Dat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Laat je mensen helemaal daarheen komen om ze te vertellen dat ze niet door zijn![]()
Scheelt weer sympathie-stemmenquote:
Gordon zou dat wel graag willen doen... of jij?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef Burner82 het volgende:
En scheer even je keelhaar boven je shirt uit...![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Gordon zou dat wel graag willen doen... of jij?
Kloptquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Te veel. Vanaf hier is HGT saai
Alles kan uitquote:
Ik ben al weggezapt.quote:
Benny, is het altijd zo geweest dat er mensen op deze manier na een auditie doorgaan en dan dat de helft uiteindelijk niet naar de live-show doorgaat?quote:
Ik ben niet Benny, maar: jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, is het altijd zo geweest dat er mensen op deze manier na een auditie doorgaan en dan dat de helft uiteindelijk niet naar de live-show doorgaat?
Ah!quote:
Ik ben helemaal in shockquote:
Ik type dit vanaf de vloer...quote:
Over 2 weken klaar dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:04 schreef roos85 het volgende:
Volgens Robert de eerste halve finale![]()
Hey. De HGT Juich app al gedownload?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:06 schreef Stickertje het volgende:
goede avond mede kijkbuis fok!kers
terechte klachtquote:
Peenmansquote:
Vader wordt nog wel overgevlogen, alles.quote:
GOUD! GOUD! GOUD!quote:
Ooh alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vader wordt nog wel overgevlogen, alles.
Mainstreet is te doen zolang ze stil zijn....quote:
er zitten allemaal mainiacs op mijn schoolquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mainstreet is te doen zolang ze stil zijn....
Van alle talentenshows graag. Scheelt weer stemmen van ouders die het allemaal zo 'ahhhhhh" vinden.quote:
Beter dan 1D, JB fans, toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
er zitten allemaal mainiacs op mijn school
kut kinderen
Kun je dat? Goed van je....quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef Pheno het volgende:
Ik kan hier melden dat de Tony Chocolonely banaan hazelnoot goed weg te happen is
amenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van alle talentenshows graag. Scheelt weer stemmen van ouders die het allemaal zo 'ahhhhhh" vinden.
Slash ipv een keyboard en je bent omquote:
Iggy Azalea is beter?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
ARIANA GRANDE OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
ja 2 dezelfde reacties plaatsen in 2 verschillende topics, zo kom ik ook aan 700 postsquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
ARIANA GRANDE OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ja moeten jullie maar in een topic gaan postenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja 2 dezelfde reacties plaatsen in 2 verschillende topics, zo kom ik ook aan 700 posts
iggygodquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 Iggy en dat is:
[ afbeelding ]
Was ook mijn 1e reactie toen ik hoorde van die bloemquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er dan nog een topic? Whyquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja moeten jullie maar in een topic gaan posten
the one and onlyquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, slow chat. Kan. Zat al te zoeken of er een dubbele stond in TALquote:
quote:
He, niet mijn hobby afzeikenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:16 schreef Fylax het volgende:
''klote computerspelletjes''
dacht ff dat ie ging zeggen
en op forums posten
Die krijgen die meiden vast nog wel. Ooit.quote:
Daarom mogen kinderen en kanslozen het eerstquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:
Wat oneerlijk zeg om nu al te stemmen.
Dan krijgt de laatste sowieso minder.
moet ik het uitleggen?quote:
Ben je daar ook de onbegrepen rocker?quote:
jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
moet ik het uitleggen?
[..]
Ben je daar ook de onbegrepen rocker?
Slowchat is geouwehoer over van alles... geen live verslag van wat er gebeurd op tv tijdens een programma..quote:
Kom morgenavond maar eens kijken danquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Slowchat is geouwehoer over van alles... geen live verslag van wat er gebeurd op tv tijdens een programma..
jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
moet ik het uitleggen?
[..]
Ben je daar ook de onbegrepen rocker?
Vakantie kilo's er al af? Anders die exit graag..quote:
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:20 schreef appelen het volgende:
[..]
Kom morgenavond maar eens kijken dan
quote:
quote:
Dat.quote:
Heul wel onlangs nog op TV geweestquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Flodder I was van eind jaren 90.
Jij hebt dat helemaal niet gezien
flodder wordt altijd herhaaltquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Flodder I was van eind jaren 90.
Jij hebt dat helemaal niet gezien
quote:
Ok... Nog iets noemenswaardig dat besproken wordt? Of gewoon random geklets op zondag avond?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:21 schreef appelen het volgende:
[..]
Plus minus 20 topics in 3 uur, dus live verslag
O ja, RTL herhaalt dat ieder jaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:21 schreef appelen het volgende:
[..]
Heul wel onlangs nog op TV geweest
Niet random gaat over de programma's die iedereen dan kijktquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ok... Nog iets noemenswaardig dat besproken wordt? Of gewoon random geklets op zondag avond?
Het engels van Rob Geus wordt altijd leuk over gepraat enzo, En over Koos.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ok... Nog iets noemenswaardig dat besproken wordt? Of gewoon random geklets op zondag avond?
Alle FLodders, Knight Riders, Airwolf en A-Team.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
O ja, RTL herhaalt dat ieder jaar
zelfde als er nu hier gebeurt, posten over een programmaquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
En dat in tien topics per zondagavondquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon random geklets op zondag avond?
Ik neuk lieverquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat in tien topics per zondagavond
okquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:24 schreef Fylax het volgende:
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:22 schreef appelen het volgende:
[..]
Niet random gaat over de programma's die iedereen dan kijkt
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het engels van Rob Geus wordt altijd leuk over gepraat enzo, En over Koos.
Blijkbaar dus over programma's die dan op SBS 6 te zien zijn. Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zelfde als er nu hier gebeurt, posten over een programma
Die programma's zijn geweldig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar dus over programma's die dan op SBS 6 te zien zijn. Veel plezier ermee
en spuiten & slikkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar dus over programma's die dan op SBS 6 te zien zijn. Veel plezier ermee
U is geen Rocker!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fok!ken is mentale sex.. orgasmes elke keer als ik op invoeren klik
haten op robquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar haat ik?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:25 schreef appelen het volgende:
[..]
haten op robhaten op koos
haten op alberto
...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:25 schreef appelen het volgende:
[..]
haten op robhaten op koos
haten op alberto
ditquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:26 schreef Stickertje het volgende:
op 'play'drukken en dan gaan springen als een triangeljosti
aangevallen is een groot woordquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:27 schreef Burner82 het volgende:
Ik kijk RTL en wordt aangevallen door SBS-fans... hmmm
Das moeilijk, op ritme op een triangel slaan hoor... resonantie en zo...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:26 schreef Stickertje het volgende:
op 'play'drukken en dan gaan springen als een triangeljosti
Ow, ramptoerisme, count me inquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:27 schreef appelen het volgende:
[..]
aangevallen is een groot woordwij kijken alleen omdat het zo slecht is, en alleen op zondagavond
Dat is correct.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:29 schreef tralalala het volgende:
Zonder kinderen zou het al een stuk beter programma zijn.
Maar minder kijkcijfers.quote:
Ik vind hysterisch leuke jongens leukquote:
Is hij erg jong voor he...quote:
Whatever floats your boatquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind hysterisch leuke jongens leuk
Hij mixte niet eens, gewoon vooropgenomen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:30 schreef appelen het volgende:
'mixen'
op twee knopjes duwen om het volgende liedje aan te zetten
Maar is moeilijk, mixxen hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij mixte niet eens, gewoon vooropgenomen.
echt domquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij mixte niet eens, gewoon vooropgenomen.
tja, mensen zonder talent worden dj of rapperquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef appelen het volgende:
[..]
echt domzelf liedjes maken is wel
maar dat plaatjes draaien is gewoon dom
Jup. En dan ben je een producer. Gelukkig maar dat er een aparte naam voor gegeven wordt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef appelen het volgende:
[..]
echt domzelf liedjes maken is wel
maar dat plaatjes draaien is gewoon dom
Dus je heet eigenlijk Flor?quote:
en filtertjes.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Die knopjes waar hij aan draait hebben ook niets te maken met mixen trouwens, die regelen alleen volume en audio kanalen
je moet wel degelijk talent hebben om te rappen hoor. de hedendaagse misschien niet maar je kunt niet ontkennen dat tupac talent hadquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tja, mensen zonder talent worden dj of rapper
Iddquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup. En dan ben je een producer. Gelukkig maar dat er een aparte naam voor gegeven wordt.
In deze heeft JB ook talent (heeft hij ook, alleen verneukt door de rap-brigade)quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:33 schreef appelen het volgende:
[..]
je moet wel degelijk talent hebben om te rappen hoor. de hedendaagse misschien niet maar je kunt niet ontkennen dat tupac talent had
heeft hij ook jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In deze heeft JB ook talent (heeft hij ook, alleen verneukt door de rap-brigade)
Ik breek mijn klompen al van mijn stoel vallendequote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik breek mijn klompen al van mijn stoel vallende
Hij had in ieder geval kogelsquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:33 schreef appelen het volgende:
[..]
maar je kunt niet ontkennen dat tupac talent had
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:37 schreef Pheno het volgende:
Als er Olvarit-reclame voorbij komt dan weet je wel welke doelgroep RTL wil bereiken
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:37 schreef Pheno het volgende:
Als er Olvarit-reclame voorbij komt dan weet je wel welke doelgroep RTL wil bereiken
Ben je niet happy? wil je er over praten?quote:
Daarom, netflix voor films en seriesquote:
ik ben happy totdat ik happy hoor.. dan gaan mijn gezichtsuitdrukking vanquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben je niet happy? wil je er over praten?
Nee, dank je.quote:
Schiet neer dat kind, het is een terrorist!quote:
De w van boerenkool?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de reactie die je wist dat zou komen
ze is nog kleiner dan jijquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:44 schreef Fylax het volgende:
Dat kleine meisje is leuk. Ik ga haar opzoeken op facebook en dan een berichtje sturen zoals het vriendje van Tatjana.
uhm.. waarom?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:44 schreef Fylax het volgende:
Dat kleine meisje is leuk. Ik ga haar opzoeken op facebook en dan een berichtje sturen zoals het vriendje van Tatjana.
Ach, onthoofdingen te zien bij het jeugdjournaal en alles.quote:
Ik heb niks tegen bottomsquote:
zover zijn we al afgezakt blijkbaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, onthoofdingen te zien bij het jeugdjournaal en alles.
je zag Gordon weer en het was meteen raak?quote:
je moet babewatcher eens opzoeken, kan je samen over 8 jarige meisjes kletsenquote:
nee dat meisjequote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zag Gordon weer en het was meteen raak?
Ze is 13 volgens mij.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet babewatcher eens opzoeken, kan je samen over 8 jarige meisjes kletsen
Dat is Bottom.... get your facts straight! As I am not!quote:
quote:
Dat, of het is BW als kloonquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet babewatcher eens opzoeken, kan je samen over 8 jarige meisjes kletsen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld he?
1.52 danquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef appelen het volgende:
[..]
kijk hoe ver robert moet bukken...
oke danquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Sorry was niet voor jou, Kutzooi
Weet je wat zijn favoriete tv-zender is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat pijpt zo lastigquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik nog wel 2 jaar..
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Weet je wat zijn favoriete tv-zender is?Nee pas boven de 11.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Wat is laap?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |