En als we straks van Go Head Eagles verliezen is het helemaal voorbijquote:Op zondag 21 september 2014 16:51 schreef Henrys het volgende:
Feyenoord - Real Sociedad 1-1
Feyenoord - Besiktas 1-2
Besiktas - Feyenoord 3-1
ADO Den Haag - Feyenoord 0-1
Feyenoord - Sc Heereveen 1-1
Zorya Luhansk - Feyenoord 1-1
Feyenoord - FC Utrecht 1-2
Feyenoord - Zorya Luhansk 4-3
FC Twente - Feyenoord 0-0
Feyenoord - Willem II 1-2
Sevilla - Feyenoord 2-0
Feyenoord - Ajax 0-1
Slechts 2x gewonnen in 12 wedstrijden![]()
Thuis verloren en weggespeeld door Willem II![]()
Bruut verkracht door Sevilla![]()
Vraag me af wat er nu gebeurd zou zijn als Manu die goal niet maakte en we ook nog van Zorya verloren hadden op basis van doelpunten![]()
Jullie kunnen wel zeggen dat het wel goed komt maar als het zo doorgaat bereiken we een nieuw dieptepunt en zijn we straks terug bij af.
Sportief.quote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De Jong en Schone natuurlijk. Laatstgenoemde is onze belangrijkste man.
Jullie hebben geweldig gevoetbald en ik schaam me een beetje dat we gewonnen hebben. Ik was jaloers op jullie middenveld!
Omdat je de grootste bek van iedereen heb, terwijl je nooit iets bijdraagt.quote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is het relevant of ik wedstrijden van Ajax bezoek om over Feyenoord te mogen praten
Ach mensen in dit topic moeten niet zo huilen, we hebben gewoon verloren. Als alles om goed spel ging dan hadden we met 20-0 verloren van Sevillaquote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen hier denken echt dat voetbal een jurysport is waar het om "goed" spel gaat.
Ik verkondig gewoon mijn mening, daar is dit forum voor.quote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat je de grootste bek van iedereen heb, terwijl je nooit iets bijdraagt.
Praat niet over een kampioenschap als je zo slecht speelt.quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Tegen Utrecht en Twente hebben we ook heel veel kansen gemist. Waardeloos waardeloos waardeloos.
Met slecht spel kun je niet blijven winnen. Met goed spel kun je niet blijven verliezen. Daarom kun je op lange termijn beter goed spelen dan slecht, ook al verlies je misschien een paar keer.quote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen hier denken echt dat voetbal een jurysport is waar het om "goed" spel gaat.
Dat is wel de basis.quote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
De illusie koesteren dat je een 'eigen' topic hebt op het internet. Digitale territoriumgedrag.quote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een treurnis hier. Flikker gewoon op naar je eigen topic als je niet verder komt dan one-liners.
Al is dat makkelijke happen misschien wel debieler.
QFT.quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met slecht spel kun je niet blijven winnen. Met goed spel kun je niet blijven verliezen. Daarom kun je op lange termijn beter goed spelen dan slecht, ook al verlies je misschien een paar keer.
De basis van een gelijkspel als je naar deze selectie kijkt.quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel de basis.
Loop niet zo kinderachtig te janken joh.
Het is gewoon triest dat je ajax helemaal de hemel in prijst, terwijl je gewoon een gloryhunter bent.quote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is het relevant of ik wedstrijden van Ajax bezoek om over Feyenoord te mogen praten
Wat jij hier komt doen dan, dat is wel van een hoogstaand intellectueel niveau.quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De illusie koesteren dat je een 'eigen' topic hebt op het internet. Digitale territoriumgedrag.
Man, man, man.
Als, als, als. Ligt gewoon niet in de lijn der verwachtingen. Simpel als dat.quote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je leest überhaupt niet meer wat andere mensen zeggen, of wel? Ik zeg toch "ALS je dit op kunt brengen". Als je dat niet kunt ga je inderdaad niet winnen nee.
Ik betwijfel ten zeerste of Feyenoord goed blijft spelen, tegen kleine tegenstanders.quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met slecht spel kun je niet blijven winnen. Met goed spel kun je niet blijven verliezen. Daarom kun je op lange termijn beter goed spelen dan slecht, ook al verlies je misschien een paar keer.
Wat is het nou? Eerst ageer je tegen werkvoetbal waarbij we winnen. Nu ben je weer tegen goed voetbal waarbij we verliezen. Wat is je punt precies? Je bent net een josti. "Ik ben het hier niet mee eens, boe, boe, boe!"quote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit middenveld is het beste van de Eredivisie. By far. Het is een godswonder dat je tegen Twente en Ajax ipv 6, 0 punten hebt gepakt. Was je toch 6 punten ingelopen op beide ploegen en hoefde je nu niet heel het seizoen in achtervolging voor Europees voetbalquote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De Jong en Schone natuurlijk. Laatstgenoemde is onze belangrijkste man.
Jullie hebben geweldig gevoetbald en ik schaam me een beetje dat we gewonnen hebben. Ik was jaloers op jullie middenveld!
Wel van Intellectueel niveau.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat jij hier komt doen dan, dat is wel van een hoogstaand intellectueel niveau.
Dat die vent dat niet kan bedenken joh.quote:Op zondag 21 september 2014 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij baseert op een paar posts dat ik een gloryhunter benquote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat je ajax helemaal de hemel in prijst, terwijl je gewoon een gloryhunter bent.
En daarmee geef je precies aan hoe de gemiddelde ajaxsupporter is. Altijd maar over feyenoord lullen en dat ze geen succes hebben. Maar in de 15 jaar dat we geen kampioen zijn wel mooi nog steeds 50.000 vol krijgen. Bij ajax zouden ze in dat geval het stadion moeten downgraden, want dan komen er nog geen 10.000 meer
Ik was eerder dan jij. Idioot.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat die vent dat niet kan bedenken joh.
als jij dat hetzelfde vindt heeft Feyenoord beide niet gedaan, maar ik vond dat Feyenoord een gezonde agressie aan de dag legde maar niet de klasse heeft om dat goed uit te spelenquote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen overlopen en overklassen? Gaan we een definitiespelletje spelen?
Dat het niet zo goed was als je blijft verliezen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is het nou? Eerst ageer je tegen werkvoetbal waarbij we winnen. Nu ben je weer tegen goed voetbal waarbij we verliezen. Wat is je punt precies? Je bent net een josti. "Ik ben het hier niet mee eens, boe, boe, boe!"
Vandaag was het heel erg goed. Daarvoor niet.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het niet zo goed was als je blijft verliezen.
Gelukkig niet nee, was je ma wel blij dat ze je op aarde heeft gegooid?quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij baseert op een paar posts dat ik een gloryhunter benJe kent me niet eens.
Je komt nooit in het stadion, maar vindt aquote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je komt nooit in het stadion, maar vindt ajax wel helemaal geweldig..quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben echter voor het eerst een fatsoenlijke pot gezien in tijden. Het is nu te hopen dat stoorzenders als Immers ook daadwerkelijk van dat middenveld wegblijven.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het niet zo goed was als je blijft verliezen.
Twente werd compleet weggespeeld.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag was het heel erg goed. Daarvoor niet.
Eerder met wat? Quoten, dus als je iemand quote dan heb je die gedachte opeens al tijden bedacht?quote:
Vorige week tegen Willem2 was schaamteloos, vandaag gewoon heel erg onfortuinlijk .quote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Cara het volgende:
Hier blij komen doen na die schaamteloze vertoning, ga je kapot schamen
En ook toen 0 goals.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente werd compleet weggespeeld.
Welkom in 2014. Er zijn tv's en computers, naar het stadion gaan om een wedstrijd te zien is al een tijdje niet meer nodig!quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Je komt nooit in het stadion, maar vindt a
[..]
Je komt nooit in het stadion, maar vindt ajax wel helemaal geweldig..
Zegt genoeg
Heel erg goed vind ik overdreven. Beter dan Ajax wel, er werd zeer degelijk gespeeld, dat zeker.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag was het heel erg goed. Daarvoor niet.
Die edit van jou was wel een beetje vuil, Kerft.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eerder met wat? Quoten, dus als je iemand quote dan heb je die gedachte opeens al tijden bedacht?
Jij beticht mij van mensen negeren en zelfs met de linkse racist Wilders te vergelijken. Terwijl ik gelijk op Tchock reageer?quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eerder met wat? Quoten, dus als je iemand quote dan heb je die gedachte opeens al tijden bedacht?
Wilders is rechts juist, en dat editte ik.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij beticht mij van mensen negeren en zelfs met de linkse racist Wilders te vergelijken. Terwijl ik gelijk op Tchock reageer?
Dat lok je zelf uit door hier te komen postenquote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Welkom in 2014. Er zijn tv's en computers, naar het stadion gaan om een wedstrijd te zien is al een tijdje niet meer nodig!
Maar goed, het zijn altijd dezelfde reacties. Wanneer je het verbaal niet kan winnen maar het op de persoonlijke boeg gooien, en dan schreeuwen dat wij hier komen trollen. Bravo.
Dat idee heb ik ook niet, als je dat stapje meer wat ze tegen Ajax wel op kunnen brengen weg denkt blijft er weinig over.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel erg goed vind ik overdreven. Beter dan Ajax wel, er werd zeer degelijk gespeeld, dat zeker.
Ik begrijp alleen niet waar het vertrouwen bij mensen uit voortvloeid dat Feyenoord dit tegen een GAE of een NAC op het veld kan leggen.
Je zou je maar wat aantrekken van een topic en mensen met enge politici gaan vergelijken.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb er genoeg van, krijg overal pijntjes van dit topic.
Rot toch op manquote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Welkom in 2014. Er zijn tv's en computers, naar het stadion gaan om een wedstrijd te zien is al een tijdje niet meer nodig!
Maar goed, het zijn altijd dezelfde reacties. Wanneer je het verbaal niet kan winnen maar het op de persoonlijke boeg gooien, en dan schreeuwen dat wij hier komen trollen. Bravo.
Dan heb je er geen kaas van gegetenquote:
Ik van de uitslag.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb er genoeg van, krijg overal pijntjes van dit topic.
Ik ben hier wel vaker te bewonderen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dat lok je zelf uit door hier te komen posten
Je bent gewoon een triest successupportertje
Oke, tweede helft hadden ze moeite om kansen te creëren ja. Maar dat er veel pech bij zat in de eerste helft lijkt me niet te ontkennen. Missers van Kazim en Te Vrede was vooral onkunde.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij dat hetzelfde vindt heeft Feyenoord beide niet gedaan, maar ik vond dat Feyenoord een gezonde agressie aan de dag legde maar niet de klasse heeft om dat goed uit te spelen
Inderdaad. Zit er gewoon niet in dit jaar.quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook niet, als je dat stapje meer wat ze tegen Ajax wel op kunnen brengen weg denkt blijft er weinig over.
Niks met opportunisme te maken ,de manier om ajax te bestrijden is door pressie te zetten en het tempo hoog te houden, iets wat ze dan ook in de eerste helft in perfectie uitvoerden. Het gebrek aan kwaliteit in deze selectie is het scorend vermogen, dat is er gewoon niet.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord was vandaag de betere van de partij, in al haar opportunisme. Zegt overigens vrij weinig over het gebrek aan kwaliteit in het elftal en de verwachtingspatroon dit seizoen.
Heb mezelf nooit een echte echte echte supporter genoemd.quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Rot toch op man
Als je een echte supporter bent, wil je de sfeer in het stadion meemaken en écht live meemaken wat er gebeurd op dat veld.
Leg mij dan is even uitgebreid uit waarom je voor ajax bent?quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben hier wel vaker te bewonderen.
Dat ben ik niet, maar als dat je na deze verliespartij beter laat voelen blijft dat dan vooral herhalen!
Ja, genoeg wel van deze "discussie". om te janken werkelijk zo triest.quote:Op zondag 21 september 2014 17:00 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Leg mij dan is even uitgebreid uit waarom je voor ajax bent?
Kun je die gozer die mij met Wilders vergelijkt even een ban aansmeren. Bedankt.quote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, genoeg wel van deze "discussie". om te janken werkelijk zo triest.
Maar jij hebt toch dezelfde haardos als geert?quote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je die gozer die mij met Wilders vergelijkt even een ban aansmeren. Bedankt.
Nee.quote:Op zondag 21 september 2014 17:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch dezelfde haardos als geert?
Ik heb na aanleiding van dit topic al wel een stoeltje op de coolsingel klaargezet.quote:Op zondag 21 september 2014 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Om je hier aan vast te houden al feyenoorder isdebiel. Zelfs Dordrecht zou dit Ajax van de mat spelen en winnen echt waar. Feyenoord was vandaag niet goed. Maar ajax heeft op alle fronten gefaald vandaag.
quote:Op zondag 21 september 2014 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Om je hier aan vast te houden als feyenoorder isdebiel. Zelfs Dordrecht zou dit Ajax van de mat spelen en winnen echt waar. Feyenoord was vandaag niet goed. Maar ajax heeft op alle fronten gefaald vandaag.
Je vergeet Peter Beense.quote:Op zondag 21 september 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb na aanleiding van dit topic al wel een stoeltje op de coolsingel klaargezet.
Kom je ook tjack
een keer wat anders dan lil kleine
Ik geef er een iets andere draai aan. Nu is die positief, dan mag het.quote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer het anders nog een derde keer.
Echt genoten van Kongolo, zat overal tussen. Je hebt er alleen zo weinig aan nu.quote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
Nog nooit een wedstrijd gezien waar je een tegenstander zo overklast maar toch verliest. Laat staan in een klassieker.
Heerlijk middenveld, lekker zo laten. Kongolo uitstekend centraal en zowaar Kazim die een prima aanspeelpunt bleek te zijn.
En dan nog een kater die overheerst.
Immers exit, zou alleen Vilhena voor Schaken zetten.quote:Op zondag 21 september 2014 17:07 schreef Typisch het volgende:
Voordeeltje is wel dat de basiself wel duidelijk is na vandaag lijkt mij.
Vilhena op de flank?quote:Op zondag 21 september 2014 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Immers exit, zou alleen Vilhena voor Schaken zetten.
Ik ben zelf meer gecharmeerd van het middenveld van Vitesse en Twente. Jullie middenveld zoals die van vandaag zit daar vlak achter wat mij betreft.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit middenveld is het beste van de Eredivisie. By far. Het is een godswonder dat je tegen Twente en Ajax ipv 6, 0 punten hebt gepakt. Was je toch 6 punten ingelopen op beide ploegen en hoefde je nu niet heel het seizoen in achtervolging voor Europees voetbal
Top-prestatie tegenover Siggy.quote:Op zondag 21 september 2014 17:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt genoten van Kongolo, zat overal tussen. Je hebt er alleen zo weinig aan nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verloor trouwens nog genoeg duels.
Yes.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef macca728 het volgende:
speelt hij bij Celtic vandaag ? Staan ook achter
quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Top-prestatie tegenover Siggy.
Okay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verloor trouwens nog genoeg duels.
Hele fijne voetballer.quote:Op zondag 21 september 2014 17:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt genoten van Kongolo, zat overal tussen. Je hebt er alleen zo weinig aan nu.
Ik hoop er ooit te oud voor te worden allemaal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik begin hier echt veel te cynisch voor te worden.
"haha ik ga even leuk doen bij het Feyenoord topic xd"quote:Op zondag 21 september 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie al te vrede over jullie aanval?
Ga huilen dan.quote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"haha ik ga even leuk doen bij het Feyenoord topic xd"
*typt zinnetje*
"lol en nu wachten tot kalland gaat boos worden xd echt jokes dit"
Ik verwacht Rens zo voor de 3e keer komen mededelenquote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"haha ik ga even leuk doen bij het Feyenoord topic xd"
*typt zinnetje*
"lol en nu wachten tot kalland gaat boos worden xd echt jokes dit"
Als je het net na de wedstrijd doet is het nog grappig door de happers.quote:Op zondag 21 september 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie al te vrede over jullie aanval?
Ook geen fan.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind die Kazim tot nu toe niks. Zo ongelofelijk wild allemaal.
Beter dan Te Vrede, Dat is al heel wat.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind die Kazim tot nu toe niks. Zo ongelofelijk wild allemaal.
Dat ben je al vrij snel, juist.quote:Op zondag 21 september 2014 17:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Beter dan Te Vrede, Dat is al heel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |