Nee ik ben er uit gegaanquote:
Helaasquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:07 schreef Geralt het volgende:
Kan iemand nou die plaat over sander met zn truuk draaien aub?
Jammer. Wereldplaat. Bijna net zo goed als die wat nu draait. Dat durf ik gerust te stellen.quote:
Was het maar kutquote:
Inderdaad een erg lekker nummerquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jammer. Wereldplaat. Bijna net zo goed als die wat nu draait. Dat durf ik gerust te stellen.
Face down ass up is ook nog niet geweest en die had ik aangevraag omdat ik 4 jaar samen ben met het liefste en knapste meisje van FOK!quote:
Ah, u is een eckte romanticus dus?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Face down ass up is ook nog niet geweest en die had ik aangevraag omdat ik 4 jaar samen ben met het liefste en knapste meisje van FOK!
Als het me uitkomt wel jaquote:
Chrome is een beetje naar de knoppen de laatste tijd ja...quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik sluit Chrome af, memory 78% naar 28%
Heb ik met Firefox ook best wel vaak last vanquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik sluit Chrome af, memory 78% naar 28%
Gup zit aan de knoppen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:14 schreef Geralt het volgende:
Zit er nog iemand aan knopjes? Kan ik nog een verzoekplaatje indieneren??
Windows 8 is naar de tegels. Dat is nog veel erger. Dan maar liever naar de knoppenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Chrome is een beetje naar de knoppen de laatste tijd ja...
Denk het nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:14 schreef Geralt het volgende:
Zit er nog iemand aan knopjes? Kan ik nog een verzoekplaatje indieneren??
Moet helaas op deze manier, van BUMA.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:14 schreef d4v1d het volgende:
Maar Gup is een beetje raar met verzoekjes de laatste tijd,.
Ow er bestaat dus echt iemand die als ie een stijve krijgt Groeten Uit Paramaribo op zn lul heeft staan of wat!?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Ik ga ergens volgende week weer eens draaien(mits ik weer een account krijg
) ik ben een verzoekjesbak vaak. Mits goede muziek.
Doe jij dan ff snel een verzoekje aan president Rob voor een accountjequote:Op zaterdag 20 september 2014 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Laat ff weten wanneer man (DM of mail of bellen of iets). Ik vraag wel een paar mooie aan danquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Si, si, zal dat even regelenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe jij dan ff snel een verzoekje aan president Rob voor een accountje![]()
Je weet ballotage commissie en zo
Komt goedquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laat ff weten wanneer man (DM of mail of bellen of iets). Ik vraag wel een paar mooie aan dan
Daaromquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, si, zal dat even regelenniet weer op jouw account, is niet zo handig
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog een poging trachten, ja met AC/DC
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog een poging trachten, ja met AC/DC
Ditquote:
Volume is zacht, maar hoorbaar.quote:
Heb hem al een tijdje niet meer gehoordquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
doodgedraaid verzoekje dit inmiddels, helaas
Uh, ik geloof dat ik het volume aan mijn kant ff down gezet hadquote:
Fixed, geen dankquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:19 schreef LompeHork het volgende:
You've been sanderstruck! tenenenenenenenenenene *luchtgitaar*
Dan luister je niet of nooit naar gup en zeker niet als een DJ net uitgedraaid isquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb hem al een tijdje niet meer gehoord
Heerlijk dit
Vergeleken met Gup is het een stuk zachter!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik geloof dat ik het volume aan mijn kant ff down gezet had
Was een paar weken geleden nog een coverband van AC/DC hier in Enschedequote:Op zaterdag 20 september 2014 01:19 schreef LompeHork het volgende:
You've been thunderstruck! tenenenenenenenenenene *luchtgitaar*
Zet je equipment wat harder, mijn Beyerdynamic staat te stomen op mn oren nu wtf gek!!!!!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergeleken met Gup is het een stuk zachter!
Ja maar ik had winamp ff naar beneden geschroeft want wéér ac/dc ac_dc en fout ventjequote:Op zaterdag 20 september 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden nog een coverband van AC/DC hier in Enschede
Ik heb ook even mijn luchtgitaar meegenomen toen
Laatste tijd vrijwel niet inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan luister je niet of nooit naar gup en zeker niet als een DJ net uitgedraaid is
Stom, sorryquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
WAT ZEG JE LOMPEKLORK???? JA IK HOOR JE NIET IK GA FF BIER HALEN EN MEE GOOIEN BRB!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WIE? Ik hoor je niet boven AC/DC uit.
Luchtgitaar dien je altijd bij je te hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet ookverplichtte kost vind ik dan!
Nah, dat is gewoon R49quote:
Die staat al upquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zet je volume sowieso iets omhoog want de muziek is erg zacht
Iets omhoog kan het volume welquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met LompeHorkquote:
Volume kan net zo ver omhoog tot je 10 jaar later nog altijd een espresso apparaat in je oor hoort als het heel stil is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft Fylax helegaar niet gedraaid of wat vanavond??quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vieze leugens, ik zou nooit zo'n zin producerengare grammatica.
En inhoudelijk zal dat 2e deel sowieso al niet kloppen he!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vieze leugens, ik zou nooit zo'n zin producerengare grammatica.
Nee, hij betaalde immers niet mee aan BUMAquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft Fylax helegaar niet gedraaid of wat vanavond??
Verder niet echt gelezen eikquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En inhoudelijk zal dat 2e deel sowieso al niet kloppen he!
En wat er tussendoor horen, en dat is GUPquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verder niet echt gelezen eikvond het niet boeiend
Nou, gauw de andere kant op laten rollenquote:
Nee, ik las mijn nickname en toen stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
De zin klopte grammaticaal niet, maar je hebt het niet echt gelezen?
Ahhhhh!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik las mijn nickname en toen stopte ik met lezen
Suc6.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:29 schreef Kally het volgende:
Jeej ik heb het weekend wat te doen, MIXXX en mijn pc fixen
Bijzondere mix wel. Van The Prodigy naar BZNquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef Kally het volgende:
[..]
En wat er tussendoor horen, en dat is GUP
Aids aan mijn orenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bijzondere mix wel. Van The Prodigy naar BZN
Ik ben voor een samenleving waar niemand hoeft te betalen voor wat dan ook.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij betaalde immers niet mee aan BUMA
Wel kut als je melk over datum is. Dan gaat die bakker nooits ruilen netuurlijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben voor een samenleving waar niemand hoeft te betalen voor wat dan ook.
Dat je bv bij de bakker komt en zegt ik wil graag 1 brood. Bakker. Alstublieft. En dat de bakker dan zegt van okay, maar dan moet je mij ook wat geven want voor niks gaat immers de zon op. En dat je dan denkt van ok, goed punt heeft die meneer. En dat je dan dus (bijvoorbeeld) in je koelkast kijkt en ziet dat daar 4 pakken melk staan terwijl je er maar 3 nodig hebt en dan kan je dus tegen de bakker zeggen nou meneer de bakker (ik weet niet of die echt zo heet trouwens) hier heeft u 1 pak melk voor 1 brood.
Zo een samenleving lijkt mij wel wat.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat je bv bij de bakker komt en zegt ik wil graag 1 brood. Bakker. Alstublieft. En dat de bakker dan zegt van okay, maar dan moet je mij ook wat geven want voor niks gaat immers de zon op. En dat je dan denkt van ok, goed punt heeft die meneer. En dat je dan dus (bijvoorbeeld) in je koelkast kijkt en ziet dat daar 4 pakken melk staan terwijl je er maar 3 nodig hebt en dan kan je dus tegen de bakker zeggen nou meneer de bakker (ik weet niet of die echt zo heet trouwens) hier heeft u 1 pak melk voor 1 brood.
Diepe shit ditquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, dat je dan gewoon ook naar de slager kan gaan voor een brood en het doodnormaal is om bij de groenteboer een pond gehakt te halenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
En als ik dan een hitman wil inhuren, wat staat daar tegenover dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, dat je dan gewoon ook naar de slager kan gaan voor een brood en het doodnormaal is om bij de groenteboer een pond gehakt te halendat je dan gewoon een wederdienst moet doen ofzo, gewoon z'n pot legen ofzo of z'n schijthuis even uit moet mesten, dat lijkt me echt een fantastisch systeem!
Wij zouden samen zo'n awesome samenleving wel kunnen leidinggeven.
Wie doet er mee?
#teamLompeHorkquote:
Die haken en kruizen ogen werken we er wel uitquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:33 schreef Geralt het volgende:
Zoals je ziet zitten er nog wat haken en ogen aan het systeem, maar daar komen we samen vast wel uit.
Hoop ik
#utopie
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:34 schreef Kally het volgende:
[..]
En als ik dan een hitman wil inhuren, wat staat daar tegenover dan?
1 meloen!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:34 schreef Kally het volgende:
[..]
En als ik dan een hitman wil inhuren, wat staat daar tegenover dan?
Count me inquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, dat je dan gewoon ook naar de slager kan gaan voor een brood en het doodnormaal is om bij de groenteboer een pond gehakt te halendat je dan gewoon een wederdienst moet doen ofzo, gewoon z'n pot legen ofzo of z'n schijthuis even uit moet mesten, dat lijkt me echt een fantastisch systeem!
Wij zouden samen zo'n awesome samenleving wel kunnen leidinggeven.
Wie doet er mee?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]Godver, die vraag wilde ik net stellen!!!!!
Kan ik je inhuren?quote:
Ik ben het nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Geralt het volgende:
Wordt nou weer een goeie plaat afgekapt of wat is dit?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Geralt het volgende:
Bruce Dickinson (huhu see what I did there?), dat is wel een baasquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Geralt het volgende:
Ja, wat is er?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
What happened?
The owner of this website (radio49.nl) has banned your IP address (...).
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas geen meloenen
Is ook de zanger van Iron Maiden wat je hoort nuquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:36 schreef Geralt het volgende:
Deze muziek doet me denken aan Iron Maiden.
OKAY DIT IS DUS ECHT NIET TOF NU BEN IK HEEL BOOS EN ALS IK HEEL BOOS BEN NOU DAN MOET JE MAAR VRAGEN AAN YVONNE WAT DAN GEBEURTquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
What happened?
Yvonne.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
OKAY DIT IS DUS ECHT NIET TOF NU BEN IK HEEL BOOS EN ALS IK HEEL BOOS BEN NOU DAN MOET JE MAAR VRAGEN AAN YVONNE WAT DAN GEBEURT![]()
Whut ??quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
What happened?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
What happened?
Dat was met een ander account overigensquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
OKAY DIT IS DUS ECHT NIET TOF NU BEN IK HEEL BOOS EN ALS IK HEEL BOOS BEN NOU DAN MOET JE MAAR VRAGEN AAN YVONNE WAT DAN GEBEURT![]()
Kut manquote:
Nee, maar ik ken wel the owner of that website. Maar wat is er aan de hand dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben jij the owner of this website?
ff VPN tunneltje opzetten naar ergens anders en met een ander IP?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
FYLAXGODVERDOMMEKUTJONG kan er niet meer opquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel the owner of that website. Maar wat is er aan de hand dan?
Kan 'beuren! Jammer joh!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
FYLAXGODVERDOMMEKUTJONG kan er niet meer op
Nee, dit is GUPquote:
Ik neem er nog 1!!!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]godverdomme, moest hardop lachen.
Zakje chips?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem er nog 1!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |