Ja, leuk. Met Schone erbij 3-4.quote:Op zondag 21 september 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Als immers mee had gedaan stond het nu 3-1
Met Muller erbij 3-2quote:Op zondag 21 september 2014 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, leuk. Met Schone erbij 3-4.
Veel nu jan lul onderuit isquote:Op zondag 21 september 2014 15:48 schreef hottentot het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de frustratie het komende half uur nog gaat groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dit lied doet me altijd aan Paxcon denken.quote:Op zondag 21 september 2014 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te ontkennen, wij accepteren je zoals je bent
quote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg dan voor wie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
#viesslechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan dit? OndanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet 'Dirty'?quote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit lied doet me altijd aan Paxcon denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 21 september 2014 15:52 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
90e minuut.quote:Op zondag 21 september 2014 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
wanneer gaat feyenoord de gelijkmaker maken?
Hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat ajax die bestelt heeftquote:Op zondag 21 september 2014 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
wanneer gaat feyenoord de gelijkmaker maken?
hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
HAHAHA
Hou jullie op de hoogteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
quote:Op zondag 21 september 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 21 september 2014 15:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Verdedigend antivoetbal van Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht eigenlijk nog wel een gelijkmaker want een topclub verliest nooit drie keer achter elkaar.quote:Op zondag 21 september 2014 15:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Verdedigend antivoetbal van Ajax.
One lovequote:Op zondag 21 september 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
In mijn Gooische hart is altijd ruimte voor een knuffelkoerd
quote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
#ExitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus Boskamp vrijdag.quote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk nog wel een gelijkmaker want een topclub verliest nooit drie keer achter elkaar.
Het gaat een keer lukken.quote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef Nober het volgende:
Al die mislukte ballen vanaf de zijkant en toch maar blijven proberen.
Dat zei Boskamp ook toevallig afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk nog wel een gelijkmaker want een topclub verliest nooit drie keer achter elkaar.
Nee, dit zei Boskamp. Derksen voorspelt Ajaxwinst.quote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Derksen ook toevallig afgelopen vrijdag.
Derksenquote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Boskamp ook toevallig afgelopen vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
GGMM maakt een fout.quote:Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit zei Boskamp. Derksen voorspelt Ajaxwinst.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Mani89 het volgende:
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel editten, jajaquote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Boskamp ook toevallig afgelopen vrijdag.
voor wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme. Mijn tv loopt achter. Kut FOX!quote:Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
Zelden zo'n slecht voetbal gezien als dat van dit ajax.. Kan de bal nog geen 20 sec in de ploeg houden
In en in triestmaar toch winnen ze met 0-2
quote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
viesdik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Is dat Robben rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Geen dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt. Wil je m'n bandana's zien?quote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat ben jij een stoere jongen, met je rap.
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hihaho lollig. Dat is een voorspelling.quote:Op zondag 21 september 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdomme. Mijn tv loopt achter. Kut FOX!
Met zijn mooie camera die hij altijd om heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
dat was geen optie. vrije trap ajax of dit alleenquote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef flufffy het volgende:
stinkscheids had door moeten laten spelen was het nu 0-2
Dat zijn de echte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zo.quote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kom zo wel samen met Johannes langs, hij heeft je gegevens.
Blom fluit prima, totaal niet flauw.. Had sl vele kaarten kunnen geven. Rood voor klaassen bijv en classie ook rood of 2x geel maar laat lekker veel toequote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef flufffy het volgende:
stinkscheids had door moeten laten spelen was het nu 0-2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik heb nog een zakje tijgernootjes over, zal ik die meenemen?quote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blood vs Cripsquote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pelle naar ManUquote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Nober het volgende:
Koeman naar Manchester United, zou echt fantastisch zijn.
Voor in de auto, lekker.quote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een zakje tijgernootjes over, zal ik die meenemen?
True. Geen watjes voetbal.quote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blom fluit prima, totaal niet flauw.. Had sl vele kaarten kunnen geven. Rood voor klaassen bijv en classie ook rood of 2x geel maar laat lekker veel toe
En dan van Gaal naar AZ ofzo.quote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Nober het volgende:
Koeman naar Manchester United, zou echt fantastisch zijn.
En als het tegen de tijd dat we in Amersfoort zijn nog niet op is gooien we het ergens leeg in een prullenbak.quote:
Goeien vondst GGMMquote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
Toen ik op bandana googlede kwam ik deze afbeelding tegen.
[ afbeelding ]
Geen dank.
Kijk, dit voegt iets toe aan een topic.quote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.
Ja, Ajax zit nu iets te veel te klotenquote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, zien jullie Feyenoord nog scoren?
Ja man. Vermeer zag een kopbal op de keeper zegt hijquote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cilgod
Vermeer are you watching?
Ik welke gang zou zij zitten?quote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.
Zeker wel. Ajax is kut.quote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, zien jullie Feyenoord nog scoren?
geen albaquote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.
Gewoon René ermee bekogelen. ja tog.quote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als het tegen de tijd dat we in Amersfoort zijn nog niet op is gooien we het ergens leeg in een prullenbak.
Jij kan het weten jaquote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
In zo'n één met ramen en rode lichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Moet jij niet in het stadion zitten?quote:Op zondag 21 september 2014 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kakkerlakkenvolk, ben jij even een badass
Jammer dit. Jij moest zeggen 'weet niet'. En ik zou dan zeggen 'gangbang misschien?'.quote:
Waarom niet roze lichten?quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
In zo'n één met ramen en rode lichten.
Van wie?quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten?
Weer een grap mislukt, jammer stylo, maar ik lach wel even.quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer dit. Jij moest zeggen 'weet niet'. En ik zou dan zeggen 'gangbang misschien?'.
Joden aan het gas!quote:Op zondag 21 september 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ah daar hebben we onze "Hamas Hamas"
Doet mij denken aan die goede oude tijden.quote:Op zondag 21 september 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Az staat voor. Psv alleen bovenaan. Wat een spanning
quote:Op zondag 21 september 2014 16:02 schreef Collide het volgende:
Tijdrekken in een eredivisiewedstrijd.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Van basteneffectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks asamoahquote:Op zondag 21 september 2014 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer een grap mislukt, jammer stylo, maar ik lach wel even.
Hahahaha.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het uitvak had nu zeker gereageerd met iets creatiefs als OEH AH OEH AH OEH AH maar helaas
[..]
Het uitvak had nu zeker gereageerd met iets creatiefs als OEH AH OEH AH OEH AH maar helaas
HET ZIJN MAAR KUT ....quote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zweefduikquote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het ontopic houden:
[ afbeelding ]
[..]
Met een goede spits was dat niet eens onmogelijk.quote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er waren veel mensen die Feyenoord als kampioen of 2de plaats hadden voorspeld.
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Mijn hemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
★★★
quote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er waren veel mensen die Feyenoord als kampioen of 2de plaats hadden voorspeld.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef Nober het volgende:
1. Vitesse
2. PSV
3. Ajax
4. Twente
5. sc Heerenveen
6. AZ
7. Groningen
8. FC Utrecht
9. ADO
10. Heracles
11. PEC Zwolle
12. Willem II
13. NAC Breda
14. Cambuur
15. Feyenoord
16. FC Dordrecht
17. Go Ahead Eagles
18. Excelsior
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
#ExitvangaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Had je gewed op winst leicesterquote:
Omdat ik je anders TRquote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Waarom de tussenstand van Manu nog in een spoiler doen trouwens.
Omdat JanCees anders de nasi uit gaat hangen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Omdat het offtopic is. Spoilers zie je als moderator niet.quote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
nou nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
4x CLquote:Op zondag 21 september 2014 16:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
van de ed ja maar verder niet. Voetbal is meer dan de KNVB
Ok.quote:Op zondag 21 september 2014 16:10 schreef alors het volgende:
ik ben al 10 minuten United aan het kijken, en nog geen spijt, topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zondag 21 september 2014 16:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
#moyesin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
En op zijn hoofd.quote:Op zondag 21 september 2014 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij schrijft dus ook alles op zijn hand om dingen te onthouden
Waren al 3 kopballen op de lat.quote:Op zondag 21 september 2014 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
13 schoten, 2 op doel
Feyenoord
3 op de lat.quote:Op zondag 21 september 2014 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
13 schoten, 2 op doel
Feyenoord
Dus niet op doelquote:
Armenteros is ook oprecht sympathiek.quote:Op zondag 21 september 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kishna is ook oprecht en sympathiek. Opperkleurder zou deze stelling kracht bevestigen.
Wat vind jer ervan?quote:Op zondag 21 september 2014 16:13 schreef Tarado het volgende:
Wat een treurigheid dat Nederlandse voetbal
Klopt.quote:Op zondag 21 september 2014 16:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt wel dat ze dichtbij waren.
Net zo goed als Ajax eerste helft?quote:Op zondag 21 september 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
Mijn hemelFeyenoord komt hier héél goed weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |