Er gebeurde weinig interessants in de wedstrijd?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Er worden wissels in de samenvatting getoond!!!!!
DIT KAN WAT BETEKENEN!!!!!!!!
zeker lekkerquote:
Peersman is wel een smerig mannetjequote:
was geen kopstootquote:
Idioot ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
Natuurlijke beweging, rot op man.
wel een goddelijk spitsje bij SCCquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom noemen ze die trainer van Excelsior De Bijtel?
Gelukkig prikken we gelijk door dat soort 'acts' heen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Ah, ADO
Daar is Littlerabbit zogenaamd fan van.
Rode kaart ivm slaande beweging.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, terechte rode kaart.
In before ''Groningen-act + Johannes''quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig prikken we gelijk door dat soort 'acts' heen.
Doet me denken aan van die nepfans van de FC.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig prikken we gelijk door dat soort 'acts' heen.
Jan Bruin > Dijkhuizenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een goddelijk spitsje bij SCC
Of Cambuur Leeuwarden, zoals ze toen heetten
Dirk Jan Derksenquote:
Hij gaat net zo vaak naar het stadion als jij naar de bioscoop volgens mij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
Ah, ADO
Daar is Littlerabbit zogenaamd fan van.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij gaat net zo vaak naar het stadion als jij naar de bioscoop volgens mij.
OOH OOH BRA BRAquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij gaat net zo vaak naar het stadion als jij naar de bioscoop volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |