mijne alleen voor loopjes uploaden en incidenteel werkquote:Op maandag 22 september 2014 22:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nu alleen Smashrun nog, dan ben ik ook klaar. Hoef ik mijn horloge alleen naast mijn pc te leggen. Die staat toch altijd aanBen er helemaal blij door
![]()
![]()
Jij was al een misschientjequote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou misschien lopen.Ik neem even de tijd om te herstellen, dus ik sla de Singelloop vrolijk over.
![]()
Ja, jou bedoelde ikquote:Op maandag 22 september 2014 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ikke!
Wordt mijn vierde loopje deze maand.![]()
En ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig, omdat ik ze allemaal als trainingsloopjes beschouw.je doet ook de 10 toch?
Ik twijfel nog steeds over het shirt. Roze en Domtoren... Grote kans dat ik hem zondag toch nog koop.
Ah nog iemand , wordt een aardige FOK!delegatiequote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef Cee het volgende:
Allereerst, veel sterkte Hinder!
[..]
Ik ben er bij! Doe de 5km met een vriendin die net Evy heeft afgerond.
Leuk om ook weer een ladinkje beginnende lopers te mogen verwelkomen hier!
Kan allebeiquote:Op maandag 22 september 2014 21:20 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Check!![]()
De 10km, moet alleen nog even duidelijk krijgen waar je nou het staat nummer op moet halen. Kreeg eerst een mail dat je hem bij runnersworld kan halen de dagen ervoor, maar daarna een mail dat het bij de reeks stand op het terrein zelf moet... Ah well, komt goed.Woensdag tm vrijdag bij RW of zaterdag of zondag in het park. Ik ga hem denk ik zondagochtend voor de loop gewoon halen.
Als mensen zin hebben om vooraf te meeten, telnr of Facebook is per PM op te vragen![]()
![]()
Ik doe inderdaad de tien. Twijfel of ik niet gewoon gek zal gaan doen en de afstand verander (als dat nog kan) naar een HM, gewoon als duurloop.![]()
Eerst morgen maar eens een duurloop van 15 km uitproberen.
En ik twijfel ook over het shirt. Roze vind ik juist een nadeel, maar de afbeelding lijkt op het plaatje wel mooi. Ik beslis zondag.![]()
Whut? Uit Hoogland toch?quote:Op maandag 22 september 2014 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Edit: pijll komt uit amersfoort.![]()
![]()
Afgelopen jaren was de Hoogland medaille wel mooi, maar deze ziet er inderdaad uit alsof het geld op was...quote:Op maandag 22 september 2014 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind hem wel hip! Alleen jammer dat vodafone in grotere letters staat dan het loopje.
Die medaille van Hoogland was trouwens ook echt flut
Ik heb nog even gecontroleerd of hij niet van plastic is....![]()
?? Je kan in je uitlees programma (ben ff de naam kwijt) je endo account toevoegen. Dan laad hij hem automatisch (3e tabje).quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef trolley het volgende:
[..]
Kut appel
Betaal je ¤270 voor zo'n horloge, en dan niet eens de mogelijkheid hebben om je gegevens fatsoenlijk te uploaden. Alles handmatigTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Uhm wat? je gaat vandaag 15 km "proberen" en dan wil je zondag 21 km doen?quote:Op maandag 22 september 2014 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik doe inderdaad de tien. Twijfel of ik niet gewoon gek zal gaan doen en de afstand verander (als dat nog kan) naar een HM, gewoon als duurloop.![]()
Eerst morgen maar eens een duurloop van 15 km uitproberen.
En ik twijfel ook over het shirt. Roze vind ik juist een nadeel, maar de afbeelding lijkt op het plaatje wel mooi. Ik beslis zondag.
Dat klinkt niet echt als een heel verstandig planMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die twee tellen boeit natuurlijk niet. Dit was een LDL-vervangerquote:Op maandag 22 september 2014 20:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En daarom zet je je horloge twee tellen na de finish pas uit.
(En als je 'm twee tellen na de start aanzet, dan verlies je niks.)
quote:Op maandag 22 september 2014 21:46 schreef Yuki het volgende:
Dusss... Dit is waar ik het allemaal voor doe, over 13 dagen.
[ afbeelding ]Wow! Als ik tijdens de race er achter zou komen dat dat 'm is, zou ik een DNF serieus overwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 07:48:32 ]![]()
Daarom loop je trails natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wow! Als ik tijdens de race er achter zou komen dat dat 'm is, zou ik een DNF serieus overwegen.
"¿medaille, was da?"Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daar zijn ze (hij met ouders of alleen ouders) later naartoe verhuisd. Weet effe niet meer precies hoe en watquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die twee tellen boeit natuurlijk niet. Dit was een LDL-vervanger
[..]
Wow! Als ik tijdens de race er achter zou komen dat dat 'm is, zou ik een DNF serieus overwegen.
Dat nietIk GA 'm uitlopen
en dat ding hangt ook gewoon om m'n nek van de finish naar het hotel
Precies!!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat nietIk GA 'm uitlopen
en dat ding hangt ook gewoon om m'n nek van de finish naar het hotel
En dat gaat je ook lukken gewoon!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Precies. Wij traillopers eten op de trails onze asfaltmedailles als gelletjes. En spoelen ze dan weg met bloed en blaarvocht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom loop je trails natuurlijk...
"¿medaille, was da?"![]()
Gelletjes waarbij je moet drinkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Precies. Wij traillopers eten op de trails onze asfaltmedailles als gelletjes. En spoelen ze dan weg met bloed en blaarvocht.
Iemand ervaring met de energybars van Isostar?
Had ze gekocht voor meneer, maar die had ze zondag niet nodig. Overweeg ze dus mee te nemen naar Lissabon...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gelletjes hoe dan ook
Vooralsnog houd ik me er verre van.
Volgende HM alleen wel de meegebrachte banaan opeten
Eerst een keer eten tijdens een training.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:10 schreef Yuki het volgende:
Had ze gekocht voor meneer, maar die had ze zondag niet nodig. Overweeg ze dus mee te nemen naar Lissabon...
Nooit zomaar doen tijdens wedstrijd. Als je misselijk wordt of buikpijn krijgt ben je niet blijSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja als ze nu eens medailles maken waar het water al inzitquote:![]()
Wel makkelijk gelletjes meenemen, aan een lintje om je nek... Rinkelt een beetje in het begin als je er nog een paar om hebt. Maar ja dan horen ze je aankomen, wel zo handig op single tracksMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb geen training meer die lang genoeg is om te eten. Bovendien gaan ze vooral voor de zekerheid mee, want waarschijnlijk heb ik genoeg aan de verzorgingsposten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Eerst een keer eten tijdens een training.
Nooit zomaar doen tijdens wedstrijd. Als je misselijk wordt of buikpijn krijgt ben je niet blij♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die banaan variant heb ik wel eens. Maar dat is wel droge kost, niet makkelijk weg te knauwen zonder water oid.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:10 schreef Yuki het volgende:
Had ze gekocht voor meneer, maar die had ze zondag niet nodig. Overweeg ze dus mee te nemen naar Lissabon...
En wat Murm zegt, nooit experimenteren met nieuwe dingen tijdens een raceMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja als ze nu eens medailles maken waar het water al inzit![]()
Wel makkelijk gelletjes meenemen, aan een lintje om je nek... Rinkelt een beetje in het begin als je er nog een paar om hebt. Maar ja dan horen ze je aankomen, wel zo handig op single tracksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Zijn er mensen die zin hebben om naar de USC Science Park Run te gaan? We zijn nog op zoek naar één renner voor ons estafette team van vier. Je loopt dan een rondje van 5 kilometer door het Science Park en Flevopark. Het is recreatief en we doen vooral mee om een leuke dag te hebben. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je met allemaal snelle mensen loopt, maar het zou wel mooi zijn als je een beetje mooie tijd op de 5 kilometer neer kunt zetten. Zowel dames en heren mogen reageren, want in het eerste geval maken we gewoon een mixed team. Het is echt een leuke groep mensen, dus je kunt zo aansluiten ook als je niemand kent
.
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:17 schreef YUR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das meer tegen het eind van een race, hijgen als een St Bernard of hopen dat je er een tegenkomt want je kan wel wat hulp gebruiken
Naar dit soort info was ik op zoekquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Die banaan variant heb ik wel eens. Maar dat is wel droge kost, niet makkelijk weg te knauwen zonder water oid.
En wat Murm zegt, nooit experimenteren met nieuwe dingen tijdens een racethanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog een leuke sfeerimpressie van de N70. De fotograaf is zelf niet helemaal tevreden. Desondanks zitten er toch mooie platen tussen.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 08:33:07 ]![]()
Zometeen denk ik lopen met lange broek.. brrr“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ga vandaag een 36-je lopenMijn langste duurloop voor de M, vanaf hier afbouwen
LDL voer en geen wedstrijd voer is mijn mening.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Naar dit soort info was ik op zoekthanks!
![]()
Hmm, maar eens googlen dan. Heb al meerdere pogingen gedaan, maar tot nog toe steeds zonder succes.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
?? Je kan in je uitlees programma (ben ff de naam kwijt) je endo account toevoegen. Dan laad hij hem automatisch (3e tabje).'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik gebruik tijdens het lopen nooit energy bars. Heb het één of twee keer geprobeerd, maar het is gortdroog en ik krijg het niet relaxed naar binnen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:10 schreef Yuki het volgende:
Had ze gekocht voor meneer, maar die had ze zondag niet nodig. Overweeg ze dus mee te nemen naar Lissabon...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Succes! Op een doordeweekse dag nog welquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga vandaag een 36-je lopenMijn langste duurloop voor de M, vanaf hier afbouwen
Succes!quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:37 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: