Nee vrouwen, da's fijn volk wil je zeggenquote:
Sorry, als je dorst hebt, je kan altijd een pilske komen vatten!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Godverdomme. Besluit ik éééééén weekend in het jaar thuis te slapen, hebben de bovenburen hun jaarlijkse huisfeest
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee vrouwen, da's fijn volk wil je zeggen
Idd, nog geen foto van hemzelf gezien, alleen landschappen, kan ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
www.express.co.uk/news/wo(...)ever-leaving-bedroom
Q. Right now.
Voor de lurkers: Als je d'r in het echt ziet is ze gewoon een heul lief schattig meisje hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Om half acht opgestaan om naar de parachutisten op de ginkelse hei te gaan kijken. Onderweg in een file van babyboomers op de fiets terechtgekomen die geen afstand kunnen houden en me gaan inhalen als ik inhaal, achterop knallen als ik af wil slaan (nadat ik m'n hand had uitgestoken) en mij dan gaan naroepen dat je niet zomaar moet remmen als het zo druk is en dat ik gek ben om af te slaan. Je kunt ook afstand houden, oude taart. Ik had echt zin om m'n fiets in die grijze massa staal te gooien maar heb me ingehouden. Vervolgens drie uur staan wachten tussen de brutale bejaarden en de blagen om te horen dat de luchtlanding weer wordt uitgesteld. Naar huis fietsen en weer wat mensen asociaal gedrag zien vertonen op de fiets. Ikke ikke ikke. Ik krijg er echt de zenuwen van, kutvolk. Ik ga op de hei wonen. O wacht.
M'n zaterdag wat doe je
Nou...quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor de lurkers: Als je d'r in het echt ziet is ze gewoon een heul lief schattig meisje hoor.
Vind je?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor de lurkers: Als je d'r in het echt ziet is ze gewoon een heul lief schattig meisje hoor.
Jawel, op het bierfest met Erdinger!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, nog geen foto van hemzelf gezien, alleen landschappen, kan ik ook.
Ja, maar dan trekt ze d'r scheur open en dan komen er weer allemaal van dat soort teksten uit...quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
10?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Tel t aantal 'ik'jes even in je eigen post
Hij probeert zich gewoon in haar broekje te praten.quote:
Yup, helaas.quote:Op maandag 22 september 2014 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja hoi! Het is weer maandag hé
Is dat nou Zwarte Piet?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
www.express.co.uk/news/wo(...)ever-leaving-bedroom
Q. Right now.
De vraag is echter: is t van The Resistance of The Enlightened?quote:Op maandag 22 september 2014 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Zo, naar het meest stabiele gebouw van mijn carrière, IBM. Ik kom er al 14 jaar
Ok, ik ben je kwijt, waar heb je het over?quote:Op maandag 22 september 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is echter: is t van The Resistance of The Enlightened?
#Nerd
#iOSistraagjaikweethet
Der was volgens mij ook zon'ander grietje. Dacht dat die bruin haar had.quote:Op maandag 22 september 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Opzich wel stoer als het je lukt om zo iedereen in de maling te nemen.
Ingressquote:Op maandag 22 september 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ik ben je kwijt, waar heb je het over?.
Ja, Q komt al weer terug zie ik!quote:Op maandag 22 september 2014 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja hoi! Het is weer maandag hé
Fuck Zwarte Piet, ben er helemaal klaar mee. Gewoon afschaffen.quote:Op maandag 22 september 2014 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat nou Zwarte Piet?
Woont ie DAAR?!
Is dat dan ook waar ie je mee naartoe neemt als je stout ben geweest?! SNAP IK!
Ik heb geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 22 september 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is echter: is t van The Resistance of The Enlightened?
#Nerd
#iOSistraagjaikweethet
You and me both broquote:Op maandag 22 september 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt...
1) ik heb geen kinderenquote:Op maandag 22 september 2014 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Of nouja mag best nu Brammetje weg is
En dat terwijl t op Android al sinds 2012 bestaat en best wel populair is.quote:
Mja, er zijn heel veel best populaire apps voor Android. Ken ze (gelukkig) niet allemaalquote:Op maandag 22 september 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl t op Android al sinds 2012 bestaat en best wel populair is.
Maar wij, ik, de iOS'ers, mogen pas sinds Juli 2013 meedoen met ingress.
Vooral dat laatste. De reacties en plaatjes die worden gepost uit naam van het pro-piet front maken duidelijk dat alhoewel Zwarte Piet misschien niet racistisch bedoeld is, het racisme wel de-ge-lijk in Nederland huist.quote:Op maandag 22 september 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) ik heb geen kinderen
2) binnen een jaar of 7 heb je geen kinderen meer die geloven en de zwarte piet kennen zoals hij er nu is
3) mensen blijven zeuren over zwarte piet zolang hij bestaat (en ze hebben in de kern een redelijk punt, maakt geen ruk uit hoe wij er over denken, de rest van de wereld overtuigen we niet)
4) mensen die zeuren over mensen die zeuren over zwarte piet zijn veelal racistische laagvoorhoofderige tokkies, fuck em
Nou dat dus. Ingress.quote:Op maandag 22 september 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, er zijn heel veel best populaire apps voor Android. Ken ze (gelukkig) niet allemaal
Ik heb mijn emergency tortellini + sausquote:Op maandag 22 september 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Zijn jullie gisteravond trouwens nog een beetje ongeslagen doorgekomen, zo met de grote thuisbezorgd storing
Ik heb justeat ontdekt. Werd al wel bang en kreeg hartkloppingen. Terug naar het stenentijdperk als thuisbezorgd er uit ligt.quote:Op maandag 22 september 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn emergency tortellini + saus
Ik heb even ge-wiki-ed. Ik sla even overquote:Op maandag 22 september 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ingress.
T is een "augmented reality" (soort van) spel wat een beetje geocache based is, door de hele wereld. Bets grappigEn omdat ik t pas 3 dagen heb, ben ik er nu ff fanatiek in
Ik gebruik t nooit eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb justeat ontdekt. Werd al wel bang en kreeg hartkloppingen. Terug naar het stenentijdperk als thuisbezorgd er uit ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |