Nee vrouwen, da's fijn volk wil je zeggenquote:
Sorry, als je dorst hebt, je kan altijd een pilske komen vatten!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Godverdomme. Besluit ik éééééén weekend in het jaar thuis te slapen, hebben de bovenburen hun jaarlijkse huisfeest
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee vrouwen, da's fijn volk wil je zeggen
Idd, nog geen foto van hemzelf gezien, alleen landschappen, kan ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
www.express.co.uk/news/wo(...)ever-leaving-bedroom
Q. Right now.
Voor de lurkers: Als je d'r in het echt ziet is ze gewoon een heul lief schattig meisje hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Om half acht opgestaan om naar de parachutisten op de ginkelse hei te gaan kijken. Onderweg in een file van babyboomers op de fiets terechtgekomen die geen afstand kunnen houden en me gaan inhalen als ik inhaal, achterop knallen als ik af wil slaan (nadat ik m'n hand had uitgestoken) en mij dan gaan naroepen dat je niet zomaar moet remmen als het zo druk is en dat ik gek ben om af te slaan. Je kunt ook afstand houden, oude taart. Ik had echt zin om m'n fiets in die grijze massa staal te gooien maar heb me ingehouden. Vervolgens drie uur staan wachten tussen de brutale bejaarden en de blagen om te horen dat de luchtlanding weer wordt uitgesteld. Naar huis fietsen en weer wat mensen asociaal gedrag zien vertonen op de fiets. Ikke ikke ikke. Ik krijg er echt de zenuwen van, kutvolk. Ik ga op de hei wonen. O wacht.
M'n zaterdag wat doe je
Nou...quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor de lurkers: Als je d'r in het echt ziet is ze gewoon een heul lief schattig meisje hoor.
Vind je?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor de lurkers: Als je d'r in het echt ziet is ze gewoon een heul lief schattig meisje hoor.
Jawel, op het bierfest met Erdinger!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, nog geen foto van hemzelf gezien, alleen landschappen, kan ik ook.
Ja, maar dan trekt ze d'r scheur open en dan komen er weer allemaal van dat soort teksten uit...quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
10?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Tel t aantal 'ik'jes even in je eigen post
Hij probeert zich gewoon in haar broekje te praten.quote:
Yup, helaas.quote:Op maandag 22 september 2014 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja hoi! Het is weer maandag hé
Is dat nou Zwarte Piet?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
www.express.co.uk/news/wo(...)ever-leaving-bedroom
Q. Right now.
De vraag is echter: is t van The Resistance of The Enlightened?quote:Op maandag 22 september 2014 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Zo, naar het meest stabiele gebouw van mijn carrière, IBM. Ik kom er al 14 jaar
Ok, ik ben je kwijt, waar heb je het over?quote:Op maandag 22 september 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is echter: is t van The Resistance of The Enlightened?
#Nerd
#iOSistraagjaikweethet
Der was volgens mij ook zon'ander grietje. Dacht dat die bruin haar had.quote:Op maandag 22 september 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Opzich wel stoer als het je lukt om zo iedereen in de maling te nemen.
Ingressquote:Op maandag 22 september 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ik ben je kwijt, waar heb je het over?.
Ja, Q komt al weer terug zie ik!quote:Op maandag 22 september 2014 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja hoi! Het is weer maandag hé
Fuck Zwarte Piet, ben er helemaal klaar mee. Gewoon afschaffen.quote:Op maandag 22 september 2014 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat nou Zwarte Piet?
Woont ie DAAR?!
Is dat dan ook waar ie je mee naartoe neemt als je stout ben geweest?! SNAP IK!
Ik heb geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 22 september 2014 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vraag is echter: is t van The Resistance of The Enlightened?
#Nerd
#iOSistraagjaikweethet
You and me both broquote:Op maandag 22 september 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt...
1) ik heb geen kinderenquote:Op maandag 22 september 2014 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Of nouja mag best nu Brammetje weg is
En dat terwijl t op Android al sinds 2012 bestaat en best wel populair is.quote:
Mja, er zijn heel veel best populaire apps voor Android. Ken ze (gelukkig) niet allemaalquote:Op maandag 22 september 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl t op Android al sinds 2012 bestaat en best wel populair is.
Maar wij, ik, de iOS'ers, mogen pas sinds Juli 2013 meedoen met ingress.
Vooral dat laatste. De reacties en plaatjes die worden gepost uit naam van het pro-piet front maken duidelijk dat alhoewel Zwarte Piet misschien niet racistisch bedoeld is, het racisme wel de-ge-lijk in Nederland huist.quote:Op maandag 22 september 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) ik heb geen kinderen
2) binnen een jaar of 7 heb je geen kinderen meer die geloven en de zwarte piet kennen zoals hij er nu is
3) mensen blijven zeuren over zwarte piet zolang hij bestaat (en ze hebben in de kern een redelijk punt, maakt geen ruk uit hoe wij er over denken, de rest van de wereld overtuigen we niet)
4) mensen die zeuren over mensen die zeuren over zwarte piet zijn veelal racistische laagvoorhoofderige tokkies, fuck em
Nou dat dus. Ingress.quote:Op maandag 22 september 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, er zijn heel veel best populaire apps voor Android. Ken ze (gelukkig) niet allemaal
Ik heb mijn emergency tortellini + sausquote:Op maandag 22 september 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Zijn jullie gisteravond trouwens nog een beetje ongeslagen doorgekomen, zo met de grote thuisbezorgd storing
Ik heb justeat ontdekt. Werd al wel bang en kreeg hartkloppingen. Terug naar het stenentijdperk als thuisbezorgd er uit ligt.quote:Op maandag 22 september 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn emergency tortellini + saus
Ik heb even ge-wiki-ed. Ik sla even overquote:Op maandag 22 september 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ingress.
T is een "augmented reality" (soort van) spel wat een beetje geocache based is, door de hele wereld. Bets grappigEn omdat ik t pas 3 dagen heb, ben ik er nu ff fanatiek in
Ik gebruik t nooit eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb justeat ontdekt. Werd al wel bang en kreeg hartkloppingen. Terug naar het stenentijdperk als thuisbezorgd er uit ligt.
Je weet dat je nu als een meisje een roze bril gaat creeren warabij dit de superheld van de klas wordt en je hem gaat trouwen he?quote:Op maandag 22 september 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Lol, via linkedin een oud klasgenoot van t hbo tegengekomen, in oktober gaan we eens bijkletsen.
Vond hem vroeger wel leuk, kijken of ie dat nu nog is
Je weet dat je het tegen mij hebt en dat dat dus nooit gaat gebeurenquote:Op maandag 22 september 2014 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Je weet dat je nu als een meisje een roze bril gaat creeren warabij dit de superheld van de klas wordt en je hem gaat trouwen he?
Ik vind t wel geinig, en zo leer ik plekken en kunstwerken en namen kennen die ik heul nog niet wistquote:Op maandag 22 september 2014 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb even ge-wiki-ed. Ik sla even over
Restaurants of snackbars op 20 meter lopen.quote:
Soms ben ik gewoon lui op zondagquote:Op maandag 22 september 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Restaurants of snackbars op 20 meter lopen.
Altijd eten in huis hebben.
Dus daarom gebruik ik t nooit.
Hooguit af en toe chinees.
Subway bezorgd ook?quote:Op maandag 22 september 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik eigenlijk enkel voor een thuiswerkdag en ik wil broodje subway
En heel af en toe als er vrienden op bezoek zijn en we willen makkelijk doen. Maar dat is zelden![]()
like duh!!quote:
Ja precies, dat soort dingen ga ik dus niet doen als singlequote:Op maandag 22 september 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
like duh!!
Enkel moet je wel 10 euro + doen.. dat is net wat irritant bedrag, maarja dan maar 1,5 broodje
De pizzeria en de chinees (oh en shoarma, oh en kebab en de grill, nou ja, alles eigenlijk) zitten om de hoek. Maar de meeste doen alleen aan contant geld en daar doe ik niet aan. En daarbij is zondag lui zijn dag. Dan ga ik niet mijn eten halen als een barbaarquote:Op maandag 22 september 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Restaurants of snackbars op 20 meter lopen.
Altijd eten in huis hebben.
Dus daarom gebruik ik t nooit.
Hooguit af en toe chinees.
Niet overal. Maar sommige steden wel ja.quote:Op maandag 22 september 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Subway bezorgd ook?
Nee Steeph, je bent gezonder ana t eten de laatste tijd.
Oke Steeph, ik doe t niet.
Uhuquote:Op maandag 22 september 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen mij hebt en dat dat dus nooit gaat gebeuren
Ik heb enkel een frietzaak en chinees in de omgeving. En thuis heb ik zelden iets voor ontbijt/lunch in huis. Dus voor een thuiswerkdagje is dat zo af en toe best lekkerquote:Op maandag 22 september 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, dat soort dingen ga ik dus niet doen als single![]()
Dan maar mijn emergency tortellini, noodles, pizza of frietjes of wat er dan verder ook in mijn omgeving zit (pizza, shoarma, salades, wok, friet etc).
O hier gelukkig wel, want ik doe ook amper aan contant. Alleen in de kroeg eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De pizzeria en de chinees (oh en shoarma, oh en kebab en de grill, nou ja, alles eigenlijk) zitten om de hoek. Maar de meeste doen alleen aan contant geld en daar doe ik niet aan.
Ik kom gewoon van mijn luie dikke reet af, als een barbaarquote:En daarbij is zondag lui zijn dag. Dan ga ik niet mijn eten halen als een barbaar
Gewoon benieuwd of ik zo'n type nog steeds interessant kan vinden.quote:Op maandag 22 september 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
UhuDaarom begin je nu al met "eens kijken of ik 'm nu ook nog leuk vind!"
Binge-watching, also called binge-viewing, is the practice of watching television for longer time spans than usual, usually of a single television show.quote:
Zelfs in de kroeg waar ik voornamelijk kom doe ik het met pin. Ik haat contantgeldquote:Op maandag 22 september 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hier gelukkig wel, want ik doe ook amper aan contant. Alleen in de kroeg eigenlijk.
Ik kom gewoon van mijn luie dikke reet af, als een barbaar
Nee. Ik noem t bij de huidige naam. Binge-watching.quote:Op maandag 22 september 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Aah gewoon een (mini)marathon..zeg dat dan gewoon
Af en toe als ik moet bijstorten en ik heb cash bij me, wil ik dat nog wel eens doen.quote:Op maandag 22 september 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Zelfs in de kroeg waar ik voornamelijk kom doe ik het met pin. Ik haat contantgeld
2 pilsjes afrekenen met pin vind ik anders ook maar gedoe.quote:Op maandag 22 september 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs in de kroeg waar ik voornamelijk kom doe ik het met pin. Ik haat contantgeld
Je moet ook gewoon meer zuipenquote:Op maandag 22 september 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 pilsjes afrekenen met pin vind ik anders ook maar gedoe.
Mijn kleingeld (alles onder de eur) maakte ik altijd op in de kantine hier. Maar die zijn ook helemala overgestaptquote:Op maandag 22 september 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe als ik moet bijstorten en ik heb cash bij me, wil ik dat nog wel eens doen.
Voor de rest doe ik eigenlijk alles met pin. Hou niet van het gepriegel met kleingeld
Ja ik zal vast 20 bier in 1x bestellen zodat t lekker koud blijftquote:
Je kan toch gewoon een bonnetje maken als je er vaker komt? Ik pin het ook wel als het kan.quote:Op maandag 22 september 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee. Gepast heb ik het toch niet, dus het wisselen kost ook tijd. En zeker nu er steeds meer contactloospinnen mogelijk is, wordt het steeds vaker veel sneller.quote:Op maandag 22 september 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Owjaquote:Op maandag 22 september 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zal vast 20 bier in 1x bestellen zodat t lekker koud blijft
Oh zo, ik had het over mijn vaste kroeg. Daar sta ik samen met vrouw met naam in de kassaquote:Op maandag 22 september 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zal vast 20 bier in 1x bestellen zodat t lekker koud blijft
Ik was vroeger "wijnmeisje" in de kassaquote:Op maandag 22 september 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Oh zo, ik had het over mijn vaste kroeg. Daar sta ik samen met vrouw met naam in de kassa
Hij mag jou wel even van binnen witten?quote:Op maandag 22 september 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
De poolsje klusjesman wil graag Nederlands leren
"Just a few zekonds and aj will be back with TRAP!"
Die mensen vertellen het toch niet? Of gebeurd dit na aanleiding van spionage en het vermoeden dat ze dit willen doen?quote:In de resolutie worden de strijders gedefinieerd als 'individuen die naar een ander land of regio reizen met het doel het plegen, plannen, of voorbereiden van of deelname aan terroristische daden of het geven of krijgen van terroristische training, in verband met een in dat land lopend conflict.'
Mwah, die mocro's patsen overal over, dus hier vast ook overquote:Op maandag 22 september 2014 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Een een vraagje mbt onderstaand artikel.
http://www.nu.nl/buitenla(...)eizen-strijders.html
[..]
Die mensen vertellen het toch niet? Of gebeurd dit na aanleiding van spionage en het vermoeden dat ze dit willen doen?
Als jouw voornaam mohammed of ahmed is en je wil naar het midden-oosten, is het niet racisme als je dan maar wordt opgeslotenquote:Op maandag 22 september 2014 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Een een vraagje mbt onderstaand artikel.
http://www.nu.nl/buitenla(...)eizen-strijders.html
[..]
Die mensen vertellen het toch niet? Of gebeurd dit na aanleiding van spionage en het vermoeden dat ze dit willen doen?
wel een voordeel van zo'n tent ja.. hoef meestal niets te zeggen en ze maken bij 1e drankje rekening op mijn naam aanquote:Op maandag 22 september 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zo, ik had het over mijn vaste kroeg. Daar sta ik samen met vrouw met naam in de kassa
Ik wilde een tijdje terug tijdens een festival contant betalen, omdat ik weg wilde lopen wanneer ik dat wilde (en het afrekenen tijdens drukte kan daar nog wel eens lang duren want de eigenaar is een zware autist), maar dat mocht niet eens. Het moest op rekening.quote:Op maandag 22 september 2014 10:39 schreef clevy het volgende:
[..]
wel een voordeel van zo'n tent ja.. hoef meestal niets te zeggen en ze maken bij 1e drankje rekening op mijn naam aan
mja.. als ze je goed genoeg kennen is dat niet zo'n issue.. een enkele keer betaal ik een week later. als t langer duurt weten ze de mensen wel te vinden via facebook ofzo of die ff terugkomen om af te rekenen.quote:Op maandag 22 september 2014 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde een tijdje terug tijdens een festival contant betalen, omdat ik weg wilde lopen wanneer ik dat wilde (en het afrekenen tijdens drukte kan daar nog wel eens lang duren want de eigenaar is een zware autist), maar dat mocht niet eens. Het moest op rekening.
Ja precies, maar dat werkt niet in grote steden / grote kroegen / drukke plekken.quote:Op maandag 22 september 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zei Pools.quote:Op maandag 22 september 2014 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij mag jou wel even van binnen witten?.
maar wel een met een trapquote:
Die kan je toch ook in de val lokken?quote:
Dat moet ik dan wel willenquote:Op maandag 22 september 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan je toch ook in de val lokken?.
Ik ga dan ook nauwelijks meer naar grote kroegen/drukke plekken (deze kroeg staat wel in een grote stadquote:Op maandag 22 september 2014 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat werkt niet in grote steden / grote kroegen / drukke plekken.
Op stratum doen ze daar (bijna) nergens meer aan. Misschien in de straat bij mij wel, maar daar kom ik niet genoeg.
Bij m'n oma deden ze dat wel altijd (die had ene kroeg), incl dat sparen met die kastjes
Da's ook goed digitaal te maken natuurlijk, maar dat heeft niet zoveel nut meer want dat was voor al je kleingeld.
Het is een man, dus ja, je wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |