abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144771041

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 2% gewijzigd door trolley op 22-09-2014 20:44:49 ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144771060
Niemand die kennelijk meer een nieuw topic wil openen :P
  zondag 21 september 2014 @ 22:07:27 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144771178
Niemand bij wie Fok! meewerkte iig :( :(
pi_144771187
Zit de OP niet gekoppeld aan een nieuw deel? Bij alle andere reeksen waar ik post wel.
Wilde namelijk wel een nieuwe openen, maar de OP was leeg en ik zit op de tablet en als ik probeer te knippen en plakken schakelt het ding vanzelf uit. :')
pi_144771200
Willen wel, kunnen niet :'(
Je hebt alleen het inkoppertje van Q. niet gescoord :D ;)
pi_144771248
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:07 schreef Quoi het volgende:
Niemand bij wie Fok! meewerkte iig :( :(
Oeh, sorry! Ik voelde me maar zo vrij in ieder geval om een nieuw deel te starten :*

quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 22:07 schreef wyccie het volgende:
Zit de OP niet gekoppeld aan een nieuw deel? Bij alle andere reeksen waar ik post wel.
Wilde namelijk wel een nieuwe openen, maar de OP was leeg en ik zit op de tablet en als ik probeer te knippen en plakken schakelt het ding vanzelf uit. :')
En ja, normaal gesproken zit de OP wel gekoppeld aan een nieuw deel ;)
  zondag 21 september 2014 @ 22:09:21 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144771270
Fok! Naar de Kloten *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 21 september 2014 @ 22:09:41 #8
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144771287
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:08 schreef trolley het volgende:

[..]

Oeh, sorry! Ik voelde me maar zo vrij in ieder geval om een nieuw deel te starten :*
Niks mis mee :)
pi_144771309
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Hinder, kerel, wat ongelooflijk naar dat je dit hebt meegemaakt. Wat moet zo'n tentamen suïcide van een dierbare vreselijk veel misselijkmakende angst geven, waar je 24 uur per dag niet meer aan kunt ontsnappen. Fijn dat het desondanks tóch lukt om afleiding te vinden in het hardlopen.

Houd vol, sympathieke man die mijn chemische hamburgers op de Ekiden overleefde. Ik hoop dat je moeder snel de juiste hulp krijgt en er snel weer bovenop komt. Ook hoop ik dat jij en haar andere naasten uiteindelijk weer ontspannen en vrij in het hoofd zullen zijn.
pi_144771733
Maar Guppy. Zonder Ant-dinges en met garmin Express kun je toch je loopjes ook niet meer uploaden naar Endo?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 21 september 2014 @ 22:17:39 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144771767
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:08 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

En ja, normaal gesproken zit de OP wel gekoppeld aan een nieuw deel ;)
Sorry niet nodig ;)
Fok was ff heel stom.

Mooie woorden van Zwabber :)
pi_144771912
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef Wolve000 het volgende:
Oh, en ook van mij nog een bonus-foto van vorige week! *O*

SPOILER
Dat cameraatje op deze foto, welke is dat? Mocht ik jullie eind december daadwerkelijk treffen dan is de kans groot dat ik 'm steel, naast het Barnsley Harriers-hesje.
pi_144772033
Oh, het is uiteindelijk gelukt hoor. Met m'n horloge weer verwijderen en opnieuw aanmelden en moeilijk doen. Maar ik heb gewoon net even wat meer problemen met een apparaat van 280 euro dan ik leuk vind - en natuurlijk precies buiten de garantieperiode.

Kloten heb ik overigens niet gezien, ik ben er alleen langsgereden en gelopen. Oh, en ik ben weer thuis.

En Zwabber: mooi gesproken. Hinder: ook van mij nog heel veel sterkte.
pi_144772242
Gisteren trouwens een fantastisch duurloopje gedaan langs de Lek vanuit de Zilverstad. De warmte viel me mee en ondanks de vroege dienst die dag, ging het prima. Zonder problemen 6:09 min/km in D1. Dus als Quoi de Dijkloop hier gaat doen: aanrader!
  zondag 21 september 2014 @ 22:40:05 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144773068
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:20 schreef Zwabberhark het volgende:
naast het Barnsley Harriers-hesje.
inderdaad...de Barnsley singlets zjin zo lelijk dat ze haast weer mooi worden ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 21 september 2014 @ 22:40:37 #16
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144773101
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat cameraatje op deze foto, welke is dat? Mocht ik jullie eind december daadwerkelijk treffen dan is de kans groot dat ik 'm steel, naast het Barnsley Harriers-hesje.
Goh, je hebt best even moeten graven om deze post te vinden, niet?

http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/2596873.htm
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 21 september 2014 @ 22:40:52 #17
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144773117
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad...de Barnsley singlets zjin zo lelijk dat ze haast weer mooi worden ;)
Met oranje kan je niet verkeerd gaan! :P
  zondag 21 september 2014 @ 22:42:50 #18
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_144773232
Yeah! Derde geworden tijdens de Chess Run. Vooral dat ik een dag na een zware 100 km training op mijn tijdritfiets een 19:13 kon lopen geeft de burger moed! Schaken ging redelijk. De nummer een bij het hardlopen eindigde onder me bij het schaken, maar uiteindelijk boven mij. Maar een schaker heeft me met het schaken weten te passeren, en dat was de uiteindelijke winnaar, die met een tijd van 19:33 natuurlijk ook vrij netjes liep.

www.delftseschaaksite.nl/toernooi/chessrun/?type=article&id=4551

Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zondag 21 september 2014 @ 22:43:18 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144773257
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Gisteren trouwens een fantastisch duurloopje gedaan langs de Lek vanuit de Zilverstad. De warmte viel me mee en ondanks de vroege dienst die dag, ging het prima. Zonder problemen 6:09 min/km in D1. Dus als Quoi de Dijkloop hier gaat doen: aanrader!
Zondag 25 okt staat geblokkeerd. Lijkt me echt mooi :)
  zondag 21 september 2014 @ 22:43:58 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144773296
Schakers ^O^
  zondag 21 september 2014 @ 22:54:38 #21
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144773918
Met een prachtig loopje ben ik vandaag over de 1000km heen gegaan voor dit jaar.

Na de hele dag te hebben gesjouwd met van alles (vrienden helpen verhuizen), heeft een van hun ons op een kort rondje meegenomen. Wauw! Prachtige utizichten, en velden met koeien, schapen, fazanten en een enorme groep herten! O+

Achteraf hadden we onze camera wel mee kunnen nemen!

SPOILER
pi_144774000
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef Wolve000 het volgende:
Met een prachtig loopje ben ik vandaag over de 1000km heen gegaan voor dit jaar.

[ afbeelding ]

Na de hele dag te hebben gesjouwd met van alles (vrienden helpen verhuizen), heeft een van hun ons op een kort rondje meegenomen. Wauw! Prachtige utizichten, en velden met koeien, schapen, fazanten en een enorme groep herten! O+

Achteraf hadden we onze camera wel mee kunnen nemen!

SPOILER
:D

Gefeliciteerd! *O*
pi_144774923
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:40 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Goh, je hebt best even moeten graven om deze post te vinden, niet?
Nee, eigenlijk niet. Ik googelde naar een workout van een loopje die met een Tomtom Cardio Runner gedaan was. Gewoon een simpele url naar de mysports connect website met daarop een gelogd loopje met de TTCR, zoals je die ook hebt van GC en Endomondo.

Maar google was niet mijn beste vriend. Wel kwam ik uit op topic #815, waarin jouw foto stond.

Kan die camera ook gewoon foto's nemen, of alleen film en photo bursts?
  zondag 21 september 2014 @ 23:19:27 #24
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144774989
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:17 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Ik googelde naar een workout van een loopje die met een Tomtom Cardio Runner gedaan was. Gewoon een simpele url naar de mysports connect website met daarop een gelogd loopje met de TTCR, zoals je die ook hebt van GC en Endomondo.

Maar google was niet mijn beste vriend. Wel kwam ik uit op topic #815, waarin jouw foto stond.

Kan die camera ook gewoon foto's nemen, of alleen film en photo bursts?
Hij neemt ook wel foto's, maar van de kwaliteit moet je je dan niet al te veel voorstellen. Kwaliteit van de film is nog best redelijk, zeker als je er een stabilisatie-filte roverheen gooit. Maar het is natuurlijk geen GoPro, maar daar is de prijs dan ook naar.
pi_144775711
Leuk om jullie verhalen te lezen.
2 weken geleden begonnen met een hardloopcursus bij een atletiekvereniging, van 0 tot 5 km. 2x per week en dinsdag nieuwe week en zaterdag herhaling van het dinsdag schema.
Bevalt me redelijk, lekker buiten en bezig zijn.
Alleen na de dinsdag zijn mijn benen leeg en dan op zaterdag krijg ik last van mijn heup en onderrug.
We zullen het wel zien, 14 december kan ik 5 kilometer lopen :)
Hell To The Liars
  zondag 21 september 2014 @ 23:43:44 #26
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144775879
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:39 schreef Droopie het volgende:
Leuk om jullie verhalen te lezen.
2 weken geleden begonnen met een hardloopcursus bij een atletiekvereniging, van 0 tot 5 km. 2x per week en dinsdag nieuwe week en zaterdag herhaling van het dinsdag schema.
Bevalt me redelijk, lekker buiten en bezig zijn.
Alleen na de dinsdag zijn mijn benen leeg en dan op zaterdag krijg ik last van mijn heup en onderrug.
We zullen het wel zien, 14 december kan ik 5 kilometer lopen :)
hoe erg is je heup en onderrug?
Mocht je je er echt zorgen om maken dan misschien het er even je trainer over hebben maar anders gewoon lekker door hobbelen.
Als beginnend loper moet je lichaam nu eenmaal wennen en dat gaat niet altijd zonder een pijntje.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_144776166
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoe erg is je heup en onderrug?
Mocht je je er echt zorgen om maken dan misschien het er even je trainer over hebben maar anders gewoon lekker door hobbelen.
Als beginnend loper moet je lichaam nu eenmaal wennen en dat gaat niet altijd zonder een pijntje.
redelijk last ervan, maar ben me ervan bewust dat ze de laatste 20 jaar niet echt gebruikt zijn ;)
Had wel verwacht dat ze meer uit zouden leggen hoe je het best loopt, maar met 33 man gaat dat een beetje moeilijk. Zal wel combinatie zijn van nog niet 'gezond' lopen en de spieren/ gewrichten belasten.
Hell To The Liars
pi_144776733
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:10 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hinder, kerel, wat ongelooflijk naar dat je dit hebt meegemaakt. Wat moet zo'n tentamen suïcide van een dierbare vreselijk veel misselijkmakende angst geven, waar je 24 uur per dag niet meer aan kunt ontsnappen. Fijn dat het desondanks tóch lukt om afleiding te vinden in het hardlopen.

Houd vol, sympathieke man die mijn chemische hamburgers op de Ekiden overleefde. Ik hoop dat je moeder snel de juiste hulp krijgt en er snel weer bovenop komt. Ook hoop ik dat jij en haar andere naasten uiteindelijk weer ontspannen en vrij in het hoofd zullen zijn.
Dankj(ulli)ewel voor alle steun!
Get stoned
pi_144777345
Hee hoi! Ik ben vandaag begonnen met Evy (ik ben een super-beginneling, super lang niet gesport!) en ik heb nu heel erge last van mijn bovenbenen. Jammer, maar wel fijn dat ik na 1 jaartje weer ben begonnen. Dus na 1 jaar ook wel logisch dat ik meteen pijn heb. Hebben jullie dat als beginners ook gehad?? Dinsdag weer, ben benieuwd hoe dat gaat!
pi_144777441
Mijn eerste 10 EM zit er op en ik heb echt genoten. Er waren 's morgens wel wat opstart problemen. Ik had om 8:30 afgesproken om richting Amstelveen te gaan en daar de metro naar Amsterdam te nemen. Maar ik was er weer eens laat uit waardoor ik geen ontbijt kon nemen. Onderweg heb ik toen maar een banaan naar binnen zitten werken. Bij aankomst gelijk de spullen naar de juiste vrachtwagen gebracht en toen door naar het startvak voor goede doelen waar ik opgevangen werd door dance4life. Er waren behoorlijk wat lopers voor dance4life waaronder een aantal die in training waren voor New York. Ik zag André Kuipers nog even voorbij schuifelen en oud profvoetballer Michael Mols stond ook in ons vak, toch leuk. Na een korte warming-up mochten we naar de start waar dance4life ambassadeurs Toprak Yalçiner en Anouk Maas om 11:10 het startschot gaven.

Ik ging rustig van start omdat ik vooraf gewaarschuwd was voor de IJtunnel. En het begon toen al wat warmer te worden, dus ik wilde mij niet gelijk opblazen. Het stuk over de snelweg was eigenlijk het minst leuke gedeelte van het parcours, maar wel handig om alvast voorbij de tragere lopers te gaan. Mijn streven was om het 10 kilometerpunt onder de 50 minuten te passeren zodat ik genoeg over had om onder de 1:20 te eindigen.
Het was eigenlijk een heel gemoedelijk loopje. Onderweg was, op de snelweg na heel veel te zien en te horen. Er stond ook een tentje waar volgens mij de hele dag een CD van Charly Lownoise & Mental Theo opstond, want in de reportage van AT5 hoorde ik dezelfde nummers als toen ik er voorbij liep :') .
Op het 10 kilometerpunt zat ik boven mijn richttijd, dus wilde ik gaan versnellen. Maar dat heb ik uiteindelijk maar een kilometer volgehouden. We kwamen toen al zo'n beetje Zaandam binnen, dus echt versnellen werd al lastig door de drukte. Het was inmiddels ook behoorlijk warm geworden en dat hakte er bij mij goed in. Ik heb ook veel toe moeten geven in de laatste kilometers.
Bij kilometer 15 kreeg ik nog aanmoedigingen van een aantal Running Junkies uit Amsterdam die zelf niet mee liepen. Heel tof dat ze daar de hele dag hebben gestaan om renners aan te moedigen *O* . Het laatste stuk kon ik aanhaken bij twee andere lopers van dance4life. Helaas vergiste ik mij bij het inkomen van de laatste 100 meter. Ik dacht namelijk dat ik al bij de finish was toen ik het eerste spandoek over de weg zag -O- . Er stond namelijk ook iemand in het midden foto's te nemen. Dus ik stopte doodleuk met hardlopen. Zie ik ineens links en rechts mensen voorbij rennen |:( . Heel leuk. Ik heb de laatste 100 meter maar gesprint, want er zaten nog wel wat reserves in de pijp. Mijn horloge gaf uiteindelijk iets van 1:20 aan. Dit bleek achteraf een minuut lager te zijn dan mijn netto tijd van 1:21:28. Dus niet onder de 1:20, maar ik ben heel tevreden. Er is nog ruimte voor verbetering. De volgende keer ga ik zeker onder de 1:20 klokken :) .
Na afloop heb ik nog even wat gedronken bij KLM en een pak condooms voor een heel dorp opgehaald bij dance4life _O- . Daarna ben ik teruggelopen naar kilometer 15 om mij bij de Running Junkies te voegen en de overige lopers aan te moedigen met confetti en schouderklopjes. Het was echt een superleuke dag en voor mij weer een mijlpaal om bij te schrijven. En nu op naar de HM van Amsterdam w/ .

SPOILER
SPOILER
  FOK!fotograaf maandag 22 september 2014 @ 06:24:04 #31
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144779383
Mooi verhaal Devv! en nette tijd!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 22 september 2014 @ 06:24:15 #32
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144779384
The morning after: spierpijn!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_144779593
Mijn benen voelen echt super heerlijk, ondanks dat ik om één of andere reden pas om half 2 kon slapen. Alleen dat ene plekje bij mijn heup doet nog vervelend, maar als het goed is kan ik vandaag langs bij de masseur.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144779650
Jammer van de finish maar goed gelopen Devv!

En leuk, nieuwe mensen :) ik had na de eerste keer Evy vooral pijn in mijn buikspieren :X de keren erna vooral benen .... Maar dat gaat snel beter hoor.

Droopie, waar doe je de cursus? Hier in Vleuten is de Start to Run groep ook erg groot :o
pi_144779763
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 07:36 schreef Serinde het volgende:
Droopie, waar doe je de cursus? Hier in Vleuten is de Start to Run groep ook erg groot :o
Bij mijn vereniging heeft de beginnersclinic (ook net zoiets als start to run) 45 man :o
Vorige week kwamen ze langs mijn huis rennen, echt een leuk gezicht :Y
  maandag 22 september 2014 @ 08:26:17 #36
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144779977
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 06:24 schreef Xilantof het volgende:
The morning after: spierpijn!
Ja, dat zal wel ff stijf zijn ;)
Verder nog last?

Meneer Y is vooral heel moe. En dat we gistermiddag 2,5 uur in de bios gezeten hebben, helpt niet echt voor z'n benen :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_144780130
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 00:33 schreef Devv het volgende:
(Damloop verslag)

SPOILER
SPOILER
Leuk verslag en mooi gelopen hoor. ^O^

Zelf ook de Damloop gelopen gisteren en omdat het mijn eerste wedstrijd sinds de Ekiden was (en met 2.5 week trainen in de benen), had ik nogal gematigde verwachtingen. Maarrrr, dan kan je ook heerlijk lopen en tevreden zijn, want ondanks dat ik 5 minuten trager was dan vorig jaar, was ik ditmaal super tevreden. Doel was om een vlakke race te lopen en niet teveel tempo in te leveren en dat is prima gelukt! Was wel druk zoals altijd, maar op zich ging het wel en qua weer was het gisteren echt prima om te lopen. _O_

Dat m'n tempo vlak was blijkt wel uit m'n grafiekje en kilometertijden:

Dus al met al wel lekker gevoel aan over gehouden, nu op naar wat andere najaarswedstrijdjes. *O*
Jack does it in real time...
  maandag 22 september 2014 @ 08:48:14 #38
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_144780160
He mensen, ik ben zo'n 5 weken geleden begonnen met Evy na heel veel jaren niet gesport te hebben. Op dit moment doe ik ff rustig aan vanwege pijn aan mijn knie, maar ik hoop donderdag weer verder te kunnen. Gewoon rustig opbouwen. Mijn doel is iig om de mini-marathon in Rotterdam te lopen en hopelijk kan ik vanaf in het 1e kwartaal van 2015 een 5km loop doen. Ik doe het rustig aan want ik ren voor mijn plezier! :)

O ja, gister wezen kijken bij de Dam tot Dam loop: leuke sfeer! :)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_144780169
Zondag mag ik lekker weer een keer voluit rennen. Daar heb ik zin in! 6km in moordend tempo over de Posbank heen sjouwen en leeg over de finish :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 22 september 2014 @ 09:00:48 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144780314
Welkom nieuwe lopers! *O* Veel plezier en succes met het opbouwen, naar welk doel dan ook :)
  maandag 22 september 2014 @ 09:07:11 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144780408
Meeuwen Makrelenmail *O*
F means you're fucked
  maandag 22 september 2014 @ 09:15:50 #42
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_144780510
Thx GotC :) Leuke community hiero! :)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 22 september 2014 @ 09:21:40 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144780597
Hey, welkom starters!
Goed bezig, het wordt nu heerlijk renweer!

Qua pijntjes: kijk even aan of ze terug blijven komen. Indien ja: pak een weekje extra rust. Indien nee: dan is t waarschijnlijk spierpijn oid.

Geniet van het lopen en van elke keer dat je jezelf versteld gaat doen staan van wat je allemaal bereikt!
(En deel je verhalen :) )
  maandag 22 september 2014 @ 09:26:22 #44
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144780670
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 08:45 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Leuk verslag en mooi gelopen hoor. ^O^

Zelf ook de Damloop gelopen gisteren en omdat het mijn eerste wedstrijd sinds de Ekiden was (en met 2.5 week trainen in de benen), had ik nogal gematigde verwachtin......
Dat m'n tempo vlak was blijkt wel uit m'n grafiekje en kilometertijden:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de tering wat een snelheid..

En de nieuwe lopers, loopse!
pi_144780682
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144780687
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 09:26 schreef xzaz het volgende:

[..]

de tering wat een snelheid..

En de nieuwe lopers, loopse!
Ja, dat ja :)

Leuk verslag Devv ^O^
  maandag 22 september 2014 @ 09:31:05 #47
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144780746
quote:
Boogerd kan ik niet meer serieus nemen. Laat hem eerst maar even in een bekertje plassen.
pi_144780795
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 09:31 schreef xzaz het volgende:

[..]

Boogerd kan ik niet meer serieus nemen. Laat hem eerst maar even in een bekertje plassen.
Het ging ook niet om Boogerd ;)

En op dat soort opmerkingen ga ik ook niet eens in.
pi_144780796
Welkom nieuw lopers *O*

Super leuk om mensen gister de Dtd te zien doen, ik ga er volgend jaar denk ik ook voor! Of misschien toch weer de night run omdat hij zo gezellig was.. keuzes keuzes.. gelukkig heb ik nog even om er over na te denken!

Devv & DeeBee fijn dat jullie lekker gelopen hebben! En leuk verslagje Devv!

Zie nu dat mijn horloge signaal kwijt was v.a. km 5.6 bij de night run.. erg jammer |:(

Edit: ik heb dus echt nooit spierpijn? Beetje zware benen misschien maar verder niets.. misschien ben ik wel gewoon een luie loper :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2014 09:34:43 ]
  Moderator maandag 22 september 2014 @ 09:33:43 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_144780802
Na de eerste keer Rennen met Evy kon ik bijna niet meer lopen van de spierpijn in m'n bovenbenen :') is dus normaal
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')