Die staat al upquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zet je volume sowieso iets omhoog want de muziek is erg zacht
Iets omhoog kan het volume welquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met LompeHorkquote:
Volume kan net zo ver omhoog tot je 10 jaar later nog altijd een espresso apparaat in je oor hoort als het heel stil is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft Fylax helegaar niet gedraaid of wat vanavond??quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vieze leugens, ik zou nooit zo'n zin producerengare grammatica.
En inhoudelijk zal dat 2e deel sowieso al niet kloppen he!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vieze leugens, ik zou nooit zo'n zin producerengare grammatica.
Nee, hij betaalde immers niet mee aan BUMAquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft Fylax helegaar niet gedraaid of wat vanavond??
Verder niet echt gelezen eikquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En inhoudelijk zal dat 2e deel sowieso al niet kloppen he!
En wat er tussendoor horen, en dat is GUPquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verder niet echt gelezen eikvond het niet boeiend
Nou, gauw de andere kant op laten rollenquote:
Nee, ik las mijn nickname en toen stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
De zin klopte grammaticaal niet, maar je hebt het niet echt gelezen?
Ahhhhh!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik las mijn nickname en toen stopte ik met lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |