Als je mensen gaat bekeuren die voorbij de stippellijn staan, dan kun je op elke normale dag minstens honderden op de bon gooien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:50 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Staat gewoon ver en ver over de lijn. Halve schoen over rand perron. Die bejaarden van tegenwoordig.
Zullen we Trier - Luxemburg zo'n stinkbus pakken met het Nieuwjaarsrondje?quote:Op zondag 21 september 2014 00:00 schreef bork het volgende:
Vanaf maandag Düsseldorf ZOB - Roermond - Brüssel (IC-bus)
[ afbeelding ]
Van DB:quote:Op zondag 21 september 2014 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
En is dat nou een bekertjesrol (dus een koffieautomaat)?
Dus ik denk het wel.quote:De IC Bussen zijn dubbeldekkers, voorzien van moderne faciliteiten.Tijdens uw reis per IC Bus geniet u van uitstekend comfort: gratis Wifi, airconditioning, stopcontacten, ruime zitplaatsen, ruimte voor bagage, moderne faciliteiten, wc en veiligheidsvoorzieningen. Daarnaast zijn in de bus ook snacks en dranken verkrijgbaar.
Mac hier, al geprobeerd in Safari en Chrome maar er gebeurt niks als ik beide velden in heb gevuld..quote:Op zondag 21 september 2014 02:07 schreef James1988 het volgende:
Even in een andere browser proberen, bijvoorbeeld IE?
Sws zijn die linkjes vrij oud, want de tariefeenhedending van de NS komt uit 2012.quote:Op zondag 21 september 2014 02:09 schreef James1988 het volgende:
Hmm, ik heb de link uit de OP eens gevolgd en dan doet hij het ook niet (Chrome x64, Windows 8.1 x64). Als ik in de adresbalk alles achter het hekje wegsloop en op Enter ram, dan doet hij het vervolgens ineens wel.
http://software.blijbol.nl/spoorkompas/TreinnetWeb.html
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:46 schreef James1988 het volgende:
Is dit eigenlijk al opgelost? PTA / Treinentopic #448 - met Arriva-reisinformatie bij NS
Op het NS forum verschijnen regelmatig mensen die twee keer hebben ingecheckt of uitgecheckt. Volgens mij is dit nog niet verholpen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:55 schreef greavy het volgende:
De laatste maanden hoor ik er maar weinig over. Ik mag aannemen dat dit ook al gefixt is hoor.
Krijg echt het gevoel dat de jongere garde netter is dan de stoffige bejaarden..quote:Op zondag 21 september 2014 09:07 schreef greavy het volgende:
Oh, sommigen maakten het gister wel erg bont in Haarlem![]()
Liepen gewoon het perron af, en zo richting de driehoek om de treintjes te klikken![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hahaha, neequote:Op zondag 21 september 2014 10:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Krijg echt het gevoel dat de jongere garde netter is dan de stoffige bejaarden..
quote:Op zondag 21 september 2014 10:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
doet mij denken aan dat fragment van treinspotters die voor een stoomtrein kwamen. net op dat moment kwamen van beide kanten andere reguliere sneltreinen waardoor de stoomtrein niet eens te zien was
Is het niet gewoon makkelijker om poortjes net als de paaltjes aan de hand van de chipkaart te laten bepalen of er in- of uitgecheckt moet worden? Ik kan me geen nut bedenken voor die richtingsgevoeligheid van poortjes. Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik dubbel incheckte op Amsterdam CS toen ik al door het open poortje heen was en was vergeten uit te checken.quote:Op zondag 21 september 2014 08:55 schreef greavy het volgende:
Het probleem is natuurlijk ook "opgelost" als je alle poortjes sluit, en je dus nooit aan de "verkeerde" kant kan staan in- en uitchecken
Lelijk! Lelijk! Lelijk!quote:Op zondag 21 september 2014 02:19 schreef James1988 het volgende:
Klopt, dat ding is al heel lang niet meer bijgewerkt. Stations zoals Veendam en Hoevelaken staan er niet in, de HSL kent hij ook niet. En dat terwijl er al sinds september 2009 treinen overheen rijden.
In ander nieuws: de Deense spoorwegen, DSB, vonden het tijd voor een nieuw logo.
Het oude logo:
[ afbeelding ]
Het nieuwe logo:
[ afbeelding ]
Zoals te zien is het gestyleerde wiel verdwenen, het is vervangen door een logo dat 'eenvoud, herkenbaarheid en vertrouwen' moet uitstralen. De zeshoekvorm is gebaseerd op het logo dat wordt gebruikt voor de S-Tog rond Kopenhagen, de letters DSB zijn overgenomen uit het oude logo.
Een manier waarop het logo gebruikt kan worden:
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk niet echt een vooruitgang.
Goed idee. Maar een beter idee is naar mijn mening de OV-chipkaart te verwoesten.quote:Op zondag 21 september 2014 10:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is het niet gewoon makkelijker om poortjes net als de paaltjes aan de hand van de chipkaart te laten bepalen of er in- of uitgecheckt moet worden? Ik kan me geen nut bedenken voor die richtingsgevoeligheid van poortjes. Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik dubbel incheckte op Amsterdam CS toen ik al door het open poortje heen was en was vergeten uit te checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |