In een ideale wereld welquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar niet, al zou dat eigenlijk wel moeten natuurlijk.
Heb hier de boel kort en klein geslagen. Ook mijn landelijke dienblad met kaarsjesquote:
Heb je een bunker?quote:
Ik moet het doen met een kruipgat, maar daar zitten spinnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb hier de boel kort en klein geslagen. Ook mijn landelijke dienblad met kaarsjes
[..]
Heb je een bunker?
Shit... Nu kan ik niet boos zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet het doen met een kruipgat, maar daar zitten spinnen.
Is de wereld voor jou ideaal dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, shit, is dit niet de ideale wereld dan?
Dan zit ik denk ik verkeerd.
Die zijn banger voor jou dan jij voor hen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat stelt geenszins gerust.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn banger voor jou dan jij voor hen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het regent is ze snel nat in ieder geval. Maar dat is ze ook al met surfenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef Faxie het volgende:
Zo slecht weer![]()
Ik ga maar eens douchen
Ach, je zweet zo toch wel weer van angst.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef Faxie het volgende:
Zo slecht weer![]()
Ik ga maar eens douchen
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, je zweet zo toch wel weer van angst.
Heel veel plezier en succes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga maar eens vertrekken![]()
heel veel plezier!quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Veel plezier Faxmanquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Nee, ik denk dat het dan binnen no time opgedoekt gaat worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Zal Fok! nog hetzelfde zijn met een altijd blije Fax als alles goed gaat?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het dan binnen no time opgedoekt gaat worden.
Denk dat er dan een apocalyps komt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Zal Fok! nog hetzelfde zijn met een altijd blije Fax als alles goed gaat?
Ben je me stiekem aan het bespieden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet met jas lopen.
Jij zag die oculairen niet uit de bosjes steken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je me stiekem aan het bespieden?
Nee blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zag die oculairen niet uit de bosjes steken?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Pffff, vrij. Ik ben echt ontzettend smerig
.
Wat goed dat je dit post op een moment dat Faxie er niet isquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Pffff, vrij. Ik ben echt ontzettend smerig
.
Timing, ik heb het.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat goed dat je dit post op een moment dat Faxie er niet is
Ahwquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dieren to the rescue.
Art moet niet zo klagen.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
Haha, een discussie met iemand over roken wanneer je aan de zuurstofslangen incl. fles zit. Moet kunnen, zegt ze. Ik vind het niet kunnen, zeg ik. Zij een heel betoog dat iemand, wanneer diegene heel ziek is toch moet kunnen genieten, bla bla. Echt een verhaal van een kwartier.
Mijn argument: Zuurstof is zeer licht ontvlambaar.
Zij: Oh...
Ik: Win.
Ik ben geheel dateloos ende onopgemerktquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is het hier rustig.Heeft iedereen ineens een date of zo? Het Fax-virus te pakken.
I feel ya broquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geheel dateloos ende onopgemerkt
En jij ook niet. Jullie moeten een keer een leuk gesprek hebben onder het genot van een biertje.quote:
Boks, ouwequote:
Ik was eten maken en nu afwassende.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is het hier rustig.Heeft iedereen ineens een date of zo? Het Fax-virus te pakken.
Vraag anders even om een wonderquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij ook niet. Jullie moeten een keer een leuk gesprek hebben onder het genot van een biertje.
Maar de gozer waar je verliefd op bent, waar ken je die van?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag anders even om een wonder.
Ik heb je net nog een fucking awesome flashmob gestuurdquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geheel dateloos ende onopgemerkt
Lief dat je 't vraagt, maar ik heb eigenlijk niet zo veel behoefte die details op Fok te zettenquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar de gozer waar je verliefd op bent, waar ken je die van?
We kunnen een geit offeren en wijn plengen? Misschien werkt hetquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Das waar, dat was liefquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je net nog een fucking awesome flashmob gestuurd. Carmina Burana . Wat nou onopgemerkt
.
Als jij voor de geit zorgt, drink ik de wijn op.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen een geit offeren en wijn plengen? Misschien werkt het
Zielig geitjequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen een geit offeren en wijn plengen? Misschien werkt het
That is not how it works, unfortunatelyquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij voor de geit zorgt, drink ik de wijn op.
Lammeren dan? Of een stel ossen? De laatst geborene zuigeling van aristocratisch bloed? C'mon, work with me here a bit, peoplequote:
Doe dan de laatst geboren zuigeling maarquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That is not how it works, unfortunately
[..]
Lammeren dan? Of een stel ossen? De laatst geborene zuigeling van aristocratisch bloed? C'mon, work with me here a bit, people
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe dan de laatst geboren zuigeling maar
Ze brohuggen het maar uit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stookt het vuur vast wat op in de tophet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe dan de laatst geboren zuigeling maar
Ik heb nu de scene Dumbledore, Snape en Sirius in m'n hoofd. Jij bent Dumbledorequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze brohuggen het maar uit.
Is er een fittie?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze brohuggen het maar uit.
Charmingquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een wondje onder m'n neus, dus ik had daar net wat honingzalf op gedaan, vergeten natuurlijk. Druipt er een fijne klodder wondvocht langzaam langs m'n lip naar beneden.
Ik heb dit in mijn hoofd:quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de scene Dumbledore, Snape en Sirius in m'n hoofd. Jij bent Dumbledore.
Altijd toch?quote:
Da's een beetje hetzelfdequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb dit in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Ja, heel fijn. Even vergeten dat de honingzalf de aanmaak van wondvocht enorm stimuleertquote:
Ze strijden voor hetzelfde wijfje, he.quote:
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze strijden voor hetzelfde wijfje, he.
Dat zijn juist altijd de gevaarlijkste, kerel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben eigenlijk best vredelievend ingesteld.
Als echte gentlemen. Degen, rapier of pistool?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Laat ze het maar uitvechten in een duel dan.
Wie dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het pistool valt sowieso af.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als echte gentlemen. Degen, rapier of pistool?
Is toch geen strijd (meer)?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kies een toverstok!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Laat ze het maar uitvechten in een duel dan.
Wederom; tis maar goed dat Faxie er nu niet isquote:
Als jij zo goed weet waar Fax op reageert, kun je 't misschien van hem overnemenquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom; tis maar goed dat Faxie er nu niet is
Oh in dat geval vind ik dat ze het moeten uitvechten zoals in de middeleeuwen met een lans.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wederom; tis maar goed dat Faxie er nu niet is
1 Fax is meer dan genoegquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet waar Fax op reageert, kun je 't misschien van hem overnemen.
Ook dat is geen handige opmerking.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh in dat geval vind ik dat ze het moeten uitvechten zoals in de middeleeuwen met een lans.
Of sectumsemptraquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Tarantallegra grappiger.
Barb zei dat Fax er niet is, dus dan mag hetquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dat is geen handige opmerking.
Jousting is nu niet echt handig in een duel... Het is meer een toernooi.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh in dat geval vind ik dat ze het moeten uitvechten zoals in de middeleeuwen met een lans.
Omdat Faxie er nu niet is? No sense, this makes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonder 't'. Maar dat is geen grappige spreukquote:
Het is een duel, ik ga voor de kill natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder 't'. Maar dat is geen grappige spreuk. Beter levicorpus, dan.
riddikulusquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:52 schreef Fascination het volgende:
Wat was ook alweer de spreuk die iets te maken had met je grootste angst?
Oh, dan ga ik meteen voor avada kedavra.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is een duel, ik ga voor de kill natuurlijk.
Ridiculusquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:52 schreef Fascination het volgende:
Wat was ook alweer de spreuk die iets te maken had met je grootste angst?
Die mag nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik meteen voor avada kedavra.
[..]
Ridiculus.
Doodquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
Wat zouden jullie bij die spreuk te zien krijgen?
Mezelf balancerend op de punt van een wolkenkrabber.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
Mijn godquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prometheus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
Mijn begrafenis waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
Ja en sectumsempra zeker niet voor jouquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is veel te donkere magie voor jou.
quote:Ik heb nog een oude foto gevonden ik by de Mexicaan om lekker in de zomerse zweren te blijven lekker
Ik bedoelde met dood niet mijn eigen dood.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
Zijn jullie daadwerkelijk bang om dood te gaan? Of meer bang voor wat 'erna' komt? Of beter gezegd, het onbekende.
Neequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en sectumsempra zeker niet voor jou.
Nou, dan transfigureer ik je wel in een dementor en stuur ik een patronus op je afquote:
Oh, dacht ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met dood niet mijn eigen dood.
Alsof jouw toverstok skills goed genoeg zijn om snel genoeg te zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan transfigureer ik je wel in een dementor en stuur ik een patronus op je af.
Bang voor wat er niet na komt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
Zijn jullie daadwerkelijk bang om dood te gaan? Of meer bang voor wat 'erna' komt? Of beter gezegd, het onbekende.
Ja, doe maar zoquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof jouw toverstok skills goed genoeg zijn om snel genoeg te zijn
Leg eens uit? Bang dat je eenzaam en alleen bent als je eenmaal dood bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bang voor wat er niet na komt.
Hoe kun je nu bang zijn voor iets wat er niet is?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bang voor wat er niet na komt.
Ja dat ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo. Je wist gewoon geen goede reply op mijn goede plannetje
.
Het is wel zo. Kom op zeg...quote:
Verdrinken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk zijn er veel ergere dingen zijn dan 'de dood'. Maar die dingen voelen misschien als geen reele angst omdat ik niet verwacht dat ze zullen gebeuren (gemarteld worden, bijvoorbeeld).
Euh... Oké.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Het is wel zo. Kom op zeg...
En samzz, ik ben de laatste tijd druk. Vandaag ook de hele dag geklust.
Ja dat lijkt me een erge dood.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdrinken.Lijkt me echt zo eng.
Helaas niet. Al sla ik waarschijnlijk het voetbal vanavond overquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dat het leven stopt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg eens uit? Bang dat je eenzaam en alleen bent als je eenmaal dood bent?
De dood zelf is niet erg, maar weten dat je dood gaat wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kun je nu bang zijn voor iets wat er niet is?
Dat komt vast ooit wel een keer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij ook niet. Jullie moeten een keer een leuk gesprek hebben onder het genot van een biertje.
Mja het leven, maar wie zegt dat er geen hiernamaals is, of zo. Zoals Dumbledore zei, voor de goed geordende geest is de dood gewoon het volgende grote avontuur.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat het leven stopt.
[..]
De dood zelf is niet erg, maar weten dat je dood gaat wel.
Oktoberfest begint altijd in September.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het eerste bier van het Oktoberfest in september getapt zijn. Godverdomme, klopt niks van
.
En anders is er niks.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja het leven, maar wie zegt dat er geen hiernamaals is, of zo. Zoals Dumbledore zei, voor de goed geordende geest is de dood gewoon het volgende grote avontuur.
Een echte gentleman vecht niet. En als dat wel gebeurd, dan met de vuist. Wapens zijn niet tof.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als echte gentlemen. Degen, rapier of pistool?
Mij nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdrinken.Lijkt me echt zo eng.
Ja, maar toch hoort het gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Oktoberfest begint altijd in September.
Dat weet ik. Maar het slaat nergens op. Het is Oktoberfestquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Oktoberfest begint altijd in September.
Jij toch ook niet? Je bent gezond, hebt een stageplek, je doet leuke dingen in je vrije tijd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Het is wel zo. Kom op zeg...
En samzz, ik ben de laatste tijd druk. Vandaag ook de hele dag geklust.
Ik zeg dat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja het leven, maar wie zegt dat er geen hiernamaals is, of zo. Zoals Dumbledore zei, voor de goed geordende geest is de dood gewoon het volgende grote avontuur.
Klopt. Ik ben absoluut niet bang om dood te gaan. Nu niet, maar over 50 of 80 jaar ook niet. Al zou nu doodgaan wel zonde zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders is er niks.
En ook dat is niet erg.
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent in de war met je dood drinken.
Dat is maar vrij kort. Sneller iig dan doodvriezen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker hallucineren door zuurstoftekort.
Jawel joh. Ik heb geen idee waarom het zo is, maar zal vast een logische verklaring voor zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar toch hoort het gewoon niet.
Ja, het is commercieel interessant eerder te beginnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel joh. Ik heb geen idee waarom het zo is, maar zal vast een logische verklaring voor zijn.
Angst is dan ook vaak niet rationeel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
People are missing the point here
Bang zijn voor iets onvermijdelijks is zinloos. Bang zijn voor iets wat je hele leven overhoop gooit en kapot maakt is daarintegen zeer reeel.
Dat bedoel ik dus
Ik voor penissen.quote:
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terecht wel, in de juiste handen zijn die dodelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terecht wel, in de juiste handen zijn die dodelijk.
Dat het zinloos is maakt het niet minder aanwezig. Zoveel angsten zijn zinloos.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
People are missing the point here
Bang zijn voor iets onvermijdelijks is zinloos. Bang zijn voor iets wat je hele leven overhoop gooit en kapot maakt is daarintegen zeer reeel.
Dat bedoel ik dus
haha je klinkt als m'n oma. Als het zou kunnen zou die elke dag het liefst haar pyjama al om 16:00uur aandoenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
Mensen die heel lang blijven hangen. Gewoon optyfen, goftedomme.Ik wil m'n pyjama aan.
Volgens mij begint het elk jaar toch rond deze tijd..?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is commercieel interessant eerder te beginnen.
Gewoon aandoen, misschien snappen ze de hint.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
Mensen die heel lang blijven hangen. Gewoon optyfen, goftedomme.Ik wil m'n pyjama aan.
Het leven is te kort voor negatieve energie.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat het zinloos is maakt het niet minder aanwezig. Zoveel angsten zijn zinloos.
Overigens denk ik er gewoon niet meer over na. Het leven is te kort om je druk te maken over het onvermijdelijke.
Ja. Maar ik bedoel dus in september beginnen i.p.v. oktober.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij begint het elk jaar toch rond deze tijd..?
[..]
Gewoon aandoen, misschien snappen ze de hint.
Van wat ik er van weet is dat het standaard in september begint omdat ze na de oorlog 3 oktober hebben uitgeroepen tot dag van de Duitse eenheid. En het Oktoberfest dus voor deze tijd moeten houden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik bedoel dus in september beginnen i.p.v. oktober.
Dat zou kunnen. Alsnog wel vreemd, want voor de Dag van de Duitse Eenheid wordt 't oktoberfest verlengd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Van wat ik er van weet is dat het standaard in september begint omdat ze na de oorlog 3 oktober hebben uitgeroepen tot dag van de Duitse eenheid. En hetOktoberfest dus voor deze tijd moeten houden.
Ach ja uiteindelijk blijven het Duitsers en die lusten wel een biertje. Volgens mij zouden ze het hele jaar een Oktoberfest kunnen houden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Alsnog wel vreemd, want voor de Dag van de Duitse Eenheid wordt 't oktoberfest verlengd.
Vergeet vrouwen niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schaaldieren zijn ook eng.
Schelpdieren ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schaaldieren zijn ook eng.
Hmmmm, er zijn zeker exemplaren die het label 'eng' met verve dragen.quote:
Gewoon allemaal, onbegrijpbaar schepsels die in het leven zijn geroepen om het leven van de man moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm, er zijn zeker exemplaren die het label 'eng' met verve dragen.
Je moet ook geen dichte schelpen oprapenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had eens schelpjes verzameld en op een schaal gelegd; kwam ik terug, waren ze gaan lopen.
Wat zijn biggekrullen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
Ik had vroeger een pot vol biggekrullen, zag er ook grappig uit.
Dat is een goede vraag. Het zijn kleine ovaalvormige schelpdelen in de ovale vorm zit een krul. Ik weet de officiële naam niet, van wat ik ooit heb gehoord gebruikt een bepaald weekdier ze om de schelp af te sluiten.quote:
Dat mag, want het is weekend! Door de weeks zijn de regels strenger.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kom hier eigenlijk zomaar binnenvallen
Mijn middagdutje was verdomde lekker.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh precies dit ja! Ik zou zo kunnen slapen nu.
Vandaar dat Google het niet kende.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Het zijn kleine ovaalvormige schelpdelen in de ovale vorm zit een krul. Ik weet de officiële naam niet, van wat ik ooit heb gehoord gebruikt een bepaald weekdier ze om de schelp af te sluiten.
Ik heb ze ook enkel op het strand in Frankrijk gevonden... Nergens anders nog.
Heb je nog steeds veel excelsior spelers in je team?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat mag, want het is weekend! Door de weeks zijn de regels strenger.
Ja en het is nog 1-0quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds veel excelsior spelers in je team?
Oh, dus jij gaat vanavond ook voor Vitesse zijn (aangezien dat mijn score nog meer pijn doet)? Dan kan ik je niet meer serieus nemen hoor!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar juichen voor Dordt.
Ik zie Vitesse nog wel winnen hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat vanavond ook voor Vitesse zijn (aangezien dat mijn score nog meer pijn doet)? Dan kan ik je niet meer serieus nemen hoor!
Zo jammer dat die cd zo kut klinkt hè.quote:
Ik ben nog niemand tegengekomen die weet wat het echt zijn... Help me eraan herinneren dat ik een foto maak wanneer ik weer in Enschede benquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Vandaar dat Google het niet kende.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse nog wel winnen hoor.
Maar hoop voor je dat ik geen gelijk krijg
Bij deze help ik je er aan herinneren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die weet wat het echt zijn... Help me eraan herinneren dat ik een foto maak wanneer ik weer in Enschede ben.
Op zelfde plek waar het op je mobiel zit. Alleen zie je het pas als je er met je cursor over het bericht heen gaat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:07 schreef TheWeeknd het volgende:
hoe quote je eigenlijk
ik kan het alleen op mijn telefoon.
Zit naast de rapporteer knopquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
ik klik dus op al die dingen en heb je ook bijna gerapporteerd, maar ik vind dus niets.
Rechts van het rapporteren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
ik klik dus op al die dingen en heb je ook bijna gerapporteerd, maar ik vind dus niets.
Toch ben je dan akelig heet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef TheWeeknd het volgende:
Mannen die heet zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch ben je dan akelig heet.
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar juichen voor Dordt.
Niet alle mannen vinden dat perse een slecht iets.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om je koude voeten tegen aan te duwen zeker.
Ja, de hele serie is nu afgelopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
Is het nieuwe seizoen van True Blood eigenlijk al afgelopen?
Mooi zo. Van de week eens downloaden, dan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de hele serie is nu afgelopen.
Helemaal finito.
Zal ik doen hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ga dan maar nu gelijk net zo niet serieus nog heel even duimen voor Excelsior dan!
Ah, arme jijquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Oei rode kaart, daar gaan mijn punten *zucht*
Nee valt mee, moest het even checken, maar heb hem vorige week eruit gehaald.quote:
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee valt mee, moest het even checken, maar heb hem vorige week eruit gehaald.
Nou ja, nu nog gewoon geen puntenverlies bij Heerenveen en ik kan weer slapen vanavond.
Anders wordt het echt een slecht weekend.
Ja, net zo goed als het donderdagavond kwam zekerquote:
Ja dat was jouw schuld hequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, net zo goed als het donderdagavond kwam zeker
Nou ja, anders geef ik Yats gewoon de schuld
Juist jij weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij toch ook niet? Je bent gezond, hebt een stageplek, je doet leuke dingen in je vrije tijd.
Klinkt als een goed plan!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen gaan we gewoon winnen en dan is van ons beide het weekend weer goed
Was jij straw niet het hof aan het maken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja love sucks sometimes. Ben ook al 3 jaar vrijgezel. Komt wel weerik ben een catch.
Als ik sommige relaties om me heen zie word ik daar ook niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja love sucks sometimes. Ben ook al 3 jaar vrijgezel. Komt wel weerik ben een catch.
Dat laatste sowieso. Dat doe ik dus fout. Ik heb geen aas.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn dat zulke slechte relaties dan..?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik sommige relaties om me heen zie word ik daar ook niet vrolijk van.
Dat je ziet dat ze nog bij elkaar zijn omdat dat nu eenmaal zo is. Weinig liefde te bekennen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn dat zulke slechte relaties dan..?
Heb je helemaal gelijk in. Vrijgezel zijn is ook heel lekker, geen sores, je eigen ding doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm ja dat ken ik. Heb er zelf zo een gehad helaas. De liefde is dan inderdaad ver weg.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je ziet dat ze nog bij elkaar zijn omdat dat nu eenmaal zo is. Weinig liefde te bekennen.
Komt goed, jij bent immers een catch.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yats, wat lief.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Komt goed, jij bent immers een catch.
Dit. Niet 1 richting is slechts de juiste. Alhoewel het natuurlijk rot blijft als je niet gelukkig kan zijn zonder een ander.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Vrijgezel zijn is ook heel lekker, geen sores, je eigen ding doen.
Ik meen het...quote:
Dat kan toch ook als je samen met iemand bent?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Niet 1 richting is slechts de juiste. Alhoewel het natuurlijk rot blijft als je niet gelukkig kan zijn zonder een ander.
Maar idd, je eigen inrichting, je eigen avondmaaltijd, je eigen vrijetijdsbesteding, je eigen auto etc etc. Je kan het leuk hebben
Alsof je dat nog niet wist?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er inmiddels ook wel redelijk zeker van dat ik een catch ben.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben daar heel lang niet van overtuigd geweest. Dat ben ik nog steeds niet helemaal, maar het groeitquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan toch ook als je samen met iemand bent?
[..]
Alsof je dat nog niet wist?
Daar overschat je jezelf een beetje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
Goed bezig dan Samzzquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar heel lang niet van overtuigd geweest. Dat ben ik nog steeds niet helemaal, maar het groeit.
Ja, maar niet alles is zwart/wit. Het leukste is een toffe relatie, een maatje, lover, een aanvulling.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan toch ook als je samen met iemand bent?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar overschat je jezelf een beetje.
Ik denk dat vrijwel iedere man hier, jou wel ziet als een catch ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar heel lang niet van overtuigd geweest. Dat ben ik nog steeds niet helemaal, maar het groeit.
Lekker kattig weer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar overschat je jezelf een beetje.
Het gaat om hoe ik mijzelf zie. Daar ligt het euvel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedere man hier, jou wel ziet als een catch ja.
Ook al zou het qua persoonlijkheid niet passen zouden ze het alsnog zeggen.
Dat is waar, en natuurlijk is niet alles zwart/wit, maar daar draait een goede relatie ook om. Dat je overeenkomsten hebt, maar toch ook je eigen ding.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles is zwart/wit. Het leukste is een toffe relatie, een maatje, lover, een aanvulling.
Maar ook dat is subjectief, want er zijn mensen die heel graag alleen blijven. Het zijn niet veel, maar toch
Vind je het, denk je het of weet je het?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
Nou dan vind ik ook dat ik een catch ben.
Eensquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is waar, en natuurlijk is niet alles zwart/wit, maar daar draait een goede relatie ook om. Dat je overeenkomsten hebt, maar toch ook je eigen ding.
Want alles samen doen is ook niet leuk en goed.
Dat snap ik, ik probeer het alleen nog maar eens vanuit het oogpunt van een ander te laten zien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om hoe ik mijzelf zie. Daar ligt het euvel.
Ik neem aan dat je snapt dat wanneer je zelfbeeld niet zo best is, het weinig uitmaakt hoe anderen je zien, tochquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik probeer het alleen nog maar eens vanuit het oogpunt van een ander te laten zien.
Laat ik het zo zeggen, ik weet dat ik op sommige punten een catch ben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind je het, denk je het of weet je het?
Feyenoord he, ik snap het.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik weet dat ik op sommige punten een catch ben.
Maar in het totale plaatje weet ik niet.
Hoe vaak word je benaderd op straat?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik weet dat ik op sommige punten een catch ben.
Maar in het totale plaatje weet ik niet.
Grapje toch. Zou daten.quote:
Voor drugs?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe vaak word je benaderd op straat?
Sterker nog, als je alles samen doet, ga je jezelf vervreemden van anderen. Als de relatie dan stukloopt eindig je met niks.quote:
Ja, maar het kan wel opbeuren en een mogelijkheid zijn om jezelf te doen inzien dat het misschien allemaal niet zo negatief is als je zelf denkt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat wanneer je zelfbeeld niet zo best is, het weinig uitmaakt hoe anderen je zien, toch?
Klopt, het helpt ook zeker welquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, als je alles samen doet, ga je jezelf vervreemden van anderen. Als de relatie dan stukloopt eindig je met niks.
O nee wacht dat is mijn eigen verhaal.
[..]
Ja, maar het kan wel opbeuren en een mogelijkheid zijn om jezelf te doen inzien dat het misschien allemaal niet zo negatief is als je zelf denkt.
En ja, ondanks dat ik dit zo zeg, snap ik het probleem met een laag zelfbeeld maar al te goed.
Want ook ik heb er last van.
handel is handelquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij je kontje verkocht.
Nou...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]yeah! Iedereen een dosis zelfvertrouwen! Geen koppelSC meer nodig
Ook dat is waar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, het helpt ook zeker wel. Maar dat laatste zetje, dat moet ik toch echt zelf doen.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat is waar.
Al vind ik wel dat er ook een stuk realiteitsbesef moet zijn.
Dan betrek ik dat even op mijzelf en dan ben ik wel van mening dat ik zeker niet een knap iemand ben. En ja dan moet je er ook niet van uitgaan dat je een '10' aan de haak slaat.
(niet dat ik vrouwen baseer op een schaal van 1 tot 10, maar dat was even het makkelijkste voorbeeld)
Ik deel ze zelf in op een logaritmische schaal, dat reflecteert de schoonheidsverschillen beter.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat is waar.
Al vind ik wel dat er ook een stuk realiteitsbesef moet zijn.
Dan betrek ik dat even op mijzelf en dan ben ik wel van mening dat ik zeker niet een knap iemand ben. En ja dan moet je er ook niet van uitgaan dat je een '10' aan de haak slaat.
(niet dat ik vrouwen indeel op een schaal van 1 tot 10, maar dat was even het makkelijkste voorbeeld)
Daar wil ik wel eens een voorbeeld van zien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik deel ze zelf in op een logaritmische schaal, dat reflecteert de schoonheidsverschillen beter.
Jij wil gewoon weten hoe je scoort op de schaal van WT.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens een voorbeeld van zien.
Zou bij mij meer zijn dat als zij iets alleen doet wat zij heel tof vind, ik gewoon weet dat ze dus ook in onze relatie haar zelf kan zijn en blijven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, als je alles samen doet, ga je jezelf vervreemden van anderen. Als de relatie dan stukloopt eindig je met niks.
O nee wacht dat is mijn eigen verhaal.
[..]
Wat zijn je referentiewaarden dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik deel ze zelf in op een logaritmische schaal, dat reflecteert de schoonheidsverschillen beter.
Dat denk ik ook wel. Al kunnen vrouwen altijd net even een stapje hoger krijgen dan ze willen, en mannen juist eentje lager.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Wat dat betreft heb ik die realiteitszin wel, denk ik.
Dat weet ik alquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon weten hoe je scoort op de schaal van WT.
Wel, het probleem zit bij de lineaire "schaal van x tot y" (meestal 1 tot 10 genomen, wat op zichzelf al heel bijzonder is een schaal in te delen in 9 stuks bij een wereld die merendeels decimaal werkt, maar afijn) is dat je basislijn (de x) nu de lelijkste trol moet zijn, en de y de allermooiste fijnbesnaarde griet die je je kunt indenken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens een voorbeeld van zien.
Duidelijk verhaal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, het probleem zit bij de lineaire "schaal van x tot y" (meestal 1 tot 10 genomen, wat op zichzelf al heel bijzonder is een schaal in te delen in 9 stuks bij een wereld die merendeels decimaal werkt, maar afijn) is dat je basislijn (de x) nu de lelijkste trol moet zijn, en de y de allermooiste fijnbesnaarde griet die je je kunt indenken.
Maar nu is het probleem dat je waarschijnlijk niet alle mensen hebt gezien, en zeker niet mensen die al zijn overleden of die zelfs nog niet zijn geboren, dus kun je niet te laag of te hoog zitten met je waarde om een soort "marge" te houden voor de schepsels die nog moeten komen of al zijn gegaan.
Derhalve is het beter om een deelschaal te nemen, met een referentie (ik zie aeque al terecht een opmerking maken) die je zelf arbitrair kunt kiezen. Maar hiermee zijn we er nog niet, want zoals met veel dingen moet er om de laatste druppel uit te persen onevenredig veel moeite in worden gestoken, hierdoor is een logaritmische schaal beter op zijn plek.
Vervolgens vermenigvuldigen we het met 10 om aan wat conventies te voldoen (alhoewel 20 ook zou kunnen; ach, doe maar 20, dat ziet er toch net mysterieuzer uit), en tadaa! Samzz zal dus altijd een 0 scoren op de dBLSamzz schaal. Sommigen zullen eronder komen (jawel, negatief is gewoon mogelijk) en anderen erboven.
En de L in dBL staat natuurlijk voor lekker.
Ik weet weer waarom wiskunde nooit mijn sterkste punt wasquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, het probleem zit bij de lineaire "schaal van x tot y" (meestal 1 tot 10 genomen, wat op zichzelf al heel bijzonder is een schaal in te delen in 9 stuks bij een wereld die merendeels decimaal werkt, maar afijn) is dat je basislijn (de x) nu de lelijkste trol moet zijn, en de y de allermooiste fijnbesnaarde griet die je je kunt indenken.
Maar nu is het probleem dat je waarschijnlijk niet alle mensen hebt gezien, en zeker niet mensen die al zijn overleden of die zelfs nog niet zijn geboren, dus kun je niet te laag of te hoog zitten met je waarde om een soort "marge" te houden voor de schepsels die nog moeten komen of al zijn gegaan.
Derhalve is het beter om een deelschaal te nemen, met een referentie (ik zie aeque al terecht een opmerking maken) die je zelf arbitrair kunt kiezen. Maar hiermee zijn we er nog niet, want zoals met veel dingen moet er om de laatste druppel uit te persen onevenredig veel moeite in worden gestoken, hierdoor is een logaritmische schaal beter op zijn plek.
Vervolgens vermenigvuldigen we het met 10 om aan wat conventies te voldoen (alhoewel 20 ook zou kunnen; ach, doe maar 20, dat ziet er toch net mysterieuzer uit), en tadaa! Samzz zal dus altijd een 0 scoren op de dBLSamzz schaal. Sommigen zullen eronder komen (jawel, negatief is gewoon mogelijk) en anderen erboven.
En de L in dBL staat natuurlijk voor lekker.
Mijn hemel hoe slaap jij 's nachts.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal.
Hoe heb ik het al die jaren zonder kunnen doen.
slecht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn hemel hoe slaap jij 's nachts.
Maar je maakte er wel uit op dat je dus gemiddeld bent?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom wiskunde nooit mijn sterkste punt was. Dank daarvoor.
Ja, dat heb ik wel begrepenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar je maakte er wel uit op dat je dus gemiddeld bent?
Samzz? Die is bovengemiddeld, zelfs in de schaal van watertornado.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar je maakte er wel uit op dat je dus gemiddeld bent?
Ohquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, dan heb je het juist niet begrepen.
Jij bent de nullijn, vandaar uit rate WT de andere.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dat dacht ik, omdat nul. Zoals ik zei, wiskunde
.
Gemiddeld, dusquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent de nullijn, vandaar uit rate WT de andere.
Hoogflexibel omdat iedereen zijn eigen referentie kan pakken. Als de ene referentie op de andere wordt gedeeld dat kunnen de scores simpelweg bij elkaar worden opgeteld. Krachtig en eenvoudig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij het gemiddelde bent, hanteert hij wel een hoge standaard. Om de verwarring nog maar es wat groter te maken. Aan de andere kant noemt hij niet voor niks de arbitraire referentie.quote:
Zomaar ineens een andere UI nemen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat zal dan afhankelijk zijn van de rest van de 'scores', denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |