Gebruik strava dan gewoon helemaal niet...quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:18 schreef Patroon het volgende:
http://www.fitfiletools.com
Mooie site om je vermogen, hartslag, snelheid, cadence, etc wat je maar wil te verbergen op Strava
Waarom niet? Veloviewer werkt ook met ritten die prive zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gebruik strava dan gewoon helemaal niet...
Prive is wat anders dan data eruit slopen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom niet? Veloviewer werkt ook met ritten die prive zijn.
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prive is wat anders dan data eruit slopen.
Strippen betekent niet verbergen maar verwijderen...
Waar ben je dan bang voor wat iemand gaat doen met de HF van de heer Patroon uit schubbekutteveen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Zijn ook ritten die leuk zijn om te uploaden, maar misschien wil iemand dan de hf of vermogen eruit zetten. Dan is het een mooie toevoeging.
Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden dat mijn vermogen samen met hf op straat liggen. Profs zie je ook gegevens wegfilteren, al snap ik dat bij hun helemaal, omdat ze er geld mee moeten verdienen.
Is ook zo. Voelt een beetje alsof mijn saldo op mijn bankrekening voor iedereen toegankelijk is. Soort autistische afwijking van mequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar ben je dan bang voor wat iemand gaat doen met de HF van de heer Patroon uit schubbekutteveen?
Hoe jij en ik trainen is niet veel meer baanbrekend dan wat profs doen dus waarom zou het geheim moeten zijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden dat mijn vermogen samen met hf op straat liggen. Profs zie je ook gegevens wegfilteren, al snap ik dat bij hun helemaal, omdat ze er geld mee moeten verdienen.
Nog erger, je klanten, dan gaan ze klagen dat je wel wat harder door had kunnen fietsen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
Bij mij is HF en cadans, wattage ook niet zichtbaar hoor. Wat als mijn concurrenten dat zien.
Zegt iemand die de eierstokken van zijn vriendin niet de baas is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:13 schreef MarcoD het volgende:
Haha patroon moet zijn geld afdragen aan de baas in huis
Hier las ik dat je tijdens het meten met de kettingchecker je druk op de pedaal moet uitoefenen om een goed beeld te krijgen van de slijtage. Tijdens het fietsen wordt de ketting namelijk ook uitgetrokken door de druk en met die lengte gaat hij over de tandjes. Ik deed dat nooit. Doen jullie dat wel?quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef ddx het volgende:
Vanavond ketting vervangen, tooltje met 0.75 viel erin en 1 nog net niet.
Dura-Ace 7901 ketting, heeft het 9563km uitgehouden
Nieuwe ketting erop en 62km gereden, slaat niets over. (cassette en bladen zitten inmiddels op de 14k)
Heb ervaring met de MT2, bij mij doen ze wat ze moeten doen, maar een veelgehoorde klacht is dat ze gaan lekken bij de cilinder van de handgrepen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:31 schreef kaasplankje het volgende:
Mot nieuwe disc brake set op me bakfiets. Er zit nu Shimano alfine op maar das beetje gaar en ze krijsen. Remmen doen ze ook niet meer goed. Ik wil nu Magura MT2 erop zetten, denk dat die beter zijn. Iemand ervaring met die dingen? Kan ook MT5 nemen met 4 remzuigers ipv 2, maar die zijn ook meteen 2x zo duur en daar moeten ook andere pads in geloof ik.
Hmm die hebben ze niet bij mijn groothandel. Weet van de aloude HS33 dat Magura geen brol is. Misschien toch beter voor die MT5 gaan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Heb ervaring met de MT2, bij mij doen ze wat ze moeten doen, maar een veelgehoorde klacht is dat ze gaan lekken bij de cilinder van de handgrepen.
Je zou ook naar de Deoreremmen van Shimano kunnnen kijken, die schijnen qua prijs-kwaliteitverhouding aardig goed te zijn.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Zijn ook ritten die leuk zijn om te uploaden, maar misschien wil iemand dan de hf of vermogen eruit zetten. Dan is het een mooie toevoeging.
quote:Verbergen:
ervoor zorgen dat anderen het niet zien of merken
Volgens mij ging de klacht over de hele serie van Magura, maar qua remkracht zeggen ze dat de MT2 van deze serie niet onderdoet voor de MT6 van de vorige serie. Of ze het lekprobleem hebben opgelost weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm die hebben ze niet bij mijn groothandel. Weet van de aloude HS33 dat Magura geen brol is. Misschien toch beter voor die MT5 gaan?
Eigenlijk vind ik dat ik het tactisch wel goed gedaan heb eerlijk gezegd. Achteraf zou ik misschien wel andere keuzes maken, maar ik deed alles wel met een redenatie. Als dan etc heb je ook niet zoveel aan, want misschien was heel de koers dan wel anders. Dan zat ik misschien mee in een eerder potentieel kopgroep en had ik meer energie verspeeld. Natuurlijk wil ik tactisch blijven verbeteren, maar ik denk dat dat wel goed komt met ervaring. Ik kijk naar het proces en niet per se naar het resultaat.quote:Op maandag 22 september 2014 13:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Erg goed gedaan. Als ik het zo lees en jou een klein beetje kennende valt er op 't gebied van tactiek nog veel te halen. Vermogen heb je zat en je kan een tijdje alleen vooruit rijden.
Goed dat je die gasten laat spurten en gelijk daarna ten aanval gaat, dan is idd een goed moment voor een ontsnapping. Alleen in je uppie is erg moeilijk en meestal een beetje dom, tenzij het of smorend heet is, of iets anders zoals dat.
Misschien had je met minder krachten versmeten te hebben die DJR wel klopkoek gegeven.
In m'n verslag doelde ik inhalen in het stuk naar de laatste bocht, maar ik snap je punt wat er bij elites gedaan wordt in de bochten. Het elastiek wordt daardoor wel groter.quote:Op maandag 22 september 2014 13:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
mooi verslag. Zeker goed idee om ff in te houden voor laatste bocht. Bij elites zie jeook vaak dat ze gat voor bocht noeniet dichtrijden, zodat ze de bocht sneller kunnen nemen.
Ik vind het altijd lastig om een jump naar een kopgroep te maken. Ik mis dan explosiviteit en sleur dan hele peloton mee. Een gast die bij ons veel wind kan zo explosief jumpen dat ik zijn wiel niet kan houden en hij zo de kopgroep in springt.
Bij 12gobiking hebben ze nu ook een set XT-remmen voor weinig. Maar je zal wel niet wegkomen met een voorgemonteerd setje bij die bakfiets. Wat moet je dan eigenlijk hebben? 2 voorremklauwen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
Van die Alfine heb ik ook veel lekverhalen gehoord bij de FM, die van mij zijn dodgy vooral omdat ze oud zijn en de kabels ook niet meer goed, zit een kinkje in ergens.
Hahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zegt iemand die de eierstokken van zijn vriendin niet de baas is.Mijn vriendin roept al een jaar om een kleine, maar ze wacht nog maar mooi ff een paar jaar.
Idd op strava dan niet meer te zien. Maar wel op trainingpeaks. Maar lama. Gedoe om niks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Hoe wil je zelf je "verborgen" data dan nog inzien... Dat hele tooltje heeft geen reet met verbergen te maken.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |