abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144716841

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144716845
Ik heb hem maar even overgenomen :P

RD, gefeliciteerd! Hoe zie je dat eigenlijk, wanneer iemand jarig is?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144716870
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb hem maar even overgenomen :P

RD, gefeliciteerd! Hoe zie je dat eigenlijk, wanneer iemand jarig is?
Feestboek
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144717015
Alle lopers van vandaag en morgen veel succes en plezier gewenst! :)

Ik krijg ook enorm zin om nu een wedstrijdloopje te doen, maar mijn eerstvolgende is pas 25 oktober. De weekenden daarvoor zijn vrijwel allemaal volgepland met verjaardagen, dorpsfeesten etc :')

Volgende week zondag trouwens wel verkeersregelaar bij een hardloopevenement hier in de buurt, voor de afwisseling :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144717236
Alle evenementenlopers veel,plezier en succes *O*

Nanook :*
  zaterdag 20 september 2014 @ 10:53:28 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144717338
Hardlopen all over the place hier. Ben een stukje aan het schrijven voor hét clubblad over de fameuze Kerkpolderloop, waar laagdrempeligheid en gemoedelijkheid tot kunst zijn verheven :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 10:57:40 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144717420
Net een rondje gelopen, maar het is wel behoorlijk benauwd hier in Den Haag. Rustig starten dus allemaal!
F means you're fucked
pi_144717862
Damloop dag *O*
pi_144718022
De dam tot damloop had ik vroeger het idee van dat het een loop was tussen Amsterdam en Rotterdam. Blijk achteraf een iets kortere afstand te zijn.

Het heeft me wel geinspireerd in een loopje wat ik zelf nog eens wil gaan doen. De van Dam tot Dom. Starten op de Dam en de finish onder de Dom door.
pi_144718254
RD gefeliciteerd! *O*

Alle lopers heel veel plezier vandaag! ^O^
pi_144718444
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:38 schreef Jero_nimo het volgende:
RD gefeliciteerd! *O*

Alle lopers heel veel plezier vandaag! ^O^
Dat dus. :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:51:16 #12
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_144718544
Best wel zenuwachtig, wil een 23'er lopen dit keer.
pi_144718972
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Get stoned
pi_144719107
Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.

[code]27&28 september 2014 - MudMasters (Biddinghuizen)
• Devv - 18 km M[/code ]

Ik ga deze keer alleen wel zonder gewichtsvest lopen :+ .
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:17:41 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144719239
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144719244
Kwam na 18km mijn trainer tegen. Hij vroeg of ik net was begonnen, maar ik hoefde er dus nog maar twee. Maar als hij vraagt of ik net weg was, zag het er na 18km dus best nog fris uit.

Hij had net training gegeven op de club en loopt vanmiddag de marathon in Hilvarenbeek.

Mijn lange duurlopen tot de marathon zitten erop. *G*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_144719252
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:12 schreef Devv het volgende:
Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.

[code]27&28 september 2014 - MudMasters (Biddinghuizen)
• Devv - 18 km M[/code ]

Ik ga deze keer alleen wel zonder gewichtsvest lopen :+ .
Gaaf! Succes! Mooie training voor de stormbaas ;).Welke dag loop jij eigenlijk de Mudmasters?

En Hinder, wat een afschuwelijk voorval... dat hoop je nooit mee te maken. Sterkte.
pi_144719603
Ik heb net een abonnement op LV genomen, met gratis hardloophandschoenen erbij!

En het is weer just my luck vandaag, heb ik echt een hele berg werk meegenomen wat ik voor maandag af wil krijgen, is er een of ander kinder/buurtfeest met echt een enorme geluidsinstallatie vlak onder mijn huis :P
pi_144719882
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest.
Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen :)

https://www.endomondo.com/workouts/411498583/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_144720154
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende:
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Jemig, afschuwelijk voor je!
pi_144720301
:O straks maar eens kijken of ik een katerloopje kan doen. Das lang geleden ;)
pi_144720449
quote:
Jeetje wat heftig.. Sterkte en hopelijk helpt het lopen inderdaad om je hoofd koel te houden!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2014 @ 13:24:37 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144720972
quote:
-O- Sterkte.
pi_144720985
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden :P
Ja dat tijdstip...... Je verzint het niet. Volgens mij is dit vooral in overleg met de locale horeca gedaan om de terrassen extra vol te krijgen.

Maar om nou in je bezweette loopkleren op het terras te gaan zitten, lijkt me ook niks. Voor zover ik weet is er geen douchegelegrnheid.
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:34:57 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_144721276
Hinder, wat heftig! Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_144722444
Gets, Hinder, sterkte! -O-

Net onze Shuffle gerend! Wat is rennen toch heerlijk! O+
Ben weer bijna terug op m'n 'niveau' van voordat m'n rug enzo begonnen te eikelen, dus een lekkere race gelopen. Zat maar 25 seconden boven m'n course record daar.

Ik moet echt een knop om leren zetten denk ik op 't moment dat ik denk 'goh, ik wil wel racen', want ik heb dan zoals vandaag echt genoeg energie over, op zich, om harder te gaan, zeker op de stukken naar beneden, maar ben dan a) bang dat ik pleur en toch een soort van b) bang dat ik mezelf toch stuk loop. Vandaag het laatste stuk achter iemand blijven hangen die op zích wel een lekker tempo liep, maar ik had er ook makkelijk voorbij gekund, iets wat ik pas bij de laatste ronde over 't cricketveld deed. Als ik zag hoe makkelijk ik daar nog versnelde naar 4.30min/km en stiekem ook daar niet het onderste uit de kan haalde dan moet ik echt gewoon gaan leren om wat meer dood te gaan tijdens een race op de momenten dat ik daar eigenlijk wel zin in heb. Het is een soort van 'niet durven', op een paar vlakken. Bang dat ik mezelf kapot loop en dan toch niet meer vooruit kom, bang omdat ik op zich niet zo van pijn lijden houd tijdens 't rennen _O- :')

Maar toch een heerlijke race weer. O+ *O*

Niet zo goed als Wolve, maargoed, die heb ik inmiddels maar opgegeven. Die rent me zo makkelijk eruit tegenwoordig :{w

Zoals wijlen mijn opa altijd zei "Als je 'n aap leert klimmen zit 'ie voor je in de boom!"

:') :D

http://app.endomondo.com/workouts/411548219/881511
Ja doei.
pi_144722497
Nanook en Hinder sterkte :*

Rd gefeliciteerd :)
pi_144722770
Dank voor alle steun, wordt erg gewaardeerd.
Get stoned
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:40:12 #29
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_144722833
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zoals wijlen mijn opa altijd zei "Als je 'n aap leert klimmen zit 'ie voor je in de boom!"

De shuffle ging lekker, voelde me aardig sterk op de bult, hoewel ik bovenaan de bult de pijp al aardig leeg had. Het is en blijft een vreselijk lange klim in de eerste helft van de race. Maar daarna gaat het gelukkig weer naar beneden en hoef je niet zo hard aan te zetten om toch nog aardig vooruit te komen.

Al met al toch weer drie minuten sneller dan de vorige keer (3 maanden geleden) en zelfs een minuut per kilometer sneller dan de eerste keer dat ik 'm deed (precies een jaar geleden). Onder de 5:30/km op deze route, dat had ik zelf ook niet verwacht. :9

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:40:54 #30
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144722851
quote:
Ow damn. Sterkte man!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_144722891
Lekker Moblo en Wolve! ^O^ En ja, afzien tijdens het lopen moet je ook 'leren'. Telkens een stukje meer tot je weet wat je aankan en dan daar weer overheen zien te komen. Af en toe is dat gewoon erg lekker dat je weet dat je het beste uit jezelf gehaald hebt. Maar sowieso mooi dat het zo lekker ging, vertrouwen voor de M! :)

Ik ben zelf op pad gegaan voor een 15km op rustig tempo. Helaas ging het na 5km ineens nogal onweren, dus ben maar weer omgekeerd. Liep gelukkig een klein rondje en was na 5.5km weer thuis. Loopt toch niet echt fijn als je boven je een donderslag van links naar rechts door de lucht hoort gaan. En het was nog zulk lekker weer toen ik op pad ging. Nu ook de flitsen en regen erbij dus net op tijd thuis. Straks de overige 9.5 nog maar even doen denk ik. :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:48:37 #32
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144722998
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:43 schreef Cynic het volgende:
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest.
Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen :)

https://www.endomondo.com/workouts/411498583/14083692
Ik was net vlakbij :) In het mooie klazienaveen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:52:23 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144723087
35:50:01! *O* *O*
1 minuut en 9 sec sneller dan bij de CPC! En dat in deze pleurisbenauwdheid *O* Zonder te wandelen!
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:56:15 #34
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_144723181
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
1 minuut en 9 sec sneller dan bij de CPC! En dat in deze pleurisbenauwdheid *O* Zonder te wandelen!
*O* You rock! *O*
pi_144723190
quote:
Vet goed! Gefeliciteerd! *O*
pi_144723240
Sterkte Hinder.

Mij te warm en teveel gedoe om een 10 km te gaan lopen vandaag om 15:10. Net wel even geprobeerd om 8 km op 10 km tempo te lopen dat was ook niet echt een succes. Beleefde er geen lol aan dus maar meegestopt. Tijdens een stukje inlopen gutste het zweet al er vanaf.
pi_144723323
quote:
Mooie tijd hoor! *O*

Hinder, Dat moet behoorlijk schrikken geweest zijn! Sterkte!

Vanavond om 20.00 uur starten is ook zo'n rare tijd. Het voelt de hele dag al een beetje op wachten op het moment dat het zo ver is. Maar goed, straks op tijd eten en dan in de trein richting Zaandam. Gezien het weer buiten ga ik in elk geval zeker niet in mijn DtD t-shirt lopen. Het wordt gewoon lekker mouwloos met ter compensatie mijn veiligheidshesje van de Lidl er overheen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144723336
GotC! Wat goed!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:10:25 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144723541
Excuus, 35:49 officieel! 8-) Met dank aan Yur, mini Yur, Q, mr. Q en mr. Y :7

Hinder :*
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:11:07 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144723564
Ik zit in de NS-bus, op weg naar Boxtel. De zon schijnt hier inderdaad ook lekker, kijken hoe het straks voelt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144723810
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:18 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Gaaf! Succes! Mooie training voor de stormbaas ;).Welke dag loop jij eigenlijk de Mudmasters?

[..]

Ik loop op zaterdag, want dat leek mij toch iets gezelliger dan zondag. En maandag ga ik op vakantie dus kan ik zondag nog een beetje herstellen voordat ik 10 uur opgevouwen in het vliegtuig zit :+ . En wanneer moeten jullie lopen? Misschien zien jullie mij nog op het parcours ploeteren :P . Ik ben in ieder geval herkenbaar aan een grote Dutch Mud Men vlag. Of ik tegen die tijd nog een vlaggenstok heb, ligt een beetje aan mijn gemoedstoestand.
pi_144723911
GotC *O* lekker bezig!!

Weerbericht vanuit Zaandam: tot 12:15 was het heerlijk, daarna kwam de zon door. Inmiddels sluierbewolking en heiig met de zon die haar best doet om door te komen. Zodra ze doorkomt gelijk voor het gevoel dubbel zo warm :') Temperatuur een graad of 20 met af en toe een heel licht koel briesje.

Van de week was het na half 8 best lekker, koelde snel af. Ik ga voor m'n damloop shirt met korte broek, moet goedkomen :)
pi_144723944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef Daph_ het volgende:
GotC *O* lekker bezig!!

Weerbericht vanuit Zaandam: tot 12:15 was het heerlijk, daarna kwam de zon door. Inmiddels sluierbewolking en heiig met de zon die haar best doet om door te komen. Zodra ze doorkomt gelijk voor het gevoel dubbel zo warm :') Temperatuur een graad of 20 met af en toe een heel licht koel briesje.

Van de week was het na half 8 best lekker, koelde snel af. Ik ga voor m'n damloop shit met korte broek, moet goedkomen :)
Bedankt voor de informatie. Nou weet ik niet meer wat ik aan moet. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144724080
Ik doe ook mn damloop shirt aan met gewoon korte short :)

Ik weet niet zo goed wat ik straks moet eten.. normaal eten we op zaterdag patat maar dat lijkt mij nu niet echt handig :?

dus misschien even wat pasta uit de vriezer halen
pi_144724089
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie. Nou weet ik niet meer wat ik aan moet. ;)
Lol sorry xD ik denk dat mouwloos ook prima is :) Het begin (eerste 2-2.5 km) ga je door woonwijk heen tussen de huizen dus zal daar nog wel warm blijven. Daarna ben je sowieso warm dus dan maakt het denk ik niet uit of je voor mouwloos of korte mouw gaat..
pi_144724209
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol sorry xD ik denk dat mouwloos ook prima is :) Het begin (eerste 2-2.5 km) ga je door woonwijk heen tussen de huizen dus zal daar nog wel warm blijven. Daarna ben je sowieso warm dus dan maakt het denk ik niet uit of je voor mouwloos of korte mouw gaat..
Dan hou ik me aan de originele planning. Ik koel van mezelf al heel slecht af dus dan is een tanktop verstandiger. En ik doe mee met de korte broeken. :)

Wij eten overigens pizza vandaag Danter en ik neem nog een banaan mee voor in de trein.
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:41:27 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_144724339
GotC *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_144724554
Gotc *O*
Qua eten: ik loop goed op pannenkoeken :9

Nanook: dus het lijkt erop dat je toch kunt starten? Gelukkig! Hopelijk blijft dat zo.

Kleding: altijd zo min mogelijk!
pi_144724689
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Danter het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik straks moet eten.. normaal eten we op zaterdag patat maar dat lijkt mij nu niet echt handig :?

[..]

Je moet gewoon eten wat je normaal ook eet.
pi_144724807
Patat en pizza zou ik zelf niet aanraden. Tenzij zelfgemaakte pizza met niet al te vet beleg.
Hmm nom pizza! Wel zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')