Suc6.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:29 schreef Kally het volgende:
Jeej ik heb het weekend wat te doen, MIXXX en mijn pc fixen
Bijzondere mix wel. Van The Prodigy naar BZNquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef Kally het volgende:
[..]
En wat er tussendoor horen, en dat is GUP
Aids aan mijn orenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bijzondere mix wel. Van The Prodigy naar BZN
Ik ben voor een samenleving waar niemand hoeft te betalen voor wat dan ook.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij betaalde immers niet mee aan BUMA
Wel kut als je melk over datum is. Dan gaat die bakker nooits ruilen netuurlijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben voor een samenleving waar niemand hoeft te betalen voor wat dan ook.
Dat je bv bij de bakker komt en zegt ik wil graag 1 brood. Bakker. Alstublieft. En dat de bakker dan zegt van okay, maar dan moet je mij ook wat geven want voor niks gaat immers de zon op. En dat je dan denkt van ok, goed punt heeft die meneer. En dat je dan dus (bijvoorbeeld) in je koelkast kijkt en ziet dat daar 4 pakken melk staan terwijl je er maar 3 nodig hebt en dan kan je dus tegen de bakker zeggen nou meneer de bakker (ik weet niet of die echt zo heet trouwens) hier heeft u 1 pak melk voor 1 brood.
Zo een samenleving lijkt mij wel wat.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat je bv bij de bakker komt en zegt ik wil graag 1 brood. Bakker. Alstublieft. En dat de bakker dan zegt van okay, maar dan moet je mij ook wat geven want voor niks gaat immers de zon op. En dat je dan denkt van ok, goed punt heeft die meneer. En dat je dan dus (bijvoorbeeld) in je koelkast kijkt en ziet dat daar 4 pakken melk staan terwijl je er maar 3 nodig hebt en dan kan je dus tegen de bakker zeggen nou meneer de bakker (ik weet niet of die echt zo heet trouwens) hier heeft u 1 pak melk voor 1 brood.
Diepe shit ditquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, dat je dan gewoon ook naar de slager kan gaan voor een brood en het doodnormaal is om bij de groenteboer een pond gehakt te halenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
En als ik dan een hitman wil inhuren, wat staat daar tegenover dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, dat je dan gewoon ook naar de slager kan gaan voor een brood en het doodnormaal is om bij de groenteboer een pond gehakt te halendat je dan gewoon een wederdienst moet doen ofzo, gewoon z'n pot legen ofzo of z'n schijthuis even uit moet mesten, dat lijkt me echt een fantastisch systeem!
Wij zouden samen zo'n awesome samenleving wel kunnen leidinggeven.
Wie doet er mee?
#teamLompeHorkquote:
Die haken en kruizen ogen werken we er wel uitquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:33 schreef Geralt het volgende:
Zoals je ziet zitten er nog wat haken en ogen aan het systeem, maar daar komen we samen vast wel uit.
Hoop ik
#utopie
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:34 schreef Kally het volgende:
[..]
En als ik dan een hitman wil inhuren, wat staat daar tegenover dan?
1 meloen!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:34 schreef Kally het volgende:
[..]
En als ik dan een hitman wil inhuren, wat staat daar tegenover dan?
Count me inquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, dat je dan gewoon ook naar de slager kan gaan voor een brood en het doodnormaal is om bij de groenteboer een pond gehakt te halendat je dan gewoon een wederdienst moet doen ofzo, gewoon z'n pot legen ofzo of z'n schijthuis even uit moet mesten, dat lijkt me echt een fantastisch systeem!
Wij zouden samen zo'n awesome samenleving wel kunnen leidinggeven.
Wie doet er mee?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]Godver, die vraag wilde ik net stellen!!!!!
Kan ik je inhuren?quote:
Ik ben het nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Geralt het volgende:
Wordt nou weer een goeie plaat afgekapt of wat is dit?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Geralt het volgende:
Bruce Dickinson (huhu see what I did there?), dat is wel een baasquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef Geralt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |