Het 'nadeel' is dat waarschijnlijk veel van die thema's al een hele tijd van te voren gepland en daarmee geproduceerd zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar vreselijk duur helaas... De zoete dingen zagen er wel lekker uit, maar geen lidl prijzen.
Dacht dat ze een einde maken aan die landen thema's. Hier nog steeds door heel de winkel vol Braziliaanse, Spaanse, Belgische, xxl en nu weer oktober feest weken. En ze prijzen NIETS af, tja dan staat het er nog wel ff.
Appelstrudel chips meegenomen. Was volgens mij de eerste die m kocht, rest lag allemaal bovenop de doos, waarschijnlijk teruggelegd. Maar 1 zak gekocht, zal mij benieuwen...
Hier in Amsterdam het zelfde, Maar wel goed dat het niet uit het assortiment is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:46 schreef Diconnected het volgende:
Hier ook geen sojamelk meerstond een briefje bij dat het 'leveringsproblemen' had.
Bij de AH hadden ze ook leveringsproblemen...toeval?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:25 schreef Thorical het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam het zelfde, Maar wel goed dat het niet uit het assortiment is.
Gaat wel het assortiment uit als het goed is.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:25 schreef Thorical het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam het zelfde, Maar wel goed dat het niet uit het assortiment is.
Dat vind ik dus niet goed. Ik heb geen zin in dat amandelsmaakje dat andere merken hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef blackcennin het volgende:
[..]
Gaat wel het assortiment uit als het goed is.
Met die landen thema's zullen ze niet snel stoppen. verdienen ze veel mee. het afprijzen heb je gelijk in dat mag je niet zelf als filiaal daarom liggen sommige thema spullen er erg lang. hoogstens mag je dit naar een andere filiaal sturen waar het beter loopt of waar ze meer ruimte hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:45 schreef Deezertje het volgende:
Dacht dat ze een einde maken aan die landen thema's. Hier nog steeds door heel de winkel vol Braziliaanse, Spaanse, Belgische, xxl en nu weer oktober feest weken. En ze prijzen NIETS af, tja dan staat het er nog wel ff.
er genoeg winkels die wel afprijzen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:10 schreef blackcennin het volgende:
[..]
Met die landen thema's zullen ze niet snel stoppen. verdienen ze veel mee.het afprijzen heb je gelijk in dat mag je niet zelf als filiaal daarom liggen sommige thema spullen er erg lang. hoogstens mag je dit naar een andere filiaal sturen waar het beter loopt of waar ze meer ruimte hebben.
In de grote steden hebben ze sws afprijsangst. Denken het toch wel te slijten aan de toeristen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:14 schreef Elleska het volgende:
[..]
er genoeg winkels die wel afprijzen.
Bij ons wordt er anders met regelmaat dik afgeprijsdquote:Op donderdag 25 september 2014 21:10 schreef blackcennin het volgende:
[..]
Met die landen thema's zullen ze niet snel stoppen. verdienen ze veel mee. het afprijzen heb je gelijk in dat mag je niet zelf als filiaal daarom liggen sommige thema spullen er erg lang. hoogstens mag je dit naar een andere filiaal sturen waar het beter loopt of waar ze meer ruimte hebben.
hier wel oranje bordjes, maar dat betekend nog geen afprijzing.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:25 schreef DonnaRush het volgende:
Bij ons is idd alles afgeprijsd. Schreeuwende oranje bordjes erbij.
Ik bedoel die kilo zakken met kipfilets.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, die zijn eigenlijk altijd met marinade/kruiden. En daarnaast behandeld waardoor ze sappiger zijn. Mag met verse ongekriide kip niet
Maar wel behandeldquote:Op donderdag 25 september 2014 22:27 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik bedoel die kilo zakken met kipfilets.
Die zijn niet gekruid.
Geen idee, zou me niets verbazen.quote:
Dat is een hoax.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:52 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geen idee, zou me niets verbazen.
De kip (en ander vlees) wordt sowieso volgespoten met water in alle supermarkten.
Mijn vriend sluit zich daarbij aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef Drilboor het volgende:
Die Curryworst van de Duitse week mag van mij wel standaard in het assortiment, net zoals die aardappeltortilla van de Spaanse week. Gelukkig heb ik een vriezer.
Bij mij wel meer hoor, en ik heb ook nog eens zware bottenquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:04 schreef Elleska het volgende:
Je bestaat zelf ook maar voor 70% uit vocht.
wat? waar liggen die?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh my godDie afbak laugenbrezeln zijn echt verrukkelijk. Vooral met obazter
o daar kijk ik dus eigenlijk nooitquote:
Smaken wel anders vond ikquote:Op woensdag 24 september 2014 18:55 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
wilde ik laatst ook meenemen. Maar weet niet of het de moeite is.
Als ze allemaal hetzelfde smaken hoeft het voor mij niet.
http://www.foodlog.nl/art(...)n_de_kale_conclusie/quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ja joh
http://nos.nl/artikel/484(...)n-met-vlees-vis.html
Het mag toch? Maar dan moet het op het etiket staan...quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.foodlog.nl/art(...)n_de_kale_conclusie/
http://middelpunten.wordp(...)ater-in-kippenvlees/
Geen dank
Uit je eerste bron:quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.foodlog.nl/art(...)n_de_kale_conclusie/
http://middelpunten.wordp(...)ater-in-kippenvlees/
Geen dank
Wij hebben altijd de espresso bonen en dat zijn tot nu toe de lekkerste bonen die we hebben gehad.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:03 schreef Deezertje het volgende:
Heeft iemand toevallig een zak koffiebonen uit de aanbieding gehaald deze week? Tot wanneer zijn deze houdbaar? Wil van de kerst een koffieboon apparaat halen, ben bijna door mijn capsulekoffie heen en ik schrik eigenlijk nu pas van de omgerekende kiloprijsDe koffiebonen stijgen ook alleen maar in prijs, nu 7,35 per kilo, dat was 5 nog wat een paar maanden geleden...
Uiteraard bedenk ik me dit pas op de laatste aanbiedingdag.
Uhh, de wat met wat????quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh my godDie afbak laugenbrezeln zijn echt verrukkelijk. Vooral met obazter
Laugenbrezeln = van die grote pretzels.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nu wat toastjes aan het eten met obazter, smeerbare camembert met ui en kummel. Echt heel lekker
Ah oke, nooit van gehoord maar klinkt lekker..quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Laugenbrezeln = van die grote pretzels.
Koffie kun je het beste in de vriezer bewaren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Toch maar die koffiebonen gehaald. Waren goed tot december 2015 (!).
De prijs van koffie gaat als het goed is nog meer stijgen (nu al 7,35 bij Lidl normaal) dus 2 voor 10 euro is een koopje en duurt waarschijnlijk weer ff voordat ie terugkomt!Volgens mij kopen de meeste supermarkten tot een jaar koffie vooruit voor een vaste prijs.
Vraag me wel af hoe 'vers' ze blijven met zo'n lange houdbaarheidsdatum en ik ze gewoon dicht in een donkere kast gooi...
En de zuurkool is er weer!Helaas nog geen boerenkool gezien.
Volgende week stromen de pepernoten de winkel in!
Dat hausmacher heeft niks met huisgemaakt te maken. Is meer om aan te geven wat voor soort mosterd het is. Een zoete dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Koffie kun je het beste in de vriezer bewaren.
Uit de oktoberfest-folder:
[ afbeelding ]
Ja u leest het goed, huisgemaakte mosterd in de supermarkt
met een laagje loogquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Ah oke, nooit van gehoord maar klinkt lekker..
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:41 schreef Erasmo het volgende:
De titel kwam niet lekker mee vanaf de site
[ afbeelding ]
Wiki over bretzel, slechte google translate vertaling maar geeft wel wat info.quote:Op zondag 28 september 2014 11:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Uhhh, nu klinkt het al een stuk minder....
Eensquote:Op zondag 28 september 2014 14:26 schreef Zelfscanner het volgende:
Brezln moeten ze hier gewoon afgebakken hebben, net als in DE.
Warm of koud?quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag kaasbroodje op. Niet voor herhaling vatbaar dus.
Warm. Vond het maar een droge hap.quote:Op zondag 28 september 2014 22:16 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Warm of koud?
Ik vind ze koud meestal niet zo lekker. Komt door 't gestolde vet.
Erg lekker als soepsopbroodje thoughquote:Op maandag 29 september 2014 00:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Warm. Vond het maar een droge hap.
Ik zit er naar te kijken, die performance shirts zijn van binnen onwijs slecht gestikt. Die jacks ook. Binnenzak hangt bij alle 4 los.quote:Op maandag 29 september 2014 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Welnee joh!
Bij mij zit het prima en ik loop al jaren in Lidl kleding. Niks mis mee.
Welke shirts voor hetzelfde bedrag raad je wel aan dan?quote:Op maandag 29 september 2014 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit er naar te kijken, die performance shirts zijn van binnen onwijs slecht gestikt. Die jacks ook. Binnenzak hangt bij alle 4 los.
In de Duitse Lidl liggen deze standaard...quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef Drilboor het volgende:
Die Curryworst van de Duitse week mag van mij wel standaard in het assortiment, net zoals die aardappeltortilla van de Spaanse week. Gelukkig heb ik een vriezer.
Niet. Want imho heb je voor hetzelfde bedrag geen knappe shirtsquote:Op maandag 29 september 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke shirts voor hetzelfde bedrag raad je wel aan dan?
Joh. Prijs kwaliteit noem je zoiets.quote:Op maandag 29 september 2014 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Want imho heb je voor hetzelfde bedrag geen knappe shirts
Lol, dat shirt bij de lidl is geen 13 eur waardquote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Joh. Prijs kwaliteit noem je zoiets.
Voor wat je betaald is het gewoon prima. Als je meer verwacht van je sportkleding dan kom je vanzelfsprekend niet uit bij de Lidl.
Je kan zelf anders niks beters noemen voor 13 euroquote:Op maandag 29 september 2014 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, dat shirt bij de lidl is geen 13 eur waard
Ik hou niet van brood in mijn soep soppen maar kan me voorstellen dat als je er wel van houdt het idd prima er voor isquote:Op maandag 29 september 2014 01:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Erg lekker als soepsopbroodje though
http://www.zalando.nl/cra(...)Szo:20140929124556:squote:Op maandag 29 september 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan zelf anders niks beters noemen voor 13 euro
quote:Op maandag 29 september 2014 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/cra(...)Szo:20140929124556:s
Overigens zijn zeker de goedkope shirts van Craft (en andere merken) ook echt baggerquote:Op maandag 29 september 2014 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Want imho heb je voor hetzelfde bedrag geen knappe shirts
Ja nee, goed verhaalquote:Op maandag 29 september 2014 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Overigens zijn zeker de goedkope shirts van Craft (en andere merken) ook echt bagger
Wat jij wil meidquote:Op maandag 29 september 2014 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, goed verhaal
Dus, ergo, die zooi van de lidl is ook bagger. Dat zeg ik. kthnxbye
Zal wel een zomerproduct zijn. BBQ enzo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:11 schreef Gummiebeer het volgende:
Waarom waren die lekkere spareribs uit de koeling enkel tijdelijk?
Altijd met Lidl: Hebben ze iets lekkers, is het tijdelijk.
Vrij laat voor een september. Tevens was het niet bbq gerelateerd maar "gewoon" een tijdelijk aanbod. Erg jammer dat Lild dit niet in zijn vaste assortiment plaatst want er was gretig aftrek.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Zal wel een zomerproduct zijn. BBQ enzo.
12,99 Volgens mij stond hij vorige week in het krantje. Er lagen er npg 4 in mijn filiaal. Ik heb een ernstig vochtprobleem in mijn muur dus dit kwam goed uit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze die?? Lijkt me superhandig. Kostda??
Ik ook, morgen nog maar even kijken of ze er nog zijn, thnx!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een ernstig vochtprobleem in mijn muur dus dit kwam goed uit.
Check mn topic, misschien kunnen w elkaar helpenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik ook, morgen nog maar even kijken of ze er nog zijn, thnx!
Nu ik er zo over nadenk.. hebben ze bij ons lange tijd in de koeling gelegen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vrij laat voor een september. Tevens was het niet bbq gerelateerd maar "gewoon" een tijdelijk aanbod. Erg jammer dat Lild dit niet in zijn vaste assortiment plaatst want er was gretig aftrek.
De enige spareribs die hier in het vaste assortiment zitten zijn die diepvries dingenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:07 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk.. hebben ze bij ons lange tijd in de koeling gelegen.
Volgens mij als vast product. Of zijn dat weer andere?
Zoals?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgende week geen themaweek maar gewone aanbiedingen.
Ik heb er niet op gelet eigenlijk, ik ga alleen voor een beperkt aantal producten en vooral themaproducten.quote:
Thanks! Ik ook en dan vooral niet kopen wat volgende week in de aanbieding komtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het toch zo fantastisch dat de folder voor volgende week al zo vroeg in de winkel ligt. Ik ben gek op plannen
nieuwe producten krijgen altijd van het kantoor een plaats toegewezen. verder hangt die plaats vaak af van het product af het zal wel toevallig zijn dat het langs een aanbieding staat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Edit: Net terug van de Lidl! Alleen begint het toch wel steeds meer op de AH te lijken qua vervelende trekjes. Alle nieuwe artikelen plaatsen ze hier (bewust?) naast een schap wat in de aanbieding is, maar dan zonder duidelijk prijskaartje.
Bij de tubes mosterd zelfde verhaal: staat er ineens een rood actie kaartje boven en daarachter zie je nog het gele kaartje. Zelfde prijs als normaal.... volgens mij willen ze gewoon van die meuk af (nieuwe verpakking waarschijnlijk) en hopen ze dat mensen de oude voorraad dan eerder meenemen.
Heb ook maar die zak gouden koffiebonen gekocht van de XXL vorige maand. Staan nog steeds zo'n 5 dozen hier van en afprijzen ho maar, die landenmeuk staat er ook nog, blijkbaar hebben ze de ruimte niet nodig... Volgens de verpakking is de smaak 'Klassiek' maar bij de sterktemeter op de verpakking staat er: Licht, Mild, Klassiek en Sterk. Staat er een streepje bij Mild...
Tete de moinequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:42 schreef Molo het volgende:
Die afbak laugenbretzeln zijn baas jonguh!![]()
Beetje boter en tete de moine kaas erbij en ik ben happy
Geniaal zijn ze he?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:42 schreef Molo het volgende:
Die afbak laugenbretzeln zijn baas jonguh!![]()
Beetje boter en tete de moine kaas erbij en ik ben happy
Dan doe ik het wel voor jequote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geniaal zijn ze he?
Ik ga niet googlen wat die kaas is. Ik heb 12 soorten kaas in de koelkast. Ik heb een kaasverbod voor minimaal een week
Vroeger moest je echt rennen bij de Aldi voor de actie-artikelen... nu liggen ze weken later nog steeds in de schappenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik zou als Lidl vestiging het gewoon retour sturen. Met een A4 erop: Vanwege ruimte tekort retour.
Al geloof ik dat het bij de Aldi 10x erger is de communicatie tussen winkel en HK.
Oh, die heb ik gezien gisteren. Ik vond ze te duur. Moest me wel inhoudenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor je
Zwitserse krulletjeskaas
Lidl heeft nu kant en klare rozetjes (krulletjes) in een pakje, ipv dat je dus zo'n heel apparaat hoeft te kopen. Superhendig
[ afbeelding ]
En die bretzeln zijn lekker, maar volgende keer strooi ik er echt maar minibeetje zout op, dit was wat teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |