Dat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Laat je mensen helemaal daarheen komen om ze te vertellen dat ze niet door zijn![]()
Scheelt weer sympathie-stemmenquote:
Gordon zou dat wel graag willen doen... of jij?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef Burner82 het volgende:
En scheer even je keelhaar boven je shirt uit...![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Gordon zou dat wel graag willen doen... of jij?
Kloptquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Te veel. Vanaf hier is HGT saai
Alles kan uitquote:
Ik ben al weggezapt.quote:
Benny, is het altijd zo geweest dat er mensen op deze manier na een auditie doorgaan en dan dat de helft uiteindelijk niet naar de live-show doorgaat?quote:
Ik ben niet Benny, maar: jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, is het altijd zo geweest dat er mensen op deze manier na een auditie doorgaan en dan dat de helft uiteindelijk niet naar de live-show doorgaat?
Ah!quote:
Ik ben helemaal in shockquote:
Ik type dit vanaf de vloer...quote:
Over 2 weken klaar dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:04 schreef roos85 het volgende:
Volgens Robert de eerste halve finale![]()
Hey. De HGT Juich app al gedownload?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:06 schreef Stickertje het volgende:
goede avond mede kijkbuis fok!kers
terechte klachtquote:
Peenmansquote:
Vader wordt nog wel overgevlogen, alles.quote:
GOUD! GOUD! GOUD!quote:
Ooh alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vader wordt nog wel overgevlogen, alles.
Mainstreet is te doen zolang ze stil zijn....quote:
er zitten allemaal mainiacs op mijn schoolquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mainstreet is te doen zolang ze stil zijn....
Van alle talentenshows graag. Scheelt weer stemmen van ouders die het allemaal zo 'ahhhhhh" vinden.quote:
Beter dan 1D, JB fans, toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
er zitten allemaal mainiacs op mijn school
kut kinderen
Kun je dat? Goed van je....quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef Pheno het volgende:
Ik kan hier melden dat de Tony Chocolonely banaan hazelnoot goed weg te happen is
amenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van alle talentenshows graag. Scheelt weer stemmen van ouders die het allemaal zo 'ahhhhhh" vinden.
Slash ipv een keyboard en je bent omquote:
Iggy Azalea is beter?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
ARIANA GRANDE OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
ja 2 dezelfde reacties plaatsen in 2 verschillende topics, zo kom ik ook aan 700 postsquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
ARIANA GRANDE OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ja moeten jullie maar in een topic gaan postenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja 2 dezelfde reacties plaatsen in 2 verschillende topics, zo kom ik ook aan 700 posts
iggygodquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 Iggy en dat is:
[ afbeelding ]
Was ook mijn 1e reactie toen ik hoorde van die bloemquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er dan nog een topic? Whyquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja moeten jullie maar in een topic gaan posten
the one and onlyquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, slow chat. Kan. Zat al te zoeken of er een dubbele stond in TALquote:
quote:
He, niet mijn hobby afzeikenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:16 schreef Fylax het volgende:
''klote computerspelletjes''
dacht ff dat ie ging zeggen
en op forums posten
Die krijgen die meiden vast nog wel. Ooit.quote:
Daarom mogen kinderen en kanslozen het eerstquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:
Wat oneerlijk zeg om nu al te stemmen.
Dan krijgt de laatste sowieso minder.
moet ik het uitleggen?quote:
Ben je daar ook de onbegrepen rocker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |