Heb je geen kut dan?quote:Op maandag 22 september 2014 09:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks dus ik heb er geen goede gesprekken over te voeren
Oh nee hè, ik wist dat ik ergens vast een foutje zou maken. Dat gebeurt altijd als je dit soort dingen zegt. Uiteraard weet ik hoe het moet, maar was ik moe en onscherp. Tevens geen afknapper als ik dit zou tegenkomen. Iedereen kan 'verschrikkelijk' in vieren delen.quote:
Wat bedoel je met 'tevens geen afknapper als ik dit zou tegenkomen'?quote:Op maandag 22 september 2014 09:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh nee hè, ik wist dat ik ergens vast een foutje zou maken. Dat gebeurt altijd als je dit soort dingen zegt. Uiteraard weet ik hoe het moet, maar was ik moe en onscherp. Tevens geen afknapper als ik dit zou tegenkomen. Iedereen kan 'verschrikkelijk' in vieren delen.
Hè bah.
Als een chick je vraagt om een film te kijken wil ze waarschijnlijk neukenquote:Op maandag 22 september 2014 09:38 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit scharrels/relaties/one-night-stands gehad met iemand die een hogere intelligentie heeft dan ikzelf.
Ik heb er geen problemen mee, ik vind het - denk ik - zelfs wel prettig.
Waar ik mij wel ontzettend aan irriteer zijn de chicks die een film niet snappen en de hele godvergeten tijd vragen gaan stellen.
Ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 09:58 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb ook een keer 'as we speaking' of zo gezegd hier op FOK! Denk ik nu nog weleens aan. Ook in een onscherpe bui, half tv-kijkend. Bahbah.
Als ik een potentieel vriendje 'ver-schrik-kel-lijk' zou zien typen zou ik daar niet op afknappen, maar bij denken dat 'hoe gaat het met jouw' correct is dan wel weer.quote:Op maandag 22 september 2014 09:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'tevens geen afknapper als ik dit zou tegenkomen'?
Of zo.quote:
Merkwaardig.quote:Op maandag 22 september 2014 09:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Als ik een potentieel vriendje 'ver-schrik-kel-lijk' zou zien typen zou ik daar niet op afknappen, maar bij denken dat 'hoe gaat het met jouw' correct is dan wel weer.
[..]
Of zo.
Mierenneuker-modus: het uitroepteken bij 'FOK!' hoort bij FOK!, dus als je een zin eindigt met 'FOK!' hoort er een punt achter.quote:Op maandag 22 september 2014 09:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh nee hè, ik wist dat ik ergens vast een foutje zou maken. Dat gebeurt altijd als je dit soort dingen zegt. Uiteraard weet ik hoe het moet, maar was ik moe en onscherp. Tevens geen afknapper als ik dit zou tegenkomen. Iedereen kan 'verschrikkelijk' in vieren delen.
Hè bah.
Dan kun je wel een hoop potentiële partners wegstrepen in onze maatschappij.quote:Op maandag 22 september 2014 09:59 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik vind een materialistische houding bij welk persoon dan ook veel storender dan een verschil in intelligentie. Het laatste kun je namelijk overbruggen door gesprekken te downplayen maar het eerste is niets meer dan een permanente bron van ergernis waar je niet in tegemoet kunt komen.
Dat je je maar zo selectief stoort aan taalfouten.quote:
Daarom ben ik ook vrijgezel.quote:Op maandag 22 september 2014 10:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan kun je wel een hoop potentiële partners wegstrepen in onze maatschappij.
Wat vind je een materialistische houding dan?quote:Op maandag 22 september 2014 09:59 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik vind een materialistische houding bij welk persoon dan ook veel storender dan een verschil in intelligentie. Het laatste kun je namelijk overbruggen door gesprekken te downplayen maar het eerste is niets meer dan een permanente bron van ergernis waar je niet in tegemoet kunt komen.
Haha ja, maar als je al een tijdje gaat wil het nog wel eens voorkomen dat je ook daadwerkelijk een film gaat kijken.quote:Op maandag 22 september 2014 09:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als een chick je vraagt om een film te kijken wil ze waarschijnlijk neuken. Tenzij je al een relatie hebt
, beter vind je dan een excuus
Veel waarde hechten aan het kopen van luxegoederen om niet af te steken bij de gemeenschap, zelfs als dat ten koste gaat van de bestedingsruimte om goed en gezond te kunnen leven. Over het algemeen manifesteert dit zich naar mijn mening voornamelijk met het bezit van dure auto's, smartphones, overmatig veel kleding en bijbehorende prullaria.quote:Op maandag 22 september 2014 10:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat vind je een materialistische houding dan?
Ik was bij haar niet perse aan het gissen naar een discussie. Maar er waren wel meer factoren dat ze me niet helemaal pienter over kwam (voor de rest was ze aardig en lief hoor)quote:Op maandag 22 september 2014 08:02 schreef avotar het volgende:
[..]
Het komt me vooral niet slim over dat je niet doorhebt dat ze gewoon geen zin heeft in de hele discussie.
Maar zelfkennis heb je.
Je zou zeggen dat mensen met een beetje diploma, dit ook wel uitstralen ?quote:Op maandag 22 september 2014 08:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
'Intelligent' staat niet gelijk aan 'verstandig' en gaat ook niet altijd hand in hand. Bij mij ook niet. Ik ben nooit een verstandig persoon geweest maar wel intelligent. En een diploma? Ik ken de domste mensen met een hbo-diploma. Geloof me, een hoger opgeleide is niet meteen intelligent.
Er waren meer factoren wat bij mij aangaf dat ik met haar nooit een redelijke discussie zou kunnen voeren.quote:Op zondag 21 september 2014 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, is dat per se een onintelligent antwoord, dan? Of is het gewoon een antwoord om de discussie te ontwijken? Er zijn zoveel dingen waar je kanker van zou kunnen krijgen, dat je voortdurend bang kunt zijn om eraan dood te gaan. Dat is ook niet echt leuk leven.
Ow dat stukje heb ik absoluut niet alleen met fietsmateriaalquote:Op maandag 22 september 2014 10:19 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Veel waarde hechten aan het kopen van luxegoederen om niet af te steken bij de gemeenschap, zelfs als dat ten koste gaat van de bestedingsruimte om goed en gezond te kunnen leven. Over het algemeen manifesteert dit zich naar mijn mening voornamelijk met het bezit van dure auto's, smartphones, overmatig veel kleding en bijbehorende prullaria.
Gaat het je dan wel om het kopen van dure spulletjes, of gaat het primair om "als je het eigenlijk niet kan betalen"? Want dat is niet zo zeer materialistisch, maar gewoon niet om kunnen gaan met geld.quote:Op maandag 22 september 2014 10:19 schreef happinessfordogs het volgende:
Veel waarde hechten aan het kopen van luxegoederen om niet af te steken bij de gemeenschap, zelfs als dat ten koste gaat van de bestedingsruimte om goed en gezond te kunnen leven. Over het algemeen manifesteert dit zich naar mijn mening voornamelijk met het bezit van dure auto's, smartphones, overmatig veel kleding en bijbehorende prullaria.
Eens. Vind het nogal overdreven en bekrompen om het altijd op 'intelligentie' te gooien. Toegegeven, ik heb ook veelal met hogeropgeleiden gedate maar dat kwam dan veel meer door gemeenschappelijke interesses dan het niveau van hun denken. Ik kan me namelijk veel meer ergeren aan de gedachtegang van een mainstream econoom dan van pak em beet een SPH-studente.quote:Op maandag 22 september 2014 09:59 schreef happinessfordogs het volgende:
Iedereen maakt spelfouten en soms is het puur en alleen een typfout, dat je het goed wilde spellen maar het niet lukt. Op spelfouten knap ik dan ook niet af en link die niet direct aan intelligentie.quote:Op maandag 22 september 2014 09:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hè bah.
Ik heb er wel eens een gehad die niet wist wie Saddam Hoessein was.quote:Op maandag 22 september 2014 09:02 schreef Frag_adder het volgende:
Nou ja het lijkt me al bij het lekker voeren van gesprekken soms erg lastig. Opleidings niveau vind ik heel iets anders, maar qua intelligentie is het wel fijn om met een partner net op ongeveer hetzelfde niveau te zitten.
Moeilijke situaties? Nou ja wel vrouwen gedate waarbij het soms tot op het irritantie toe kwam. Zoals iemand de zegt niet eens alle maanden te kennen, serieus WTF? Echt negatief was het niet, vooral een afknapper.
Blöd fickt gut, zeggen ze toch?quote:Op maandag 22 september 2014 18:03 schreef Hexagon het volgende:
Ja, een scharrel die tamelijk dom bleek te zijn.
Alleen wil je wel wat meer dan dat in een relatie.quote:Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Blöd fickt gut, zeggen ze toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |