als jij dat hetzelfde vindt heeft Feyenoord beide niet gedaan, maar ik vond dat Feyenoord een gezonde agressie aan de dag legde maar niet de klasse heeft om dat goed uit te spelenquote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen overlopen en overklassen? Gaan we een definitiespelletje spelen?
Dat het niet zo goed was als je blijft verliezen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is het nou? Eerst ageer je tegen werkvoetbal waarbij we winnen. Nu ben je weer tegen goed voetbal waarbij we verliezen. Wat is je punt precies? Je bent net een josti. "Ik ben het hier niet mee eens, boe, boe, boe!"
Vandaag was het heel erg goed. Daarvoor niet.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het niet zo goed was als je blijft verliezen.
Gelukkig niet nee, was je ma wel blij dat ze je op aarde heeft gegooid?quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij baseert op een paar posts dat ik een gloryhunter benJe kent me niet eens.
Je komt nooit in het stadion, maar vindt aquote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je komt nooit in het stadion, maar vindt ajax wel helemaal geweldig..quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben echter voor het eerst een fatsoenlijke pot gezien in tijden. Het is nu te hopen dat stoorzenders als Immers ook daadwerkelijk van dat middenveld wegblijven.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het niet zo goed was als je blijft verliezen.
Twente werd compleet weggespeeld.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag was het heel erg goed. Daarvoor niet.
Eerder met wat? Quoten, dus als je iemand quote dan heb je die gedachte opeens al tijden bedacht?quote:
Vorige week tegen Willem2 was schaamteloos, vandaag gewoon heel erg onfortuinlijk .quote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Cara het volgende:
Hier blij komen doen na die schaamteloze vertoning, ga je kapot schamen
En ook toen 0 goals.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente werd compleet weggespeeld.
Welkom in 2014. Er zijn tv's en computers, naar het stadion gaan om een wedstrijd te zien is al een tijdje niet meer nodig!quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Je komt nooit in het stadion, maar vindt a
[..]
Je komt nooit in het stadion, maar vindt ajax wel helemaal geweldig..
Zegt genoeg
Heel erg goed vind ik overdreven. Beter dan Ajax wel, er werd zeer degelijk gespeeld, dat zeker.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag was het heel erg goed. Daarvoor niet.
Die edit van jou was wel een beetje vuil, Kerft.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eerder met wat? Quoten, dus als je iemand quote dan heb je die gedachte opeens al tijden bedacht?
Jij beticht mij van mensen negeren en zelfs met de linkse racist Wilders te vergelijken. Terwijl ik gelijk op Tchock reageer?quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eerder met wat? Quoten, dus als je iemand quote dan heb je die gedachte opeens al tijden bedacht?
Wilders is rechts juist, en dat editte ik.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij beticht mij van mensen negeren en zelfs met de linkse racist Wilders te vergelijken. Terwijl ik gelijk op Tchock reageer?
Dat lok je zelf uit door hier te komen postenquote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Welkom in 2014. Er zijn tv's en computers, naar het stadion gaan om een wedstrijd te zien is al een tijdje niet meer nodig!
Maar goed, het zijn altijd dezelfde reacties. Wanneer je het verbaal niet kan winnen maar het op de persoonlijke boeg gooien, en dan schreeuwen dat wij hier komen trollen. Bravo.
Dat idee heb ik ook niet, als je dat stapje meer wat ze tegen Ajax wel op kunnen brengen weg denkt blijft er weinig over.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel erg goed vind ik overdreven. Beter dan Ajax wel, er werd zeer degelijk gespeeld, dat zeker.
Ik begrijp alleen niet waar het vertrouwen bij mensen uit voortvloeid dat Feyenoord dit tegen een GAE of een NAC op het veld kan leggen.
Je zou je maar wat aantrekken van een topic en mensen met enge politici gaan vergelijken.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb er genoeg van, krijg overal pijntjes van dit topic.
Rot toch op manquote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Welkom in 2014. Er zijn tv's en computers, naar het stadion gaan om een wedstrijd te zien is al een tijdje niet meer nodig!
Maar goed, het zijn altijd dezelfde reacties. Wanneer je het verbaal niet kan winnen maar het op de persoonlijke boeg gooien, en dan schreeuwen dat wij hier komen trollen. Bravo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |