abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144716841

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144716845
Ik heb hem maar even overgenomen :P

RD, gefeliciteerd! Hoe zie je dat eigenlijk, wanneer iemand jarig is?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144716870
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb hem maar even overgenomen :P

RD, gefeliciteerd! Hoe zie je dat eigenlijk, wanneer iemand jarig is?
Feestboek
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144717015
Alle lopers van vandaag en morgen veel succes en plezier gewenst! :)

Ik krijg ook enorm zin om nu een wedstrijdloopje te doen, maar mijn eerstvolgende is pas 25 oktober. De weekenden daarvoor zijn vrijwel allemaal volgepland met verjaardagen, dorpsfeesten etc :')

Volgende week zondag trouwens wel verkeersregelaar bij een hardloopevenement hier in de buurt, voor de afwisseling :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144717236
Alle evenementenlopers veel,plezier en succes *O*

Nanook :*
  zaterdag 20 september 2014 @ 10:53:28 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144717338
Hardlopen all over the place hier. Ben een stukje aan het schrijven voor hét clubblad over de fameuze Kerkpolderloop, waar laagdrempeligheid en gemoedelijkheid tot kunst zijn verheven :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 10:57:40 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144717420
Net een rondje gelopen, maar het is wel behoorlijk benauwd hier in Den Haag. Rustig starten dus allemaal!
F means you're fucked
pi_144717862
Damloop dag *O*
pi_144718022
De dam tot damloop had ik vroeger het idee van dat het een loop was tussen Amsterdam en Rotterdam. Blijk achteraf een iets kortere afstand te zijn.

Het heeft me wel geinspireerd in een loopje wat ik zelf nog eens wil gaan doen. De van Dam tot Dom. Starten op de Dam en de finish onder de Dom door.
pi_144718254
RD gefeliciteerd! *O*

Alle lopers heel veel plezier vandaag! ^O^
pi_144718444
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:38 schreef Jero_nimo het volgende:
RD gefeliciteerd! *O*

Alle lopers heel veel plezier vandaag! ^O^
Dat dus. :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:51:16 #12
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144718544
Best wel zenuwachtig, wil een 23'er lopen dit keer.
pi_144718972
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Get stoned
pi_144719107
Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.

[code]27&28 september 2014 - MudMasters (Biddinghuizen)
• Devv - 18 km M[/code ]

Ik ga deze keer alleen wel zonder gewichtsvest lopen :+ .
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:17:41 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144719239
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144719244
Kwam na 18km mijn trainer tegen. Hij vroeg of ik net was begonnen, maar ik hoefde er dus nog maar twee. Maar als hij vraagt of ik net weg was, zag het er na 18km dus best nog fris uit.

Hij had net training gegeven op de club en loopt vanmiddag de marathon in Hilvarenbeek.

Mijn lange duurlopen tot de marathon zitten erop. *G*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_144719252
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:12 schreef Devv het volgende:
Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.

[code]27&28 september 2014 - MudMasters (Biddinghuizen)
• Devv - 18 km M[/code ]

Ik ga deze keer alleen wel zonder gewichtsvest lopen :+ .
Gaaf! Succes! Mooie training voor de stormbaas ;).Welke dag loop jij eigenlijk de Mudmasters?

En Hinder, wat een afschuwelijk voorval... dat hoop je nooit mee te maken. Sterkte.
pi_144719603
Ik heb net een abonnement op LV genomen, met gratis hardloophandschoenen erbij!

En het is weer just my luck vandaag, heb ik echt een hele berg werk meegenomen wat ik voor maandag af wil krijgen, is er een of ander kinder/buurtfeest met echt een enorme geluidsinstallatie vlak onder mijn huis :P
pi_144719882
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest.
Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen :)

https://www.endomondo.com/workouts/411498583/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_144720154
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Jemig, afschuwelijk voor je!
pi_144720301
:O straks maar eens kijken of ik een katerloopje kan doen. Das lang geleden ;)
pi_144720449
quote:
Jeetje wat heftig.. Sterkte en hopelijk helpt het lopen inderdaad om je hoofd koel te houden!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2014 @ 13:24:37 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144720972
quote:
-O- Sterkte.
pi_144720985
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden :P
Ja dat tijdstip...... Je verzint het niet. Volgens mij is dit vooral in overleg met de locale horeca gedaan om de terrassen extra vol te krijgen.

Maar om nou in je bezweette loopkleren op het terras te gaan zitten, lijkt me ook niks. Voor zover ik weet is er geen douchegelegrnheid.
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:34:57 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_144721276
Hinder, wat heftig! Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_144722444
Gets, Hinder, sterkte! -O-

Net onze Shuffle gerend! Wat is rennen toch heerlijk! O+
Ben weer bijna terug op m'n 'niveau' van voordat m'n rug enzo begonnen te eikelen, dus een lekkere race gelopen. Zat maar 25 seconden boven m'n course record daar.

Ik moet echt een knop om leren zetten denk ik op 't moment dat ik denk 'goh, ik wil wel racen', want ik heb dan zoals vandaag echt genoeg energie over, op zich, om harder te gaan, zeker op de stukken naar beneden, maar ben dan a) bang dat ik pleur en toch een soort van b) bang dat ik mezelf toch stuk loop. Vandaag het laatste stuk achter iemand blijven hangen die op zích wel een lekker tempo liep, maar ik had er ook makkelijk voorbij gekund, iets wat ik pas bij de laatste ronde over 't cricketveld deed. Als ik zag hoe makkelijk ik daar nog versnelde naar 4.30min/km en stiekem ook daar niet het onderste uit de kan haalde dan moet ik echt gewoon gaan leren om wat meer dood te gaan tijdens een race op de momenten dat ik daar eigenlijk wel zin in heb. Het is een soort van 'niet durven', op een paar vlakken. Bang dat ik mezelf kapot loop en dan toch niet meer vooruit kom, bang omdat ik op zich niet zo van pijn lijden houd tijdens 't rennen _O- :')

Maar toch een heerlijke race weer. O+ *O*

Niet zo goed als Wolve, maargoed, die heb ik inmiddels maar opgegeven. Die rent me zo makkelijk eruit tegenwoordig :{w

Zoals wijlen mijn opa altijd zei "Als je 'n aap leert klimmen zit 'ie voor je in de boom!"

:') :D

http://app.endomondo.com/workouts/411548219/881511
Ja doei.
pi_144722497
Nanook en Hinder sterkte :*

Rd gefeliciteerd :)
pi_144722770
Dank voor alle steun, wordt erg gewaardeerd.
Get stoned
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:40:12 #29
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144722833
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zoals wijlen mijn opa altijd zei "Als je 'n aap leert klimmen zit 'ie voor je in de boom!"

De shuffle ging lekker, voelde me aardig sterk op de bult, hoewel ik bovenaan de bult de pijp al aardig leeg had. Het is en blijft een vreselijk lange klim in de eerste helft van de race. Maar daarna gaat het gelukkig weer naar beneden en hoef je niet zo hard aan te zetten om toch nog aardig vooruit te komen.

Al met al toch weer drie minuten sneller dan de vorige keer (3 maanden geleden) en zelfs een minuut per kilometer sneller dan de eerste keer dat ik 'm deed (precies een jaar geleden). Onder de 5:30/km op deze route, dat had ik zelf ook niet verwacht. :9

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:40:54 #30
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144722851
quote:
Ow damn. Sterkte man!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_144722891
Lekker Moblo en Wolve! ^O^ En ja, afzien tijdens het lopen moet je ook 'leren'. Telkens een stukje meer tot je weet wat je aankan en dan daar weer overheen zien te komen. Af en toe is dat gewoon erg lekker dat je weet dat je het beste uit jezelf gehaald hebt. Maar sowieso mooi dat het zo lekker ging, vertrouwen voor de M! :)

Ik ben zelf op pad gegaan voor een 15km op rustig tempo. Helaas ging het na 5km ineens nogal onweren, dus ben maar weer omgekeerd. Liep gelukkig een klein rondje en was na 5.5km weer thuis. Loopt toch niet echt fijn als je boven je een donderslag van links naar rechts door de lucht hoort gaan. En het was nog zulk lekker weer toen ik op pad ging. Nu ook de flitsen en regen erbij dus net op tijd thuis. Straks de overige 9.5 nog maar even doen denk ik. :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:48:37 #32
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144722998
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:43 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest.
Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen :)

https://www.endomondo.com/workouts/411498583/14083692
Ik was net vlakbij :) In het mooie klazienaveen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:52:23 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144723087
35:50:01! *O* *O*
1 minuut en 9 sec sneller dan bij de CPC! En dat in deze pleurisbenauwdheid *O* Zonder te wandelen!
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:56:15 #34
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144723181
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
1 minuut en 9 sec sneller dan bij de CPC! En dat in deze pleurisbenauwdheid *O* Zonder te wandelen!
*O* You rock! *O*
pi_144723190
quote:
Vet goed! Gefeliciteerd! *O*
pi_144723240
Sterkte Hinder.

Mij te warm en teveel gedoe om een 10 km te gaan lopen vandaag om 15:10. Net wel even geprobeerd om 8 km op 10 km tempo te lopen dat was ook niet echt een succes. Beleefde er geen lol aan dus maar meegestopt. Tijdens een stukje inlopen gutste het zweet al er vanaf.
pi_144723323
quote:
Mooie tijd hoor! *O*

Hinder, Dat moet behoorlijk schrikken geweest zijn! Sterkte!

Vanavond om 20.00 uur starten is ook zo'n rare tijd. Het voelt de hele dag al een beetje op wachten op het moment dat het zo ver is. Maar goed, straks op tijd eten en dan in de trein richting Zaandam. Gezien het weer buiten ga ik in elk geval zeker niet in mijn DtD t-shirt lopen. Het wordt gewoon lekker mouwloos met ter compensatie mijn veiligheidshesje van de Lidl er overheen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144723336
GotC! Wat goed!
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:10:25 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144723541
Excuus, 35:49 officieel! 8-) Met dank aan Yur, mini Yur, Q, mr. Q en mr. Y :7

Hinder :*
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:11:07 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144723564
Ik zit in de NS-bus, op weg naar Boxtel. De zon schijnt hier inderdaad ook lekker, kijken hoe het straks voelt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144723810
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:18 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Gaaf! Succes! Mooie training voor de stormbaas ;).Welke dag loop jij eigenlijk de Mudmasters?

[..]

Ik loop op zaterdag, want dat leek mij toch iets gezelliger dan zondag. En maandag ga ik op vakantie dus kan ik zondag nog een beetje herstellen voordat ik 10 uur opgevouwen in het vliegtuig zit :+ . En wanneer moeten jullie lopen? Misschien zien jullie mij nog op het parcours ploeteren :P . Ik ben in ieder geval herkenbaar aan een grote Dutch Mud Men vlag. Of ik tegen die tijd nog een vlaggenstok heb, ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand.
pi_144723911
GotC *O* lekker bezig!!

Weerbericht vanuit Zaandam: tot 12:15 was het heerlijk, daarna kwam de zon door. Inmiddels sluierbewolking en heiig met de zon die haar best doet om door te komen. Zodra ze doorkomt gelijk voor het gevoel dubbel zo warm :') Temperatuur een graad of 20 met af en toe een heel licht koel briesje.

Van de week was het na half 8 best lekker, koelde snel af. Ik ga voor m'n damloop shirt met korte broek, moet goedkomen :)
pi_144723944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef Daph_ het volgende:
GotC *O* lekker bezig!!

Weerbericht vanuit Zaandam: tot 12:15 was het heerlijk, daarna kwam de zon door. Inmiddels sluierbewolking en heiig met de zon die haar best doet om door te komen. Zodra ze doorkomt gelijk voor het gevoel dubbel zo warm :') Temperatuur een graad of 20 met af en toe een heel licht koel briesje.

Van de week was het na half 8 best lekker, koelde snel af. Ik ga voor m'n damloop shit met korte broek, moet goedkomen :)
Bedankt voor de informatie. Nou weet ik niet meer wat ik aan moet. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144724080
Ik doe ook mn damloop shirt aan met gewoon korte short :)

Ik weet niet zo goed wat ik straks moet eten.. normaal eten we op zaterdag patat maar dat lijkt mij nu niet echt handig :?

dus misschien even wat pasta uit de vriezer halen
pi_144724089
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie. Nou weet ik niet meer wat ik aan moet. ;)
Lol sorry xD ik denk dat mouwloos ook prima is :) Het begin (eerste 2-2.5 km) ga je door woonwijk heen tussen de huizen dus zal daar nog wel warm blijven. Daarna ben je sowieso warm dus dan maakt het denk ik niet uit of je voor mouwloos of korte mouw gaat..
pi_144724209
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol sorry xD ik denk dat mouwloos ook prima is :) Het begin (eerste 2-2.5 km) ga je door woonwijk heen tussen de huizen dus zal daar nog wel warm blijven. Daarna ben je sowieso warm dus dan maakt het denk ik niet uit of je voor mouwloos of korte mouw gaat..
Dan hou ik me aan de originele planning. Ik koel van mezelf al heel slecht af dus dan is een tanktop verstandiger. En ik doe mee met de korte broeken. :)

Wij eten overigens pizza vandaag Danter en ik neem nog een banaan mee voor in de trein.
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:41:27 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_144724339
GotC *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_144724554
Gotc *O*
Qua eten: ik loop goed op pannenkoeken :9

Nanook: dus het lijkt erop dat je toch kunt starten? Gelukkig! Hopelijk blijft dat zo.

Kleding: altijd zo min mogelijk!
pi_144724689
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Danter het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik straks moet eten.. normaal eten we op zaterdag patat maar dat lijkt mij nu niet echt handig :?

[..]

Je moet gewoon eten wat je normaal ook eet.
pi_144724807
Patat en pizza zou ik zelf niet aanraden. Tenzij zelfgemaakte pizza met niet al te vet beleg.
Hmm nom pizza! Wel zin in!
pi_144724937
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:59 schreef Murmeli het volgende:
Patat en pizza zou ik zelf niet aanraden. Tenzij zelfgemaakte pizza met niet al te vet beleg.
Hmm nom pizza! Wel zin in!
We eten om half 6 en ik start om 8 uur dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt met die pizza. ;)
pi_144724941
Op die versie pizza's van de Appie loop ik prima :9

Vanavond pasta op het programma, leftovers van eerder in de week. Voor de start nog een paar pepernoten :9
pi_144725104
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:02 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

We eten om half 6 en ik start om 8 uur dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt met die pizza. ;)
Denk van wel dan :)
pi_144725376
Hinder, Nanook allebei sterkte :{

Er wordt hier weer veel gepost. Hulde voor de mensen die vandaag lopen, ik vind het plakkerig en benauwd. Ik heb mijn startpakket voor morgen opgehaald :)

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2014 16:20:47 ]
pi_144725804
GotC *O* Lekker bezig weer!

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hinder, Nanook allebei sterkte :{

Er wordt hier weer veel gepost. Hulde voor de mensen die vandaag lopen, ik vind het plakkerig en benauwd. Ik heb mijn startpakket voor morgen opgehaald :)

SPOILER
RU5-boks!
pi_144726096
De Vredesloop: het was benauwd,druk, maar wel leuk! Lekker gelopen, zoals gehoopt een 36'er: een zelfgeklokte 36:21. Dat begint er weer een beetje op te lijken :s)
Een 5e plek geloof ik, nog voor Michael Boogerd en Marc Klein Essink geeindigd en Gup gehighfived: wat wil je nog meer.
pi_144726178
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:48 schreef Mr.B. het volgende:
De Vredesloop: het was benauwd,druk, maar wel leuk! Lekker gelopen, zoals gehoopt een 36'er: een zelfgeklokte 36:21. Dat begint er weer een beetje op te lijken :s)
Een 5e plek geloof ik, nog voor Michael Boogerd en Marc Klein Essink geeindigd en Gup gehighfived: wat wil je nog meer.
_O_ puike tijd! En 5e :o wow!!

Marc klein essink vond ik vroeger wel :9~
Maar die zal nu wel 180 zijn inmiddels toch?
pi_144726609
Netjes Mr.B en GotC!
Ja doei.
  FOK!fotograaf zaterdag 20 september 2014 @ 17:16:36 #59
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144726757
Net ff staan kijken bij de Vredesloop. Gezellige drukte en in elk geval 2 bekende gezien (één uit dit topic :P)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:32:03 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144727182
Alle vredesloperts: ^O^ !
Leuk om aan te moedigen :) Best zin om zelf te lopen.

Mr. B wat ging jij haaaaaard!
pi_144727456
quote:
Goed gedaan man. Snel! En zo'n gepensioneerde wielrenner raffelt die 10km ook nog best rap af. Jeumig.
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:44:42 #62
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144727494
1ste (22:56) van de 4 haha
pi_144727499
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:44 schreef xzaz het volgende:
1ste (22:56) van de 4 haha
Nice! Je wilde 23 dus super toch? Nog een prijs gekregen?
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:47:29 #64
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144727556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nice! Je wilde 23 dus super toch? Nog een prijs gekregen?
ja, ben ook wel tevreden. Geen prijs helaas.
pi_144727601
quote:
Wow 5e wat tof!!
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:50:19 #66
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144727619
quote:
Geweldig resultaat.
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:08:48 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144727946
quote:
Tofff! _O_
pi_144728309
Thanks allemaal! En zeker ook bedankt voor de aanmoedigingen langs de kant. Heb een aantal van hier gehoord en/of gezien ^O^
Officiele eindtijd is trouwens 36:19 geworden, met (voor de eerste keer ooit voor mij) een negatieve split. *O* Ik ben blij 8-)
SPOILER
Tot 7km liep ik nog bij de nr3 in de buurt, maar hij kon dat laatste stuk meer versnellen dan ik. Het scheelde uiteindelijk 16 seconden. Misschien als volgend jaar dit uniek eenmalig evenement voor de 3e keer gehouden wordt, zit een podiumplek er wel in.

Voor de geïnteresseerden: Marc Klein Essink liep een verdienstelijke 54:56. Michael Boogerd 37:25.

Goed gelopen Gotc ^O^ en ook een puike prestatie xzaz. 1e! *O*
pi_144728663
Lekker Mr.B. !
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:48:57 #70
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144729095
So close.... :o

pi_144729208
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:48 schreef Wolve000 het volgende:

[ afbeelding ]
Hup Naar buiten jij!
Ja doei.
pi_144729467
quote:

[ afbeelding ]
:D ik zou me niet in kunnen houden nu...
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:02:48 #73
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144729594
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:59 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

:D ik zou me niet in kunnen houden nu...
Tsja, de wedstrijd was niet langer dan 7km... :P

Maar dat gaat morgen alsnog goedkomen! ~O>
pi_144729670
Het is ook niet alsof het nu 31 december is :P
pi_144729699
Mr. B: snel man!

Als het lukt om morgen in een ruk terug naar huis te rijden kan ik eindelijk de logjes van mijn loopjes in Zwitserland bekijken.
pi_144729863
Hinder, alle sterkte.

Mooie prestaties al. _O_ Je vorm is weer bijna helemaal terug, Mr. B! :P Mooi PR, GotC, flinke verbetering. *O*

Morgen lijkt het tijdens de Damloop wat koeler te worden, wel beter. Eerste wedstrijd sinds de Ekiden. :D :')
Jack does it in real time...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2014 @ 19:21:43 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144730179
quote:

[ afbeelding ]
Whehehe. Nou 1 geluk... dit jaar ga je het wel halen.
pi_144730208
:r ik haat katers -O-
wel net 5 km gelopen. Lang geleden dat het me zoveel moeite kostte om dat binnen een half uur te doen, hahaha.
ik geloof dat ik maar weer ga slapen :r
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:42:30 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144730724
Haaa mijn eerste keer op een podiumpje... Awkward :D en een bekertje! Nu weet ik hoe Jero zich voelt (sort of). Later meer :P
pi_144730874
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Haaa mijn eerste keer op een podiumpje... Awkward :D en een bekertje! Nu weet ik hoe Jero zich voelt (sort of). Later meer :P
Feli! *O*

Het was een goede dag voor de FOK! rennerds!
Ja doei.
pi_144730949
Zo, mijn eerste Kwart Marathon zit erop ;)
Brabantse Parel was weer gezellig, altijd leuk zo in eigen dorp lopen. Wel warm, maar toch lekker gelopen. Mooi op tempo gestart, helaas halverwege toch wat gas terug moeten nemen, uiteindelijk net geen PR op de tien, maar wel tevreden :)

http://app.endomondo.com/workouts/411692006/14233744
pi_144730950
Ik loop inmiddels in een radioactief gele menigte :') temperatuur is inmiddels stuk lager dus prima loopweer methinks! *O*
pi_144730982
quote:
Gefeliciteerd! ^O^
pi_144731076
Mr.B _O_ Mooie tijd! Echt netjes gedaan en erg mooie klassering. Vorm gaat weer goede kant op ^O^

Semtex ook vet netjes! *O* Gefeliciteerd! Ben benieuwd :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:03:42 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144731374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:50 schreef cafca het volgende:
Zo, mijn eerste Kwart Marathon zit erop ;)
Brabantse Parel was weer gezellig, altijd leuk zo in eigen dorp lopen. Wel warm, maar toch lekker gelopen. Mooi op tempo gestart, helaas halverwege toch wat gas terug moeten nemen, uiteindelijk net geen PR op de tien, maar wel tevreden :)

http://app.endomondo.com/workouts/411692006/14233744
Mooi parcours en lief publiek he? :)
pi_144731521
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mooi parcours en lief publiek he? :)
Ja, leuk zo in het centrum starten en dan een stuk door het bos en vervolgens weer in het centrum eindigen. Er had van mij alleen wel een extra drinkpost mogen staan na een km of 8. Of ik had zelf water mee moeten nemen.....
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:14:13 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144731731
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef cafca het volgende:

[..]

Ja, leuk zo in het centrum starten en dan een stuk door het bos en vervolgens weer in het centrum eindigen. Er had van mij alleen wel een extra drinkpost mogen staan na een km of 8. Of ik had zelf water mee moeten nemen.....
Ik miste er ook wat. Waar er wel posten stonden heb ik er ook goed gebruik van gemaakt. Ook alle tuinslangen trouwens :D ik ben 'geholpen' door iemand die vanaf 15km met me mee gelopen is en me heeft aangemoedigd. Echt lief!
pi_144732130
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik miste er ook wat. Waar er wel posten stonden heb ik er ook goed gebruik van gemaakt. Ook alle tuinslangen trouwens :D ik ben 'geholpen' door iemand die vanaf 15km met me mee gelopen is en me heeft aangemoedigd. Echt lief!
Nice van je podiumplek! Voluit gegaan of op marathon-tempo?
pi_144732981
-O- :{ sterkte Hinder

Wat een hele leuke dag was het in Den Haag!
Eerst met m'n jongste dochter de 1,5 gelopen. Die stoof er echt letterlijk vandoor met de start :D
Halverwege zaktelefoon iets terug en vroeg ze me: als je horloge op 75 staat, zijn we er dan bijna? Nee, halverwege dus. O was het enige dat ze toen zei. Dat viel ff tegen dus. Maar toen waten we er al bijna en begon ze een sprint te trekken bijna bij de finish. Mooie tijd van 7:26 *O*

Daarna ff koffie gepakt vlakbij de start. Daar kwamen Yur en GotC net aan stappen en Guppy kwam er ook net aan. Lekker nog ff zitten ouwehoeren.
Wat een gaaf mannetje is mini Yur/GotC. Zat heerlijk in z'n buggy en op schoot. Samen met papa vrouwen kijken :9

Tot slot de 5 gelopen met m'n oudste dochter. Quoi nog gezien langs de kant ^O^
Na anderhalve kilometer had ze wat pijn in haar kuit dus wat gewandeld.
Zo verder afwisselend gewandeld en gerend. Maar ook hier werd een gigantische sprint getrokken aan het eind :D
Zij had 37:26
Geweldige dag geweest zo :Y
pi_144732986
Ik zit even terug te lezen: GotC, Mr. B, xzaz ( ik hoop dat ik niemand vergeet):
Ook goed gelopen! *O*
pi_144733017
Mr.B en Semtex _O_ wat goed!
pi_144733163
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef Arquero het volgende:

Eerst met m'n jongste dochter de 1,5 gelopen. Die stoof er echt letterlijk vandoor met de start :D
Halverwege zaktelefoon iets terug en vroeg ze me: als je horloge op 75 staat, zijn we er dan bijna? Nee, halverwege dus. O was het enige dat ze toen zei. Dat viel ff tegen dus. Maar toen waten we er al bijna en begon ze een sprint te trekken bijna bij de finish. Mooie tijd van 7:26 *O*

Daarna ff koffie gepakt vlakbij de start. Daar kwamen Yur en GotC net aan stappen en Guppy kwam er ook net aan. Lekker nog ff zitten ouwehoeren.
Wat een gaaf mannetje is mini Yur/GotC. Zat heerlijk in z'n buggy en op schoot. Samen met papa vrouwen kijken :9

Zo verder afwisselend gewandeld en gerend. Maar ook hier werd een gigantische sprint getrokken aan het eind :D
1.5 km in 7.36 zonder enige hardloopervaring? Dat is best wel rap :o Hoe oud is die dochter?
pi_144733323
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

1.5 km in 7.36 zonder enige hardloopervaring? Dat is best wel rap :o Hoe oud is die dochter?
Ze is 10.
Ze stond voor de start al steeds naar voren te schuiven in het vak. Ze zit op korfbal en daar is ze ook zo fanatiek in.
pi_144733513
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:00 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ze is 10.
Ze stond voor de start al steeds naar voren te schuiven in het vak. Ze zit op korfbal en daar is ze ook zo fanatiek in.
Nou, misschien toch eens gaan kennismaken bij de atletiekvereniging dan als ze dat leuk vindt :P
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:07:29 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144733544
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nice van je podiumplek! Voluit gegaan of op marathon-tempo?
Voluit gegaan voor de omstandigheden :) marathontempo zal eerder rond de 5:55/6:00 per km liggen.
pi_144733926
quote:

Wow, snelle dochter heb je! Leuk :)
pi_144734128
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:51 schreef cafca het volgende:
Ik zit even terug te lezen: GotC, Mr. B, xzaz ( ik hoop dat ik niemand vergeet):
Ook goed gelopen! *O*
;(
Ja doei.
pi_144734691
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

;(
:o
SPOILER
Moblo en Wolve, ook goed gelopen! ^O^
pi_144734797
Wat een gave prestaties komen er weer langs!!

Ik heb heel veel zin in morgen. Eens kijken of mijn persoonlijke haas bij de Halve van Hoogland me kan helpen om mijn PR naar de 1:47:30 te tillen.

Misschien nog even meeten met La_Tramposa? En ik ben benieuwd of Pijll ook nog komt lopen?

Alle andere lopers natuurlijk ook heel veel succes!!
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:45:46 #100
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144734866
Avond!

Ook weer terug van de 18km dam - dam wandel.
Was wel super benauwd vandaag..

Lopen ging prima, alleen de laatste 5 km gingen wat moeizamer. M'n enkel kreeg kuren waardoor ik mijn voet anders ging neerzetten en nu dus een blaar onder mijn kleine teen heb. Maar was nog draaglijk, dus lekker verder gewandeld.
Op naar volgend jaar.
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:49:01 #101
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144734984
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:43 schreef GlenHighland het volgende:
Wat een gave prestaties komen er weer langs!!

Ik heb heel veel zin in morgen. Eens kijken of mijn persoonlijke haas bij de Halve van Hoogland me kan helpen om mijn PR naar de 1:47:30 te tillen.

Misschien nog even meeten met La_Tramposa? En ik ben benieuwd of Pijll ook nog komt lopen?

Alle andere lopers natuurlijk ook heel veel succes!!
Pijll gaat niet lopen morgen :(
Geloof dat de enkel nog niet zo happy is na die hm 2 weken geleden :N

Edit: veel plezier morgen *O*
Mijn knie is nog steeds niet blij trouwens. Pijll en ik zijn 2 manke nelissen bij elkaar -O-
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:50:42 #102
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144735060
Zie weer mooie prestaties hier! Top gedaan, ook van de kids!
Leuk dat die ook zo fanatiek meedoen.
pi_144735164
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Pijll gaat niet lopen morgen :(
Geloof dat de enkel nog niet zo happy is na die hm 2 weken geleden :N

Edit: veel plezier morgen *O*
Mijn knie is nog steeds niet blij trouwens. Pijll en ik zijn 2 manke nelissen bij elkaar -O-
Jammer. Maar herstellen is belangrijker. Doen we het volgend jaar gewoon nog een keer :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:55:52 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144735246
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:53 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Jammer. Maar herstellen is belangrijker. Doen we het volgend jaar gewoon nog een keer :)
Jep!
En misschien kan ik dan ook mee. Als ik ooit nog herstel. Ben vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt :(
pi_144735420
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Jep!
En misschien kan ik dan ook mee. Als ik ooit nog herstel. Ben vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt :(
Kan ik me voorstellen. Maar toch zul je zie dat het ineens weer goed komt.
pi_144735734
Wat een toppers hier :D
pi_144735861
Net de avondrun gedaan, 6.4 kilometer in 38 rond, de laatste kilometer had ik nog over, dus ik zet aan, had ik beter niet kunnen doen, want nu ligt er een bord spaghetti in de bocht :D

Ging 4 keer zwaar over me nek, kwam gelijk EHBO dat ik mee moest naar de hulppost, ik zeg neuh, gaat wel weer, en inderdaad geen last of misselijkheid :)

Ben tevreden, had geen keer getrained, en vanmorgen nog 50 KM op de racefiets gezeten ;)

Sfeer was erg leuk, heb keer of 13 de tien mijl gedaan, maar dit is eigenlijk veel leuker.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:14:57 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144735878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:00 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Maar toch zul je zie dat het ineens weer goed komt.
Hope so! Dank in ieder geval voor de bemoedigende woorden :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:17:07 #109
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144735951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef raptorix het volgende:
Net de avondrun gedaan, 6.4 kilometer in 38 rond, de laatste kilometer had ik nog over, dus ik zet aan, had ik beter niet kunnen doen, want nu ligt er een bord spaghetti in de bocht :D

Ging 4 keer zwaar over me nek, kwam gelijk EHBO dat ik mee moest naar de hulppost, ik zeg neuh, gaat wel weer, en inderdaad geen last of misselijkheid :)

Ben tevreden, had geen keer getrained, en vanmorgen nog 50 KM op de racefiets gezeten ;)

Sfeer was erg leuk, heb keer of 13 de tien mijl gedaan, maar dit is eigenlijk veel leuker.
Netjes gelopen. Wel vervelend van het :r :r
pi_144735977
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Netjes gelopen. Wel vervelend van het :r :r
Gelukkig stonden er weinig mensen in de bocht en kon ik ze snel naar de kant dirrigeren ;)
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:23:07 #111
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144736162
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gelukkig stonden er weinig mensen in de bocht en kon ik ze snel naar de kant dirrigeren ;)
Haha!
Ja over iemand heen kotsen is erg genant.
Had je dan nu te laat nog gegeten ofzo? Of was het puur van de inspanning?
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:29:35 #112
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144736408
Even teruggelezen...

Hinder, wat ontzettend heftig. Sterkte! :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:10 schreef GotC het volgende:
Excuus, 35:49 officieel! 8-) Met dank aan Yur, mini Yur, Q, mr. Q en mr. Y :7
:D

De toeschouwers in Den Haag waren fantastisch :Y O+
Net zoals jouw tijd *O*

quote:
Snellerd! _O_

quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Xilantof het volgende:
Net ff staan kijken bij de Vredesloop. Gezellige drukte en in elk geval 2 bekende gezien (één uit dit topic :P)
8-)

quote:
Tof! ^O^

quote:

Tof, met je dochters!! :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:32:41 #113
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144736534
Ik liep vandaag de meest ontspannen 5km wedstrijd ooit. Best fijn, niet voor jezelf lopen :)

Vriendin naar < 35min gehaasd (hield ze niet voor mogelijk), zelf vertrouwen getankt voor ontspannen lopen over 2 weken.

Ook dikke ^O^ voor Gup en nogmaals voor de supporters; ontzettend leuk!!

Toffe dag was tof!
pi_144736630
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

[..]

Ja, waar bemoeien die mensen zich toch altijd mee :( .
pi_144736991
Toffe tijden komen hier langs! Ik kom net terug van de damloop..had t 5km bordje en t 6 km bordje gemist dus ik kwam met nog heel wat over langs de finish in 43 rond.. beetje jammer maar 6 maanden geleden deed ik nog 50 minuten over 4.5 km dus eigenlijk best prima qua vooruitgang :D
pi_144737584
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Haha!
Ja over iemand heen kotsen is erg genant.
Had je dan nu te laat nog gegeten ofzo? Of was het puur van de inspanning?
Nou, ik had s'ochtends dus in me huis in amsterdam geklust en ging toen op racefiets terug, maar kreeg enorme honger, dus even patatje oorlog om 1 uur genomen, toen ik thuis kwam om 2 uur, gelijk Macaroni gegeten omdat je dan nog 5 uur hebt om het te laten zakken, je zou zeggen dat dat ruim voldoende zou moeten zijn...
pi_144737757
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik loop inmiddels in een radioactief gele menigte :') temperatuur is inmiddels stuk lager dus prima loopweer methinks! *O*
Wat zag het akelig geel overal hè :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:44 schreef Danter het volgende:
Toffe tijden komen hier langs! Ik kom net terug van de damloop..had t 5km bordje en t 6 km bordje gemist dus ik kwam met nog heel wat over langs de finish in 43 rond.. beetje jammer maar 6 maanden geleden deed ik nog 50 minuten over 4.5 km dus eigenlijk best prima qua vooruitgang :D
Mooie tijd! ^O^

Ik liep 48:34 volgens de officiële tijdmeting.

Ik vond het parcours zwaar met al die bruggen onderweg en helemaal toen er als verrassing nog 1 in de laatste 500 meter zat. Dat was echt even kiezen bijten om niet te gaan wandelen voor de finish.

En hulde aan de vrijwilliger die me illegaal om de finish heen hielp zodat ik als vrouw alleen niet via een achteraf straatje terug naar het station hoefde te lopen. O+
pi_144737873
Ik vond het ook best zwaar de Den Uyl brug was ik wel eens op gefietst, maar had geen idee dat ie in het parcours zat, überhaupt was ik af en toe mijn oriëntatie kwijt omdat ik opgegroeid ben aan de andere kant van de stad :+

Overigens vond ik het een verademing tenminste niet zo massaal als de 10 mijl, en veel minder opgefokte sfeer.
pi_144737964
Ik vond de bouwlampen onderweg (en bij de finish) bloed irritant maar de mensen langs het parcours waren leuk. Dat je dan de stad in draait en dat daar de terrassen vol zitten en de mensen rijen dik aan de hekken staan. O+

Maar ondanks dat vond ik het wel een hoog funrun gehalte hebben hoor!
pi_144737985
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik loop op zaterdag, want dat leek mij toch iets gezelliger dan zondag. En maandag ga ik op vakantie dus kan ik zondag nog een beetje herstellen voordat ik 10 uur opgevouwen in het vliegtuig zit :+ . En wanneer moeten jullie lopen? Misschien zien jullie mij nog op het parcours ploeteren :P . Ik ben in ieder geval herkenbaar aan een grote Dutch Mud Men vlag. Of ik tegen die tijd nog een vlaggenstok heb, ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand.
Wij lopen op zondag, zou eigenlijk met mijn vriendin lopen en die is niet echt getraind, maar door blessure neemt een vriend het nu over. Dus zal wel iets sneller gaan. Maar helaas dus niet op zaterdag. Kan je hier niet al een OCR qualificatie mee winnen? Anders zou ik geen vlag meenemen, loopt toch iets moeilijker lijkt me, al is het wel erg gaaf! ^O^
pi_144738066
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:14 schreef Nanook24 het volgende:
Ik vond de bouwlampen onderweg (en bij de finish) bloed irritant maar de mensen langs het parcours waren leuk. Dat je dan de stad in draait en dat daar de terrassen vol zitten en de mensen rijen dik aan de hekken staan. O+

Maar ondanks dat vond ik het wel een hoog funrun gehalte hebben hoor!
Klopt, je kon niet goed zien waar de finish was, maar goed de organisatie doet elk jaar enorm hun best, en kleine foutjes zullen er altijd zijn, ander punt is bijvoorbeeld de drinkposten, zeker op de lange afstand levert dat gevaarlijke situaties op omdat het spekglad word.
pi_144738083
Overigens staan de officiële uitslagen online :)
pi_144738195
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, je kon niet goed zien waar de finish was, maar goed de organisatie doet elk jaar enorm hun best, en kleine foutjes zullen er altijd zijn, ander punt is bijvoorbeeld de drinkposten, zeker op de lange afstand levert dat gevaarlijke situaties op omdat het spekglad word.
De mensen bij de drinkpost op 3km waren echt super aardig. Ik heb daar even stil gestaan omdat ik mezelf stuk gelopen had in de eerste 3km. En dan die meneer bij de finish. Als ze volgend jaar weer een nightrun hebben ga ik hem zeker weer lopen. :Y
pi_144738311
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

De mensen bij de drinkpost op 3km waren echt super aardig. Ik heb daar even stil gestaan omdat ik mezelf stuk gelopen had in de eerste 3km. En dan die meneer bij de finish. Als ze volgend jaar weer een nightrun hebben ga ik hem zeker weer lopen. :Y
Ja ik ook! Ik vond de sfeer super.. echt een leuke run!
pi_144738597
Ik zie op endomondo dat Daph ook een hele mooie tijd gelopen heeft. *O*
pi_144738828
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:40 schreef cafca het volgende:

[..]

:o
SPOILER
Moblo en Wolve, ook goed gelopen! ^O^
Just kidding! :P Zo spannend was ons loopje nou ook weer niet _O- :D
Ja doei.
  zondag 21 september 2014 @ 00:09:08 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144739789
Arquero, wat hebben jouw meiden goed gelopen en damn wat lijken ze op je man! ^O^

Morgen eens even goed teruglezen hier. Ná mijn ldl. Net naar Dolf Janssen geweest. Die snelde erna naar huis, want gaat morgen de DtD lopen :P
pi_144741207
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:33 schreef Nanook24 het volgende:
Ik zie op endomondo dat Daph ook een hele mooie tijd gelopen heeft. *O*
*O* zeer tevreden!

Idd hoog funrun gehalte, maar wat was het leuk O+ zoals verwacht flink slalommen maar dat werd stukken beter na de den uyl brug. Daarna had ik geen idee waar op het parcours ik was tot ik m'n Endo hoorde dat ik op 5.5 zat en toen had ik nog best wat over.. Zelfs over de dam nog een sprintje getrokken en de brug over de peperstraat op waar echt honderden mensen stonden O+ als verrassing stonden m'n ouders en zusje met een bos bloemen op me te wachten dus dat was echt superleuk!

Ik heb 36:nogwat gelopen, blij met m'n tijd iig zeker als je bedenkt dat de eerste 2 km uitkijken was voor hielentrappen xD ik zat flink voorin op het poppetjesplaatje hoe heet dat plaatje waarop jij het gele mannetje/vrouwtje bent in het deelnemersveld? en daar ben ik stiekem wel errug trots op :D

Nu eindelijk douchen en naar bed :P
  FOK!fotograaf zondag 21 september 2014 @ 07:11:23 #129
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144745338
Ontbijten voor de HM straks!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 07:51:43 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_144745394
Heel veel plezier en succes lopers straks *O* jullie hebben volgens mij heerlijk loopweer!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 21 september 2014 @ 08:03:33 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144745409
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel veel plezier en succes lopers straks *O* jullie hebben volgens mij heerlijk loopweer!!
wat Gup zegt..... an other big running day on the calendar!

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-09-2014 09:36:34 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_144745423
Ik ben al drie keer heel vroeg wakker geworden vanochtend dus nu geef ik er maar aan toe.. Wordt rond de 16 graden vanmiddag in amersfoort dus dat is idd prima!
pi_144745432
Ik mag straks het mooie Zwitserland verlaten en weer op naar het vlakke Holland. Ergens wel een beetje jammer.
pi_144745438
Aan alle lopers: heel veel plezier en succes! ^O^
  zondag 21 september 2014 @ 08:44:17 #135
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144745511
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 08:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag straks het mooie Zwitserland verlaten en weer op naar het vlakke Holland. Ergens wel een beetje jammer.
Goede reis! :)

Hier onderweg naar startpunt ldl, voor de gelegenheid in mijn DtD shirt. Goed weertje!
  zondag 21 september 2014 @ 08:57:45 #136
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144745581
Op naar Amsterdam
pi_144745607
Veel plezier en succes allemaal! ^O^

Hier lekker rustdagje vandaag
pi_144745696
Succes vandaag voor alle lopers! *G*
pi_144745704
Veel plezier allemaal!
  zondag 21 september 2014 @ 09:28:41 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144745750
Xilantof en meneer Y zijn snel!!
Na ~ 20min het 4km punt al gepasseerd. Ik miste meneer Y bijna :') :@

Nu naar 11,5km fietsen :)
pi_144745773
Weer ziet er wel prima uit! :)

Straks maar weg op 4:30 / km van de ene Dam naar de andere Dam en zien hoe lang ik het volhoud of dat er nog meer inzit. *O*

De Den Haag marathon heeft ook een tweede editie dus? :o
  zondag 21 september 2014 @ 09:33:22 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144745778
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 09:32 schreef DeeBee het volgende:
Weer ziet er wel prima uit! :)

Straks maar weg op 4:30 / km van de ene Dam naar de andere Dam en zien hoe lang ik het volhoud of dat er nog meer inzit. *O*

De Den Haag marathon heeft ook een tweede editie dus? :o
DH marathon was niks eenmaligs :P

Succes alle lopers! *O*
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 09:37:04 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_144745798
Op AT5 is de Dam tot Dam loop straks live the volgen he, vanaf 10:00 uur :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_144745816
Succes en plezier iedereen vandaag!
  zondag 21 september 2014 @ 09:41:10 #145
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144745820
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:40 schreef Mr.B. het volgende:
Succes en plezier iedereen vandaag!
  zondag 21 september 2014 @ 09:51:07 #146
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144745895
Eerste loper op 12km punt na ca 48min. Had ik eerder verwacht, om eerlijk te zijn...
pi_144745915
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 09:33 schreef GotC het volgende:

[..]

DH marathon was niks eenmaligs :P

Succes alle lopers! *O*
Ja ok. :P Al was de eerste editie geen onverdeeld succes natuurlijk. :P

Maar wel leuk dat ze een evenement op de kalender erbij brengen, al heb ik de laatste jaren steeds aan de DtD mee kunnen doen in dit weekend. :)
pi_144746042
Mooie tijden zijn er gister neergezet, chapeau! *O*

Voor de lopers die vandaag nog mogen, veel succes en plezier! ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144746164
Oke ik ben eruit, ga mijn HM vandaag als generale voor de M doen. Dus op mijn streeftempo, en met 2 a 3 gelletjes en waterrugzak, kan ik ook even kijken of dat bevalt.
pi_144746187
Voor de liefhebbers vanaf nu de DtD op RT-NH, de vrouwen lopen al in de IJ-tunnel. :P
pi_144746196
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Voor de liefhebbers vanaf nu de DtD op RT-NH, de vrouwen lopen al in de IJ-tunnel. :P
Geen HD-stream op de website :r
  zondag 21 september 2014 @ 10:23:11 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144746204
Misschien een domme vraag, maar hoe komen de DtD-lopers weer terug naar het startpunt? Bussen?
pi_144746214
quote:
2s.gif Op zondag 21 september 2014 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe komen de DtD-lopers weer terug naar het startpunt? Bussen?
Ja toen ik hem deed moest je eerst 1,5 km lopen en daar de bus idd
  zondag 21 september 2014 @ 10:25:27 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144746222
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zijn er voldoende voor het aantal lopers, want er loopt best wat volk mee?
pi_144746224
quote:
Je kleding wordt van de start naar de finish gebracht door de organisatie wanneer je loopt. :)

Dus ik ga heen met de trein naar A'dam CS en kan terug gewoon naar huis vanaf Zaandam. :)

Als je je auto in A'dam neerzet kan je met de pendelbus terug bijv. ja!
  zondag 21 september 2014 @ 10:26:03 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144746230
quote:

[..]

Dat is het enige wat me echt tegenstaat vd DtD :r
pi_144746231
quote:

[..]

bij de finish links aanhouden richting t dtd park, vanaf daar wordt je gewezen dmv borden ;)
  zondag 21 september 2014 @ 10:27:36 #158
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144746253
quote:
Toen ik meedeed was er een wachtrij van ruim een uur voor de bussen. Toen zijn we maar naar het station gelopen om met de trein terug te gaan...
F means you're fucked
pi_144746267
Je kan trouwens ook met de trein terug, alleen dan moet je stuk langs t parcours lopen wat meestal erg druk is.
  zondag 21 september 2014 @ 10:34:40 #160
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144746328
Dan kan je het vervoer beter voor de loop hebben. Dan hoef je je daar daarna niet meer druk om te maken.

En als busmaatschappij zou ik niet op meutes zwetende mensen zitten te wachten... :o
pi_144746346
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 10:34 schreef Wolve000 het volgende:
Dan kan je het vervoer beter voor de loop hebben. Dan hoef je je daar daarna niet meer druk om te maken.

En als busmaatschappij zou ik niet op meutes zwetende mensen zitten te wachten... :o
Ach, als daar met een paar duizend euro per bus en gratis reclame langs de weg voor wordt betaald, zou ik me daar als busmaatschappij niet te veel zorgen om maken.
pi_144746351
quote:

Daar worden ze toch voor ingehuurd.. beter dan kotsende dronken studenten..
pi_144746356
quote:

Bussen zijn 'gecharterd', dus dat gaat wel goed. Die pendelen gewoon.

En tsja, er doen 35.000-40.000 mensen mee, dus drukte en wachten ontkom je niet aan. Terug met de trein direct vanuit Zaandam vind ik prima gaan altijd verder...
pi_144746372
Succes iedereen die vandaag loopt. Vooral de lopers in Hoogland. Volgend jaar ben ik er weer bij :)
pi_144746677
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 10:39 schreef pijll het volgende:
Succes iedereen die vandaag loopt. Vooral de lopers in Hoogland. Volgend jaar ben ik er weer bij :)
Dank je, Pijll. En die afspraak staat!! ^O^
pi_144746710
En alle Den Haag Marathonners, Dam tot Dammers, Chessrunners en N70-trailers: ook heel veel succes vandaag! *O*
pi_144746891
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 08:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Op naar Amsterdam
Succes
  zondag 21 september 2014 @ 11:16:23 #168
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144746897
Suc6 en veel plezier vandaag!
Ben jaloers. Niet vanwege de DtD, maar gewoon omdat ik ook weer lange loopjes wil doen.
Enniewee, geniet een beetje extra namens mij dan maar :P
pi_144746914
quote:
Jup, er rijden pendelbussen, mocht je hem ooit nog gaan lopen dan geef ik je als tip: neem geen pendelbus als je in de meute bent aangekomen, vaak sta je meer als een uur te wachten: PRO tip, het is 1.5 kilometer lopen naar Station Kogerveld :+
pi_144747091
Altijd blij om te zien dat RTVNH haar beste verslaggeefster aan de meet heeft gezet bij DtD. Manmanman....
  zondag 21 september 2014 @ 11:29:45 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144747125
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 11:27 schreef mosselmossel het volgende:
Altijd blij om te zien dat RTVNH haar beste verslaggeefster aan de meet heeft gezet bij DtD. Manmanman....
Ja, om te huilen inderdaad ;(
F means you're fucked
  zondag 21 september 2014 @ 11:29:46 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144747126
quote:
Wij zeiden net hetzelfde tegen elkaar :D
pi_144747140
Ik mocht vandaag voor de laatste keer echt los, flinke tempo training gedaan.
De gedachten is dat je (een deel van) je glycogeenvoorraad aanspreekt, zodat deze wat meer kan aanvullen de komende week van rust.
Conclusie na vanochtend: training heeft zijn vruchten afgeworpen.
10 km sneller dan ooit gelopen, dik onder de 45 min. Maar ja het is maar training, alleen volgende week telt.
Zin in :Y *O* *G* alleen jammer van die week stilzitten die er tussen zit
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144747162
net in de trein gestapt, en er zijn ook heel wat zingende voetbal fans onderweg naar amsterdam.. Hopelijk gaat dat goed. Al hebben ze als het goed is vooral wat in de arena te zoeken natuurlijk.
pi_144747176
quote:
'How did it go?'

quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
net in de trein gestapt, en er zijn ook heel wat zingende voetbal fans onderweg naar amsterdam.. Hopelijk gaat dat goed. Al hebben ze als het goed is vooral wat in de arena te zoeken natuurlijk.
Je weet dat het Feijenoord - Ajax is, zonder uitsupporters? :P
  zondag 21 september 2014 @ 11:32:29 #176
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144747177
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:30 schreef Guard het volgende:
Ik mocht vandaag voor de laatste keer echt los, flinke tempo training gedaan.
De gedachten is dat je (een deel van) je glycogeenvoorraad aanspreekt, zodat deze wat meer kan aanvullen de komende week van rust.
Conclusie na vanochtend: training heeft zijn vruchten afgeworpen.
10 km sneller dan ooit gelopen, dik onder de 45 min. Maar ja het is maar training, alleen volgende week telt.
Zin in :Y *O* *G* alleen jammer van die week stilzitten die er tussen zit
Zo liep ik vorig jaar de week voor Rotterdam ook een PR op de 10. Well done!
F means you're fucked
  zondag 21 september 2014 @ 11:32:55 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144747180
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ajax speelt uit
F means you're fucked
pi_144747194
quote:
9s.gif Op zondag 21 september 2014 11:32 schreef DeeBee het volgende:

[..]

'How did it go?'
Ach, dat is alleen maar omdat ze niet goed Engels kan. Die vraag is nog best prima. Maar je moet voor de gein haar diepteinterviews blijven volgen. Het is echt om te janken.
pi_144747213
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 11:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ach, dat is alleen maar omdat ze niet goed Engels kan. Die vraag is nog best prima. Maar je moet voor de gein haar diepteinterviews blijven volgen. Het is echt om te janken.
Ik zal d'r vertellen dat ze d'r wat aan moet doen als ik vanmiddag over de finish kom!
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 11:36:33 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_144747235
quote:
As usual...
  zondag 21 september 2014 @ 11:44:42 #181
349633 SiIk
Echt zijde
pi_144747400
Gisteren een poosje gejuicht bij de dam tot dam at night en daarna is het laat geworden, dus heb nu de snelle lopers al gemist. Zo maar weer naar buiten en kijken of ik wat mensen van hier kan spotten. Hoe laat starten jullie allemaal? :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_144747495
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 11:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Ajax speelt uit
Oh, geen idee waar ze heen gingen dan :p ik heb net de bus gemist terwijl ik hem gewoon zag maar niet wist waar de halte was, vet irritant. Gelukkig had ik ruim gepland.
pi_144747954
"Ik heb gevraagd of de piepjes uitmogen maar dat is helaas niet mogelijk" ;(
  zondag 21 september 2014 @ 12:11:11 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144747967
16,5 heerlijke km's gelopen. Moeiteloos. En horlogeloos :s)
  zondag 21 september 2014 @ 12:14:26 #185
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144748026
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:11 schreef Quoi het volgende:
*O*! Wat lekker zeg!
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 12:15:13 #186
155227 crew  Guppy
dus
pi_144748041
quote:
Heldin _O_
pi_144748098
quote:
Beter!
  zondag 21 september 2014 @ 12:20:39 #188
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144748156
quote:
Top!
Dat komt vast goed, over 2 weken!

Hier aan de koffie met appeltaart om het nieuwe PR van meneer Y te vieren.
Hij kwam binnen in ~ 1:57:20 *O*

Xilantof ook nog zien finishen, maar dat mag hij zelf vertellen :)
  zondag 21 september 2014 @ 12:34:54 #189
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144748405
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 12:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Top!

Puike tijd!!
  FOK!fotograaf zondag 21 september 2014 @ 12:37:36 #190
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144748449
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 12:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Top!

Ik heb je bij de finish niet gezien :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 21 september 2014 @ 12:41:54 #191
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144748521
Goed, de HM in Den Haag.
Leuk geregeld en een gezellig kleine loop eigenlijk.

Ging lekker op tempo weg en kon dat redelijk vasthouden gedurende de loop. Beetje last van m'n been, maar dat voel ik denk ik morgen pas echt.
Uiteindelijk binnen op, volgens mij horloge, 1:51:20, met een afstand van, volgens mij horloge: 21,7 km.

Blij, maar baal stiekem dat 't niet onder de 1:50 was :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_144748528
planning: 11 km duurloop op 8:13 min/km.
gedaan: 11 km duurloop op 7:31 min/km :o *O* Met dank aan TWC ^O^ was gezellig! en warm al...
pi_144748579
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 12:41 schreef Xilantof het volgende:
Goed, de HM in Den Haag.

Ging lekker op tempo weg en kon dat redelijk vasthouden gedurende de loop. Beetje last van m'n been, maar dat voel ik denk ik morgen pas echt.
Uiteindelijk binnen op, volgens mij horloge, 1:51:20, met een afstand van, volgens mij horloge: 21,7 km.

Als het 600 meter scheelt, kan het wel kloppen dat je er langer over doet dan 1.50. Mooi dat het zo goed ging.
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 12:45:05 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_144748585
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2014 12:42 schreef Serinde het volgende:
planning: 11 km duurloop op 8:13 min/km.
gedaan: 11 km duurloop op 7:31 min/km :o *O* Met dank aan TWC ^O^ was gezellig! en warm al...
Holy fucky _O_
  zondag 21 september 2014 @ 12:45:36 #195
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144748596
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 12:41 schreef Xilantof het volgende:
Goed, de HM in Den Haag.

Is de schuld van die 600 meter ;)
Ik vind het een strakke tijd hoor!

@serinde: leuk!
  FOK!fotograaf zondag 21 september 2014 @ 12:47:10 #196
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144748625
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 12:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als het 600 meter scheelt, kan het wel kloppen dat je er langer over doet dan 1.50. Mooi dat het zo goed ging.
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 12:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Is de schuld van die 600 meter ;)
Ik vind het een strakke tijd hoor!

@serinde: leuk!
Dat zeg ik ook tegen mezelf :+

Ben erg blij in elk geval *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 21 september 2014 @ 12:49:53 #197
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144748689
Mooie tijd Xilantof en ook voor jouw meneer Yuks!

De laatste twee km werd ik overigens ingehaald door G.R. :D die bezig was met de Delftse Houtloop (10 km). Ik ben even aangehaakt. Hij liet alleen echt superharde boeren en deed vette snotrockets :r :D
  zondag 21 september 2014 @ 12:51:26 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144748725
Jeetje Serinde! w/ Die cowboy liet je lopen. Comfortabel met dat tempo?
  zondag 21 september 2014 @ 12:51:33 #199
434563 juultje-nachtegaal
Never loose your inner child..
pi_144748732
Edit: ga weg

[ Bericht 91% gewijzigd door Mord_Sith op 21-09-2014 12:51:56 ]
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 12:52:44 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_144748754
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:51 schreef juultje-nachtegaal het volgende:
Edit: ga weg
Dat is Simon Cowell van Wildlife Aid O+ groter worden eindbazen niet! _O_

Huh...? Geen idee waarom dat ineens zo actief wegge-mod moest worden, maar goed.
  zondag 21 september 2014 @ 12:53:08 #201
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144748758
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ik heb je bij de finish niet gezien :P
Dat had ik door ja. Zal nog eens voor je juichen :{w

Mooie tijd! ^O^ Het zag er goed uit bij 4 - 12 - 17 - 21km :Y
Meneer Y had ook 21,7km. Vroeg me nog af of deze loop wel gecertificeerd is...

quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:49 schreef Quoi het volgende:
Mooie tijd Xilantof en ook voor jouw meneer Yuks!

De laatste twee km werd ik overigens ingehaald door G.R. :D die bezig was met de Delftse Houtloop (10 km). Ik ben even aangehaakt. Hij liet alleen echt superharde boeren en deed vette snotrockets :r :D
_O-
  zondag 21 september 2014 @ 12:54:40 #202
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144748798
Trouwens, vraagje aan de supporterende partners:

Dromen jullie voor de wedstrijd ook over bananen, gelletjes, kilometertijden en aanverwanten?

Ik was er maar druk mee vannacht :')
  FOK!fotograaf zondag 21 september 2014 @ 13:04:39 #203
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144749054
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 12:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat had ik door ja. Zal nog eens voor je juichen :{w
Op de andere plekken was het niet minder gewaardeerd! :D

quote:
Mooie tijd! ^O^ Het zag er goed uit bij 4 - 12 - 17 - 21km :Y
Meneer Y had ook 21,7km. Vroeg me nog af of deze loop wel gecertificeerd is...

Ging ook uitermate soepel, zeker qua conditie, m'n benen wilde alleen niet sneller :+
Kreeg na de finish nog een compliment op m'n eindsprint :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 21 september 2014 @ 13:05:30 #204
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144749078
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Yuki het volgende:

Dromen jullie voor de wedstrijd ook over bananen, gelletjes, kilometertijden en aanverwanten?

_O-
Geen idee. Die van mij loopt nooit ;)
Die laat zn buik groeien :X
  zondag 21 september 2014 @ 13:08:24 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144749143
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Yuki het volgende:

Nooit last van eigenlijk van tevoren :@ Wel de adrenaline rondom de wedstrijd.

Murmeli! o|O :D
  zondag 21 september 2014 @ 13:11:06 #206
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144749218
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nooit last van eigenlijk van tevoren :@ Wel de adrenaline rondom de wedstrijd.

Murmeli! o|O :D
:@
Sorry :@
  zondag 21 september 2014 @ 13:15:09 #207
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144749329
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:@
Sorry :@
Beiden een beetje in de lappenmand. Nog geen servies gesneuveld?

Niet te hard balen he? Komt gewoon wel weer :)
  zondag 21 september 2014 @ 13:17:20 #208
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144749384
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Beiden een beetje in de lappenmand. Nog geen servies gesneuveld?

Niet te hard balen he? Komt gewoon wel weer :)
Haha nee hoor, we zijn allebei niet zo smijterig, geloof ik.
Ik baal wel een beetje inderdaad, maar ik probeer me in te houden daarmee :Y
  zondag 21 september 2014 @ 13:19:41 #209
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144749451
Murmel! _O-

quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:04 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Op de andere plekken was het niet minder gewaardeerd! :D

[..]

Ging ook uitermate soepel, zeker qua conditie, m'n benen wilde alleen niet sneller :+
Kreeg na de finish nog een compliment op m'n eindsprint :D
Gelukkig :)

Meneer Y klaagt over precies hetzelfde. Benen wilden niet, de rest ging fantastisch.
Maar stop eens met zeuren, je tijd is fantastisch!! ^O^
pi_144750151
N70 was leuk. En zwaar. En de Weihenstephaner aan de finish was zeer welkom :)
pi_144750189
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:51 schreef Quoi het volgende:
Jeetje Serinde! w/ Die cowboy liet je lopen. Comfortabel met dat tempo?
Ja, tot mijn verrassing wel! Dit geeft wel meer vertrouwen voor 7:23, mijn plan voor de 7^^ :Y
Met nog wat weken voor de boeg zie ik het opeens best zitten :Y)

En Gup, ik zag dat jij ook 7:31 had gedaan op 10 km, ook goed bezig!!
  zondag 21 september 2014 @ 13:41:09 #212
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144750209
Het parcours van Den Haag is volgens mij niet gecertificeerd. Best lastig ook, met het strand denk ik?
De medaille is wel tof! :D

Goed gedaan hoor, allen *O*
F means you're fucked
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 13:42:29 #213
155227 crew  Guppy
dus
pi_144750252
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ja, tot mijn verrassing wel! Dit geeft wel meer vertrouwen voor 7:23, mijn plan voor de 7^^ :Y
Met nog wat weken voor de boeg zie ik het opeens best zitten :Y)

En Gup, ik zag dat jij ook 7:31 had gedaan op 10 km, ook goed bezig!!
Is dat zo...? Ik heb nog niet eens gekeken :@

Stomme uitslagen van de Vredesloop doen alleen maar de brutotijden :(
  zondag 21 september 2014 @ 13:51:00 #214
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144750537
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zie bij jou gewoon netto ook :?

En ik heb mezelf gespot op de foto's van Jeroen Tibbe *O*
  FOK!fotograaf zondag 21 september 2014 @ 13:52:50 #215
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144750594
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gelukkig :)

Meneer Y klaagt over precies hetzelfde. Benen wilden niet, de rest ging fantastisch.
Maar stop eens met zeuren, je tijd is fantastisch!! ^O^
Zal ik doen :+

quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:41 schreef YUR het volgende:
Het parcours van Den Haag is volgens mij niet gecertificeerd. Best lastig ook, met het strand denk ik?
De medaille is wel tof! :D

Goed gedaan hoor, allen *O*
Was eigenlijk maar een klein stukje over het strand voor de HM. Een heel groot deel werd gelopen over het betonnen pad die langs de strandtenten loopt op het strand. Pas onder de pier moest je wel over het zand.
Wel een mooie loop qua omgeving! :Y
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 13:54:12 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_144750644
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zie bij jou gewoon netto ook :?

En ik heb mezelf gespot op de foto's van Jeroen Tibbe *O*
Oh wacht, als ik mezelf aanklik zie ik ook de netto tijden, maar niet in het lijstje :+
  zondag 21 september 2014 @ 14:01:31 #217
30560 2Mini
Official Logo
pi_144750915
Ik vond de Vredesloop best zwaar, vanwege onder andere de weersomstandigheden en het elke keer naar links of rechts moeten verplaatsen voor motoren..
Camera 1... 1!
  zondag 21 september 2014 @ 14:06:06 #218
258885 Solique
I Kill You !
pi_144751102
Velen zijn echte loopjes gaan doen, congratz aan die mensen.

Ik heb voor het eerst in jaren de 3km grens doorbroken. :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 21 september 2014 @ 14:15:52 #219
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144751413
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:06 schreef Solique het volgende:

Super! Dat is ook een echt loopje ^O^
F means you're fucked
pi_144751431
quote:

Ook een prestatie! ^O^
pi_144751872
Geen last van zenuwdromen als ik supporter ben. Wel vlak voor en tijdens de loopjes plaatsvervangende zenuwen zo nu en dan.
pi_144751980
Dat komt waarschijnlijk ook doordat ik vrijwel altijd uiterst relaxed ben voor een loopje.
  zondag 21 september 2014 @ 14:55:01 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144752993
quote:

^O^ top!

Zenuwen..mwah, nee. Sta alleen op high-alert zodra hij voor een marathon van start gaat en al helemaal als hij mijn verwachtte doorkomsttijd mist zoals bij R'dam vorig jaar.
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 14:59:14 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_144753186
Hier gaat mijn wederhelft vaak niet mee, de laatste keer was naar de Baggerloop. En ik heb niet echt iets van zenuwen gemerkt toen :+
  zondag 21 september 2014 @ 15:14:44 #225
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_144753891
https://www.endomondo.com/workouts/412103683/15548482

Heerlijk 15k gelopen, tot nog toe het verste ooit aan een stuk gelopen.

Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 15:17:45 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_144754071
Mooi rondje! En snel ook ^O^
pi_144754636
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Het was de eerste keer in Zaandam, ook voor de vrijwilligers was het even wennen en liep noet alles op rolletjes ( ik paste op de tassen)
pi_144755274
Zo ik zit alweer op de bus te wachten. 1.52 gelopen op hartslag 178, dus dikke prima. Misschien iets te hard voor de eerste helft straks maar zeker niet voluit gegaan, behalve se laatste km. Wel een beetje stijve heup dus even kijken of ik langs de sport masseur kan. was nu nog geen pijn te noemen, maar als je er nog 15km mee door loopt wel waarschijnlijk. Wel grappig, de fotograaf vlak voor de finish zei tegen mij: jij ziet eruit alsof je nog 10km door kan! Toen dacht ik,.ja de bedoeling is nog 22 :P
  zondag 21 september 2014 @ 16:28:13 #229
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144757310
Er blijkt een jongen te zijn overleden bij de Finish? Ik zie toch wel wat in de verplichte sport-keuringen zoals ze die in het buitenland kennen.
  zondag 21 september 2014 @ 16:31:36 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144757493
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef xzaz het volgende:
Er blijkt een jongen te zijn overleden bij de Finish? Ik zie toch wel wat in de verplichte sport-keuringen zoals ze die in het buitenland kennen.
Soms is het niet te voorspellen. Tijdens de (Halve) Marathon van Eindhoven is er ook een vrouw overleden, ik leerde in mijn marathongroep dat dat familie was van iemand. Had ooit een hartafwijking gehad, maar leek te zijn genezen. Denk dat er wel altijd zoiets meespeelt bij mensen die overlijden tijdens een run.
pi_144757577
quote:
Kwestie van kosten baten denk ik. Natuurlijk, er gaat wel en's iemand dood bij een evenement en dat is heel heftig, maar vergeleken met de andere manieren waarop mensen dood gaan komt het echt praktisch nooit voor..
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 16:35:40 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_144757684
quote:
Er worden op sommige dagen 10-tallen hardloopevenementen georganiseerd in NL. Het lijkt me niet te doen, of wenselijk, om voor al die mensen een sportkeuring aan te vragen. Los daarvan denk ik dat de mensen die een voorgeschiedenis hebben met gezondheidsproblemen toch wel onder controle van een arts staan.

En dat het voor een groot deel ook eigen verantwoordelijkheid is. Als je merkt dat t niet gaat, stop je met rennen. Ik zie mensen zo vaak zich compleet binnenstebuiten lopen. En voor wat? Je bent een recreant... Als dat soort mensen wat beter zouden nadenken, zou je dit soort situaties al heel wat verminderen, lijkt me.
pi_144758168
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zag het bij Garmin ;)
  zondag 21 september 2014 @ 16:47:46 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144758234
Die vrouwelijke reporter van TVNH :X Ik weet het, ze is erg, en ik had mijn verwachtingen al bijgesteld, maar toch...

Een loper komt over de finish en bedankt een tikkeltje vermoeid en vol adrenaline zijn fysiotherapeut.
Reporter: "Kom je ook uit Friesland?"
Hij: "Nee uit Amsterdam"
Zij: " Wat moet je dan met een Friese therapeut?"

Ik heb gezapt. Genoeg hardlopen gezien ook nu.

@LT: geeft vertrouwen ^O^
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 16:48:46 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_144758286
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik zag het bij Garmin ;)
Ik nu ook! Nu heb ik er eigenlijk wel een beter gevoel over, over gisteren :+
  zondag 21 september 2014 @ 16:50:58 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144758388
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik nu ook! Nu heb ik er eigenlijk wel een beter gevoel over, over gisteren :+
En zijn de voetjes alweer een beetje ok?
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 16:52:21 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_144758460
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:50 schreef Quoi het volgende:

[..]

En zijn de voetjes alweer een beetje ok?
Ja! Rechts is alweer good as gold. Links heeft een flinke blaar, maar dat doet geen zeer
  zondag 21 september 2014 @ 17:02:18 #238
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144758916
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja! Rechts is alweer good as gold. Links heeft een flinke blaar, maar dat doet geen zeer
Hopelijk snel beiden weer good as gold ^O^
pi_144759290
Die sportkeuring gaat echt niet alle problemen aan het licht brengen... Want die kan je vaak tot een jaar terug laten doen. Plus, mensen kunnen ook gewoon acuut iets krijgen.

Vandaag ook weer 2/3 mensen plat zien liggen onderweg met de DtD, maar er doen 40.000 lopers mee, dat valt dus te verwachten.
pi_144759548
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Die sportkeuring gaat echt niet alle problemen aan het licht brengen... Want die kan je vaak tot een jaar terug laten doen. Plus, mensen kunnen ook gewoon acuut iets krijgen.

Vandaag ook weer 2/3 mensen plat zien liggen onderweg met de DtD, maar er doen 40.000 lopers mee, dat valt dus te verwachten.
Da's een stuk minder dan bij voetbal.

Ik weiger mee te doen aan evenementen met een verplichte keuring. Wat een betutteling en onzin. Bovendien vraag ik me af of het wettelijk wel mag.
  zondag 21 september 2014 @ 17:22:28 #241
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144759608
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 17:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Da's een stuk minder dan bij voetbal.

Ik weiger mee te doen aan evenementen met een verplichte keuring. Wat een betutteling en onzin. Bovendien vraag ik me af of het wettelijk wel mag.
Die zijn er toch nog niet in NL, evenementen met een verplichte keuring? Of wel?
pi_144759619
Haha, ik zie nu mijn netto tijd bij de Halve van Hoogland; 1.52.02. Wel vreemd want ik kwam volgens mij met 1.52.00 over de finish en ben toch echt niet voor het startsein gestart :P Enfin
pi_144759683
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

Die zijn er toch nog niet in NL, evenementen met een verplichte keuring? Of wel?
Voor zover ik weet niet. Volgens mij mag dat ook niet, in verband met privacyregels enzo. Maar stel dat bij wijze de Zevenheuvelenloop of de Tilburg Ten Miles een verplichte keuring invoert, doe ik er niet meer aan mee. Zoek ik wel andere loopjes op.
pi_144759718
Hoezo zou je privacy aangetast moeten worden? Ze hoeven de gegevens niet te hebben, alleen een bewijs dat je die test gedaan hebt. Volgens mij is dat voor een wielren licentie in Nederland al nodig, dus het is niet zo dat het niet mag..
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 17:28:59 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_144759844
Maar voor mij hoeft het niet. Zou een te hoge drempel zijn, dan doe ik niet meer mee.
  zondag 21 september 2014 @ 17:29:34 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144759864
Ja en dat zou zonde zijn. Dat kun je mensen niet verplichten gewoon.
pi_144759900
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar voor mij hoeft het niet. Zou een te hoge drempel zijn, dan doe ik niet meer mee.
Verplichten zou inderdaad erg betuttelend zijn. Maar aan de andere kant, het is wel je eigen gezondheid, dus het zou wel wat meer benadrukt mogen worden dat zo'n keuring zéér aan te raden is. Zeker voor mensen die op wat latere leeftijd weer beginnen met sporten.
  zondag 21 september 2014 @ 17:33:25 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144759998
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Verplichten zou inderdaad erg betuttelend zijn. Maar aan de andere kant, het is wel je eigen gezondheid, dus het zou wel wat meer benadrukt mogen worden dat zo'n keuring zéér aan te raden is. Zeker voor mensen die op wat latere leeftijd weer beginnen met sporten.
Maar acuut dood neervallen tijdens het sporten kun je lastig voorspellen met indicatoren. Dat komt vaak niet door een 'hartruisje'. Of moet je dan 40.000 mensen testen om die ene op springen staande aneurysma te vinden?
pi_144760063
Je hebt misschien wel gelijk met een formuliertje gezondheid ok, maar dan nog. Ik zie de beste sportmensen soms omvallen. Puur omdat ze niet drinken of omdat ze net even een keer te diep gaan. Shit happens, hoort bij de sport. Ga je niet voorkomen met zo'n formuliertje ook.
  zondag 21 september 2014 @ 17:42:09 #250
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144760264
Mua zo'n betutteling vind ik het niet, voor zwemmen heb je een zwemdiploma nodig. Waarom niet voor lange afstanden lopen niet een certificaat oid. En ja bij sport hoort diep gaan, maar dood gaan niet.
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 17:43:35 #251
155227 crew  Guppy
dus
pi_144760305
Bij zwemmen gaat het om de techniek die je moet leren. Die heb je voor lange afstanden lopen niet echt nodig.
  zondag 21 september 2014 @ 17:43:49 #252
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144760317
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef xzaz het volgende:
Mua zo'n betutteling vind ik het niet, voor zwemmen heb je een zwemdiploma nodig. Waarom niet voor lange afstanden lopen niet een certificaat oid. En ja bij sport hoort diep gaan, maar dood gaan niet.
Ja, maar een diploma is iets heel anders. En bovendien: het kán gewoon niet. Je kunt niet voorspellen of iemand neer gaat vallen.

Als we een diploma konden halen obv vaardigheid en daarmee zeker konden zijn van in leven blijven, waarschuw me dan ff ;)
pi_144760358
Voor die paar keer dat er iemand dood neer valt dat soort maatregelen, vind ik meer dan overdreven. Kan me niet indenken dat het in Nl zover komt trouwens. Je voorkomt er niks mee. Er zijn ongetwijfeld mensen die tijdens hun training neervallen. Of gaan slapen en niet wakker worden. That's (the end of) life.
  zondag 21 september 2014 @ 17:45:03 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144760365
De loper kreeg een heatstroke. Te weinig gedronken en niet goed tegen de hitte gekund.
pi_144760406
Dan moeten we misschien een soort theorie-examen invoeren. Wat je wel en niet moet doen tijdens evenementen :')
  zondag 21 september 2014 @ 17:47:21 #256
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144760421
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 17:46 schreef Serinde het volgende:
Dan moeten we misschien een soort theorie-examen invoeren. Wat je wel en niet moet doen tijdens evenementen :')
Eigenlijk heeft bijna elke sport dat he. Het komt juist door die toegankelijkheid van bv fietsen en hardlopen.
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 17:52:36 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_144760561
Of we moeten gewoon een beetje nadenken wat we aan het doen zijn. Het is echt geen hogere wiskunde. En bovendien waarschuwen organisaties altijd uitgebreid over de risico's van de warmte. Wat moeten ze nog meer doen dan? Verplicht een multiple choice vragenlijstje laten invullen bij inschrijving, en je inschrijving wordt alleen voltooid als je een voldoende haalt?
pi_144760565
quote:
2s.gif Op zondag 21 september 2014 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
De loper kreeg een heatstroke. Te weinig gedronken en niet goed tegen de hitte gekund.
Dat kun je met een medische keuring niet voorkomen. Bovendien valt er nu iemand om, maar als je kijkt hoeveel mensen ieder weekend aan hardloopevenementen meedoen dan is het vrij waarschijnlijk dat er af en toe iemand dood gaat, alleen al door de grote aantallen deelnemers. Ik zou wel eens een vergelijking willen zien met andere (duur)sporten. Het zou me niet verbazen dat hardlopen dan niet abnormaal riskant blijkt te zijn.
pi_144760656
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo ik zit alweer op de bus te wachten. 1.52 gelopen op hartslag 178, dus dikke prima. Misschien iets te hard voor de eerste helft straks maar zeker niet voluit gegaan, behalve se laatste km. Wel een beetje stijve heup dus even kijken of ik langs de sport masseur kan. was nu nog geen pijn te noemen, maar als je er nog 15km mee door loopt wel waarschijnlijk. Wel grappig, de fotograaf vlak voor de finish zei tegen mij: jij ziet eruit alsof je nog 10km door kan! Toen dacht ik,.ja de bedoeling is nog 22 :P
Een mooie testloop LT ^O^ Gewoon dit straks 2x doen en je loopt 3:45. :P
Voelde het ook of je zo nog wel even door kon blijven gaan?
pi_144760794
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:55 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Een mooie testloop LT ^O^ Gewoon dit straks 2x doen en je loopt 3:45. :P
Voelde het ook of je zo nog wel even door kon blijven gaan?
Conditioneel wel, alleen kreeg ik dus wel een beetje een gekke heup, en ik krijg bij de langere afstanden ook altijd wat moeie enkels, maar dat is wel over zodra ik klaar ben. Maarja met die enkels heb ik ook al een duurloop van 3 uur gelopen en volgende week 1 van 3,5 uur dus dat moet wel goedkomen. Wil me deze week nog wel even goed los laten masseren.

Wel chill trouwens, een loopje waar je niet echt diep gaat. Kan je daarna tenminste echt genieten van een ijsje en een zakje chips ipv dat je je misselijk of leeg voelt :P

Ik was trouwens wel verbaasd over het hele circus omtrent de Halve van Hoogland, er was echt een soort kermis gaande in het startgebied. Start had trouwens wel iets beter geregeld kunnen worden, die was op dezelfde plek als de finish maar dus de omgekeerde richting, en de 5km hadden een limiet van 45 minuten omdat dan 5 minuten later de start van de halve was. Dus er was niet echt een duidelijk startgebied. Verder vond ik het parcours een tikje saai, wel erg weinig enthousiaste mensen langs de kant en vooral veel door de polder met wind tegen. Maar misschien kwam dat ook doordat ik hem niet voluit liep en mezelf dus wat meer bezig moest houden.
  zondag 21 september 2014 @ 18:02:27 #261
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144760832
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef mosselmossel het volgende:
Je hebt misschien wel gelijk met een formuliertje gezondheid ok, maar dan nog. Ik zie de beste sportmensen soms omvallen. Puur omdat ze niet drinken of omdat ze net even een keer te diep gaan. Shit happens, hoort bij de sport. Ga je niet voorkomen met zo'n formuliertje ook.
^O^
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_144760862
Een vrouw die er heel profi uitzag plakte trouwens voor de start een doorzichtige plakker op haar neus. Iemand een idee waar dat voor dient?
  zondag 21 september 2014 @ 18:04:16 #263
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144760880
Al vind ik het systeem wat ze bij de Elfstedentocht gebruiken wel goed. Dat je alleen mee kan doen als je door twee huidige leden van de vereniging in een schaatsvaardigheidsverklaring worden onderschreven. :P

Maarja, dat is wat anders dan een loopje zoals de DtD loop.
  zondag 21 september 2014 @ 18:04:34 #264
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144760891
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vrouw die er heel profi uitzag plakte trouwens voor de start een doorzichtige plakker op haar neus. Iemand een idee waar dat voor dient?
Neusgaten open houden.
pi_144760913
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:04 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Neusgaten open houden.
Huh hoezo zouden die dicht gaan dan?
  zondag 21 september 2014 @ 18:06:10 #266
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144760940
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Huh hoezo zouden die dicht gaan dan?
Mwa, houdt ze gewoon extra open. Voetballers gebruiken ze ook wel.
  zondag 21 september 2014 @ 18:07:35 #268
434563 juultje-nachtegaal
Never loose your inner child..
pi_144760981
Ja geweldige man is dat :D
pi_144761051
Grappig, nog nooit gezien. Maar het lijkt mij ook wel een beetje nutteloos, ik heb altijd geleerd dat de flessenhals veel meer in de zuurstofopname zit dan in de inname...
pi_144761368
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef Serinde het volgende:
Voor die paar keer dat er iemand dood neer valt dat soort maatregelen, vind ik meer dan overdreven. Kan me niet indenken dat het in Nl zover komt trouwens.
Ik kan me dat best voorstellen. In Frankrijk is het al verplicht; daar kan je niet meedoen aan wedstrijdjes zonder medisch attest.

Ik zie de noodzaak er ook niet zo van in.
pi_144761398
Mijn Halve van Hoogland is, ondanks dat ik al een week last heb van mijn darmen, toch een succes geworden. Mijn prive haas wist me uiteindelijk naar een tijd van 1:49:30 te sleuren en dat is (met 15 seconden) toch een nieuw PR *O*
Tevreden, maar ik merkte vooral richting het eind dat ik gewoon inhoud miste die ik normaal wel heb. Zo zie je maar dat je voor echte topprestaties eigenlijk gewoon 100% fit moet zijn.

Maar goed, nu heb ik volgende keer weer wat te verbeteren. :+

SPOILER
pi_144761497
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik was trouwens wel verbaasd over het hele circus omtrent de Halve van Hoogland, er was echt een soort kermis gaande in het startgebied.

Dat is het Dorpsfeest van Hoogland, samen met Koningsdag en Pinkpop een van de grootste evenementen van ons land :+
pi_144761801
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef GlenHighland het volgende:
Mijn Halve van Hoogland is, ondanks dat ik al een week last heb van mijn darmen, toch een succes geworden. Mijn prive haas wist me uiteindelijk naar een tijd van 1:49:30 te sleuren en dat is (met 15 seconden) toch een nieuw PR *O*
Tevreden, maar ik merkte vooral richting het eind dat ik gewoon inhoud miste die ik normaal wel heb. Zo zie je maar dat je voor echte topprestaties eigenlijk gewoon 100% fit moet zijn.

Maar goed, nu heb ik volgende keer weer wat te verbeteren. :+

SPOILER
Ook al is het met 15 seconden: een PR is een PR en dus *O* Gefeliciteerd!
Gewoon net als Boebka elke keer met een miniem verschil je record aanscherpen
  zondag 21 september 2014 @ 18:40:33 #274
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144762086
Inderdaad, gefeliciteerd GlenHoogland :)

Ik ben aan het kijken of ik mee zal doen op 25 oktober aan de Dijkloop (10 km), over de door mij zo gewaardeerde Lekdijk O+ en wie staat daar op nummer 4 bij de uitslagen van vorig jaar: MD :)
pi_144762281
ik was vandaag op een feestje. De buurman kwam ook even langs en gaat ook Berlijn lopen. Hij hoefde geen biertje want volgende week moet hij Berlijn lopen. Daar stond ik dan met mijn inmiddels 4de biertje. _O-
pi_144762349
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 18:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ik was vandaag op een feestje. De buurman kwam ook even langs en gaat ook Berlijn lopen. Hij hoefde geen biertje want volgende week moet hij Berlijn lopen. Daar stond ik dan met mijn inmiddels 4de biertje. _O-
http://giventofly.nl/post/98037998174/sorry

Schijnt te kunnen helpen!
pi_144762683
Ik heb trouwens voor 1 euro het shirt van de halve van hoogland 2011 gekocht :@ Gaat wel erg tegen de lopersetiquette in, maar voor dat geld een functioneel shirt wat er echt fijn uitzag.. Ik zal hem wel tijdens mijn ochtendloopjes dragen wanneer niemand me ziet :P
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 19:03:26 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_144762893
Hahaha :D onweerstaanbare koopjes, ik snap ze!
pi_144763060
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 00:59 schreef Daph_ het volgende:

[..]
Ik zat flink voorin op het poppetjesplaatje hoe heet dat plaatje waarop jij het gele mannetje/vrouwtje bent in het deelnemersveld?
Vroeger was ik altijd het eennalaatste poppetje, nu wel eens net achter het midden en gisteren stond ik ook best ver voorin. :D

Ik vind het ook echt een heel erg leuk loopje. Volgend jaar weer, dus dan zal ik toch maar niet meelopen met de Vredesloop.
Ook ik kon slecht zien waar de finish precies was; er stonden zoveel bogen en banners en ik werd ook verblind door de discolichten. Ik had makkelijk nog eerder voluit kunnen gaan.
Maar al met al echt een leuke tijd gehad met een fijn parcours en enthousiast publiek. O+

Voor de Zevenheuvelennacht ga ik ook wat glowsticks halen.
pi_144763267
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
N70 was leuk. En zwaar. En de Weihenstephaner aan de finish was zeer welkom :)
Ik was even gaan kijken en heb een klein stukje van de route gewandeld (de hele N70 heb ik sowieso al eens gewandeld, dat was al erg zwaar). Wat een stijgingen en dalingen, maar wel een prachtig gebied. Heerlijke ochtend voor zo'n run.
Doe je ook de Devil's trail?
pi_144763828
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef xzaz het volgende:
En om dat certificaat te halen laten we mensen dan een duurinspanning doen (want hoe wil je anders testen of ze het aankunnen), waarvoor ze eerst een certificaat moeten halen dat ze die inspanningstest mogen doen.

Het is zoals Quoi zegt, die jongen vandaag ook, heeft misschien al honderden keren hardgelopen en nu gaat het mis. Je kan het gewoon niet voorspellen... Getrainde sporters vallen soms ook dood neer of worden niet meer wakker, kut, maar het gebeurt.

Voor de marathon in Parijs moet je je ook laten keuren, maar dat is bijna bij elk evenement in Frankrijk. Ik krijg er een beetje ' :')' gevoel bij (maar kan nou eenmaal niet anders, want wil hem wel lopen), want het is vooral iets waardoor evenementen / verzekeraars hun handen van incidenten af kunnen trekken: 'ja, er deden alleen gezonde mensen mee, op eigen risico met een papiertje!'
pi_144763957
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 19:12 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik was even gaan kijken en heb een klein stukje van de route gewandeld (de hele N70 heb ik sowieso al eens gewandeld, dat was al erg zwaar). Wat een stijgingen en dalingen, maar wel een prachtig gebied. Heerlijke ochtend voor zo'n run.
Doe je ook de Devil's trail?
Devils trail heb ik overwogen, maar ik doe drie weken daarvoor de Hoge Veluwe trailmarathon en ik wil daarna even een paar weken herstellen.
pi_144764001
quote:
9s.gif Op zondag 21 september 2014 19:24 schreef DeeBee het volgende:

[..]

En om dat certificaat te halen laten we mensen dan een duurinspanning doen (want hoe wil je anders testen of ze het aankunnen), waarvoor ze eerst een certificaat moeten halen dat ze die inspanningstest mogen doen.

Het is zoals Quoi zegt, die jongen vandaag ook, heeft misschien al honderden keren hardgelopen en nu gaat het mis. Je kan het gewoon niet voorspellen... Getrainde sporters vallen soms ook dood neer of worden niet meer wakker, kut, maar het gebeurt.

Voor de marathon in Parijs moet je je ook laten keuren, maar dat is bijna bij elk evenement in Frankrijk. Ik krijg er een beetje ' :')' gevoel bij (maar kan nou eenmaal niet anders, want wil hem wel lopen), want het is vooral iets waardoor evenementen / verzekeraars hun handen van incidenten af kunnen trekken: 'ja, er deden alleen gezonde mensen mee, op eigen risico met een papiertje!'

Ik ben het helemaal eens met de argumenten waarom het niet verplicht zou moeten zijn, het risico afdekken kun je toch nooit. Maar toch vind ik ook dat je niet 3/4 uur moet gaan hardlopen zonder te weten of je een gezond hart hebt of niet.
Wij laten al onze eerstejaarsroeiers keuren en er is er toch elk jaar wel eentje op de 25 die een ritmestoornis of iets anders heeft waardoor diegene toch op een andere manier moet trainen of soms zelfs een operatie moet ondergaan om weer gezond te kunnen sporten. En als er niets aan de hand blijkt te zijn heb je als bonus een mooi overzicht van je trainingszones!
pi_144764109
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Devils trail heb ik overwogen, maar ik doe drie weken daarvoor de Hoge Veluwe trailmarathon en ik wil daarna even een paar weken herstellen.
smoesjes :{w :P
  zondag 21 september 2014 @ 19:31:16 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144764111
Ohja, ik moet mn huisarts ook ff een briefje laten schrijven voor Parijs. Zou ik gewoon vergeten...
F means you're fucked
  zondag 21 september 2014 @ 19:36:17 #286
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144764360
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef La_Tramposa het volgende:
halve van hoogland 2011
Pics! (van dat shirt)
pi_144764371
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 19:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

smoesjes :{w :P
Hoezo smoesjes?
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 19:36:43 ]
pi_144764481
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:31 schreef YUR het volgende:
Ohja, ik moet mn huisarts ook ff een briefje laten schrijven voor Parijs. Zou ik gewoon vergeten...
Alsof je weer op school zit, alleen is het deze keer om aan lichamelijke activiteiten mee te mogen doen, ipv eronder uit te komen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144764624
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Pics! (van dat shirt)
SPOILER
Misschien kan ik de 1 naar een 4 typexen :o
  zondag 21 september 2014 @ 19:42:51 #290
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144764666
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met de argumenten waarom het niet verplicht zou moeten zijn, het risico afdekken kun je toch nooit. Maar toch vind ik ook dat je niet 3/4 uur moet gaan hardlopen zonder te weten of je een gezond hart hebt of niet.
Wij laten al onze eerstejaarsroeiers keuren en er is er toch elk jaar wel eentje op de 25 die een ritmestoornis of iets anders heeft waardoor diegene toch op een andere manier moet trainen of soms zelfs een operatie moet ondergaan om weer gezond te kunnen sporten. En als er niets aan de hand blijkt te zijn heb je als bonus een mooi overzicht van je trainingszones!
Type sport is anders en 25 is een overzichtelijk aantal.
  zondag 21 september 2014 @ 19:45:03 #291
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144764770
Leuk shirt, LT!
  zondag 21 september 2014 @ 19:51:20 #292
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_144765023
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zondag 21 september 2014 @ 19:51:21 #293
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144765024
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

SPOILER
Misschien kan ik de 1 naar een 4 typexen :o
Ah nu zie ik wel waarom het shirt maar 1euro kostte. Alle tekst staat in spiegelbeeld!
SPOILER
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 19:57:20 #294
155227 crew  Guppy
dus
pi_144765302
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:51 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Ah nu zie ik wel waarom het shirt maar 1euro kostte. Alle tekst staat in spiegelbeeld!
SPOILER
Da's voor als er auto's voor je rijden, zien ze de tekst goed in de achteruitkijkspiegel :Y
pi_144765497
Het was best warm ja tijdens de Dam tot Damloop. Rond de 10km kreeg ik weer last van m'n knieblessure, maar ben toch gaan doorlopen. Ik moest en zou de finish halen... Dat is me ook gelukt. Ik had uiteraard m'n doel ietwat bijgesteld. :)

Zo, nu even goed rusten en afwachten of de pijn vanzelf verdwijnt. Anders weer naar de fysio.

Aan allen die vandaag hebben gelopen: ^O^
pi_144766141
Wel snelle mensen trouwens in Amersfoort, 276 van de 342 deelnemers finishten onder de 2 uur. Misschien dat veel mensen ook werden afgeschrikt door de limiet van 2.30h. Eén van de eerste keren dat ik niet linkerrijtje finish :P Al ben ik wel 18e vrouw..
pi_144766820
Wat gek, bij mijn DtD by night staat een tussentijd bij de 5,3km van nog geen 18 minuten. Hebben de andere ook zo'n foute registratie?
pi_144767550
Fijn, m'n Garmin wilde niet meer connecten met ANT Agent - stick eruit en erin maakte niet uit - dus Garmin Express maar eens geïnstalleerd, in de hoop dat dat dan wel zou werken. Eerst wilde ie wel pairen, maar niet inloggen, en nu wil ie ook niet meer pairen. Kan ik nog steeds m'n loopjes niet uploaden :(

Een ding weet ik wel: ik koop nooit meer een Garmin.
pi_144767585
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 20:27 schreef wyccie het volgende:
Wat gek, bij mijn DtD by night staat een tussentijd bij de 5,3km van nog geen 18 minuten. Hebben de andere ook zo'n foute registratie?
Same here. Volgens mij was er nog een tijdsregistratiepunt, maar die staat er ook niet bij dus misschien moeten ze het nog updaten?

Edit: nu ik erover nadenk was dat punt op 3km en dan klopt die tijd bij mij wel ongeveer. Typo dan dus?
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 20:47:52 #300
155227 crew  Guppy
dus
pi_144767992
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef hatsaflats het volgende:
Fijn, m'n Garmin wilde niet meer connecten met ANT Agent - stick eruit en erin maakte niet uit - dus Garmin Express maar eens geïnstalleerd, in de hoop dat dat dan wel zou werken. Eerst wilde ie wel pairen, maar niet inloggen, en nu wil ie ook niet meer pairen. Kan ik nog steeds m'n loopjes niet uploaden :(

Een ding weet ik wel: ik koop nooit meer een Garmin.
In Garmin Express je toestel verwijderen, inloggen en opnieuw koppelen werkte bij mij...? Probeer dat eens?
  zondag 21 september 2014 @ 21:36:50 #301
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144769533
Garmin naar de Kloten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')