Jij kan het weten jaquote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
In zo'n één met ramen en rode lichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Moet jij niet in het stadion zitten?quote:Op zondag 21 september 2014 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kakkerlakkenvolk, ben jij even een badass
Jammer dit. Jij moest zeggen 'weet niet'. En ik zou dan zeggen 'gangbang misschien?'.quote:
Waarom niet roze lichten?quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
In zo'n één met ramen en rode lichten.
Van wie?quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten?
Weer een grap mislukt, jammer stylo, maar ik lach wel even.quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer dit. Jij moest zeggen 'weet niet'. En ik zou dan zeggen 'gangbang misschien?'.
Joden aan het gas!quote:Op zondag 21 september 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ah daar hebben we onze "Hamas Hamas"
Doet mij denken aan die goede oude tijden.quote:Op zondag 21 september 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Az staat voor. Psv alleen bovenaan. Wat een spanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |