Ben je een zuffa shill geworden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Alsof alleen het mainevent boeiend is.
Kijk je toch niet. Genoeg andere evenementen die je kunt volgen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ben je een zuffa shill geworden?
tegenwoordig zijn die cards vaak water, ipv wijn.
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:44 schreef RipMcPants het volgende:
Zonde van Chris' blessure, maar ik vind het nieuwe main event minstens net zo awesome
Precies!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?
Het klinkt bijna dat je overtuigd bent dat dit gebeurd...quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef THEFXR het volgende:
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?
Dat ben ik ook wel, omdat henderiks pas nog zei dat hij op 85% zat, dat is of gelogen of echt, maar in het eerste geval gaat hij niet 100% fit zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het klinkt bijna dat je overtuigd bent dat dit gebeurd...
het lijkt wel een virusquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Weer een main event weg door een blessure.
ze hebben beide een boete en werkstraf gehad, geloof ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:25 schreef n00cL30n het volgende:
En Bones kapot, nadat Nike het contract ontbonden heeft. Dag signature shoes!
Tja, daar had je aan moeten denken voordat je besloot in te gaan op uitlokking.
Wordt een awesome cardquote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef THEFXR het volgende:
Nate Diaz vs. Rafael Dos Anjos set as co-main event of UFC on FOX 13
Jazeker, maar Nike heeft het contract met Jones versnipperd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben beide een boete en werkstraf gehad, geloof ik.
Page not found... Hij heeft weer eens een van zijn iconische deletes uitgevoerd denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef THEFXR het volgende:
Jones niet blij
http://instagram.com/p/tTNrwBMDBM
http://distilleryvesper4-(...)90e2ba64cb38_101.mp4quote:Op woensdag 24 september 2014 09:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Page not found... Hij heeft weer eens een van zijn iconische deletes uitgevoerd denk ik.
ik moest wel lachenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:47 schreef n00cL30n het volgende:
Och, duidelijk fake ... Over zulke spuuglelijke schoenen zou ik alleen maar moeten janken als ik daar mijn naam aan zou moeten linken. ;P
Kennedy is een lullo, die alleen maar over PEDS huilt, terwijl dat ie zelf vol zitquote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef Nober het volgende:
Snappen jullie waarom er geen video countdown is voor Kennedy vs Romero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |