Heb ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:39 schreef iBenny het volgende:
Nog maar 3x de hele serie uitgekeken en nog steeds blijf ik hangen als het langskomt op tv
Haha hier ook, komt elke keer in herhaling op comedy Central en blijf altijd hangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:39 schreef iBenny het volgende:
Nog maar 3x de hele serie uitgekeken en nog steeds blijf ik hangen als het langskomt op tv
Ik vond het einde eigenlijk ook helemaal fantastisch en bij de serie passen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:19 schreef sonnyspek het volgende:
Veel mensen hebben kritiek op het einde maar ik vind het werkelijk geweldig...Niet altijd het geweldige einde wat je verwacht maar toch een 'nieuw' begin waar de serie altijd al naartoe werkte. Geweldige serie!
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het einde eigenlijk ook helemaal fantastisch en bij de serie passen eigenlijk
Naast The Big Bang Theory is er nog geen enkele comedy geweest de afgelopen jaren die net zo goed was als HIMYM. Imo natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja. Ik vond vooral de verhaallijnen Barney-Vader en natuurlijk Robin-Ted goed. Jammer dat er gelijk zo'n 'gat' zit na het kijken van zo'n serie.
Helemaal mee eens. Ik denk dat het "grote geld" nu vooral naar fantasy/science fiction achtige zaken gaat Game of Thrones en The Walking Dead.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Naast The Big Bang Theory is er nog geen enkele comedy geweest de afgelopen jaren die net zo goed was als HIMYM. Imo natuurlijk
Lijkt er wel op. Probeer elk jaar talloze nieuwe comedies, maar ze zijn altijd zo lame of voorspelbaar. Of ze missen de chemistry.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:27 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik denk dat het "grote geld" nu vooral naar fantasy/science fiction achtige zaken gaat Game of Thrones en The Walking Dead.
De beste comedy series komen uit de jaren '90quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Naast The Big Bang Theory is er nog geen enkele comedy geweest de afgelopen jaren die net zo goed was als HIMYM. Imo natuurlijk
HIMYM is uit de '00 hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De beste comedy series komen uit de jaren '90
Het gaat hier niet om de ontwikkeling van de karakters. Het gaat om het veranderen van het soort humor van de serie. HIMYM was goed met flashbacks en het gebruik van situaties die in meerdere afleveringen weer goed tot hun recht kwamen. Later werd het een standaard massaproduct. Grappen bleven binnen de aflevering. En als ze al een flashback nodig hadden, dan maakte ze wat neppe.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:09 schreef Burdie het volgende:
Niet mee eens, ze durfden karakters te laten ontwikkelen in plaats van dat ze blijven vasthouden aan hetzelfde truukje.
Dat viel mij later ook op, de continuiteit werd wat minder en ineens had je grappen die niet verder dan 1 aflevering kwamen terwijl ze deden (tijdens die aflevering) alsof het altijd al zo was.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:41 schreef Lod het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de ontwikkeling van de karakters. Het gaat om het veranderen van het soort humor van de serie. HIMYM was goed met flashbacks en het gebruik van situaties die in meerdere afleveringen weer goed tot hun recht kwamen. Later werd het een standaard massaproduct. Grappen bleven binnen de aflevering. En als ze al een flashback nodig hadden, dan maakte ze wat neppe.
Ik vond alleen het laatste seizoen niet geweldig. Voor de rest heb ik me altijd prima vermaakt met deze serie, en als ik er tijdens het zappen langskom blijf ik toch altijd weer even hangenquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:47 schreef Burdie het volgende:
Vanaf wanneer vond je dat dat minder werd dan? Ik ben met een rewatch bezig en ben bijna bij seizoen 5 en het zit nog altijd even sterk in elkaar als ik me herinnerde - wellicht nog sterker omdat je sommige dingen die gaan gebeuren al ver van te voren worden voorbereid in de serie.
vanaf het moment dat Barney iets kreegehoord met Robin imoquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:47 schreef Burdie het volgende:
Vanaf wanneer vond je dat dat minder werd dan? Ik ben met een rewatch bezig en ben bijna bij seizoen 5 en het zit nog altijd even sterk in elkaar als ik me herinnerde - wellicht nog sterker omdat je sommige dingen die gaan gebeuren al ver van te voren worden voorbereid in de serie.
By far de minste episode wat mij betreft maar inderdaad dat soort dingen vallen vaker pas tijden later op.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:17 schreef Burdie het volgende:
Net episode 8x20 gezien ("time travelers"). Wat destijds een beetje flauwe filler-ep leek, was gewoon een aankondiging dat de moeder inmiddels is overleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |