In een ideale wereld welquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar niet, al zou dat eigenlijk wel moeten natuurlijk.
Heb hier de boel kort en klein geslagen. Ook mijn landelijke dienblad met kaarsjesquote:
Heb je een bunker?quote:
Ik moet het doen met een kruipgat, maar daar zitten spinnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb hier de boel kort en klein geslagen. Ook mijn landelijke dienblad met kaarsjes
[..]
Heb je een bunker?
Shit... Nu kan ik niet boos zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet het doen met een kruipgat, maar daar zitten spinnen.
Is de wereld voor jou ideaal dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, shit, is dit niet de ideale wereld dan?
Dan zit ik denk ik verkeerd.
Die zijn banger voor jou dan jij voor hen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat stelt geenszins gerust.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn banger voor jou dan jij voor hen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het regent is ze snel nat in ieder geval. Maar dat is ze ook al met surfenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef Faxie het volgende:
Zo slecht weer![]()
Ik ga maar eens douchen
Ach, je zweet zo toch wel weer van angst.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef Faxie het volgende:
Zo slecht weer![]()
Ik ga maar eens douchen
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, je zweet zo toch wel weer van angst.
Heel veel plezier en succes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga maar eens vertrekken![]()
heel veel plezier!quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Veel plezier Faxmanquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Nee, ik denk dat het dan binnen no time opgedoekt gaat worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Zal Fok! nog hetzelfde zijn met een altijd blije Fax als alles goed gaat?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het dan binnen no time opgedoekt gaat worden.
Denk dat er dan een apocalyps komt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Zal Fok! nog hetzelfde zijn met een altijd blije Fax als alles goed gaat?
Ben je me stiekem aan het bespieden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet met jas lopen.
Jij zag die oculairen niet uit de bosjes steken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je me stiekem aan het bespieden?
Nee blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zag die oculairen niet uit de bosjes steken?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Pffff, vrij. Ik ben echt ontzettend smerig
.
Wat goed dat je dit post op een moment dat Faxie er niet isquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Pffff, vrij. Ik ben echt ontzettend smerig
.
Timing, ik heb het.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat goed dat je dit post op een moment dat Faxie er niet is
Ahwquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dieren to the rescue.
Art moet niet zo klagen.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Haha, een discussie met iemand over roken wanneer je aan de zuurstofslangen incl. fles zit. Moet kunnen, zegt ze. Ik vind het niet kunnen, zeg ik. Zij een heel betoog dat iemand, wanneer diegene heel ziek is toch moet kunnen genieten, bla bla. Echt een verhaal van een kwartier.
Mijn argument: Zuurstof is zeer licht ontvlambaar.
Zij: Oh...
Ik: Win.
Ik ben geheel dateloos ende onopgemerktquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is het hier rustig.Heeft iedereen ineens een date of zo? Het Fax-virus te pakken.
I feel ya broquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geheel dateloos ende onopgemerkt
En jij ook niet. Jullie moeten een keer een leuk gesprek hebben onder het genot van een biertje.quote:
Boks, ouwequote:
Ik was eten maken en nu afwassende.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is het hier rustig.Heeft iedereen ineens een date of zo? Het Fax-virus te pakken.
Vraag anders even om een wonderquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij ook niet. Jullie moeten een keer een leuk gesprek hebben onder het genot van een biertje.
Maar de gozer waar je verliefd op bent, waar ken je die van?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag anders even om een wonder.
Ik heb je net nog een fucking awesome flashmob gestuurdquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geheel dateloos ende onopgemerkt
Lief dat je 't vraagt, maar ik heb eigenlijk niet zo veel behoefte die details op Fok te zettenquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar de gozer waar je verliefd op bent, waar ken je die van?
We kunnen een geit offeren en wijn plengen? Misschien werkt hetquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Das waar, dat was liefquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je net nog een fucking awesome flashmob gestuurd. Carmina Burana . Wat nou onopgemerkt
.
Als jij voor de geit zorgt, drink ik de wijn op.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen een geit offeren en wijn plengen? Misschien werkt het
Zielig geitjequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen een geit offeren en wijn plengen? Misschien werkt het
That is not how it works, unfortunatelyquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij voor de geit zorgt, drink ik de wijn op.
Lammeren dan? Of een stel ossen? De laatst geborene zuigeling van aristocratisch bloed? C'mon, work with me here a bit, peoplequote:
Doe dan de laatst geboren zuigeling maarquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That is not how it works, unfortunately
[..]
Lammeren dan? Of een stel ossen? De laatst geborene zuigeling van aristocratisch bloed? C'mon, work with me here a bit, people
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe dan de laatst geboren zuigeling maar
Ze brohuggen het maar uit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stookt het vuur vast wat op in de tophet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe dan de laatst geboren zuigeling maar
Ik heb nu de scene Dumbledore, Snape en Sirius in m'n hoofd. Jij bent Dumbledorequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze brohuggen het maar uit.
Is er een fittie?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze brohuggen het maar uit.
Charmingquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een wondje onder m'n neus, dus ik had daar net wat honingzalf op gedaan, vergeten natuurlijk. Druipt er een fijne klodder wondvocht langzaam langs m'n lip naar beneden.
Ik heb dit in mijn hoofd:quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de scene Dumbledore, Snape en Sirius in m'n hoofd. Jij bent Dumbledore.
Altijd toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |