SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb hem maar even overgenomen
RD, gefeliciteerd! Hoe zie je dat eigenlijk, wanneer iemand jarig is?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Feestboekquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb hem maar even overgenomen
RD, gefeliciteerd! Hoe zie je dat eigenlijk, wanneer iemand jarig is?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Alle lopers van vandaag en morgen veel succes en plezier gewenst!
Ik krijg ook enorm zin om nu een wedstrijdloopje te doen, maar mijn eerstvolgende is pas 25 oktober. De weekenden daarvoor zijn vrijwel allemaal volgepland met verjaardagen, dorpsfeesten etc
Volgende week zondag trouwens wel verkeersregelaar bij een hardloopevenement hier in de buurt, voor de afwisseling
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Hardlopen all over the place hier. Ben een stukje aan het schrijven voor hét clubblad over de fameuze Kerkpolderloop, waar laagdrempeligheid en gemoedelijkheid tot kunst zijn verheven![]()
![]()
Net een rondje gelopen, maar het is wel behoorlijk benauwd hier in Den Haag. Rustig starten dus allemaal!F means you're fucked![]()
De dam tot damloop had ik vroeger het idee van dat het een loop was tussen Amsterdam en Rotterdam. Blijk achteraf een iets kortere afstand te zijn.
Het heeft me wel geinspireerd in een loopje wat ik zelf nog eens wil gaan doen. De van Dam tot Dom. Starten op de Dam en de finish onder de Dom door.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:38 schreef Jero_nimo het volgende:
RD gefeliciteerd!
Alle lopers heel veel plezier vandaag!![]()
![]()
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Get stoned![]()
Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.
[code]27&28 september 2014 - MudMasters (Biddinghuizen)
• Devv - 18 km M[/code ]
Ik ga deze keer alleen wel zonder gewichtsvest lopen.
![]()
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kwam na 18km mijn trainer tegen. Hij vroeg of ik net was begonnen, maar ik hoefde er dus nog maar twee. Maar als hij vraagt of ik net weg was, zag het er na 18km dus best nog fris uit.
Hij had net training gegeven op de club en loopt vanmiddag de marathon in Hilvarenbeek.
Mijn lange duurlopen tot de marathon zitten erop.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gaaf! Succes! Mooie training voor de stormbaasquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:12 schreef Devv het volgende:
Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.
[code]27&28 september 2014 - MudMasters (Biddinghuizen)
• Devv - 18 km M[/code ]
Ik ga deze keer alleen wel zonder gewichtsvest lopen.
.Welke dag loop jij eigenlijk de Mudmasters?
En Hinder, wat een afschuwelijk voorval... dat hoop je nooit mee te maken. Sterkte.![]()
Ik heb net een abonnement op LV genomen, met gratis hardloophandschoenen erbij!
En het is weer just my luck vandaag, heb ik echt een hele berg werk meegenomen wat ik voor maandag af wil krijgen, is er een of ander kinder/buurtfeest met echt een enorme geluidsinstallatie vlak onder mijn huis
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest.
Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen
https://www.endomondo.com/workouts/411498583/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jemig, afschuwelijk voor je!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
![]()
straks maar eens kijken of ik een katerloopje kan doen. Das lang geleden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jeetje wat heftig.. Sterkte en hopelijk helpt het lopen inderdaad om je hoofd koel te houden!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Sterkte.
![]()
Ja dat tijdstip...... Je verzint het niet. Volgens mij is dit vooral in overleg met de locale horeca gedaan om de terrassen extra vol te krijgen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden
Maar om nou in je bezweette loopkleren op het terras te gaan zitten, lijkt me ook niks. Voor zover ik weet is er geen douchegelegrnheid.![]()
Hinder, wat heftig! Sterkte!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gets, Hinder, sterkte!
Net onze Shuffle gerend! Wat is rennen toch heerlijk!![]()
Ben weer bijna terug op m'n 'niveau' van voordat m'n rug enzo begonnen te eikelen, dus een lekkere race gelopen. Zat maar 25 seconden boven m'n course record daar.
Ik moet echt een knop om leren zetten denk ik op 't moment dat ik denk 'goh, ik wil wel racen', want ik heb dan zoals vandaag echt genoeg energie over, op zich, om harder te gaan, zeker op de stukken naar beneden, maar ben dan a) bang dat ik pleur en toch een soort van b) bang dat ik mezelf toch stuk loop. Vandaag het laatste stuk achter iemand blijven hangen die op zích wel een lekker tempo liep, maar ik had er ook makkelijk voorbij gekund, iets wat ik pas bij de laatste ronde over 't cricketveld deed. Als ik zag hoe makkelijk ik daar nog versnelde naar 4.30min/km en stiekem ook daar niet het onderste uit de kan haalde dan moet ik echt gewoon gaan leren om wat meer dood te gaan tijdens een race op de momenten dat ik daar eigenlijk wel zin in heb. Het is een soort van 'niet durven', op een paar vlakken. Bang dat ik mezelf kapot loop en dan toch niet meer vooruit kom, bang omdat ik op zich niet zo van pijn lijden houd tijdens 't rennen![]()
Maar toch een heerlijke race weer.![]()
Niet zo goed als Wolve, maargoed, die heb ik inmiddels maar opgegeven. Die rent me zo makkelijk eruit tegenwoordig
Zoals wijlen mijn opa altijd zei "Als je 'n aap leert klimmen zit 'ie voor je in de boom!"![]()
http://app.endomondo.com/workouts/411548219/881511Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zoals wijlen mijn opa altijd zei "Als je 'n aap leert klimmen zit 'ie voor je in de boom!"
De shuffle ging lekker, voelde me aardig sterk op de bult, hoewel ik bovenaan de bult de pijp al aardig leeg had. Het is en blijft een vreselijk lange klim in de eerste helft van de race. Maar daarna gaat het gelukkig weer naar beneden en hoef je niet zo hard aan te zetten om toch nog aardig vooruit te komen.
Al met al toch weer drie minuten sneller dan de vorige keer (3 maanden geleden) en zelfs een minuut per kilometer sneller dan de eerste keer dat ik 'm deed (precies een jaar geleden). Onder de 5:30/km op deze route, dat had ik zelf ook niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ow damn. Sterkte man!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker Moblo en Wolve!En ja, afzien tijdens het lopen moet je ook 'leren'. Telkens een stukje meer tot je weet wat je aankan en dan daar weer overheen zien te komen. Af en toe is dat gewoon erg lekker dat je weet dat je het beste uit jezelf gehaald hebt. Maar sowieso mooi dat het zo lekker ging, vertrouwen voor de M!
![]()
Ik ben zelf op pad gegaan voor een 15km op rustig tempo. Helaas ging het na 5km ineens nogal onweren, dus ben maar weer omgekeerd. Liep gelukkig een klein rondje en was na 5.5km weer thuis. Loopt toch niet echt fijn als je boven je een donderslag van links naar rechts door de lucht hoort gaan. En het was nog zulk lekker weer toen ik op pad ging. Nu ook de flitsen en regen erbij dus net op tijd thuis. Straks de overige 9.5 nog maar even doen denk ik.![]()
![]()
Ik was net vlakbijquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:43 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest.
Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen
https://www.endomondo.com/workouts/411498583/14083692In het mooie klazienaveen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
35:50:01!![]()
1 minuut en 9 sec sneller dan bij de CPC! En dat in deze pleurisbenauwdheidZonder te wandelen!
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
1 minuut en 9 sec sneller dan bij de CPC! En dat in deze pleurisbenauwdheidZonder te wandelen!
You rock!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vet goed! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Sterkte Hinder.
Mij te warm en teveel gedoe om een 10 km te gaan lopen vandaag om 15:10. Net wel even geprobeerd om 8 km op 10 km tempo te lopen dat was ook niet echt een succes. Beleefde er geen lol aan dus maar meegestopt. Tijdens een stukje inlopen gutste het zweet al er vanaf.![]()
Mooie tijd hoor!quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
Hinder, Dat moet behoorlijk schrikken geweest zijn! Sterkte!
Vanavond om 20.00 uur starten is ook zo'n rare tijd. Het voelt de hele dag al een beetje op wachten op het moment dat het zo ver is. Maar goed, straks op tijd eten en dan in de trein richting Zaandam. Gezien het weer buiten ga ik in elk geval zeker niet in mijn DtD t-shirt lopen. Het wordt gewoon lekker mouwloos met ter compensatie mijn veiligheidshesje van de Lidl er overheen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik zit in de NS-bus, op weg naar Boxtel. De zon schijnt hier inderdaad ook lekker, kijken hoe het straks voelt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik loop op zaterdag, want dat leek mij toch iets gezelliger dan zondag. En maandag ga ik op vakantie dus kan ik zondag nog een beetje herstellen voordat ik 10 uur opgevouwen in het vliegtuig zitquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaaf! Succes! Mooie training voor de stormbaas.Welke dag loop jij eigenlijk de Mudmasters?
[..]. En wanneer moeten jullie lopen? Misschien zien jullie mij nog op het parcours ploeteren
. Ik ben in ieder geval herkenbaar aan een grote Dutch Mud Men vlag. Of ik tegen die tijd nog een vlaggenstok heb, ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand.
![]()
GotClekker bezig!!
Weerbericht vanuit Zaandam: tot 12:15 was het heerlijk, daarna kwam de zon door. Inmiddels sluierbewolking en heiig met de zon die haar best doet om door te komen. Zodra ze doorkomt gelijk voor het gevoel dubbel zo warmTemperatuur een graad of 20 met af en toe een heel licht koel briesje.
Van de week was het na half 8 best lekker, koelde snel af. Ik ga voor m'n damloop shirt met korte broek, moet goedkomen![]()
![]()
Bedankt voor de informatie. Nou weet ik niet meer wat ik aan moet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef Daph_ het volgende:
GotClekker bezig!!
Weerbericht vanuit Zaandam: tot 12:15 was het heerlijk, daarna kwam de zon door. Inmiddels sluierbewolking en heiig met de zon die haar best doet om door te komen. Zodra ze doorkomt gelijk voor het gevoel dubbel zo warmTemperatuur een graad of 20 met af en toe een heel licht koel briesje.
Van de week was het na half 8 best lekker, koelde snel af. Ik ga voor m'n damloop shit met korte broek, moet goedkomen
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik doe ook mn damloop shirt aan met gewoon korte short
Ik weet niet zo goed wat ik straks moet eten.. normaal eten we op zaterdag patat maar dat lijkt mij nu niet echt handig![]()
dus misschien even wat pasta uit de vriezer halen![]()
Lol sorry xD ik denk dat mouwloos ook prima isquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Nou weet ik niet meer wat ik aan moet.Het begin (eerste 2-2.5 km) ga je door woonwijk heen tussen de huizen dus zal daar nog wel warm blijven. Daarna ben je sowieso warm dus dan maakt het denk ik niet uit of je voor mouwloos of korte mouw gaat..
![]()
Dan hou ik me aan de originele planning. Ik koel van mezelf al heel slecht af dus dan is een tanktop verstandiger. En ik doe mee met de korte broeken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol sorry xD ik denk dat mouwloos ook prima isHet begin (eerste 2-2.5 km) ga je door woonwijk heen tussen de huizen dus zal daar nog wel warm blijven. Daarna ben je sowieso warm dus dan maakt het denk ik niet uit of je voor mouwloos of korte mouw gaat..
Wij eten overigens pizza vandaag Danter en ik neem nog een banaan mee voor in de trein."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
GotC
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gotc
Qua eten: ik loop goed op pannenkoeken
Nanook: dus het lijkt erop dat je toch kunt starten? Gelukkig! Hopelijk blijft dat zo.
Kleding: altijd zo min mogelijk!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je moet gewoon eten wat je normaal ook eet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik straks moet eten.. normaal eten we op zaterdag patat maar dat lijkt mij nu niet echt handig![]()
[..]![]()
Patat en pizza zou ik zelf niet aanraden. Tenzij zelfgemaakte pizza met niet al te vet beleg.
Hmm nom pizza! Wel zin in!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
We eten om half 6 en ik start om 8 uur dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt met die pizza.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:59 schreef Murmeli het volgende:
Patat en pizza zou ik zelf niet aanraden. Tenzij zelfgemaakte pizza met niet al te vet beleg.
Hmm nom pizza! Wel zin in!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Op die versie pizza's van de Appie loop ik prima![]()
Vanavond pasta op het programma, leftovers van eerder in de week. Voor de start nog een paar pepernoten![]()
![]()
Denk van wel danquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:02 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
We eten om half 6 en ik start om 8 uur dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt met die pizza.
Hinder, Nanook allebei sterkte
Er wordt hier weer veel gepost. Hulde voor de mensen die vandaag lopen, ik vind het plakkerig en benauwd. Ik heb mijn startpakket voor morgen opgehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2014 16:20:47 ]![]()
GotCLekker bezig weer!
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hinder, Nanook allebei sterkte
Er wordt hier weer veel gepost. Hulde voor de mensen die vandaag lopen, ik vind het plakkerig en benauwd. Ik heb mijn startpakket voor morgen opgehaald
RU5-boks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Vredesloop: het was benauwd,druk, maar wel leuk! Lekker gelopen, zoals gehoopt een 36'er: een zelfgeklokte 36:21. Dat begint er weer een beetje op te lijken![]()
Een 5e plek geloof ik, nog voor Michael Boogerd en Marc Klein Essink geeindigd en Gup gehighfived: wat wil je nog meer.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:48 schreef Mr.B. het volgende:
De Vredesloop: het was benauwd,druk, maar wel leuk! Lekker gelopen, zoals gehoopt een 36'er: een zelfgeklokte 36:21. Dat begint er weer een beetje op te lijken![]()
Een 5e plek geloof ik, nog voor Michael Boogerd en Marc Klein Essink geeindigd en Gup gehighfived: wat wil je nog meer.puike tijd! En 5e
wow!!
Marc klein essink vond ik vroeger wel
Maar die zal nu wel 180 zijn inmiddels toch?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Net ff staan kijken bij de Vredesloop. Gezellige drukte en in elk geval 2 bekende gezien (één uit dit topic)
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Alle vredesloperts:!
Leuk om aan te moedigenBest zin om zelf te lopen.
Mr. B wat ging jij haaaaaard!![]()
Goed gedaan man. Snel! En zo'n gepensioneerde wielrenner raffelt die 10km ook nog best rap af. Jeumig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:48 schreef Mr.B. het volgende:
Een 5e plek geloof ik, nog voor Michael Boogerd en Marc Klein Essink geeindigd en Gup gehighfived: wat wil je nog meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nice! Je wilde 23 dus super toch? Nog een prijs gekregen?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ja, ben ook wel tevreden. Geen prijs helaas.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Je wilde 23 dus super toch? Nog een prijs gekregen?![]()
Wow 5e wat tof!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:48 schreef Mr.B. het volgende:
Een 5e plek geloof ik, nog voor Michael Boogerd en Marc Klein Essink geeindigd en Gup gehighfived: wat wil je nog meer.![]()
Geweldig resultaat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:48 schreef Mr.B. het volgende:
Tofff!quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:48 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
Thanks allemaal! En zeker ook bedankt voor de aanmoedigingen langs de kant. Heb een aantal van hier gehoord en/of gezien![]()
Officiele eindtijd is trouwens 36:19 geworden, met (voor de eerste keer ooit voor mij) een negatieve split.Ik ben blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot 7km liep ik nog bij de nr3 in de buurt, maar hij kon dat laatste stuk meer versnellen dan ik. Het scheelde uiteindelijk 16 seconden. Misschien als volgend jaar dit uniek eenmalig evenement voor de 3e keer gehouden wordt, zit een podiumplek er wel in.
Voor de geïnteresseerden: Marc Klein Essink liep een verdienstelijke 54:56. Michael Boogerd 37:25.
Goed gelopen Gotcen ook een puike prestatie xzaz. 1e!
![]()
![]()
Tsja, de wedstrijd was niet langer dan 7km...quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]ik zou me niet in kunnen houden nu...
Maar dat gaat morgen alsnog goedkomen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het is ook niet alsof het nu 31 december is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mr. B: snel man!
Als het lukt om morgen in een ruk terug naar huis te rijden kan ik eindelijk de logjes van mijn loopjes in Zwitserland bekijken.![]()
Hinder, alle sterkte.
Mooie prestaties al.Je vorm is weer bijna helemaal terug, Mr. B!
Mooi PR, GotC, flinke verbetering.
Morgen lijkt het tijdens de Damloop wat koeler te worden, wel beter. Eerste wedstrijd sinds de Ekiden.![]()
Jack does it in real time...![]()
![]()
ik haat katers
wel net 5 km gelopen. Lang geleden dat het me zoveel moeite kostte om dat binnen een half uur te doen, hahaha.
ik geloof dat ik maar weer ga slapen
Haaa mijn eerste keer op een podiumpje... Awkwarden een bekertje! Nu weet ik hoe Jero zich voelt (sort of). Later meer
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Feli!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Haaa mijn eerste keer op een podiumpje... Awkwarden een bekertje! Nu weet ik hoe Jero zich voelt (sort of). Later meer
Het was een goede dag voor de FOK! rennerds!Ja doei.![]()
Zo, mijn eerste Kwart Marathon zit erop
Brabantse Parel was weer gezellig, altijd leuk zo in eigen dorp lopen. Wel warm, maar toch lekker gelopen. Mooi op tempo gestart, helaas halverwege toch wat gas terug moeten nemen, uiteindelijk net geen PR op de tien, maar wel tevreden
http://app.endomondo.com/workouts/411692006/14233744![]()
Ik loop inmiddels in een radioactief gele menigtetemperatuur is inmiddels stuk lager dus prima loopweer methinks!
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
Mr.BMooie tijd! Echt netjes gedaan en erg mooie klassering. Vorm gaat weer goede kant op
Semtex ook vet netjes!Gefeliciteerd! Ben benieuwd
![]()
![]()
Mooi parcours en lief publiek he?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:50 schreef cafca het volgende:
Zo, mijn eerste Kwart Marathon zit erop
Brabantse Parel was weer gezellig, altijd leuk zo in eigen dorp lopen. Wel warm, maar toch lekker gelopen. Mooi op tempo gestart, helaas halverwege toch wat gas terug moeten nemen, uiteindelijk net geen PR op de tien, maar wel tevreden
http://app.endomondo.com/workouts/411692006/14233744
Ja, leuk zo in het centrum starten en dan een stuk door het bos en vervolgens weer in het centrum eindigen. Er had van mij alleen wel een extra drinkpost mogen staan na een km of 8. Of ik had zelf water mee moeten nemen.....quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mooi parcours en lief publiek he?![]()
Ik miste er ook wat. Waar er wel posten stonden heb ik er ook goed gebruik van gemaakt. Ook alle tuinslangen trouwensquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, leuk zo in het centrum starten en dan een stuk door het bos en vervolgens weer in het centrum eindigen. Er had van mij alleen wel een extra drinkpost mogen staan na een km of 8. Of ik had zelf water mee moeten nemen.....ik ben 'geholpen' door iemand die vanaf 15km met me mee gelopen is en me heeft aangemoedigd. Echt lief!
Nice van je podiumplek! Voluit gegaan of op marathon-tempo?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik miste er ook wat. Waar er wel posten stonden heb ik er ook goed gebruik van gemaakt. Ook alle tuinslangen trouwensik ben 'geholpen' door iemand die vanaf 15km met me mee gelopen is en me heeft aangemoedigd. Echt lief!
![]()
![]()
sterkte Hinder
Wat een hele leuke dag was het in Den Haag!
Eerst met m'n jongste dochter de 1,5 gelopen. Die stoof er echt letterlijk vandoor met de start![]()
Halverwege zaktelefoon iets terug en vroeg ze me: als je horloge op 75 staat, zijn we er dan bijna? Nee, halverwege dus. O was het enige dat ze toen zei. Dat viel ff tegen dus. Maar toen waten we er al bijna en begon ze een sprint te trekken bijna bij de finish. Mooie tijd van 7:26![]()
Daarna ff koffie gepakt vlakbij de start. Daar kwamen Yur en GotC net aan stappen en Guppy kwam er ook net aan. Lekker nog ff zitten ouwehoeren.
Wat een gaaf mannetje is mini Yur/GotC. Zat heerlijk in z'n buggy en op schoot. Samen met papa vrouwen kijken![]()
Tot slot de 5 gelopen met m'n oudste dochter. Quoi nog gezien langs de kant![]()
Na anderhalve kilometer had ze wat pijn in haar kuit dus wat gewandeld.
Zo verder afwisselend gewandeld en gerend. Maar ook hier werd een gigantische sprint getrokken aan het eind![]()
Zij had 37:26
Geweldige dag geweest zo![]()
![]()
1.5 km in 7.36 zonder enige hardloopervaring? Dat is best wel rapquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef Arquero het volgende:
![]()
sterkte Hinder
Eerst met m'n jongste dochter de 1,5 gelopen. Die stoof er echt letterlijk vandoor met de start![]()
Halverwege zaktelefoon iets terug en vroeg ze me: als je horloge op 75 staat, zijn we er dan bijna? Nee, halverwege dus. O was het enige dat ze toen zei. Dat viel ff tegen dus. Maar toen waten we er al bijna en begon ze een sprint te trekken bijna bij de finish. Mooie tijd van 7:26![]()
Daarna ff koffie gepakt vlakbij de start. Daar kwamen Yur en GotC net aan stappen en Guppy kwam er ook net aan. Lekker nog ff zitten ouwehoeren.
Wat een gaaf mannetje is mini Yur/GotC. Zat heerlijk in z'n buggy en op schoot. Samen met papa vrouwen kijken![]()
Tot slot de 5 gelopen met m'n oudste dochter. Quoi nog gezien langs de kant![]()
Zo verder afwisselend gewandeld en gerend. Maar ook hier werd een gigantische sprint getrokken aan het eind![]()
Geweldige dag geweest zoHoe oud is die dochter?
Ze is 10.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
1.5 km in 7.36 zonder enige hardloopervaring? Dat is best wel rapHoe oud is die dochter?
Ze stond voor de start al steeds naar voren te schuiven in het vak. Ze zit op korfbal en daar is ze ook zo fanatiek in.![]()
Nou, misschien toch eens gaan kennismaken bij de atletiekvereniging dan als ze dat leuk vindtquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ze is 10.
Ze stond voor de start al steeds naar voren te schuiven in het vak. Ze zit op korfbal en daar is ze ook zo fanatiek in.
Voluit gegaan voor de omstandighedenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice van je podiumplek! Voluit gegaan of op marathon-tempo?marathontempo zal eerder rond de 5:55/6:00 per km liggen.
Wow, snelle dochter heb je! Leukquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef Arquero het volgende:
![]()
sterkte Hinder
Geweldige dag geweest zo
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef cafca het volgende:
Ik zit even terug te lezen: GotC, Mr. B, xzaz ( ik hoop dat ik niemand vergeet):
Ook goed gelopen!
Ja doei.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moblo en Wolve, ook goed gelopen!![]()
![]()
Wat een gave prestaties komen er weer langs!!
Ik heb heel veel zin in morgen. Eens kijken of mijn persoonlijke haas bij de Halve van Hoogland me kan helpen om mijn PR naar de 1:47:30 te tillen.
Misschien nog even meeten met La_Tramposa? En ik ben benieuwd of Pijll ook nog komt lopen?
Alle andere lopers natuurlijk ook heel veel succes!!![]()
Avond!
Ook weer terug van de 18km dam - dam wandel.
Was wel super benauwd vandaag..
Lopen ging prima, alleen de laatste 5 km gingen wat moeizamer. M'n enkel kreeg kuren waardoor ik mijn voet anders ging neerzetten en nu dus een blaar onder mijn kleine teen heb. Maar was nog draaglijk, dus lekker verder gewandeld.
Op naar volgend jaar.![]()
Pijll gaat niet lopen morgenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:43 schreef GlenHighland het volgende:
Wat een gave prestaties komen er weer langs!!
Ik heb heel veel zin in morgen. Eens kijken of mijn persoonlijke haas bij de Halve van Hoogland me kan helpen om mijn PR naar de 1:47:30 te tillen.
Misschien nog even meeten met La_Tramposa? En ik ben benieuwd of Pijll ook nog komt lopen?
Alle andere lopers natuurlijk ook heel veel succes!!
Geloof dat de enkel nog niet zo happy is na die hm 2 weken geleden
Edit: veel plezier morgen
Mijn knie is nog steeds niet blij trouwens. Pijll en ik zijn 2 manke nelissen bij elkaar
Jammer. Maar herstellen is belangrijker. Doen we het volgend jaar gewoon nog een keerquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll gaat niet lopen morgen
Geloof dat de enkel nog niet zo happy is na die hm 2 weken geleden
Edit: veel plezier morgen
Mijn knie is nog steeds niet blij trouwens. Pijll en ik zijn 2 manke nelissen bij elkaar![]()
![]()
Jep!quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:53 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Jammer. Maar herstellen is belangrijker. Doen we het volgend jaar gewoon nog een keer
En misschien kan ik dan ook mee. Als ik ooit nog herstel. Ben vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt
Kan ik me voorstellen. Maar toch zul je zie dat het ineens weer goed komt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jep!
En misschien kan ik dan ook mee. Als ik ooit nog herstel. Ben vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt![]()
Net de avondrun gedaan, 6.4 kilometer in 38 rond, de laatste kilometer had ik nog over, dus ik zet aan, had ik beter niet kunnen doen, want nu ligt er een bord spaghetti in de bocht
Ging 4 keer zwaar over me nek, kwam gelijk EHBO dat ik mee moest naar de hulppost, ik zeg neuh, gaat wel weer, en inderdaad geen last of misselijkheid
Ben tevreden, had geen keer getrained, en vanmorgen nog 50 KM op de racefiets gezeten
Sfeer was erg leuk, heb keer of 13 de tien mijl gedaan, maar dit is eigenlijk veel leuker.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Hope so! Dank in ieder geval voor de bemoedigende woordenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:00 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar toch zul je zie dat het ineens weer goed komt.
Netjes gelopen. Wel vervelend van hetquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef raptorix het volgende:
Net de avondrun gedaan, 6.4 kilometer in 38 rond, de laatste kilometer had ik nog over, dus ik zet aan, had ik beter niet kunnen doen, want nu ligt er een bord spaghetti in de bocht
Ging 4 keer zwaar over me nek, kwam gelijk EHBO dat ik mee moest naar de hulppost, ik zeg neuh, gaat wel weer, en inderdaad geen last of misselijkheid
Ben tevreden, had geen keer getrained, en vanmorgen nog 50 KM op de racefiets gezeten
Sfeer was erg leuk, heb keer of 13 de tien mijl gedaan, maar dit is eigenlijk veel leuker.![]()
Gelukkig stonden er weinig mensen in de bocht en kon ik ze snel naar de kant dirrigerenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Netjes gelopen. Wel vervelend van het![]()
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Haha!quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelukkig stonden er weinig mensen in de bocht en kon ik ze snel naar de kant dirrigeren
Ja over iemand heen kotsen is erg genant.
Had je dan nu te laat nog gegeten ofzo? Of was het puur van de inspanning?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Even teruggelezen...
Hinder, wat ontzettend heftig. Sterkte!quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:10 schreef GotC het volgende:
Excuus, 35:49 officieel!Met dank aan Yur, mini Yur, Q, mr. Q en mr. Y
De toeschouwers in Den Haag waren fantastisch![]()
Net zoals jouw tijdSnellerd!quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:48 schreef Mr.B. het volgende:
Een 5e plek geloof ik, nog voor Michael Boogerd en Marc Klein Essink geeindigd en Gup gehighfived: wat wil je nog meer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Xilantof het volgende:
Net ff staan kijken bij de Vredesloop. Gezellige drukte en in elk geval 2 bekende gezien (één uit dit topic)
Tof!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Tof, met je dochters!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef Arquero het volgende:
![]()
sterkte Hinder
Geweldige dag geweest zo
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik liep vandaag de meest ontspannen 5km wedstrijd ooit. Best fijn, niet voor jezelf lopen
Vriendin naar < 35min gehaasd (hield ze niet voor mogelijk), zelf vertrouwen getankt voor ontspannen lopen over 2 weken.
Ook dikkevoor Gup en nogmaals voor de supporters; ontzettend leuk!!
Toffe dag was tof!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, waar bemoeien die mensen zich toch altijd meequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..].
![]()
Toffe tijden komen hier langs! Ik kom net terug van de damloop..had t 5km bordje en t 6 km bordje gemist dus ik kwam met nog heel wat over langs de finish in 43 rond.. beetje jammer maar 6 maanden geleden deed ik nog 50 minuten over 4.5 km dus eigenlijk best prima qua vooruitgang![]()
![]()
Nou, ik had s'ochtends dus in me huis in amsterdam geklust en ging toen op racefiets terug, maar kreeg enorme honger, dus even patatje oorlog om 1 uur genomen, toen ik thuis kwam om 2 uur, gelijk Macaroni gegeten omdat je dan nog 5 uur hebt om het te laten zakken, je zou zeggen dat dat ruim voldoende zou moeten zijn...quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha!
Ja over iemand heen kotsen is erg genant.
Had je dan nu te laat nog gegeten ofzo? Of was het puur van de inspanning?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wat zag het akelig geel overal hèquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik loop inmiddels in een radioactief gele menigtetemperatuur is inmiddels stuk lager dus prima loopweer methinks!
Mooie tijd!quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:44 schreef Danter het volgende:
Toffe tijden komen hier langs! Ik kom net terug van de damloop..had t 5km bordje en t 6 km bordje gemist dus ik kwam met nog heel wat over langs de finish in 43 rond.. beetje jammer maar 6 maanden geleden deed ik nog 50 minuten over 4.5 km dus eigenlijk best prima qua vooruitgang![]()
Ik liep 48:34 volgens de officiële tijdmeting.
Ik vond het parcours zwaar met al die bruggen onderweg en helemaal toen er als verrassing nog 1 in de laatste 500 meter zat. Dat was echt even kiezen bijten om niet te gaan wandelen voor de finish.
En hulde aan de vrijwilliger die me illegaal om de finish heen hielp zodat ik als vrouw alleen niet via een achteraf straatje terug naar het station hoefde te lopen.
Ik vond het ook best zwaar de Den Uyl brug was ik wel eens op gefietst, maar had geen idee dat ie in het parcours zat, überhaupt was ik af en toe mijn oriëntatie kwijt omdat ik opgegroeid ben aan de andere kant van de stad
Overigens vond ik het een verademing tenminste niet zo massaal als de 10 mijl, en veel minder opgefokte sfeer.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik vond de bouwlampen onderweg (en bij de finish) bloed irritant maar de mensen langs het parcours waren leuk. Dat je dan de stad in draait en dat daar de terrassen vol zitten en de mensen rijen dik aan de hekken staan.
Maar ondanks dat vond ik het wel een hoog funrun gehalte hebben hoor!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wij lopen op zondag, zou eigenlijk met mijn vriendin lopen en die is niet echt getraind, maar door blessure neemt een vriend het nu over. Dus zal wel iets sneller gaan. Maar helaas dus niet op zaterdag. Kan je hier niet al een OCR qualificatie mee winnen? Anders zou ik geen vlag meenemen, loopt toch iets moeilijker lijkt me, al is het wel erg gaaf!quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik loop op zaterdag, want dat leek mij toch iets gezelliger dan zondag. En maandag ga ik op vakantie dus kan ik zondag nog een beetje herstellen voordat ik 10 uur opgevouwen in het vliegtuig zit. En wanneer moeten jullie lopen? Misschien zien jullie mij nog op het parcours ploeteren
. Ik ben in ieder geval herkenbaar aan een grote Dutch Mud Men vlag. Of ik tegen die tijd nog een vlaggenstok heb, ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand.
![]()
![]()
Klopt, je kon niet goed zien waar de finish was, maar goed de organisatie doet elk jaar enorm hun best, en kleine foutjes zullen er altijd zijn, ander punt is bijvoorbeeld de drinkposten, zeker op de lange afstand levert dat gevaarlijke situaties op omdat het spekglad word.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:14 schreef Nanook24 het volgende:
Ik vond de bouwlampen onderweg (en bij de finish) bloed irritant maar de mensen langs het parcours waren leuk. Dat je dan de stad in draait en dat daar de terrassen vol zitten en de mensen rijen dik aan de hekken staan.
Maar ondanks dat vond ik het wel een hoog funrun gehalte hebben hoor!🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
De mensen bij de drinkpost op 3km waren echt super aardig. Ik heb daar even stil gestaan omdat ik mezelf stuk gelopen had in de eerste 3km. En dan die meneer bij de finish. Als ze volgend jaar weer een nightrun hebben ga ik hem zeker weer lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, je kon niet goed zien waar de finish was, maar goed de organisatie doet elk jaar enorm hun best, en kleine foutjes zullen er altijd zijn, ander punt is bijvoorbeeld de drinkposten, zeker op de lange afstand levert dat gevaarlijke situaties op omdat het spekglad word.
Ja ik ook! Ik vond de sfeer super.. echt een leuke run!quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De mensen bij de drinkpost op 3km waren echt super aardig. Ik heb daar even stil gestaan omdat ik mezelf stuk gelopen had in de eerste 3km. En dan die meneer bij de finish. Als ze volgend jaar weer een nightrun hebben ga ik hem zeker weer lopen.![]()
Ik zie op endomondo dat Daph ook een hele mooie tijd gelopen heeft.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]Just kidding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moblo en Wolve, ook goed gelopen!Zo spannend was ons loopje nou ook weer niet
![]()
Ja doei.![]()
Arquero, wat hebben jouw meiden goed gelopen en damn wat lijken ze op je man!![]()
Morgen eens even goed teruglezen hier. Ná mijn ldl. Net naar Dolf Janssen geweest. Die snelde erna naar huis, want gaat morgen de DtD lopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:33 schreef Nanook24 het volgende:
Ik zie op endomondo dat Daph ook een hele mooie tijd gelopen heeft.zeer tevreden!
Idd hoog funrun gehalte, maar wat was het leukzoals verwacht flink slalommen maar dat werd stukken beter na de den uyl brug. Daarna had ik geen idee waar op het parcours ik was tot ik m'n Endo hoorde dat ik op 5.5 zat en toen had ik nog best wat over.. Zelfs over de dam nog een sprintje getrokken en de brug over de peperstraat op waar echt honderden mensen stonden
als verrassing stonden m'n ouders en zusje met een bos bloemen op me te wachten dus dat was echt superleuk!
Ik heb 36:nogwat gelopen, blij met m'n tijd iig zeker als je bedenkt dat de eerste 2 km uitkijken was voor hielentrappen xD ik zat flink voorin op het poppetjesplaatje hoe heet dat plaatje waarop jij het gele mannetje/vrouwtje bent in het deelnemersveld? en daar ben ik stiekem wel errug trots op![]()
Nu eindelijk douchen en naar bed![]()
![]()
Heel veel plezier en succes lopers straksjullie hebben volgens mij heerlijk loopweer!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
wat Gup zegt..... an other big running day on the calendar!quote:Op zondag 21 september 2014 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel veel plezier en succes lopers straksjullie hebben volgens mij heerlijk loopweer!!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-09-2014 09:36:34 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ben al drie keer heel vroeg wakker geworden vanochtend dus nu geef ik er maar aan toe.. Wordt rond de 16 graden vanmiddag in amersfoort dus dat is idd prima!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik mag straks het mooie Zwitserland verlaten en weer op naar het vlakke Holland. Ergens wel een beetje jammer.![]()
Goede reis!quote:Op zondag 21 september 2014 08:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag straks het mooie Zwitserland verlaten en weer op naar het vlakke Holland. Ergens wel een beetje jammer.
Hier onderweg naar startpunt ldl, voor de gelegenheid in mijn DtD shirt. Goed weertje!![]()
Op naar AmsterdamJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Xilantof en meneer Y zijn snel!!
Na ~ 20min het 4km punt al gepasseerd. Ik miste meneer Y bijna![]()
Nu naar 11,5km fietsen
Weer ziet er wel prima uit!
Straks maar weg op 4:30 / km van de ene Dam naar de andere Dam en zien hoe lang ik het volhoud of dat er nog meer inzit.
De Den Haag marathon heeft ook een tweede editie dus?
DH marathon was niks eenmaligsquote:Op zondag 21 september 2014 09:32 schreef DeeBee het volgende:
Weer ziet er wel prima uit!
Straks maar weg op 4:30 / km van de ene Dam naar de andere Dam en zien hoe lang ik het volhoud of dat er nog meer inzit.
De Den Haag marathon heeft ook een tweede editie dus?
Succes alle lopers!![]()
![]()
Op AT5 is de Dam tot Dam loop straks live the volgen he, vanaf 10:00 uur
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Eerste loper op 12km punt na ca 48min. Had ik eerder verwacht, om eerlijk te zijn...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja ok.quote:Op zondag 21 september 2014 09:33 schreef GotC het volgende:
[..]
DH marathon was niks eenmaligs
Succes alle lopers!Al was de eerste editie geen onverdeeld succes natuurlijk.
Maar wel leuk dat ze een evenement op de kalender erbij brengen, al heb ik de laatste jaren steeds aan de DtD mee kunnen doen in dit weekend.
Mooie tijden zijn er gister neergezet, chapeau!![]()
Voor de lopers die vandaag nog mogen, veel succes en plezier!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Oke ik ben eruit, ga mijn HM vandaag als generale voor de M doen. Dus op mijn streeftempo, en met 2 a 3 gelletjes en waterrugzak, kan ik ook even kijken of dat bevalt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor de liefhebbers vanaf nu de DtD op RT-NH, de vrouwen lopen al in de IJ-tunnel.
Geen HD-stream op de websitequote:Op zondag 21 september 2014 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Voor de liefhebbers vanaf nu de DtD op RT-NH, de vrouwen lopen al in de IJ-tunnel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien een domme vraag, maar hoe komen de DtD-lopers weer terug naar het startpunt? Bussen?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja toen ik hem deed moest je eerst 1,5 km lopen en daar de bus iddquote:Op zondag 21 september 2014 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe komen de DtD-lopers weer terug naar het startpunt? Bussen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zijn er voldoende voor het aantal lopers, want er loopt best wat volk mee?quote:Op zondag 21 september 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja toen ik hem deed moest je eerst 1,5 km lopen en daar de bus iddKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je kleding wordt van de start naar de finish gebracht door de organisatie wanneer je loopt.quote:Op zondag 21 september 2014 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe komen de DtD-lopers weer terug naar het startpunt? Bussen?
Dus ik ga heen met de trein naar A'dam CS en kan terug gewoon naar huis vanaf Zaandam.
Als je je auto in A'dam neerzet kan je met de pendelbus terug bijv. ja!Jack does it in real time...![]()
Dat is het enige wat me echt tegenstaat vd DtDquote:Op zondag 21 september 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja toen ik hem deed moest je eerst 1,5 km lopen en daar de bus idd![]()
![]()
bij de finish links aanhouden richting t dtd park, vanaf daar wordt je gewezen dmv bordenquote:Op zondag 21 september 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja toen ik hem deed moest je eerst 1,5 km lopen en daar de bus idd![]()
![]()
Toen ik meedeed was er een wachtrij van ruim een uur voor de bussen. Toen zijn we maar naar het station gelopen om met de trein terug te gaan...quote:Op zondag 21 september 2014 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe komen de DtD-lopers weer terug naar het startpunt? Bussen?F means you're fucked![]()
Je kan trouwens ook met de trein terug, alleen dan moet je stuk langs t parcours lopen wat meestal erg druk is.![]()
Dan kan je het vervoer beter voor de loop hebben. Dan hoef je je daar daarna niet meer druk om te maken.
En als busmaatschappij zou ik niet op meutes zwetende mensen zitten te wachten...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ach, als daar met een paar duizend euro per bus en gratis reclame langs de weg voor wordt betaald, zou ik me daar als busmaatschappij niet te veel zorgen om maken.quote:Op zondag 21 september 2014 10:34 schreef Wolve000 het volgende:
Dan kan je het vervoer beter voor de loop hebben. Dan hoef je je daar daarna niet meer druk om te maken.
En als busmaatschappij zou ik niet op meutes zwetende mensen zitten te wachten...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Daar worden ze toch voor ingehuurd.. beter dan kotsende dronken studenten..quote:Op zondag 21 september 2014 10:34 schreef Wolve000 het volgende:
En als busmaatschappij zou ik niet op meutes zwetende mensen zitten te wachten...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bussen zijn 'gecharterd', dus dat gaat wel goed. Die pendelen gewoon.quote:Op zondag 21 september 2014 10:34 schreef Wolve000 het volgende:
En als busmaatschappij zou ik niet op meutes zwetende mensen zitten te wachten...
En tsja, er doen 35.000-40.000 mensen mee, dus drukte en wachten ontkom je niet aan. Terug met de trein direct vanuit Zaandam vind ik prima gaan altijd verder...Jack does it in real time...![]()
Dank je, Pijll. En die afspraak staat!!quote:Op zondag 21 september 2014 10:39 schreef pijll het volgende:
Succes iedereen die vandaag loopt. Vooral de lopers in Hoogland. Volgend jaar ben ik er weer bij![]()
![]()
En alle Den Haag Marathonners, Dam tot Dammers, Chessrunners en N70-trailers: ook heel veel succes vandaag!![]()
![]()
Suc6 en veel plezier vandaag!
Ben jaloers. Niet vanwege de DtD, maar gewoon omdat ik ook weer lange loopjes wil doen.
Enniewee, geniet een beetje extra namens mij dan maar
Jup, er rijden pendelbussen, mocht je hem ooit nog gaan lopen dan geef ik je als tip: neem geen pendelbus als je in de meute bent aangekomen, vaak sta je meer als een uur te wachten: PRO tip, het is 1.5 kilometer lopen naar Station Kogerveldquote:Op zondag 21 september 2014 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe komen de DtD-lopers weer terug naar het startpunt? Bussen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Altijd blij om te zien dat RTVNH haar beste verslaggeefster aan de meet heeft gezet bij DtD. Manmanman....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, om te huilen inderdaadquote:Op zondag 21 september 2014 11:27 schreef mosselmossel het volgende:
Altijd blij om te zien dat RTVNH haar beste verslaggeefster aan de meet heeft gezet bij DtD. Manmanman....
F means you're fucked![]()
Wij zeiden net hetzelfde tegen elkaarquote:Op zondag 21 september 2014 11:27 schreef mosselmossel het volgende:
Altijd blij om te zien dat RTVNH haar beste verslaggeefster aan de meet heeft gezet bij DtD. Manmanman....![]()
![]()
Ik mocht vandaag voor de laatste keer echt los, flinke tempo training gedaan.
De gedachten is dat je (een deel van) je glycogeenvoorraad aanspreekt, zodat deze wat meer kan aanvullen de komende week van rust.
Conclusie na vanochtend: training heeft zijn vruchten afgeworpen.
10 km sneller dan ooit gelopen, dik onder de 45 min. Maar ja het is maar training, alleen volgende week telt.
Zin in![]()
![]()
alleen jammer van die week stilzitten die er tussen zit
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
net in de trein gestapt, en er zijn ook heel wat zingende voetbal fans onderweg naar amsterdam.. Hopelijk gaat dat goed. Al hebben ze als het goed is vooral wat in de arena te zoeken natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
'How did it go?'quote:Op zondag 21 september 2014 11:27 schreef mosselmossel het volgende:
Altijd blij om te zien dat RTVNH haar beste verslaggeefster aan de meet heeft gezet bij DtD. Manmanman....Je weet dat het Feijenoord - Ajax is, zonder uitsupporters?quote:Op zondag 21 september 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
net in de trein gestapt, en er zijn ook heel wat zingende voetbal fans onderweg naar amsterdam.. Hopelijk gaat dat goed. Al hebben ze als het goed is vooral wat in de arena te zoeken natuurlijk.
Zo liep ik vorig jaar de week voor Rotterdam ook een PR op de 10. Well done!quote:Op zondag 21 september 2014 11:30 schreef Guard het volgende:
Ik mocht vandaag voor de laatste keer echt los, flinke tempo training gedaan.
De gedachten is dat je (een deel van) je glycogeenvoorraad aanspreekt, zodat deze wat meer kan aanvullen de komende week van rust.
Conclusie na vanochtend: training heeft zijn vruchten afgeworpen.
10 km sneller dan ooit gelopen, dik onder de 45 min. Maar ja het is maar training, alleen volgende week telt.
Zin in![]()
![]()
alleen jammer van die week stilzitten die er tussen zit
Ajax speelt uitquote:Op zondag 21 september 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
net in de trein gestapt, en er zijn ook heel wat zingende voetbal fans onderweg naar amsterdam.. Hopelijk gaat dat goed. Al hebben ze als het goed is vooral wat in de arena te zoeken natuurlijk.F means you're fucked![]()
Ach, dat is alleen maar omdat ze niet goed Engels kan. Die vraag is nog best prima. Maar je moet voor de gein haar diepteinterviews blijven volgen. Het is echt om te janken.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zal d'r vertellen dat ze d'r wat aan moet doen als ik vanmiddag over de finish kom!quote:Op zondag 21 september 2014 11:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen maar omdat ze niet goed Engels kan. Die vraag is nog best prima. Maar je moet voor de gein haar diepteinterviews blijven volgen. Het is echt om te janken.Jack does it in real time...![]()
As usual...quote:Op zondag 21 september 2014 11:27 schreef mosselmossel het volgende:
Altijd blij om te zien dat RTVNH haar beste verslaggeefster aan de meet heeft gezet bij DtD. Manmanman....[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gisteren een poosje gejuicht bij de dam tot dam at night en daarna is het laat geworden, dus heb nu de snelle lopers al gemist. Zo maar weer naar buiten en kijken of ik wat mensen van hier kan spotten. Hoe laat starten jullie allemaal?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Oh, geen idee waar ze heen gingen dan :p ik heb net de bus gemist terwijl ik hem gewoon zag maar niet wist waar de halte was, vet irritant. Gelukkig had ik ruim gepland.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 12:11 schreef Quoi het volgende:
16,5 heerlijke km's gelopen. Moeiteloos. En horlogeloos! Wat lekker zeg!
![]()
Heldinquote:Op zondag 21 september 2014 12:11 schreef Quoi het volgende:
16,5 heerlijke km's gelopen. Moeiteloos. En horlogeloos
Beter!quote:Op zondag 21 september 2014 12:11 schreef Quoi het volgende:
16,5 heerlijke km's gelopen. Moeiteloos. En horlogeloos![]()
Top!quote:Op zondag 21 september 2014 12:11 schreef Quoi het volgende:
16,5 heerlijke km's gelopen. Moeiteloos. En horlogeloos
Dat komt vast goed, over 2 weken!
Hier aan de koffie met appeltaart om het nieuwe PR van meneer Y te vieren.
Hij kwam binnen in ~ 1:57:20
Xilantof ook nog zien finishen, maar dat mag hij zelf vertellen
Puike tijd!!quote:Op zondag 21 september 2014 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Top!
Xilantof ook nog zien finishen, maar dat mag hij zelf vertellenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb je bij de finish niet gezienquote:Op zondag 21 september 2014 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Top!
Xilantof ook nog zien finishen, maar dat mag hij zelf vertellen
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Goed, de HM in Den Haag.
Leuk geregeld en een gezellig kleine loop eigenlijk.
Ging lekker op tempo weg en kon dat redelijk vasthouden gedurende de loop. Beetje last van m'n been, maar dat voel ik denk ik morgen pas echt.
Uiteindelijk binnen op, volgens mij horloge, 1:51:20, met een afstand van, volgens mij horloge: 21,7 km.
Blij, maar baal stiekem dat 't niet onder de 1:50 was
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
planning: 11 km duurloop op 8:13 min/km.
gedaan: 11 km duurloop op 7:31 min/km![]()
Met dank aan TWC
was gezellig! en warm al...
![]()
Als het 600 meter scheelt, kan het wel kloppen dat je er langer over doet dan 1.50. Mooi dat het zo goed ging.quote:Op zondag 21 september 2014 12:41 schreef Xilantof het volgende:
Goed, de HM in Den Haag.
Ging lekker op tempo weg en kon dat redelijk vasthouden gedurende de loop. Beetje last van m'n been, maar dat voel ik denk ik morgen pas echt.
Uiteindelijk binnen op, volgens mij horloge, 1:51:20, met een afstand van, volgens mij horloge: 21,7 km.
Blij, maar baal stiekem dat 't niet onder de 1:50 wasZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Holy fuckyquote:Op zondag 21 september 2014 12:42 schreef Serinde het volgende:
planning: 11 km duurloop op 8:13 min/km.
gedaan: 11 km duurloop op 7:31 min/km![]()
Met dank aan TWC
was gezellig! en warm al...
Is de schuld van die 600 meterquote:Op zondag 21 september 2014 12:41 schreef Xilantof het volgende:
Goed, de HM in Den Haag.
Blij, maar baal stiekem dat 't niet onder de 1:50 was
Ik vind het een strakke tijd hoor!
@serinde: leuk!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 12:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als het 600 meter scheelt, kan het wel kloppen dat je er langer over doet dan 1.50. Mooi dat het zo goed ging.Dat zeg ik ook tegen mezelfquote:Op zondag 21 september 2014 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is de schuld van die 600 meter
Ik vind het een strakke tijd hoor!
@serinde: leuk!
Ben erg blij in elk geval
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Mooie tijd Xilantof en ook voor jouw meneer Yuks!
De laatste twee km werd ik overigens ingehaald door G.R.die bezig was met de Delftse Houtloop (10 km). Ik ben even aangehaakt. Hij liet alleen echt superharde boeren en deed vette snotrockets
![]()
![]()
![]()
Dat is Simon Cowell van Wildlife Aidquote:groter worden eindbazen niet!
Huh...? Geen idee waarom dat ineens zo actief wegge-mod moest worden, maar goed.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat had ik door ja. Zal nog eens voor je juichenquote:Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb je bij de finish niet gezien
Mooie tijd!Het zag er goed uit bij 4 - 12 - 17 - 21km
Meneer Y had ook 21,7km. Vroeg me nog af of deze loop wel gecertificeerd is...quote:Op zondag 21 september 2014 12:49 schreef Quoi het volgende:
Mooie tijd Xilantof en ook voor jouw meneer Yuks!
De laatste twee km werd ik overigens ingehaald door G.R.die bezig was met de Delftse Houtloop (10 km). Ik ben even aangehaakt. Hij liet alleen echt superharde boeren en deed vette snotrockets
![]()
Trouwens, vraagje aan de supporterende partners:
Dromen jullie voor de wedstrijd ook over bananen, gelletjes, kilometertijden en aanverwanten?
Ik was er maar druk mee vannacht
Op de andere plekken was het niet minder gewaardeerd!quote:Op zondag 21 september 2014 12:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat had ik door ja. Zal nog eens voor je juichen
Ging ook uitermate soepel, zeker qua conditie, m'n benen wilde alleen niet snellerquote:Mooie tijd!Het zag er goed uit bij 4 - 12 - 17 - 21km
Meneer Y had ook 21,7km. Vroeg me nog af of deze loop wel gecertificeerd is...
Kreeg na de finish nog een compliment op m'n eindsprint
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Yuki het volgende:
Dromen jullie voor de wedstrijd ook over bananen, gelletjes, kilometertijden en aanverwanten?
Ik was er maar druk mee vannacht
Geen idee. Die van mij loopt nooit
Die laat zn buik groeien
Nooit last van eigenlijk van tevorenquote:Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Yuki het volgende:
Ik was er maar druk mee vannachtWel de adrenaline rondom de wedstrijd.
Murmeli!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nooit last van eigenlijk van tevorenWel de adrenaline rondom de wedstrijd.
Murmeli!![]()
Sorry
Beiden een beetje in de lappenmand. Nog geen servies gesneuveld?quote:
Niet te hard balen he? Komt gewoon wel weer![]()
![]()
Haha nee hoor, we zijn allebei niet zo smijterig, geloof ik.quote:Op zondag 21 september 2014 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Beiden een beetje in de lappenmand. Nog geen servies gesneuveld?
Niet te hard balen he? Komt gewoon wel weer
Ik baal wel een beetje inderdaad, maar ik probeer me in te houden daarmee
Murmel!Gelukkigquote:Op zondag 21 september 2014 13:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op de andere plekken was het niet minder gewaardeerd!
[..]
Ging ook uitermate soepel, zeker qua conditie, m'n benen wilde alleen niet sneller
Kreeg na de finish nog een compliment op m'n eindsprint
Meneer Y klaagt over precies hetzelfde. Benen wilden niet, de rest ging fantastisch.
Maar stop eens met zeuren, je tijd is fantastisch!!
Ja, tot mijn verrassing wel! Dit geeft wel meer vertrouwen voor 7:23, mijn plan voor de 7^^quote:Op zondag 21 september 2014 12:51 schreef Quoi het volgende:
Jeetje Serinde!Die cowboy liet je lopen. Comfortabel met dat tempo?
![]()
Met nog wat weken voor de boeg zie ik het opeens best zitten![]()
En Gup, ik zag dat jij ook 7:31 had gedaan op 10 km, ook goed bezig!!![]()
Het parcours van Den Haag is volgens mij niet gecertificeerd. Best lastig ook, met het strand denk ik?
De medaille is wel tof!
Goed gedaan hoor, allen
Is dat zo...? Ik heb nog niet eens gekekenquote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ja, tot mijn verrassing wel! Dit geeft wel meer vertrouwen voor 7:23, mijn plan voor de 7^^![]()
Met nog wat weken voor de boeg zie ik het opeens best zitten![]()
En Gup, ik zag dat jij ook 7:31 had gedaan op 10 km, ook goed bezig!!![]()
Stomme uitslagen van de Vredesloop doen alleen maar de brutotijden
Ik zie bij jou gewoon netto ookquote:Op zondag 21 september 2014 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is dat zo...? Ik heb nog niet eens gekeken![]()
Stomme uitslagen van de Vredesloop doen alleen maar de brutotijden
En ik heb mezelf gespot op de foto's van Jeroen Tibbe![]()
![]()
Zal ik doenquote:Op zondag 21 september 2014 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig
Meneer Y klaagt over precies hetzelfde. Benen wilden niet, de rest ging fantastisch.
Maar stop eens met zeuren, je tijd is fantastisch!!Was eigenlijk maar een klein stukje over het strand voor de HM. Een heel groot deel werd gelopen over het betonnen pad die langs de strandtenten loopt op het strand. Pas onder de pier moest je wel over het zand.quote:Op zondag 21 september 2014 13:41 schreef YUR het volgende:
Het parcours van Den Haag is volgens mij niet gecertificeerd. Best lastig ook, met het strand denk ik?
De medaille is wel tof!
Goed gedaan hoor, allen
Wel een mooie loop qua omgeving!
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Oh wacht, als ik mezelf aanklik zie ik ook de netto tijden, maar niet in het lijstjequote:Op zondag 21 september 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zie bij jou gewoon netto ook
En ik heb mezelf gespot op de foto's van Jeroen Tibbe
Ik vond de Vredesloop best zwaar, vanwege onder andere de weersomstandigheden en het elke keer naar links of rechts moeten verplaatsen voor motoren..Camera 1... 1!![]()
Velen zijn echte loopjes gaan doen, congratz aan die mensen.
Ik heb voor het eerst in jaren de 3km grens doorbroken.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Super! Dat is ook een echt loopjequote:Op zondag 21 september 2014 14:06 schreef Solique het volgende:
Ik heb voor het eerst in jaren de 3km grens doorbroken.
Ook een prestatie!quote:Op zondag 21 september 2014 14:06 schreef Solique het volgende:
Ik heb voor het eerst in jaren de 3km grens doorbroken.![]()
![]()
Geen last van zenuwdromen als ik supporter ben. Wel vlak voor en tijdens de loopjes plaatsvervangende zenuwen zo nu en dan.![]()
Dat komt waarschijnlijk ook doordat ik vrijwel altijd uiterst relaxed ben voor een loopje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 14:06 schreef Solique het volgende:
Ik heb voor het eerst in jaren de 3km grens doorbroken.top!
Zenuwen..mwah, nee. Sta alleen op high-alert zodra hij voor een marathon van start gaat en al helemaal als hij mijn verwachtte doorkomsttijd mist zoals bij R'dam vorig jaar.![]()
Hier gaat mijn wederhelft vaak niet mee, de laatste keer was naar de Baggerloop. En ik heb niet echt iets van zenuwen gemerkt toen
https://www.endomondo.com/workouts/412103683/15548482
Heerlijk 15k gelopen, tot nog toe het verste ooit aan een stuk gelopen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Mooi rondje! En snel ook
Het was de eerste keer in Zaandam, ook voor de vrijwilligers was het even wennen en liep noet alles op rolletjes ( ik paste op de tassen)quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De mensen bij de drinkpost op 3km waren echt super aardig. Ik heb daar even stil gestaan omdat ik mezelf stuk gelopen had in de eerste 3km. En dan die meneer bij de finish. Als ze volgend jaar weer een nightrun hebben ga ik hem zeker weer lopen.![]()
Zo ik zit alweer op de bus te wachten. 1.52 gelopen op hartslag 178, dus dikke prima. Misschien iets te hard voor de eerste helft straks maar zeker niet voluit gegaan, behalve se laatste km. Wel een beetje stijve heup dus even kijken of ik langs de sport masseur kan. was nu nog geen pijn te noemen, maar als je er nog 15km mee door loopt wel waarschijnlijk. Wel grappig, de fotograaf vlak voor de finish zei tegen mij: jij ziet eruit alsof je nog 10km door kan! Toen dacht ik,.ja de bedoeling is nog 22
Er blijkt een jongen te zijn overleden bij de Finish? Ik zie toch wel wat in de verplichte sport-keuringen zoals ze die in het buitenland kennen.![]()
Soms is het niet te voorspellen. Tijdens de (Halve) Marathon van Eindhoven is er ook een vrouw overleden, ik leerde in mijn marathongroep dat dat familie was van iemand. Had ooit een hartafwijking gehad, maar leek te zijn genezen. Denk dat er wel altijd zoiets meespeelt bij mensen die overlijden tijdens een run.quote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef xzaz het volgende:
Er blijkt een jongen te zijn overleden bij de Finish? Ik zie toch wel wat in de verplichte sport-keuringen zoals ze die in het buitenland kennen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kwestie van kosten baten denk ik. Natuurlijk, er gaat wel en's iemand dood bij een evenement en dat is heel heftig, maar vergeleken met de andere manieren waarop mensen dood gaan komt het echt praktisch nooit voor..quote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef xzaz het volgende:
Er blijkt een jongen te zijn overleden bij de Finish? Ik zie toch wel wat in de verplichte sport-keuringen zoals ze die in het buitenland kennen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er worden op sommige dagen 10-tallen hardloopevenementen georganiseerd in NL. Het lijkt me niet te doen, of wenselijk, om voor al die mensen een sportkeuring aan te vragen. Los daarvan denk ik dat de mensen die een voorgeschiedenis hebben met gezondheidsproblemen toch wel onder controle van een arts staan.quote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef xzaz het volgende:
Er blijkt een jongen te zijn overleden bij de Finish? Ik zie toch wel wat in de verplichte sport-keuringen zoals ze die in het buitenland kennen.
En dat het voor een groot deel ook eigen verantwoordelijkheid is. Als je merkt dat t niet gaat, stop je met rennen. Ik zie mensen zo vaak zich compleet binnenstebuiten lopen. En voor wat? Je bent een recreant... Als dat soort mensen wat beter zouden nadenken, zou je dit soort situaties al heel wat verminderen, lijkt me.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zag het bij Garminquote:Op zondag 21 september 2014 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is dat zo...? Ik heb nog niet eens gekeken![]()
Stomme uitslagen van de Vredesloop doen alleen maar de brutotijden![]()
![]()
Die vrouwelijke reporter van TVNHIk weet het, ze is erg, en ik had mijn verwachtingen al bijgesteld, maar toch...
Een loper komt over de finish en bedankt een tikkeltje vermoeid en vol adrenaline zijn fysiotherapeut.
Reporter: "Kom je ook uit Friesland?"
Hij: "Nee uit Amsterdam"
Zij: " Wat moet je dan met een Friese therapeut?"
Ik heb gezapt. Genoeg hardlopen gezien ook nu.
@LT: geeft vertrouwen![]()
![]()
Ik nu ook! Nu heb ik er eigenlijk wel een beter gevoel over, over gisterenquote:
En zijn de voetjes alweer een beetje ok?quote:Op zondag 21 september 2014 16:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik nu ook! Nu heb ik er eigenlijk wel een beter gevoel over, over gisteren![]()
Ja! Rechts is alweer good as gold. Links heeft een flinke blaar, maar dat doet geen zeerquote:Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
En zijn de voetjes alweer een beetje ok?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hopelijk snel beiden weer good as goldquote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Rechts is alweer good as gold. Links heeft een flinke blaar, maar dat doet geen zeer![]()
![]()
Die sportkeuring gaat echt niet alle problemen aan het licht brengen... Want die kan je vaak tot een jaar terug laten doen. Plus, mensen kunnen ook gewoon acuut iets krijgen.
Vandaag ook weer 2/3 mensen plat zien liggen onderweg met de DtD, maar er doen 40.000 lopers mee, dat valt dus te verwachten.Jack does it in real time...![]()
Da's een stuk minder dan bij voetbal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Die sportkeuring gaat echt niet alle problemen aan het licht brengen... Want die kan je vaak tot een jaar terug laten doen. Plus, mensen kunnen ook gewoon acuut iets krijgen.
Vandaag ook weer 2/3 mensen plat zien liggen onderweg met de DtD, maar er doen 40.000 lopers mee, dat valt dus te verwachten.
Ik weiger mee te doen aan evenementen met een verplichte keuring. Wat een betutteling en onzin. Bovendien vraag ik me af of het wettelijk wel mag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die zijn er toch nog niet in NL, evenementen met een verplichte keuring? Of wel?quote:Op zondag 21 september 2014 17:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's een stuk minder dan bij voetbal.
Ik weiger mee te doen aan evenementen met een verplichte keuring. Wat een betutteling en onzin. Bovendien vraag ik me af of het wettelijk wel mag.![]()
Haha, ik zie nu mijn netto tijd bij de Halve van Hoogland; 1.52.02. Wel vreemd want ik kwam volgens mij met 1.52.00 over de finish en ben toch echt niet voor het startsein gestartEnfin
Voor zover ik weet niet. Volgens mij mag dat ook niet, in verband met privacyregels enzo. Maar stel dat bij wijze de Zevenheuvelenloop of de Tilburg Ten Miles een verplichte keuring invoert, doe ik er niet meer aan mee. Zoek ik wel andere loopjes op.quote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die zijn er toch nog niet in NL, evenementen met een verplichte keuring? Of wel?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoezo zou je privacy aangetast moeten worden? Ze hoeven de gegevens niet te hebben, alleen een bewijs dat je die test gedaan hebt. Volgens mij is dat voor een wielren licentie in Nederland al nodig, dus het is niet zo dat het niet mag..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar voor mij hoeft het niet. Zou een te hoge drempel zijn, dan doe ik niet meer mee.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Verplichten zou inderdaad erg betuttelend zijn. Maar aan de andere kant, het is wel je eigen gezondheid, dus het zou wel wat meer benadrukt mogen worden dat zo'n keuring zéér aan te raden is. Zeker voor mensen die op wat latere leeftijd weer beginnen met sporten.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar voor mij hoeft het niet. Zou een te hoge drempel zijn, dan doe ik niet meer mee.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar acuut dood neervallen tijdens het sporten kun je lastig voorspellen met indicatoren. Dat komt vaak niet door een 'hartruisje'. Of moet je dan 40.000 mensen testen om die ene op springen staande aneurysma te vinden?quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Verplichten zou inderdaad erg betuttelend zijn. Maar aan de andere kant, het is wel je eigen gezondheid, dus het zou wel wat meer benadrukt mogen worden dat zo'n keuring zéér aan te raden is. Zeker voor mensen die op wat latere leeftijd weer beginnen met sporten.![]()
Je hebt misschien wel gelijk met een formuliertje gezondheid ok, maar dan nog. Ik zie de beste sportmensen soms omvallen. Puur omdat ze niet drinken of omdat ze net even een keer te diep gaan. Shit happens, hoort bij de sport. Ga je niet voorkomen met zo'n formuliertje ook.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mua zo'n betutteling vind ik het niet, voor zwemmen heb je een zwemdiploma nodig. Waarom niet voor lange afstanden lopen niet een certificaat oid. En ja bij sport hoort diep gaan, maar dood gaan niet.![]()
Bij zwemmen gaat het om de techniek die je moet leren. Die heb je voor lange afstanden lopen niet echt nodig.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, maar een diploma is iets heel anders. En bovendien: het kán gewoon niet. Je kunt niet voorspellen of iemand neer gaat vallen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef xzaz het volgende:
Mua zo'n betutteling vind ik het niet, voor zwemmen heb je een zwemdiploma nodig. Waarom niet voor lange afstanden lopen niet een certificaat oid. En ja bij sport hoort diep gaan, maar dood gaan niet.
Als we een diploma konden halen obv vaardigheid en daarmee zeker konden zijn van in leven blijven, waarschuw me dan ff![]()
![]()
Voor die paar keer dat er iemand dood neer valt dat soort maatregelen, vind ik meer dan overdreven. Kan me niet indenken dat het in Nl zover komt trouwens. Je voorkomt er niks mee. Er zijn ongetwijfeld mensen die tijdens hun training neervallen. Of gaan slapen en niet wakker worden. That's (the end of) life.![]()
De loper kreeg een heatstroke. Te weinig gedronken en niet goed tegen de hitte gekund.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dan moeten we misschien een soort theorie-examen invoeren. Wat je wel en niet moet doen tijdens evenementen![]()
![]()
Eigenlijk heeft bijna elke sport dat he. Het komt juist door die toegankelijkheid van bv fietsen en hardlopen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:46 schreef Serinde het volgende:
Dan moeten we misschien een soort theorie-examen invoeren. Wat je wel en niet moet doen tijdens evenementen![]()
Of we moeten gewoon een beetje nadenken wat we aan het doen zijn. Het is echt geen hogere wiskunde. En bovendien waarschuwen organisaties altijd uitgebreid over de risico's van de warmte. Wat moeten ze nog meer doen dan? Verplicht een multiple choice vragenlijstje laten invullen bij inschrijving, en je inschrijving wordt alleen voltooid als je een voldoende haalt?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat kun je met een medische keuring niet voorkomen. Bovendien valt er nu iemand om, maar als je kijkt hoeveel mensen ieder weekend aan hardloopevenementen meedoen dan is het vrij waarschijnlijk dat er af en toe iemand dood gaat, alleen al door de grote aantallen deelnemers. Ik zou wel eens een vergelijking willen zien met andere (duur)sporten. Het zou me niet verbazen dat hardlopen dan niet abnormaal riskant blijkt te zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
De loper kreeg een heatstroke. Te weinig gedronken en niet goed tegen de hitte gekund.![]()
Een mooie testloop LTquote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo ik zit alweer op de bus te wachten. 1.52 gelopen op hartslag 178, dus dikke prima. Misschien iets te hard voor de eerste helft straks maar zeker niet voluit gegaan, behalve se laatste km. Wel een beetje stijve heup dus even kijken of ik langs de sport masseur kan. was nu nog geen pijn te noemen, maar als je er nog 15km mee door loopt wel waarschijnlijk. Wel grappig, de fotograaf vlak voor de finish zei tegen mij: jij ziet eruit alsof je nog 10km door kan! Toen dacht ik,.ja de bedoeling is nog 22Gewoon dit straks 2x doen en je loopt 3:45.
![]()
Voelde het ook of je zo nog wel even door kon blijven gaan?![]()
Conditioneel wel, alleen kreeg ik dus wel een beetje een gekke heup, en ik krijg bij de langere afstanden ook altijd wat moeie enkels, maar dat is wel over zodra ik klaar ben. Maarja met die enkels heb ik ook al een duurloop van 3 uur gelopen en volgende week 1 van 3,5 uur dus dat moet wel goedkomen. Wil me deze week nog wel even goed los laten masseren.quote:Op zondag 21 september 2014 17:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een mooie testloop LTGewoon dit straks 2x doen en je loopt 3:45.
![]()
Voelde het ook of je zo nog wel even door kon blijven gaan?
Wel chill trouwens, een loopje waar je niet echt diep gaat. Kan je daarna tenminste echt genieten van een ijsje en een zakje chips ipv dat je je misselijk of leeg voelt
Ik was trouwens wel verbaasd over het hele circus omtrent de Halve van Hoogland, er was echt een soort kermis gaande in het startgebied. Start had trouwens wel iets beter geregeld kunnen worden, die was op dezelfde plek als de finish maar dus de omgekeerde richting, en de 5km hadden een limiet van 45 minuten omdat dan 5 minuten later de start van de halve was. Dus er was niet echt een duidelijk startgebied. Verder vond ik het parcours een tikje saai, wel erg weinig enthousiaste mensen langs de kant en vooral veel door de polder met wind tegen. Maar misschien kwam dat ook doordat ik hem niet voluit liep en mezelf dus wat meer bezig moest houden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef mosselmossel het volgende:
Je hebt misschien wel gelijk met een formuliertje gezondheid ok, maar dan nog. Ik zie de beste sportmensen soms omvallen. Puur omdat ze niet drinken of omdat ze net even een keer te diep gaan. Shit happens, hoort bij de sport. Ga je niet voorkomen met zo'n formuliertje ook.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Een vrouw die er heel profi uitzag plakte trouwens voor de start een doorzichtige plakker op haar neus. Iemand een idee waar dat voor dient?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Al vind ik het systeem wat ze bij de Elfstedentocht gebruiken wel goed. Dat je alleen mee kan doen als je door twee huidige leden van de vereniging in een schaatsvaardigheidsverklaring worden onderschreven.![]()
Maarja, dat is wat anders dan een loopje zoals de DtD loop.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Neusgaten open houden.quote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vrouw die er heel profi uitzag plakte trouwens voor de start een doorzichtige plakker op haar neus. Iemand een idee waar dat voor dient?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Huh hoezo zouden die dicht gaan dan?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mwa, houdt ze gewoon extra open. Voetballers gebruiken ze ook wel.quote:Op zondag 21 september 2014 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huh hoezo zouden die dicht gaan dan?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Grappig, nog nooit gezien. Maar het lijkt mij ook wel een beetje nutteloos, ik heb altijd geleerd dat de flessenhals veel meer in de zuurstofopname zit dan in de inname...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan me dat best voorstellen. In Frankrijk is het al verplicht; daar kan je niet meedoen aan wedstrijdjes zonder medisch attest.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef Serinde het volgende:
Voor die paar keer dat er iemand dood neer valt dat soort maatregelen, vind ik meer dan overdreven. Kan me niet indenken dat het in Nl zover komt trouwens.
Ik zie de noodzaak er ook niet zo van in.![]()
Mijn Halve van Hoogland is, ondanks dat ik al een week last heb van mijn darmen, toch een succes geworden. Mijn prive haas wist me uiteindelijk naar een tijd van 1:49:30 te sleuren en dat is (met 15 seconden) toch een nieuw PR![]()
Tevreden, maar ik merkte vooral richting het eind dat ik gewoon inhoud miste die ik normaal wel heb. Zo zie je maar dat je voor echte topprestaties eigenlijk gewoon 100% fit moet zijn.
Maar goed, nu heb ik volgende keer weer wat te verbeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het Dorpsfeest van Hoogland, samen met Koningsdag en Pinkpop een van de grootste evenementen van ons landquote:Op zondag 21 september 2014 18:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik was trouwens wel verbaasd over het hele circus omtrent de Halve van Hoogland, er was echt een soort kermis gaande in het startgebied.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef GlenHighland het volgende:
Mijn Halve van Hoogland is, ondanks dat ik al een week last heb van mijn darmen, toch een succes geworden. Mijn prive haas wist me uiteindelijk naar een tijd van 1:49:30 te sleuren en dat is (met 15 seconden) toch een nieuw PR![]()
Tevreden, maar ik merkte vooral richting het eind dat ik gewoon inhoud miste die ik normaal wel heb. Zo zie je maar dat je voor echte topprestaties eigenlijk gewoon 100% fit moet zijn.
Maar goed, nu heb ik volgende keer weer wat te verbeteren.
Ook al is het met 15 seconden: een PR is een PR en dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Gewoon net als Boebka elke keer met een miniem verschil je record aanscherpen![]()
Inderdaad, gefeliciteerd GlenHoogland
Ik ben aan het kijken of ik mee zal doen op 25 oktober aan de Dijkloop (10 km), over de door mij zo gewaardeerde Lekdijken wie staat daar op nummer 4 bij de uitslagen van vorig jaar: MD
![]()
![]()
ik was vandaag op een feestje. De buurman kwam ook even langs en gaat ook Berlijn lopen. Hij hoefde geen biertje want volgende week moet hij Berlijn lopen. Daar stond ik dan met mijn inmiddels 4de biertje.![]()
![]()
http://giventofly.nl/post/98037998174/sorryquote:Op zondag 21 september 2014 18:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ik was vandaag op een feestje. De buurman kwam ook even langs en gaat ook Berlijn lopen. Hij hoefde geen biertje want volgende week moet hij Berlijn lopen. Daar stond ik dan met mijn inmiddels 4de biertje.
Schijnt te kunnen helpen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb trouwens voor 1 euro het shirt van de halve van hoogland 2011 gekochtGaat wel erg tegen de lopersetiquette in, maar voor dat geld een functioneel shirt wat er echt fijn uitzag.. Ik zal hem wel tijdens mijn ochtendloopjes dragen wanneer niemand me ziet
Hahahaonweerstaanbare koopjes, ik snap ze!
Vroeger was ik altijd het eennalaatste poppetje, nu wel eens net achter het midden en gisteren stond ik ook best ver voorin.quote:Op zondag 21 september 2014 00:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zat flink voorin op het poppetjesplaatje hoe heet dat plaatje waarop jij het gele mannetje/vrouwtje bent in het deelnemersveld?![]()
Ik vind het ook echt een heel erg leuk loopje. Volgend jaar weer, dus dan zal ik toch maar niet meelopen met de Vredesloop.
Ook ik kon slecht zien waar de finish precies was; er stonden zoveel bogen en banners en ik werd ook verblind door de discolichten. Ik had makkelijk nog eerder voluit kunnen gaan.
Maar al met al echt een leuke tijd gehad met een fijn parcours en enthousiast publiek.![]()
Voor de Zevenheuvelennacht ga ik ook wat glowsticks halen.![]()
Ik was even gaan kijken en heb een klein stukje van de route gewandeld (de hele N70 heb ik sowieso al eens gewandeld, dat was al erg zwaar). Wat een stijgingen en dalingen, maar wel een prachtig gebied. Heerlijke ochtend voor zo'n run.quote:Op zondag 21 september 2014 13:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
N70 was leuk. En zwaar. En de Weihenstephaner aan de finish was zeer welkom
Doe je ook de Devil's trail?![]()
En om dat certificaat te halen laten we mensen dan een duurinspanning doen (want hoe wil je anders testen of ze het aankunnen), waarvoor ze eerst een certificaat moeten halen dat ze die inspanningstest mogen doen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef xzaz het volgende:
Mua zo'n betutteling vind ik het niet, voor zwemmen heb je een zwemdiploma nodig. Waarom niet voor lange afstanden lopen niet een certificaat oid. En ja bij sport hoort diep gaan, maar dood gaan niet.
Het is zoals Quoi zegt, die jongen vandaag ook, heeft misschien al honderden keren hardgelopen en nu gaat het mis. Je kan het gewoon niet voorspellen... Getrainde sporters vallen soms ook dood neer of worden niet meer wakker, kut, maar het gebeurt.
Voor de marathon in Parijs moet je je ook laten keuren, maar dat is bijna bij elk evenement in Frankrijk. Ik krijg er een beetje '' gevoel bij (maar kan nou eenmaal niet anders, want wil hem wel lopen), want het is vooral iets waardoor evenementen / verzekeraars hun handen van incidenten af kunnen trekken: 'ja, er deden alleen gezonde mensen mee, op eigen risico met een papiertje!'
Devils trail heb ik overwogen, maar ik doe drie weken daarvoor de Hoge Veluwe trailmarathon en ik wil daarna even een paar weken herstellen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was even gaan kijken en heb een klein stukje van de route gewandeld (de hele N70 heb ik sowieso al eens gewandeld, dat was al erg zwaar). Wat een stijgingen en dalingen, maar wel een prachtig gebied. Heerlijke ochtend voor zo'n run.
Doe je ook de Devil's trail?![]()
Ik ben het helemaal eens met de argumenten waarom het niet verplicht zou moeten zijn, het risico afdekken kun je toch nooit. Maar toch vind ik ook dat je niet 3/4 uur moet gaan hardlopen zonder te weten of je een gezond hart hebt of niet.quote:Op zondag 21 september 2014 19:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En om dat certificaat te halen laten we mensen dan een duurinspanning doen (want hoe wil je anders testen of ze het aankunnen), waarvoor ze eerst een certificaat moeten halen dat ze die inspanningstest mogen doen.
Het is zoals Quoi zegt, die jongen vandaag ook, heeft misschien al honderden keren hardgelopen en nu gaat het mis. Je kan het gewoon niet voorspellen... Getrainde sporters vallen soms ook dood neer of worden niet meer wakker, kut, maar het gebeurt.
Voor de marathon in Parijs moet je je ook laten keuren, maar dat is bijna bij elk evenement in Frankrijk. Ik krijg er een beetje '' gevoel bij (maar kan nou eenmaal niet anders, want wil hem wel lopen), want het is vooral iets waardoor evenementen / verzekeraars hun handen van incidenten af kunnen trekken: 'ja, er deden alleen gezonde mensen mee, op eigen risico met een papiertje!'
Wij laten al onze eerstejaarsroeiers keuren en er is er toch elk jaar wel eentje op de 25 die een ritmestoornis of iets anders heeft waardoor diegene toch op een andere manier moet trainen of soms zelfs een operatie moet ondergaan om weer gezond te kunnen sporten. En als er niets aan de hand blijkt te zijn heb je als bonus een mooi overzicht van je trainingszones!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
smoesjesquote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Devils trail heb ik overwogen, maar ik doe drie weken daarvoor de Hoge Veluwe trailmarathon en ik wil daarna even een paar weken herstellen.![]()
![]()
![]()
Ohja, ik moet mn huisarts ook ff een briefje laten schrijven voor Parijs. Zou ik gewoon vergeten...F means you're fucked![]()
Pics! (van dat shirt)quote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Hoezo smoesjes?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 19:36:43 ]![]()
Alsof je weer op school zit, alleen is het deze keer om aan lichamelijke activiteiten mee te mogen doen, ipv eronder uit te komen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:31 schreef YUR het volgende:
Ohja, ik moet mn huisarts ook ff een briefje laten schrijven voor Parijs. Zou ik gewoon vergeten...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan ik de 1 naar een 4 typexen
Type sport is anders en 25 is een overzichtelijk aantal.quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met de argumenten waarom het niet verplicht zou moeten zijn, het risico afdekken kun je toch nooit. Maar toch vind ik ook dat je niet 3/4 uur moet gaan hardlopen zonder te weten of je een gezond hart hebt of niet.
Wij laten al onze eerstejaarsroeiers keuren en er is er toch elk jaar wel eentje op de 25 die een ritmestoornis of iets anders heeft waardoor diegene toch op een andere manier moet trainen of soms zelfs een operatie moet ondergaan om weer gezond te kunnen sporten. En als er niets aan de hand blijkt te zijn heb je als bonus een mooi overzicht van je trainingszones!![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Ah nu zie ik wel waarom het shirt maar 1euro kostte. Alle tekst staat in spiegelbeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan ik de 1 naar een 4 typexenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
quote:Op zondag 21 september 2014 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah nu zie ik wel waarom het shirt maar 1euro kostte. Alle tekst staat in spiegelbeeld!Da's voor als er auto's voor je rijden, zien ze de tekst goed in de achteruitkijkspiegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was best warm ja tijdens de Dam tot Damloop. Rond de 10km kreeg ik weer last van m'n knieblessure, maar ben toch gaan doorlopen. Ik moest en zou de finish halen... Dat is me ook gelukt. Ik had uiteraard m'n doel ietwat bijgesteld.
Zo, nu even goed rusten en afwachten of de pijn vanzelf verdwijnt. Anders weer naar de fysio.
Aan allen die vandaag hebben gelopen:![]()
![]()
Wel snelle mensen trouwens in Amersfoort, 276 van de 342 deelnemers finishten onder de 2 uur. Misschien dat veel mensen ook werden afgeschrikt door de limiet van 2.30h. Eén van de eerste keren dat ik niet linkerrijtje finishAl ben ik wel 18e vrouw..
Wat gek, bij mijn DtD by night staat een tussentijd bij de 5,3km van nog geen 18 minuten. Hebben de andere ook zo'n foute registratie?![]()
Fijn, m'n Garmin wilde niet meer connecten met ANT Agent - stick eruit en erin maakte niet uit - dus Garmin Express maar eens geïnstalleerd, in de hoop dat dat dan wel zou werken. Eerst wilde ie wel pairen, maar niet inloggen, en nu wil ie ook niet meer pairen. Kan ik nog steeds m'n loopjes niet uploaden
Een ding weet ik wel: ik koop nooit meer een Garmin.![]()
Same here. Volgens mij was er nog een tijdsregistratiepunt, maar die staat er ook niet bij dus misschien moeten ze het nog updaten?quote:Op zondag 21 september 2014 20:27 schreef wyccie het volgende:
Wat gek, bij mijn DtD by night staat een tussentijd bij de 5,3km van nog geen 18 minuten. Hebben de andere ook zo'n foute registratie?
Edit: nu ik erover nadenk was dat punt op 3km en dan klopt die tijd bij mij wel ongeveer. Typo dan dus?![]()
In Garmin Express je toestel verwijderen, inloggen en opnieuw koppelen werkte bij mij...? Probeer dat eens?quote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef hatsaflats het volgende:
Fijn, m'n Garmin wilde niet meer connecten met ANT Agent - stick eruit en erin maakte niet uit - dus Garmin Express maar eens geïnstalleerd, in de hoop dat dat dan wel zou werken. Eerst wilde ie wel pairen, maar niet inloggen, en nu wil ie ook niet meer pairen. Kan ik nog steeds m'n loopjes niet uploaden
Een ding weet ik wel: ik koop nooit meer een Garmin.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: