bij Nedtrain sprak ik een medewerker die aangaf dat het een enkele keer voorkomt dat het daadwerkelijk lukt om de schade op een dader te verhalen. De dader raakt dan in de schuldsanering. Zo was er enig tijd terug een dader die voor 3 ton schade moest gaan betalen.quote:De NS gaat proberen de schade te verhalen op de daders.
In ieder geval minder, maar ook dat dienstregelingen tevoren niet meer bekend worden gemaakt of dat er minder informatie over zaken naar buiten komt, waardoor de goeden moeten lijden onder de kwadenquote:Op zondag 21 september 2014 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat hoor je heel vaak. Maar hoe moet ik dat zien dan? Dat ze gewoon nooit meer met historisch materieel de baan op gaan of zo?
Dat gun ik ze van hartequote:Op zondag 21 september 2014 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
http://nos.nl/artikel/700(...)vernielen-trein.html
[..]
bij Nedtrain sprak ik een medewerker die aangaf dat het een enkele keer voorkomt dat het daadwerkelijk lukt om de schade op een dader te verhalen. De dader raakt dan in de schuldsanering. Zo was er enig tijd terug een dader die voor 3 ton schade moest gaan betalen.
Rekening bij de voetbalclub leggen kan niet zeker?quote:
Vrees van niet. Zou wel mooi zijn trouwens.quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rekening bij de voetbalclub leggen kan niet zeker?
Ja, precies.quote:Op zondag 21 september 2014 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrees van niet. Zou wel mooi zijn trouwens.
"Lieve supporters. Wij moeten even onze spits verkopen. Enkelen van jullie hebben een trein gesloopt. Groetjes, de club"
Dus jouw middelvinger is goed vaak vereeuwigd vandaag?quote:Op zondag 21 september 2014 16:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Eens even met de kids in Stadskanaal geweest, stoomtreinen kijken. Mooi spul.
En ja, ook hier irritante bejaarde treinfappers die als een gek stonden te gebaren dat ik aan de kant moest voor hun foto.![]()
Nee hoor. Voorbeeldfunctie he.quote:Op zondag 21 september 2014 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus jouw middelvinger is goed vaak vereeuwigd vandaag?
Het is ook nooit goed hequote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
JA MAAR DAN LOOPT ER WEER IEMAND ANDERS DOOR HET BEELD!![]()
Ze stikken er maar in.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
JA MAAR DAN LOOPT ER WEER IEMAND ANDERS DOOR HET BEELD!![]()
Zo ben ik tegenover irritante treinfappers.quote:
How about no?!quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rekening bij de voetbalclub leggen kan niet zeker?
Ik snap je punt, maar dit lijkt me net iets te kort door de bocht. Als Feyenoord zou je moeten zeggen "wij tolereren niet dat onze naam geassocieerd wordt met dit soort gedrag" en er dus wel degelijk wat aan moeten doen. Wat dan precies, dat weet ik ook niet hoor. Maar dit is gewoon net iets te simpelquote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef hhh38 het volgende:
Dit zijn mongolen die toevallig voor Feyenoord zijn, kan de club niets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |