abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145000060
Laat ik een weinfles uit me handen donderen komt langs me hand ziet zo'n informant van de tent dat ze volgen me ook gwoon in burger is geen grap letterlijk en figuurlijk niet .
Werden wouten gebeld word ik gepeppersprayt en in iso gedondert de keer daarop dat de politie kwam was ik niet zo blij ook en niet meegewerkt dus over dat pepperspray kan ik nu wss niet echt meer een klacht indienen of zaak van maken lees de burger uithangen met een hele serieuze klacht wuifelt de klachten commissie t nog weg en is ongegrond n een rm zonder medisch onderbouwing BAH ggz nooit doen
Staat daar een medewerker waarvan je pas later beseft dat t een medewerker van hier is in de smartshop daarna wou de eigenaar me nooit meer zien..
Sorry moest me ei kwijt
  zondag 28 september 2014 @ 23:20:16 #152
399061 kuolema
vermaledijd
pi_145004641
Hoe lang zit je in die instelling en hoe ben je daar gekomen?
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:03 schreef ScarFace- het volgende:
Laat ik een weinfles uit me handen donderen komt langs me hand ziet zo'n informant van de tent dat ze volgen me ook gwoon in burger is geen grap letterlijk en figuurlijk niet .
Werden wouten gebeld word ik gepeppersprayt en in iso gedondert de keer daarop dat de politie kwam was ik niet zo blij ook en niet meegewerkt dus over dat pepperspray kan ik nu wss niet echt meer een klacht indienen of zaak van maken lees de burger uithangen met een hele serieuze klacht wuifelt de klachten commissie t nog weg en is ongegrond n een rm zonder medisch onderbouwing BAH ggz nooit doen
Staat daar een medewerker waarvan je pas later beseft dat t een medewerker van hier is in de smartshop daarna wou de eigenaar me nooit meer zien..
Sorry moest me ei kwijt
Waar was je dan? Waarom werd de politie gebeld?
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 28 september 2014 @ 23:25:59 #153
47102 Elvi
miemkwien
pi_145004881
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef duracellkonijntje het volgende:
Het gaat momenteel heel slecht met mijn moeder. Haar ouders hebben haar verstoten, maar na jaren heeft ze toch weer contact gezocht. Gisteren was ze bij mijn zusje en daar zag ik haar ook nog even. Ze had een discussie met mijn zusje en is toen huilend weggegaan. Ze zit er helemaal doorheen, zit ze al jaren, maar nu erger dan normaal. Ze heeft vrijwel geen vrienden (alleen vieze bloedzuigers), geen ouders, amper geld en de psychiaters vinden haar niet 'getraumatiseerd genoeg'.

Zit me serieus voor te bereiden op een nieuwe zelfmoordpoging van haar kant, een die deze keer wel lukt. Ik weet dat het ook anders kan, dat ze misschien er overheen komt en zich beter voelt. Ik hoop het. Niet makkelijk dit, maar eng genoeg, na zo veel jaren gaat het wennen. Weet echt even niet wat ik hier nog mee moet doen, maar ik kan haar ook niet laten vallen. Dat nooit. Lastig. :{

Rustig hier trouwens.
Lastig... Hoe gaat je zusje ermee om? Hebben jullie het er wel eens over?
  zondag 28 september 2014 @ 23:32:07 #154
399061 kuolema
vermaledijd
pi_145005152
Ik ben sinds een paar dagen helemaal medicijnvrij. Wilde ook kijken hoe het zonder mirtazapine gaat omdat ik er toch niet meer lekker op slaap. Dat gaat wel goed.
pi_145009175
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:32 schreef kuolema het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen helemaal medicijnvrij. Wilde ook kijken hoe het zonder mirtazapine gaat omdat ik er toch niet meer lekker op slaap. Dat gaat wel goed.
Klinkt positief, is het ook zo? Je zegt "dat gaat wel goed", gaat het alleen met slapen goed of met alles goed?
pi_145010025
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt positief, is het ook zo? Je zegt "dat gaat wel goed", gaat het alleen met slapen goed of met alles goed?
Stemming en energielevel zijn minder, maar zolang ik activiteiten heb gaat dat wel. Hoewel dat ook weer spanning oplevert (sociaal contact).
Sommige dagen/momenten denk ik dat het ik het niet meer ga trekken en voel ik me wanhopig maar ik heb ook goede momenten.
pi_145011484
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:35 schreef kuolema het volgende:

[..]

Stemming en energielevel zijn minder, maar zolang ik activiteiten heb gaat dat wel. Hoewel dat ook weer spanning oplevert (sociaal contact).
Sommige dagen/momenten denk ik dat het ik het niet meer ga trekken en voel ik me wanhopig maar ik heb ook goede momenten.
Dat is behoorlijk naar :S Is er geen andere oplossing voor die moeilijke momenten? Andere medicatie of therapie? Dit klinkt best zwaar om door te gaan
pi_145013133
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed gedaan! En geen beren op de weg zetten als ze er nog niet zijn. Die lui zijn er om je te helpen
Dank je. Afsrpaak staat nu, gelukkig. :)

quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:37 schreef duracellkonijntje het volgende:
Het gaat momenteel heel slecht met mijn moeder. Haar ouders hebben haar verstoten, maar na jaren heeft ze toch weer contact gezocht. Gisteren was ze bij mijn zusje en daar zag ik haar ook nog even. Ze had een discussie met mijn zusje en is toen huilend weggegaan. Ze zit er helemaal doorheen, zit ze al jaren, maar nu erger dan normaal. Ze heeft vrijwel geen vrienden (alleen vieze bloedzuigers), geen ouders, amper geld en de psychiaters vinden haar niet 'getraumatiseerd genoeg'.

Zit me serieus voor te bereiden op een nieuwe zelfmoordpoging van haar kant, een die deze keer wel lukt. Ik weet dat het ook anders kan, dat ze misschien er overheen komt en zich beter voelt. Ik hoop het. Niet makkelijk dit, maar eng genoeg, na zo veel jaren gaat het wennen. Weet echt even niet wat ik hier nog mee moet doen, maar ik kan haar ook niet laten vallen. Dat nooit. Lastig. :{

Rustig hier trouwens.
Lastige situatie. -O-
Is het niet mogelijk om de crisisdienst (of iets dergelijks) te bellen?
pi_145014562
Op dit moment heb ik even een frustratiemomentje. Bijna elke avond voor het slapen gaan, word ik ontzettend suïcidaal en dit heb ik besproken met mijn hulpverleners (omdat ik zulke vlagen ook overdag heb), omdat ik mezelf op die momenten niet durf en kan vertrouwen (ik kan dan zo zonder uitkijken de weg oplopen e.d.). Alleen ze nemen het gewoon niet serieus. Ik krijg gewoon het respons "ja, maar je hebt er toch nog niks mee gedaan?". Echt wtf... moet ik eerst in het ziekenhuis belanden? Ik stel een serieus hulpvraag en dan dit. Terwijl ik nooit met zulke dingen loop te manipuleren. Het put me uit en mijn stemmingen zwieren alle kanten uit. Ik weet echt niet wat ik ermee moet :{
  maandag 29 september 2014 @ 12:15:12 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145014612
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
"ja, maar je hebt er toch nog niks mee gedaan?".
Wat vaag :X
Maar ook naar hen toe gereageerd met je ziekenhuis opmerking?
  maandag 29 september 2014 @ 13:59:40 #161
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_145017937
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 23:25 schreef Elvi het volgende:

[..]

Lastig... Hoe gaat je zusje ermee om? Hebben jullie het er wel eens over?
Ja, we hebben het er nu wel meer over. Mijn zusje is wat jonger en is niet zo'n prater, dus die zegt wat minder. Ook lijkt ze wat makkelijker te zijn met dit soort dingen. Ik ben zelf een behoorlijk gevoelsmens en trek me dingen vaak te veel aan, heeft zij wat minder. Misschien wel goed. :)

quote:
[..]

Lastige situatie. -O-
Is het niet mogelijk om de crisisdienst (of iets dergelijks) te bellen?
Ik houd het in de gaten. Ze is wel eens erger ingestort en ik hoop dat het weer wat beter gaat binnenkort. Crisisdienst houd ik achter de hand, maar lijkt voorlopig nog niet nodig te zijn. Het is gewoon vreemd want het gaat over het algemeen niet slechter (alles is er nu wel uit, ligt op tafel), alleen is er ook niet echt verbetering.. Ze zit zelf echt gevangen in haar eigen gedachten lijkt het wel. Gigantisch minderwaardigheidscomplex ofzo.
Ignorance is bliss
pi_145026261
En mijn slechte gevoel die ik had met de 'overdosis' weer terug dus maar weer paar mg afbouwen...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_145026343
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat vaag :X
Maar ook naar hen toe gereageerd met je ziekenhuis opmerking?
Nou, dat is nogal grof en sarcastisch. Dus ik heb geprobeerd uit te leggen dat ik me er serieus zorgen om maakte, alleen het weg weggewoven. Volgende week zal ik het weer proberen aan te kaarten :S
pi_145026357
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:06 schreef Californium het volgende:
En mijn slechte gevoel die ik had met de 'overdosis' weer terug dus maar weer paar mg afbouwen...
Wat vervelend... is een andere medicatie dan geen betere optie? Soms kun je gewoon niet zo goed tegen een middel
pi_145026426
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat vervelend... is een andere medicatie dan geen betere optie? Soms kun je gewoon niet zo goed tegen een middel
Ik krijg weer gewoon teveel binnen net als vorige keer en na afbouwen was ik binnen 2 dagen weer de oude. Dat ga ik dus maar eerst doen. Ik heb niets anders nodig voorlopig denk ik.
pi_145026454
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 18:14 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik krijg weer gewoon teveel binnen net als vorige keer en na afbouwen was ik binnen 2 dagen weer de oude. Dat ga ik dus maar eerst doen. Ik heb niets anders nodig voorlopig denk ik.
Twee dagen is te overzien in principe. Vervelend voor je :* Sterkte

Helpt het nog wel genoeg tegen je klachten dan?
pi_145026663
Als ik zelf in mijn hoofd stofjes aanmaak die me blij maken heb ik het duidelijk niet meer nodig.
pi_145026773
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:24 schreef Californium het volgende:
Als ik zelf in mijn hoofd stofjes aanmaak die me blij maken heb ik het duidelijk niet meer nodig.
O... domme ik |:( Sorry :{
Dan is het inderdaad enkel positief ^O^
pi_145026866
Hopelijk O+
pi_145027852
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk naar :S Is er geen andere oplossing voor die moeilijke momenten? Andere medicatie of therapie? Dit klinkt best zwaar om door te gaan
Ik denk dat ik ermee zal moeten leven want het gaat al jaren zo. Het zou mooi zijn als antidepressiva zouden helpen als ik die weer zou proberen, maar ik heb er niet zo veel vertrouwen in.
Psych spreek ik pas de 10e weer en met therapie is het nog vaag wat het plan is.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment heb ik even een frustratiemomentje. Bijna elke avond voor het slapen gaan, word ik ontzettend suïcidaal en dit heb ik besproken met mijn hulpverleners (omdat ik zulke vlagen ook overdag heb), omdat ik mezelf op die momenten niet durf en kan vertrouwen (ik kan dan zo zonder uitkijken de weg oplopen e.d.). Alleen ze nemen het gewoon niet serieus. Ik krijg gewoon het respons "ja, maar je hebt er toch nog niks mee gedaan?". Echt wtf... moet ik eerst in het ziekenhuis belanden? Ik stel een serieus hulpvraag en dan dit. Terwijl ik nooit met zulke dingen loop te manipuleren. Het put me uit en mijn stemmingen zwieren alle kanten uit. Ik weet echt niet wat ik ermee moet :{
Heb je het alleen meegedeeld? Of ook gevraagd wat je kunt doen op zulke momenten? Was er ook niet iets van empathie in de reacties te bespeuren? Werd er verder niets over gevraagd?

Ik kan me voorstellen dat je je dan niet serieus genomen voelt en denkt dat ze het zien als aandachttrekkerij. Lijkt me wel iets waar je nog op terug kunt komen als je ze weer spreekt. Aangeven hoe jij je door die reactie voelde en wat zij kunnen doen zodat jij je wel gehoord voelt.

Ben je bang dat je jezelf iets aandoet, dat je de controle verliest? Het zou kunnen dat ze zo hebben gereageerd als een soort geruststelling. Je hebt niets gedaan omdat je het eigenlijk niet echt wilt, dus kun je op jezelf vertrouwen dat je niets doet. Je zult de gedachten moeten verdragen. Zoiets?
Dat is wel een beetje hoe het werkt meestal. De meeste mensen met suïcidale gedachten (dat zijn er veel) zullen het niet tot uitvoering brengen. Zie het als twee dingen. Je voelt je kut en hebt die gedachten, maar daarnaast roepen die gedachten ook weer angst en frustratie of wat dan ook op. Als dat laatste er niet is, wordt het misschien draaglijker en kom je makkelijker en sneller door zulke momenten heen. Als je denkt 'ik heb deze gedachten wel, maar weet dat ik niets zal doen (en dat dit moment voorbij gaat)', geeft dat misschien wat rust.

Je vertelt iets aan een hulpverlener in de hoop tips te krijgen, oplossingen, verandering. En dan is de reactie: verdraag het. Het zal zo blijven, deal with it. Ja daarvoor ben ik niet in therapie, lekker toekomstperspectief zo :'(
pi_145028442
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:00 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ermee zal moeten leven want het gaat al jaren zo. Het zou mooi zijn als antidepressiva zouden helpen als ik die weer zou proberen, maar ik heb er niet zo veel vertrouwen in.
Psych spreek ik pas de 10e weer en met therapie is het nog vaag wat het plan is.

Wat vervelend :S Ik kan me voorstellen dat je daar geen vertrouwen in hebt. Het duurt ook lang voordat je je therapeut weer ziet zeg. Het klinkt een beetje als slecht geregeld, als ik dat zo mag zeggen.
Ik hoop dat ze iets voor je weten te verzinnen :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een enorme egoblurp, sorry :@
pi_145028677
Ik kom nu net thuis van vliegbasis Eindhoven. Mijn broer zit nu in het vliegtuig naar Mali voor een uitzending van 3 maanden en we hebben met zijn allen afscheid genomen. Ondanks dat het een redelijk veilige missie is, geeft het toch een raar gevoel. Misschien omdat dit zijn eerste uitzending is.
pi_145028796
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:20 schreef Lathiel het volgende:
Ik kom nu net thuis van vliegbasis Eindhoven. Mijn broer zit nu in het vliegtuig naar Mali voor een uitzending van 3 maanden en we hebben met zijn allen afscheid genomen. Ondanks dat het een redelijk veilige missie is, geeft het toch een raar gevoel. Misschien omdat dit zijn eerste uitzending is.
Spannend! Logisch dat het raar voelt, zou raarder zijn als het je niet boeide. Ik hoop voor je dat zulke dingen wennen
pi_145028910
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Spannend! Logisch dat het raar voelt, zou raarder zijn als het je niet boeide. Ik hoop voor je dat zulke dingen wennen
Dank je :) Denk het wel. Ben allang blij dat het Mali is en niet het Midden-Oosten.
pi_145028940
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:25 schreef Lathiel het volgende:

[..]

Dank je :) Denk het wel. Ben allang blij dat het Mali is en niet het Midden-Oosten.
Ja... poeh... dat is zeker een zegening
Wat voor missie hebben ze op Mali als ik vragen mag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')