Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Bombardement op het doel van Vitessequote:
Niemand vindt je grappig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bombardement op het doel van Vitesse
zet maar neerquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:47 schreef superniger het volgende:
FF tussen door. Hebben jullie de nieuwe Jlaw nudes al gezien?
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:47 schreef superniger het volgende:
FF tussen door. Hebben jullie de nieuwe Jlaw nudes al gezien?
Wie was de dader?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achterlijke trapKorte 2 maanden out door die idioot als het niet meer is
Kuipersquote:
Bij jouw ondertitel denk ik steeds hieraan:quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Feyenoord Auassar heeft laten gaan.
Souvlakiquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij jouw ondertitel denk ik steeds hieraan:
Die wedstrijdquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kon niet voor de ommekeer zorgen.
Hoeveel werd die wedstrijd ook alweer?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kon niet voor de ommekeer zorgen.
10-0quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel werd die wedstrijd ook alweer?
Er gebeurde weinig interessants in de wedstrijd?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Er worden wissels in de samenvatting getoond!!!!!
DIT KAN WAT BETEKENEN!!!!!!!!
zeker lekkerquote:
Peersman is wel een smerig mannetjequote:
was geen kopstootquote:
Idioot ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
Natuurlijke beweging, rot op man.
wel een goddelijk spitsje bij SCCquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom noemen ze die trainer van Excelsior De Bijtel?
Gelukkig prikken we gelijk door dat soort 'acts' heen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Ah, ADO
Daar is Littlerabbit zogenaamd fan van.
Rode kaart ivm slaande beweging.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, terechte rode kaart.
In before ''Groningen-act + Johannes''quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig prikken we gelijk door dat soort 'acts' heen.
Doet me denken aan van die nepfans van de FC.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig prikken we gelijk door dat soort 'acts' heen.
Jan Bruin > Dijkhuizenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een goddelijk spitsje bij SCC
Of Cambuur Leeuwarden, zoals ze toen heetten
Dirk Jan Derksenquote:
Hij gaat net zo vaak naar het stadion als jij naar de bioscoop volgens mij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Ah, ADO
Daar is Littlerabbit zogenaamd fan van.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij gaat net zo vaak naar het stadion als jij naar de bioscoop volgens mij.
OOH OOH BRA BRAquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat had Beenhakker toch goed gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Feyenoord Auassar heeft laten gaan.
Zico Tumba, Rene van Rijswijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robin Nelisse en Kenneth Goudmijn
Als ik snel scroll, denk ik steeds dat jij Grifte bent. Altijd weer een teleurstelling.quote:
GGMM is nog even aan het bijkomen na deze disquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan Mani.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik snel scroll, denk ik steeds dat jij Grifte bent. Altijd weer een teleurstelling.
Greg Berhalter en Leonard van Utrecht, niets mis meequote:
Er zit een verschil tussen de Bunt en de Gar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik snel scroll, denk ik steeds dat jij Grifte bent. Altijd weer een teleurstelling.
Ja maar zeg nou zelf Johan, die zwarte UI, dat KAN toch niet?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan Mani.
Wimpie de Ron op goal . goddelijke lange trappenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Greg Berhalter en Leonard van Utrecht, niets mis mee
jammer dat er geen filmpje is van zn goalquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wimpie de Ron op goal . goddelijke lange trappen
Ik vind deze wel mooi.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar zeg nou zelf Johan, die zwarte UI, dat KAN toch niet?
Vreemd dat ie toen de penal mocht nemenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jammer dat er geen filmpje is van zn goal
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er hier nog fans van Jennifer Lawrence?
http://imgur.com/a/ml5YP
Dankjewel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er hier nog fans van Jennifer Lawrence?
http://imgur.com/a/ml5YP
Waarom? Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreemd dat ie toen de penal mocht nemen
quote:
Het lekken is weer begonnen grote vriend, ik zal uitkijken naar JA kiekjes.quote:
Jandino Asporaat?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lekken is weer begonnen grote vriend, ik zal uitkijken naar JA kiekjes.
Jawel.quote:
HAHA LOL XDquote:
Normaal mogen keepers ze pas nemen bij pakweg 5-0 voor ofzo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Niets mis mee toch?
Deze zijn nieuw he, je doet net alsof ik iets ouds post.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel.
Had ze alleen al gezien
xXpquote:
Mexicanobakker is die hacker, hoe die ook heet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze zijn nieuw he, je doet net alsof ik iets ouds post.
ja, maar superniger had dit al gepostquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze zijn nieuw he, je doet net alsof ik iets ouds post.
Tim Hecker.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker is die hacker, hoe die ook heet.
Daarom PSV-SCC kijken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord v Ajax een enorme zaad/aids/pleuriswedstrijd wordt qua niveau.
Dat ligt er aan, gaat Mieliek starten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord v Ajax een enorme zaad/aids/pleuriswedstrijd wordt qua niveau.
El Ahmadi gaat voor het spektakel zorgen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Samen met te Vrede.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
El Ahmadi gaat voor het spektakel zorgen.
Elk weldenkend mens doet dit.quote:
Grapje toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veelvuldig op het schakelknopje tussen 421 en 423 ga drukken.
klopt, hij doet tenminste z'n huiswerkquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat wanneer El Ghazi spreekt, dat hij het als een spreekbeurt heeft voorbereid
Een leuke 0-0 of een saaie 0-0?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat hij Hare Kishna uit de basis houdt.
Het wordt morgen trouwens 0-0.
Heel saai.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een leuke 0-0 of een saaie 0-0?
Zou ik zeker doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer, dan maar wat anders kijken.
TOTOquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik inzetten op een boeiende actie van El Ghazi waardoor HMF net niet uit woede en ergernis het veld op rent?
Jack negeert Arnotwitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 17:04:10Morgenavond in Studio Voetbal Jan Mulder, Willem Vissers, Alex Pastoor en Ruud Gullit reageer retweet
quote:Op
zaterdag 20 september 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik inzetten op een boeiende actie van El Ghazi waardoor HMF net niet uit woede en ergernis het veld op rent?
twitter:Roelofdevries83 twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 23:27:03Joey van den Berg over Vitesse-coach Peter Bosz: "Wat een waus." reageer retweet
quote:Op zondag 21 september 2014 18:59 schreef alors het volgende:
Ik zit er weer prima deluxe klaar voor.
Dat niet snappenquote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet beginnen volgens de ranglijst.
Precies.quote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Gezellig samen met Luna op de bank?
Dus?quote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
Dit vijftal heeft nog geen een keer de 0 weten te houden dit seizoen.
Van den Berg is echt een debiel. Kan prima voetballen en is ook best aardig maar man wat is die gast dom.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Roelofdevries83 twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 23:27:03Joey van den Berg over Vitesse-coach Peter Bosz: "Wat een waus." reageer retweet
Lijkt me dat Ajax iig een doelpunt kan maken.quote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat ze van Ajax kunnen laten zien.. denk 2 momenten
Spoiler! Heel de samenvatting verpestquote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat ze van Ajax kunnen laten zien.. denk 2 momenten
Ja daag.. trolletje, hier spoilered iedereen dus dan ik ook, je kan een verdikte endeldarm krijgenquote:Op zondag 21 september 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spoiler! Heel de samenvatting verpestdit dat
Oh je reageert er serieus opquote:Op zondag 21 september 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daag.. trolletje, hier spoilered iedereen dus dan ik ook, je kan een verdikte endeldarm krijgen
Enige hoogtepunt, de rest was echt werkelijk om te jankenquote:
Wie?quote:Op zondag 21 september 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand uit het Feyenoord-topic zei dat dit een pingel was.
Dirk-Kuyt?quote:Op zondag 21 september 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand uit het Feyenoord-topic zei dat dit een pingel was.
Dat kloptquote:Op zondag 21 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Blom liet wel lekker doorspelenmag gezegd worden, had veel meer kaarten kunnen geven misschien zelfs wel 2 keer rood maar hij floot een goede klassieker
Even checken of dat kan op Foxsports.nlquote:Op zondag 21 september 2014 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Konden ze deze camera niet na de goal gebruiken?
El Ghazi en Sigthorsson gemist?quote:Op zondag 21 september 2014 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat Ajax niet in de buurt van het Feyenoord goal komt.
Complotquote:Op zondag 21 september 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij PSV - Cambuur was er ook al een vuilniszak
Onzin.quote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
Kazim kan er niets van, zelfs Bojan was beter
Je overdrijft.quote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
Kazim kan er niets van, zelfs Bojan was beter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dat is typisch Feyenoord, de tijd van die stoere sterke werkvoetballers is al decennia lang voorbijquote:
Tja, blijven toch 3 mensen constant roepen dat Krul het is.quote:Op zondag 21 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook niet heel moeilijk.
Ze bewaren de winst in een topper altijd tegen PSV.quote:Op zondag 21 september 2014 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord alweer niks te vertellen in de eigen Kuip.
Die Boetius mag ook eens een keer een corrigerende tikquote:Op zondag 21 september 2014 19:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is typisch Feyenoord, de tijd van die stoere sterke werkvoetballers is al decennia lang voorbij
Dat vraagt iedereen zich af.quote:Op zondag 21 september 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan Ajax zo zwak spelen in de wedstrijd van het jaar?
Dat is de beste Nederlandse keeper, niet de beste keeper in Nederland.quote:Op zondag 21 september 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, blijven toch 3 mensen constant roepen dat Krul het is.
Oh ja ik dacht dat we alleen Eredivisie rekendequote:Op zondag 21 september 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, blijven toch 3 mensen constant roepen dat Krul het is.
Met afstand.quote:Op zondag 21 september 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de beste Nederlandse keeper, niet de beste keeper in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |