Ze stikken er maar in.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
JA MAAR DAN LOOPT ER WEER IEMAND ANDERS DOOR HET BEELD!![]()
Zo ben ik tegenover irritante treinfappers.quote:
How about no?!quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rekening bij de voetbalclub leggen kan niet zeker?
Ik snap je punt, maar dit lijkt me net iets te kort door de bocht. Als Feyenoord zou je moeten zeggen "wij tolereren niet dat onze naam geassocieerd wordt met dit soort gedrag" en er dus wel degelijk wat aan moeten doen. Wat dan precies, dat weet ik ook niet hoor. Maar dit is gewoon net iets te simpelquote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef hhh38 het volgende:
Dit zijn mongolen die toevallig voor Feyenoord zijn, kan de club niets aan doen.
Er kwam wel een flinke witte walm vanaf.quote:Op zondag 21 september 2014 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ook best een steamer voor zitten natuurlijk
Je ervan distantiëren kan inderdaad best, maar daar hebben die kerels geen boodschap aan joh. Wat ze in en om het stadion doen heb je nog wel in hand, maar wat er in een trein gebeurt tussen Gouda en Rotterdam is totaal geen verantwoordelijkheid van de club. Of wil je dat ze stewards in iedere coupé plaatsen?quote:Op zondag 21 september 2014 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dit lijkt me net iets te kort door de bocht. Als Feyenoord zou je moeten zeggen "wij tolereren niet dat onze naam geassocieerd wordt met dit soort gedrag" en er dus wel degelijk wat aan moeten doen. Wat dan precies, dat weet ik ook niet hoor. Maar dit is gewoon net iets te simpel
Deze vind ik mooi!quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef greavy het volgende:
Zaterdag 20 september 2014, om 05u vertrokken om in Bergen op Zoom een kennis op te pikken, en door te knallen naar de STAR. Het hele land vol met mist, maar we hadden goede moed, dus gewoon gegaan.
De eerste trein, bij de derde fotostek, had nog wel een partij mist om zich heen:
[ link | afbeelding ]
Stadionverbodje hadden ze al denk je?quote:Op zondag 21 september 2014 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ervan distantiëren kan inderdaad best, maar daar hebben die kerels geen boodschap aan joh. Wat ze in en om het stadion doen heb je nog wel in hand, maar wat er in een trein gebeurt tussen Gouda en Rotterdam is totaal geen verantwoordelijkheid van de club. Of wil je dat ze stewards in iedere coupé plaatsen?
Dat vind ik zelf ook een gave foto. Ik zal straks nog een foto uploaden, die een 15 minuten ofzoiets eerder genomen is. Met NOG MEER mist.quote:
Zou kunnen. Mensen met een stadionverbod mogen ook met de trein reizen. Een treinverbod is misschien een goed idee voor reizigers die zich misdragen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stadionverbodje hadden ze al denk je?
Gave foto! Is dat trouwens de rode DE3 daar op de achtergrond naast de loods?quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef greavy het volgende:
Exact één uur later werd de volgende foto genomen, en inmiddels was de lucht stralend blauw, en de mist van in geen velden of wegen meer te bekennen. Binnen een halfuur na de hierboven getoonde foto, was de mist verdwenen.
[ link | afbeelding ]
Een andere gastloc was de Kikker van de MBS. Deze loc mocht starten met enkele ritjes Stadskanaal - Musselkanaal vv, en is hier net vertrokken uit Stadskanaal richting Musselkanaal, en verlaat het depot van de STAR.
En dubbeldekkers, of het nu treinen of bussen zijn, zijn kutquote:Op zondag 21 september 2014 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway: 14 euro is best duur. Frequentie is kut en reistijd langer. Dus nee
VIRM is inderdaad vervelend, maar ik zat vorige week voor het eerst in een DDZ en vond vooral de benedenverdieping erg ruim daarnaast reed hij ook best stabiel en waren de stoelen ook niet heel vervelend. Het leek alleen wel alsof het gedeelte in de mBk (de motorwagen) een stuk warmer was dan de rest van de trein.quote:Op zondag 21 september 2014 18:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dubbeldekkers, of het nu treinen of bussen zijn, zijn kut
Klopt, heb je gelijk in eigenlijkquote:Op zondag 21 september 2014 19:07 schreef boriq het volgende:
[..]
VIRM is inderdaad vervelend, maar ik zat vorige week voor het eerst in een DDZ en vond vooral de benedenverdieping erg ruim daarnaast reed hij ook best stabiel en waren de stoelen ook niet heel vervelend. Het leek alleen wel alsof het gedeelte in de mBk (de motorwagen) een stuk warmer was dan de rest van de trein.
Is dus blijkbaar na een goed gesprek met de beveiliging van Den Haag Centraal en een waarschuwing weer vrij gelaten.quote:Op zondag 21 september 2014 20:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag zag ik in de DDZ van Hoorn naar Haarlem een gele stoel op het balkon. heeft iemand express achtergelaten.
met een a4'tje erop, heel verhaal, iets in de trend van "neem mij mee richting Den Haag".
[ afbeelding ]
twitter:IkeTeuling twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 12:04:39Gele stoel gespot op Den Haag Centraal. In handen van de beveiliging, helaas. #stopschaliegas http://t.co/zltP75em2E reageer retweet
Ligt het aan mij of lijkt die foto in de breedte wat gekrompen te zijn?quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef greavy het volgende:
36 Minuten later stonden we de volgende gastlocomotief te fotograferen, en ditmaal bij Wildervank, met voorop de SSN 65 018:
[ link | afbeelding ]
SSN 65 018 + rijtuigen (3953) by Durk Houtsma., on Flickr
quote:Op zondag 21 september 2014 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Even tussendoor @greavy, dennistd, peter, James en Bitlord: Heeft nu iedereen bij Empire geboekt?
quote:Bedankt, Dennis! Uw reservering is nu bevestigd.
Hotel Empire
Hotelinformatie
Adres: 34, Place De La Gare
Gare
Luxembourg, L-1616, Luxemburg
Telefoon: +352485252
Thanks! Even rondkijken.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zo ben ik tegenover irritante treinfappers.
Voor de Train Simulator-spelers: bijna alle DLC met 50% korting.
http://store.steampowered.com/dlc/24010/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |