Thanks asamoahquote:Op zondag 21 september 2014 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer een grap mislukt, jammer stylo, maar ik lach wel even.
Hahahaha.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het uitvak had nu zeker gereageerd met iets creatiefs als OEH AH OEH AH OEH AH maar helaas
[..]
Het uitvak had nu zeker gereageerd met iets creatiefs als OEH AH OEH AH OEH AH maar helaas
HET ZIJN MAAR KUT ....quote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zweefduikquote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het ontopic houden:
[ afbeelding ]
[..]
Met een goede spits was dat niet eens onmogelijk.quote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er waren veel mensen die Feyenoord als kampioen of 2de plaats hadden voorspeld.
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Mijn hemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |