SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb hem maar even overgenomen
RD, gefeliciteerd! Hoe zie je dat eigenlijk, wanneer iemand jarig is?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Feestboekquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb hem maar even overgenomen
RD, gefeliciteerd! Hoe zie je dat eigenlijk, wanneer iemand jarig is?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Alle lopers van vandaag en morgen veel succes en plezier gewenst!
Ik krijg ook enorm zin om nu een wedstrijdloopje te doen, maar mijn eerstvolgende is pas 25 oktober. De weekenden daarvoor zijn vrijwel allemaal volgepland met verjaardagen, dorpsfeesten etc
Volgende week zondag trouwens wel verkeersregelaar bij een hardloopevenement hier in de buurt, voor de afwisseling
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Hardlopen all over the place hier. Ben een stukje aan het schrijven voor hét clubblad over de fameuze Kerkpolderloop, waar laagdrempeligheid en gemoedelijkheid tot kunst zijn verheven![]()
![]()
Net een rondje gelopen, maar het is wel behoorlijk benauwd hier in Den Haag. Rustig starten dus allemaal!F means you're fucked![]()
De dam tot damloop had ik vroeger het idee van dat het een loop was tussen Amsterdam en Rotterdam. Blijk achteraf een iets kortere afstand te zijn.
Het heeft me wel geinspireerd in een loopje wat ik zelf nog eens wil gaan doen. De van Dam tot Dom. Starten op de Dam en de finish onder de Dom door.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:38 schreef Jero_nimo het volgende:
RD gefeliciteerd!
Alle lopers heel veel plezier vandaag!![]()
![]()
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Get stoned![]()
Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.
[code]27&28 september 2014 - MudMasters (Biddinghuizen)
• Devv - 18 km M[/code ]
Ik ga deze keer alleen wel zonder gewichtsvest lopen.
![]()
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kwam na 18km mijn trainer tegen. Hij vroeg of ik net was begonnen, maar ik hoefde er dus nog maar twee. Maar als hij vraagt of ik net weg was, zag het er na 18km dus best nog fris uit.
Hij had net training gegeven op de club en loopt vanmiddag de marathon in Hilvarenbeek.
Mijn lange duurlopen tot de marathon zitten erop.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gaaf! Succes! Mooie training voor de stormbaasquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:12 schreef Devv het volgende:
Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.
[code]27&28 september 2014 - MudMasters (Biddinghuizen)
• Devv - 18 km M[/code ]
Ik ga deze keer alleen wel zonder gewichtsvest lopen.
.Welke dag loop jij eigenlijk de Mudmasters?
En Hinder, wat een afschuwelijk voorval... dat hoop je nooit mee te maken. Sterkte.![]()
Ik heb net een abonnement op LV genomen, met gratis hardloophandschoenen erbij!
En het is weer just my luck vandaag, heb ik echt een hele berg werk meegenomen wat ik voor maandag af wil krijgen, is er een of ander kinder/buurtfeest met echt een enorme geluidsinstallatie vlak onder mijn huis
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest.
Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen
https://www.endomondo.com/workouts/411498583/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jemig, afschuwelijk voor je!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
![]()
straks maar eens kijken of ik een katerloopje kan doen. Das lang geleden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jeetje wat heftig.. Sterkte en hopelijk helpt het lopen inderdaad om je hoofd koel te houden!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Sterkte.
![]()
Ja dat tijdstip...... Je verzint het niet. Volgens mij is dit vooral in overleg met de locale horeca gedaan om de terrassen extra vol te krijgen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden
Maar om nou in je bezweette loopkleren op het terras te gaan zitten, lijkt me ook niks. Voor zover ik weet is er geen douchegelegrnheid.![]()
Hinder, wat heftig! Sterkte!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gets, Hinder, sterkte!
Net onze Shuffle gerend! Wat is rennen toch heerlijk!![]()
Ben weer bijna terug op m'n 'niveau' van voordat m'n rug enzo begonnen te eikelen, dus een lekkere race gelopen. Zat maar 25 seconden boven m'n course record daar.
Ik moet echt een knop om leren zetten denk ik op 't moment dat ik denk 'goh, ik wil wel racen', want ik heb dan zoals vandaag echt genoeg energie over, op zich, om harder te gaan, zeker op de stukken naar beneden, maar ben dan a) bang dat ik pleur en toch een soort van b) bang dat ik mezelf toch stuk loop. Vandaag het laatste stuk achter iemand blijven hangen die op zích wel een lekker tempo liep, maar ik had er ook makkelijk voorbij gekund, iets wat ik pas bij de laatste ronde over 't cricketveld deed. Als ik zag hoe makkelijk ik daar nog versnelde naar 4.30min/km en stiekem ook daar niet het onderste uit de kan haalde dan moet ik echt gewoon gaan leren om wat meer dood te gaan tijdens een race op de momenten dat ik daar eigenlijk wel zin in heb. Het is een soort van 'niet durven', op een paar vlakken. Bang dat ik mezelf kapot loop en dan toch niet meer vooruit kom, bang omdat ik op zich niet zo van pijn lijden houd tijdens 't rennen![]()
Maar toch een heerlijke race weer.![]()
Niet zo goed als Wolve, maargoed, die heb ik inmiddels maar opgegeven. Die rent me zo makkelijk eruit tegenwoordig
Zoals wijlen mijn opa altijd zei "Als je 'n aap leert klimmen zit 'ie voor je in de boom!"![]()
http://app.endomondo.com/workouts/411548219/881511Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zoals wijlen mijn opa altijd zei "Als je 'n aap leert klimmen zit 'ie voor je in de boom!"
De shuffle ging lekker, voelde me aardig sterk op de bult, hoewel ik bovenaan de bult de pijp al aardig leeg had. Het is en blijft een vreselijk lange klim in de eerste helft van de race. Maar daarna gaat het gelukkig weer naar beneden en hoef je niet zo hard aan te zetten om toch nog aardig vooruit te komen.
Al met al toch weer drie minuten sneller dan de vorige keer (3 maanden geleden) en zelfs een minuut per kilometer sneller dan de eerste keer dat ik 'm deed (precies een jaar geleden). Onder de 5:30/km op deze route, dat had ik zelf ook niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ow damn. Sterkte man!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker Moblo en Wolve!En ja, afzien tijdens het lopen moet je ook 'leren'. Telkens een stukje meer tot je weet wat je aankan en dan daar weer overheen zien te komen. Af en toe is dat gewoon erg lekker dat je weet dat je het beste uit jezelf gehaald hebt. Maar sowieso mooi dat het zo lekker ging, vertrouwen voor de M!
![]()
Ik ben zelf op pad gegaan voor een 15km op rustig tempo. Helaas ging het na 5km ineens nogal onweren, dus ben maar weer omgekeerd. Liep gelukkig een klein rondje en was na 5.5km weer thuis. Loopt toch niet echt fijn als je boven je een donderslag van links naar rechts door de lucht hoort gaan. En het was nog zulk lekker weer toen ik op pad ging. Nu ook de flitsen en regen erbij dus net op tijd thuis. Straks de overige 9.5 nog maar even doen denk ik.![]()
![]()
Ik was net vlakbijquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:43 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest.
Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen
https://www.endomondo.com/workouts/411498583/14083692In het mooie klazienaveen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
35:50:01!![]()
1 minuut en 9 sec sneller dan bij de CPC! En dat in deze pleurisbenauwdheidZonder te wandelen!
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
1 minuut en 9 sec sneller dan bij de CPC! En dat in deze pleurisbenauwdheidZonder te wandelen!
You rock!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vet goed! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Sterkte Hinder.
Mij te warm en teveel gedoe om een 10 km te gaan lopen vandaag om 15:10. Net wel even geprobeerd om 8 km op 10 km tempo te lopen dat was ook niet echt een succes. Beleefde er geen lol aan dus maar meegestopt. Tijdens een stukje inlopen gutste het zweet al er vanaf.![]()
Mooie tijd hoor!quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
Hinder, Dat moet behoorlijk schrikken geweest zijn! Sterkte!
Vanavond om 20.00 uur starten is ook zo'n rare tijd. Het voelt de hele dag al een beetje op wachten op het moment dat het zo ver is. Maar goed, straks op tijd eten en dan in de trein richting Zaandam. Gezien het weer buiten ga ik in elk geval zeker niet in mijn DtD t-shirt lopen. Het wordt gewoon lekker mouwloos met ter compensatie mijn veiligheidshesje van de Lidl er overheen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik zit in de NS-bus, op weg naar Boxtel. De zon schijnt hier inderdaad ook lekker, kijken hoe het straks voelt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik loop op zaterdag, want dat leek mij toch iets gezelliger dan zondag. En maandag ga ik op vakantie dus kan ik zondag nog een beetje herstellen voordat ik 10 uur opgevouwen in het vliegtuig zitquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaaf! Succes! Mooie training voor de stormbaas.Welke dag loop jij eigenlijk de Mudmasters?
[..]. En wanneer moeten jullie lopen? Misschien zien jullie mij nog op het parcours ploeteren
. Ik ben in ieder geval herkenbaar aan een grote Dutch Mud Men vlag. Of ik tegen die tijd nog een vlaggenstok heb, ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand.
![]()
GotClekker bezig!!
Weerbericht vanuit Zaandam: tot 12:15 was het heerlijk, daarna kwam de zon door. Inmiddels sluierbewolking en heiig met de zon die haar best doet om door te komen. Zodra ze doorkomt gelijk voor het gevoel dubbel zo warmTemperatuur een graad of 20 met af en toe een heel licht koel briesje.
Van de week was het na half 8 best lekker, koelde snel af. Ik ga voor m'n damloop shirt met korte broek, moet goedkomen![]()
![]()
Bedankt voor de informatie. Nou weet ik niet meer wat ik aan moet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef Daph_ het volgende:
GotClekker bezig!!
Weerbericht vanuit Zaandam: tot 12:15 was het heerlijk, daarna kwam de zon door. Inmiddels sluierbewolking en heiig met de zon die haar best doet om door te komen. Zodra ze doorkomt gelijk voor het gevoel dubbel zo warmTemperatuur een graad of 20 met af en toe een heel licht koel briesje.
Van de week was het na half 8 best lekker, koelde snel af. Ik ga voor m'n damloop shit met korte broek, moet goedkomen
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik doe ook mn damloop shirt aan met gewoon korte short
Ik weet niet zo goed wat ik straks moet eten.. normaal eten we op zaterdag patat maar dat lijkt mij nu niet echt handig![]()
dus misschien even wat pasta uit de vriezer halen![]()
Lol sorry xD ik denk dat mouwloos ook prima isquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Nou weet ik niet meer wat ik aan moet.Het begin (eerste 2-2.5 km) ga je door woonwijk heen tussen de huizen dus zal daar nog wel warm blijven. Daarna ben je sowieso warm dus dan maakt het denk ik niet uit of je voor mouwloos of korte mouw gaat..
![]()
Dan hou ik me aan de originele planning. Ik koel van mezelf al heel slecht af dus dan is een tanktop verstandiger. En ik doe mee met de korte broeken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol sorry xD ik denk dat mouwloos ook prima isHet begin (eerste 2-2.5 km) ga je door woonwijk heen tussen de huizen dus zal daar nog wel warm blijven. Daarna ben je sowieso warm dus dan maakt het denk ik niet uit of je voor mouwloos of korte mouw gaat..
Wij eten overigens pizza vandaag Danter en ik neem nog een banaan mee voor in de trein."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
GotC
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gotc
Qua eten: ik loop goed op pannenkoeken
Nanook: dus het lijkt erop dat je toch kunt starten? Gelukkig! Hopelijk blijft dat zo.
Kleding: altijd zo min mogelijk!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je moet gewoon eten wat je normaal ook eet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik straks moet eten.. normaal eten we op zaterdag patat maar dat lijkt mij nu niet echt handig![]()
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: