SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en weer verder
Confession in de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door quinoahipster op 21-09-2014 14:40:24 ]![]()
@Levitas
http://www.marktplaats.nl/verkopers/18688005.html?categoryId=792
Origineel, goedkoop, paypal (dus gedekt).
Onder de waarde bieden + gratis verzenden.![]()
Ik heb nu zo'n broek van Cyclewear.eu's eigen merk, met zeem van Nalini. Heeft gisteren zich vijf uur lang zeer goed gehouden.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Gister het iets te bont gemaakt met z'n allen en vandaag veel regen dus ff rustig de finale lus van de AGR gereden.
Ik kon merken dat ik slecht was. Zat serieus af te zien op de Keuteberg![]()
![]()
Top gedaan Ivo![]()
![]()
Lekker windje bij de Dam tot Dam. (kracht 5/6)
Helaas geen Graham bij de start (afbericht ivm geen slaap door nachtdienst) en Mark die via strava had laten weten mee te willen fietsen ook niet gezien bij start helaas.
Dus toen maar solo ritje van gemaakt, reed te hard om bij groepjes aan te haken.
En ben ook niet ingehaald
Dam tot Dam zelf 33.5km/u gemiddeld.
M'n vader reed de 105km dus met hem naar/van de start gereden. (wel mooi getimed dat we beide rond zelfde tijd weer op Dam waren)
In Amsterdam is het wel even filerijden, maar hoort er gewoon bij.
Wat irritanter is dat veel fietsers op dijkjes tussen Wormer/Alkmaar met 5 man naast elkaar gaan rijden zodat je amper kan inhalen.
http://www.strava.com/activities/197484480![]()
Ik gaat es ff kijkenquote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef poiuytr het volgende:
@Levitas
http://www.marktplaats.nl/verkopers/18688005.html?categoryId=792
Origineel, goedkoop, paypal (dus gedekt).
Onder de waarde bieden + gratis verzenden.Kan wel een tweede broekje gebruiken, maar nu ik dat zo zie kan ik ook wel een tweede shirt, een jack en gesoigneerde sokken (
) gebruiken
![]()
![]()
Absoluut niet, maar dat was ook niet de strekking van mn verhaal.quote:Op zondag 21 september 2014 16:34 schreef fl4puit het volgende:
@Muzas: Wat verwacht je dan bij 30k? Hordes wielrenners?![]()
In ieder geval niet dat ik wielrenners verwachtte
Vooral dat het me erg tegenviel dat ondanks onze rustige en bedachtzame manier van rijden men toch (vooringenomen) erg zeurt op wielrenners. Stereotypering vierde hoogtij.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef quinoahipster het volgende:
en weer verder
Confession in de spoiler
Is dat zo erg dan? Behalve dat het een veel te dure club is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* forty-two zit nu in de bus terug uit Berlijn.
Gisteren met een slakkengang door Berlijn gefietst, met het bureau op architectuurtrip. Erg leuke stad om te fietsen ook al is het soms flinke chaos op de super brede wegen daar. Op de racefiets zou je daar serieus heerlijk hard kunnen knallen
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
klasse, lekker bezig! Je kan nu wel merken aan einde van seizoen dat de rest minder wordt. Scherpte is er af. Mooi van profiteren. Wedstrijden gaan bij jullie paar weken langer door dan bij ons..quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Patroon op 21-09-2014 20:17:32 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mooie app van Google Chrome voor Strava:
https://chrome.google.com(...)dfcadnklkbljcgicpckn
(nu kloppen die hf zones indeling voor mij niet, maar geeft wel beeld waar hf het meeste zat. Trainingpeaks.com is qua zones beter, omdat je die zelf kan aanpassen)
Vooral die kwartielen zijn handig om te zien:
These indicators can be more meaningfull than average heart rate itself to analyse activity heart rate. For example, you upload an activity in which you ride pretty fast for a long time. Then, you expect to have a good average heart rate. Unfortunately, you have to go through the city to go home where many red lights and cars behavior slow you down. Your average heart rate then drops very quickly and do not highlight your effort of "riding fast". In this example, the 75% quartile speed is representative of the effort you made (eliminating low heart rate associated with the cross of the city).
[ Bericht 14% gewijzigd door Patroon op 21-09-2014 21:58:15 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Marathon gelopen en als eerste gefinisht van de solo lopers. Officieel was het geen wedstrijd, mag ach toch leuk. Morgen maar rustig wat uitfietsen. Ik was niet voluit gegaan, maar de benen zullen desondanks wel moe zijn.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Thanks. Dit was m'n laatste criterium.quote:Op zondag 21 september 2014 20:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
klasse, lekker bezig! Je kan nu wel merken aan einde van seizoen dat de rest minder wordt. Scherpte is er af. Mooi van profiteren. Wedstrijden gaan bij jullie paar weken langer door dan bij ons..Laatste 6 rondes met 3 man weggereden. Samenwerking was goed. Daarachter zal er wel gekloot zijn. Zat in ideale positie laatste ronde maar kom gewoon te kort in de sprint.quote:Op zondag 21 september 2014 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nice! Kopgroep? Sprint? Watskeburt?![]()
Met die Chrome App is Strava Premium echt overbodig gewordenIk zie nu ook de heatmap etc.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Maar die harslag screenshot die jij post zie je volgens mij alleen als je premium bent ?quote:Op zondag 21 september 2014 21:10 schreef Patroon het volgende:
Met die Chrome App is Strava Premium echt overbodig gewordenIk zie nu ook de heatmap etc.
Ik zie hem iig niet.![]()
Ik ben geen premium. Moet je die app voor chrome installeren. Heb je wel. Chrome als browser nodig.quote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef ddx het volgende:
[..]
Maar die harslag screenshot die jij post zie je volgens mij alleen als je premium bent ?
Ik zie hem iig niet.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Gek, wel de app en chrome? Ook ff je hf enzo instellen bij settings. Ook gek dat je van anderen wel kunt zien, aangezien je hun max hf enzo niet weet.quote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef ddx het volgende:
Gek zie het wel bij andere mensen, maar bij m'n eigen rit zie ik de details niet.
Die power gegevens en IF kloppen van geen kanr trouwens. Ritje IJsselmeer avg 243 watt, yeah rightMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Zie niet alle details, maar bijvoorbeeld bij deze rit :
http://www.strava.com/activities/197605275
En bij m'n eigen rit van vandaag :
http://www.strava.com/activities/197484480
Tool laat wel iets meer zien, totaal km's van fiets en move ratio.
En aan linkerkant wat links.![]()
edit, lama is ander zijn rit.quote:Op zondag 21 september 2014 22:06 schreef ddx het volgende:
Zie niet alle details, maar bijvoorbeeld bij deze rit :
http://www.strava.com/activities/197605275
[ afbeelding ]
En bij m'n eigen rit van vandaag :
http://www.strava.com/activities/197484480
[ afbeelding ]
Tool laat wel iets meer zien, totaal km's van fiets en move ratio.
En aan linkerkant wat links.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zou dat Google Chrome dingetje ook met Netscape Navigator werken?
Jongens wat een hoog e-penis gehalte weer hier. Gewoon rije met je kutje en rammen tot je moe bent.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
wat heeft dit met e penis te maken? Is enkel om je eigen ritten te beoordelen. Niet om te laten zien wie beter is, dat doe je maar in de koers. Daar mot je rije met je kutjequote:Op zondag 21 september 2014 22:24 schreef buzz1291 het volgende:
Zou dat Google Chrome dingetje ook met Netscape Navigator werken?
Jongens wat een hoog e-penis gehalte weer hier. Gewoon rije met je kutje en rammen tot je moe bent.
Knap werk FastFox!
Heb net m'n ritjes van dit weekend op strava gezet. Leuk om te vergelijken met vorig jaar. Toen was ik vrij fit en een stuk sneller. Nu zat ik aan de ibuprofen en trachitol omdat ik enorm last heb van m'n keel![]()
![]()
Nou die e-penis is nogal groot denk ik als je al die "nuttige" info hier deelt. Ik evalueer mijn ritten ook altijd met me eiguh. Dat begint al vóór vertrek. dan sta ik minstens een half uur voor de spiegel en zeg ik tege me eiguh "Buzz d'r mot nog wat carroteen start olie op anders is het geen porum". En als ik dan langs zo'n grote etalageruit rij, draai ik vaak nog een keertje om, want de eerste keer was het dus toch iets te veel hangbuikzwijntjes gevoel naar mijn idee. En na afloop ga ik ook altijd met mezelluf in gesprek om de rit nog eens helemaal door te kauwen met het schriftje erbij om de verbeterpuntjes voor de volgende keer te noteren. En omdat na mijn rit de balans tussen testosteron en epi-testosteron blijkbaar danig verstoord is, roep ik van onder de douche, MASSAGE.
En zo kom ik mijn zondag wel door. Maar om dit nou allemaal hier met Jan en alleman en Patroon te delen.... nah da denk 'k niet tog?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik denk dat je mijn post ff verkeerd hebt opgevat, of verkeerd wil opvatten. Ik postte de link van de app om anderen erop te attenderen en een screenshot erbij als voorbeeld. Niet om mijn eigen epenis te showen. Die cijfers zijn enkel interessant voor jezelf.quote:Op zondag 21 september 2014 22:50 schreef buzz1291 het volgende:
knip
En zo kom ik mijn zondag wel door. Maar om dit nou allemaal hier met Jan en alleman en Patroon te delen.... nah da denk 'k niet tog?
[ Bericht 19% gewijzigd door Patroon op 21-09-2014 23:08:47 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
OK Patroon, sinds de batterij van mijn hartslagmeter het begeven heeft, en het afdekplaatje vastgerot is fungeert die Polar alleen nog als km teller. Zal voor volgend seizoen ook eens een een gesoineerd tellertje met alles d'r op en d'r an aanschaffen want Strava op een iPhone en dan ook nog zo'n ANT+ bandje gaat die batterij niet trekken denk ik. inb4: zelfs niet op die ritjes die ik maak.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Door het verhaal van Gripper en wat ze allemaal op hun site hebben staan was ik bang dat we de hele rit twee aan twee moesten rijden ofzo, maar we gingen gewoon molentje draaien en koersen en afsprinten. Grip heeft zich gewoon in de verkeerde groep laten stoppenquote:
Die contributie is wel ka-ching jaquote:Behalve dat het een veel te dure club is.![]()
![]()
![]()
Zo dan! Had vandaag een duurritje van ca. 2 uur willen doen, maar net naar m`n werk fietsen (4km, slakkentempo op stadsfiets) met een tikkeltje wind tegen en benen stonden al in de fik
Die interval van gisteren heeft iets meer van m`n lichaam geëist dan ik vantevoren had verwacht. Sla vandaag maar eens een dagje over. In plaats daarvan online shoppen. Fietskleding it is!
Lange broek (Castelli natuurlijk), sokken die goedgekeurd zijn door de soigné politie en een fatsoenlijk winter jack.![]()
Laatste week van het seizoen alweer![]()
Zaterdag nog een weekend fietsen in de eifel en dan volgende week woensdag op vakantieBij terugkomst start seizoen 14/15
![]()
![]()
Anders hoor ik er hier toch niet bij?quote:
Geintje natuurlijk. Ik hoor er sowieso niet echt bij. Ik koers niet, heb geen matchende bidons, heb zelfs m`n benen niet geschoren!![]()
Tsjah. Ik berg m'n racefiets ook ff een weekje of wat op. Ga lekker crossen nu.quote:Op maandag 22 september 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laatste week van het seizoen alweer![]()
Zaterdag nog een weekend fietsen in de eifel en dan volgende week woensdag op vakantieBij terugkomst start seizoen 14/15
Moet voor de winter nog een paar handschoenen scoren. Denk dat ik voor de Castelli Diluvio ga. Heb al hele warme en niet zo hele warme. Maar iets daartussenin wat waterdicht is heb ik nog niet.![]()
Hilarisch verhaaltje buzzquote:Op zondag 21 september 2014 22:50 schreef buzz1291 het volgende:
Nou die e-penis is nogal groot denk ik als je al die "nuttige" info hier deelt. Ik evalueer mijn ritten ook altijd met me eiguh. Dat begint al vóór vertrek. dan sta ik minstens een half uur voor de spiegel en zeg ik tege me eiguh "Buzz d'r mot nog wat carroteen start olie op anders is het geen porum". En als ik dan langs zo'n grote etalageruit rij, draai ik vaak nog een keertje om, want de eerste keer was het dus toch iets te veel hangbuikzwijntjes gevoel naar mijn idee. En na afloop ga ik ook altijd met mezelluf in gesprek om de rit nog eens helemaal door te kauwen met het schriftje erbij om de verbeterpuntjes voor de volgende keer te noteren. En omdat na mijn rit de balans tussen testosteron en epi-testosteron blijkbaar danig verstoord is, roep ik van onder de douche, MASSAGE.
En zo kom ik mijn zondag wel door. Maar om dit nou allemaal hier met Jan en alleman en Patroon te delen.... nah da denk 'k niet tog?
Maar dan kunnen we wel een kruisje slaan over dit topic, als er niet meer offtopic gegaan mag worden en e-penissen vergeleken mogen worden of gewoon over trainingsresultaten wat blijft er dan nog over...
Mooie toevoeging Patroon, werkt perfect hier. thx voor de tip![]()
ddx, misschien moet je ff naar de settings kijken van de extension?Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Verslag van gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker hoog jaquote:Op maandag 22 september 2014 10:52 schreef ddx het volgende:
Toch leuk :
[ afbeelding ]
Lekker gemiddelde hartslag ook 8)
quote:Op maandag 22 september 2014 11:01 schreef FastFox91 het volgende:
Verslag van gisteren.Mooi gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel leuk dat ik met die plug-in nu ook mijn W/kg kan zien en dat kan vergelijken met de KOM's in de buurt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Maar aan een W/kg die geschat is op basis van snelheid op een vlak segment heb je alsnog niks natuurlijk.
Dus moet je alsnog een vermogensmeter kopen, of de heuvels opzoeken.![]()
nee, die vermogens kloppen van geen kant en dat zal ook nooit gaan werken met Strava.quote:Op maandag 22 september 2014 12:05 schreef quinoahipster het volgende:
Maar aan een W/kg die geschat is op basis van snelheid op een vlak segment heb je alsnog niks natuurlijk.
Dus moet je alsnog een vermogensmeter kopen, of de heuvels opzoeken.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb die van mij uitgelezen aan de hand van een heuvelrit. De jongen die een KOM heeft was ook mee, die twee zijn wel redelijk vergelijkbaar dan toch?quote:Op maandag 22 september 2014 12:05 schreef quinoahipster het volgende:
Dus moet je alsnog een vermogensmeter kopen, of de heuvels opzoeken.
Natuurlijk bij lange na niet wat een vermogensmeter kan meten, maar toch.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
*Keutenberg en Eyserbosweg checken*quote:Op maandag 22 september 2014 12:18 schreef quinoahipster het volgende:
Hoe steiler bergop het gaat, hoe beter het klopt natuurlijkThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja alles leuk en aardig maar strava doet dat op het gewicht wat jij zegt dat je weegt en neemt je fiets etc daarin niet mee.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Hoe zeker weet je dat? Wel stom want die gegevens zijn gewoon bekend natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ja alles leuk en aardig maar strava doet dat op het gewicht wat jij zegt dat je weegt en neemt je fiets etc daarin niet mee.![]()
Oke, maar ervan uitgaande dat dat gewicht klopt. Als de fiets een kilo lichter is dan bij de ander vertaalt dat zich alsnog niet tot een groot verschil in W/kg? Scheelt nog geen tiende Watt.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ja alles leuk en aardig maar strava doet dat op het gewicht wat jij zegt dat je weegt en neemt je fiets etc daarin niet mee.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat er van hier waarschijnlijk weinig zijn die al die data precies ingevuld hebben. Zonder goede basis geen uitslag. En ik zou zelf stellen dat hoe langer de klim, hoe accurater.quote:Op maandag 22 september 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe zeker weet je dat? Wel stom want die gegevens zijn gewoon bekend natuurlijk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
een tiende is toch aardig watquote:Op maandag 22 september 2014 12:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oke, maar ervan uitgaande dat dat gewicht klopt. Als de fiets een kilo lichter is dan bij de ander vertaalt dat zich alsnog niet tot een groot verschil in W/kg? Scheelt nog geen tiende Watt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gewicht fiets moet je wel opgeven en neemt hij ook mee. Maar bergop is het nog steeds niet nauwkeurig. Je hebt ook veel gps drifts bij segmenten. Zo ook een segment in Luxemburg. Op strava lijkt het of er een afdaling in zit terwijl hij in werkelijkheid minstens 10% doorstijgt.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ja alles leuk en aardig maar strava doet dat op het gewicht wat jij zegt dat je weegt en neemt je fiets etc daarin niet mee.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
kut is dat he? Komt doordat het segment is door een prutser met een telefoon.quote:Op maandag 22 september 2014 12:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gewicht fiets moet je wel opgeven en neemt hij ook mee. Maar bergop is het nog steeds niet nauwkeurig. Je hebt ook veel gps drifts bij segmenten. Zo ook een segment in Luxemburg. Op strava lijkt het of er een afdaling in zit terwijl hij in werkelijkheid minstens 10% doorstijgt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je sowieso druk maken om watt/kg als toerder
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wel grappig om te vergelijken met mensen in je directe omgeving, en al helemaal met de profsquote:Op maandag 22 september 2014 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
Je sowieso druk maken om watt/kg als toerder![]()
![]()
Hoeveel kilo's per watt zijn er al bijgekomen daar?quote:Op maandag 22 september 2014 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
Je sowieso druk maken om watt/kg als toerder![]()
![]()
Ik heb gewoon m'n gewicht niet op strava ingevuld, krijg je ook niet zie onzinnige wattage te zien.
Strava weet niet (en houdt dus ook geen rekening) welke windrichting/kracht er die dag was.
Wattage zou eigenlijk alleen beschilbaar moeten zijn voor mensen die met power meter rondfietsen.![]()
Waarom?quote:Op maandag 22 september 2014 12:42 schreef ddx het volgende:
Wattage zou eigenlijk alleen beschilbaar moeten zijn voor mensen die met power meter rondfietsen.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 12:42 schreef ddx het volgende:
Ik heb gewoon m'n gewicht niet op strava ingevuld, krijg je ook niet zie onzinnige wattage te zien.
Strava weet niet (en houdt dus ook geen rekening) welke windrichting/kracht er die dag was.
Wattage zou eigenlijk alleen beschilbaar moeten zijn voor mensen die met power meter rondfietsen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ach, het verschil wordt toch duidelijk aangegeven? Estimated average power VS weighted average power.quote:Op maandag 22 september 2014 12:42 schreef ddx het volgende:
nee dus.quote:Op maandag 22 september 2014 12:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wel grappig om te vergelijken met mensen in je directe omgeving, en al helemaal met de profsOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Omdat het foutieve gegevens zijn. Zelfde als je bijvoorbeeld elke dag de temperatuur te zien krijgt adhv de windsnelheid x 3,6quote:Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Maar waarom zou het dan gelijk niet beschikbaar moeten zijn? Ze zeggen ook gewoon dat t een schatting is, net als calorien bijvoorbeeld. Lekker boeiend als andere mensen daar mee bezig zijn man.quote:Op maandag 22 september 2014 12:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat het foutieve gegevens zijn. Zelfde als je bijvoorbeeld elke dag de temperatuur te zien krijgt adhv de windsnelheid x 3,6![]()
![]()
Hebben jullie voor als het donker is een aanrader voor fietsverlichting?
Fiets 's avonds alleen op verlichte paden en een stuk door de duinen, waar dus geen verlichting is.
Het is meer om gezien te worden dan echt heel de weg te beshinen.
Jullie ideeën wat een goede aankoop is? Zat zelf naar onderstaande te kijken.
http://www.futurumshop.nl(...)zwart-hi-gloss.phtml![]()
Ik gebruik die dingetjes van de hemaquote:Op maandag 22 september 2014 13:04 schreef Leonos het volgende:
Hebben jullie voor als het donker is een aanrader voor fietsverlichting?
Fiets 's avonds alleen op verlichte paden en een stuk door de duinen, waar dus geen verlichting is.
Het is meer om gezien te worden dan echt heel de weg te beshinen.
Jullie ideeën wat een goede aankoop is? Zat zelf naar onderstaande te kijken.
http://www.futurumshop.nl(...)zwart-hi-gloss.phtml![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 11:01 schreef FastFox91 het volgende:
Verslag van gisteren.Erg goed gedaan. Als ik het zo lees en jou een klein beetje kennende valt er op 't gebied van tactiek nog veel te halen. Vermogen heb je zat en je kan een tijdje alleen vooruit rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je die gasten laat spurten en gelijk daarna ten aanval gaat, dan is idd een goed moment voor een ontsnapping. Alleen in je uppie is erg moeilijk en meestal een beetje dom, tenzij het of smorend heet is, of iets anders zoals dat.
Misschien had je met minder krachten versmeten te hebben die DJR wel klopkoek gegeven.![]()
Dan voel ik me nog niet echt veiligquote:Op maandag 22 september 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gebruik die dingetjes van de hema
Deze is ook wel mooi.
http://www.futurumshop.nl/knog-blinder-4v-achterlicht.phtml![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 13:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog niet echt veilig
Deze is ook wel mooi.
http://www.futurumshop.nl/knog-blinder-4v-achterlicht.phtmlWatquote:5 verschillende standen: continu licht, Fast Flash, Organic Flash Slow, Organic Flash Fast, Eco Flash?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: