quote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Ja hihaho lollig. Dat is een voorspelling.quote:Op zondag 21 september 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdomme. Mijn tv loopt achter. Kut FOX!
Met zijn mooie camera die hij altijd om heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
dat was geen optie. vrije trap ajax of dit alleenquote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef flufffy het volgende:
stinkscheids had door moeten laten spelen was het nu 0-2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de echte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zo.quote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kom zo wel samen met Johannes langs, hij heeft je gegevens.
Blom fluit prima, totaal niet flauw.. Had sl vele kaarten kunnen geven. Rood voor klaassen bijv en classie ook rood of 2x geel maar laat lekker veel toequote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef flufffy het volgende:
stinkscheids had door moeten laten spelen was het nu 0-2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik heb nog een zakje tijgernootjes over, zal ik die meenemen?quote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blood vs Cripsquote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pelle naar ManUquote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Nober het volgende:
Koeman naar Manchester United, zou echt fantastisch zijn.
Voor in de auto, lekker.quote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een zakje tijgernootjes over, zal ik die meenemen?
True. Geen watjes voetbal.quote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blom fluit prima, totaal niet flauw.. Had sl vele kaarten kunnen geven. Rood voor klaassen bijv en classie ook rood of 2x geel maar laat lekker veel toe
En dan van Gaal naar AZ ofzo.quote:Op zondag 21 september 2014 15:58 schreef Nober het volgende:
Koeman naar Manchester United, zou echt fantastisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |