Dan heb je er geen kaas van gegetenquote:
Ik van de uitslag.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb er genoeg van, krijg overal pijntjes van dit topic.
Ik ben hier wel vaker te bewonderen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dat lok je zelf uit door hier te komen posten
Je bent gewoon een triest successupportertje
Oke, tweede helft hadden ze moeite om kansen te creëren ja. Maar dat er veel pech bij zat in de eerste helft lijkt me niet te ontkennen. Missers van Kazim en Te Vrede was vooral onkunde.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij dat hetzelfde vindt heeft Feyenoord beide niet gedaan, maar ik vond dat Feyenoord een gezonde agressie aan de dag legde maar niet de klasse heeft om dat goed uit te spelen
Inderdaad. Zit er gewoon niet in dit jaar.quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook niet, als je dat stapje meer wat ze tegen Ajax wel op kunnen brengen weg denkt blijft er weinig over.
Niks met opportunisme te maken ,de manier om ajax te bestrijden is door pressie te zetten en het tempo hoog te houden, iets wat ze dan ook in de eerste helft in perfectie uitvoerden. Het gebrek aan kwaliteit in deze selectie is het scorend vermogen, dat is er gewoon niet.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord was vandaag de betere van de partij, in al haar opportunisme. Zegt overigens vrij weinig over het gebrek aan kwaliteit in het elftal en de verwachtingspatroon dit seizoen.
Heb mezelf nooit een echte echte echte supporter genoemd.quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Rot toch op man
Als je een echte supporter bent, wil je de sfeer in het stadion meemaken en écht live meemaken wat er gebeurd op dat veld.
Leg mij dan is even uitgebreid uit waarom je voor ajax bent?quote:Op zondag 21 september 2014 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben hier wel vaker te bewonderen.
Dat ben ik niet, maar als dat je na deze verliespartij beter laat voelen blijft dat dan vooral herhalen!
Ja, genoeg wel van deze "discussie". om te janken werkelijk zo triest.quote:Op zondag 21 september 2014 17:00 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Leg mij dan is even uitgebreid uit waarom je voor ajax bent?
Kun je die gozer die mij met Wilders vergelijkt even een ban aansmeren. Bedankt.quote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, genoeg wel van deze "discussie". om te janken werkelijk zo triest.
Maar jij hebt toch dezelfde haardos als geert?quote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je die gozer die mij met Wilders vergelijkt even een ban aansmeren. Bedankt.
Nee.quote:Op zondag 21 september 2014 17:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch dezelfde haardos als geert?
Ik heb na aanleiding van dit topic al wel een stoeltje op de coolsingel klaargezet.quote:Op zondag 21 september 2014 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Om je hier aan vast te houden al feyenoorder isdebiel. Zelfs Dordrecht zou dit Ajax van de mat spelen en winnen echt waar. Feyenoord was vandaag niet goed. Maar ajax heeft op alle fronten gefaald vandaag.
quote:Op zondag 21 september 2014 17:04 schreef Tjacka het volgende:
Om je hier aan vast te houden als feyenoorder isdebiel. Zelfs Dordrecht zou dit Ajax van de mat spelen en winnen echt waar. Feyenoord was vandaag niet goed. Maar ajax heeft op alle fronten gefaald vandaag.
Je vergeet Peter Beense.quote:Op zondag 21 september 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb na aanleiding van dit topic al wel een stoeltje op de coolsingel klaargezet.
Kom je ook tjack
een keer wat anders dan lil kleine
Ik geef er een iets andere draai aan. Nu is die positief, dan mag het.quote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer het anders nog een derde keer.
Echt genoten van Kongolo, zat overal tussen. Je hebt er alleen zo weinig aan nu.quote:Op zondag 21 september 2014 17:06 schreef Caland het volgende:
Nog nooit een wedstrijd gezien waar je een tegenstander zo overklast maar toch verliest. Laat staan in een klassieker.
Heerlijk middenveld, lekker zo laten. Kongolo uitstekend centraal en zowaar Kazim die een prima aanspeelpunt bleek te zijn.
En dan nog een kater die overheerst.
Immers exit, zou alleen Vilhena voor Schaken zetten.quote:Op zondag 21 september 2014 17:07 schreef Typisch het volgende:
Voordeeltje is wel dat de basiself wel duidelijk is na vandaag lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |