SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 21-9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 21-09-2014 15:35:37 ]Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)![]()
Deze wil ik ff in de HHquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is zijn zoon niet.
Hoezo verandert hij dat? Er is een verschil in voor en na de Mirador, een verschil in met gids en zonder gids en een verschil in het droge seizoen en in het regenseizoen.
Werkelijk waar: de man heeft niets anders gedaan dan alles in het werk stellen om de meiden te vinden. Vermissing aangeven, aandringen op zoektochten, zelf zoektochten ondernemen, bewijs melden, ouders helpen etc etc. En die man wordt hier dan alsmaar verdacht gemaakt? Omdat wat eigenlijk? Er een zondebok moet zijn???"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik vraag me trouwens ook af of de betreffende mensen met die rode vlaggen nu ook hun beeld bijstellen. Of dat ze zich inwendig gewoon niet laten overtuigen?quote:Make my day!![]()
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:42 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens ook af of de betreffende mensen met die rode vlaggen nu ook hun beeld bijstellen. Of dat ze zich inwendig gewoon niet laten overtuigen?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik reken er niet opquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:42 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens ook af of de betreffende mensen met die rode vlaggen nu ook hun beeld bijstellen. Of dat ze zich inwendig gewoon niet laten overtuigen?![]()
HH - Aan de iPhone gebruikers:
Hoe vaak komt het voor dat je per ongeluk een screenshot maakt ipv de iPhone alleen maar aan te zetten of uit de standby te halen?
En hoe vaak gebeurde dit toen je voor het eerst een iPhone had?![]()
mijn dochter heeft een Iphone 4quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef 11en30 het volgende:
Hoe vaak komt het voor dat je per ongeluk een screenshot maakt ipv de iPhone alleen maar aan te zetten of uit de standby te halen?
En hoe vaak gebeurde dit toen je voor het eerst een iPhone had?
Bij het begin constant. Nu (bijna) nooit meer![]()
Deja vu? En je hebt al antwoord gehad.. Of beviel dat antwoord niet?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef 11en30 het volgende:
En hoe vaak gebeurde dit toen je voor het eerst een iPhone had?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik heb toch al antwoord gegeven?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef 11en30 het volgende:
Bij uit stand-by halen is het me overigens nooit overkomen.
Alleen bij aanzetten.Make my day!![]()
Bij mij nooit en nooit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef 11en30 het volgende:
Maar dat is blijkbaar al besproken.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Dan is het dus meer een gevoel bij die mensen waar ze vervolgens argumenten bij gaan zoeken.quote:
Nou, lekker discussiëren dan.Make my day!![]()
Nee hoor dat is nog niet besproken. Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat is blijkbaar al besproken.![]()
Jij ook bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee hoor dat is nog niet besproken. Bedankt voor je antwoord.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Alle "vage" gevoelens over f zijn hier al talloze malen logisch verklaard, maar het houdt werkelijk waar NOOIT op..quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:59 schreef agter het volgende:
[..]
Dan is het dus meer een gevoel bij die mensen waar ze vervolgens argumenten bij gaan zoeken.
Nou, lekker discussiëren dan.
Het MOET een sensatieverhaal worden en f MOET daar op 1 of andere manier wat mee van doen hebben
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Tis ook het omdraaien van de bewijslast: dat iemands onschuld dan maar aangetoond moet worden, anders blijft ie verdacht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle "vage" gevoelens over f zijn hier al talloze malen logisch verklaard, maar het houdt werkelijk waar NOOIT op..
Het MOET een sensatieverhaal worden en f MOET daar op 1 of andere manier wat mee van doen hebben
Heel enge manier van denken.Make my day!![]()
Owh, nou wordt het interessant...quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij al heel lang af over jou, maar dat is off topic
Maar Off topic idd..
Uitleggen in pm/dm mag uiteraard"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dat zeg je scherp.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Tis ook het omdraaien van de bewijslast: dat iemands onschuld dan maar aangetoond moet worden, anders blijft ie verdacht.
Heel enge manier van denken.
Ik denk dat je daar voor mij (naast de onschuldpresumptie en geen directe aanleiding voor verdachtmakingen) de vinger op de zere plek legt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Heel erg eng ja. Zijn veel voorbeelden van alleenheersers/dictatoren die op grond van een dergelijke denkwijze, vele onschuldigen hebben omgebracht of verbannen naar strafkampen. Stalin is daar wel een goed voorbeeld vanquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Tis ook het omdraaien van de bewijslast: dat iemands onschuld dan maar aangetoond moet worden, anders blijft ie verdacht.
Heel enge manier van denken.![]()
Dat weet je natuurlijk ook niet 100% zeker.quote:Werkelijk waar: de man heeft niets anders gedaan dan alles in het werk stellen om de meiden te vinden.![]()
Exact, de namen/nummers van de foto's zijn dieper verankerd, maar de tijden kun je heel makkelijk wijzigen, net als de datum.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:15 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik dacht dat zijn conclusie was dat je redelijkerwijs kon aannemen dat... maar dat er teveel met de fotodata gerommeld is om ergens zeker van te zijn
Het is redelijk onbegrijpelijk dat een hele tijdlijn is omgegooid vanwege de datum en tijd van een camera, die na de aankoop mogelijk nooit meer is goedgesteld en sowieso op 2013 stond.
Dus als hij al was ingesteld, was het ook nog eens incorrect gebeurd. Lieden die het onderzoek een bepaalde richting willen opduwen of kwaadwillenden kunnen met hele laagdrempelige software tijd en datum hebben veranderd.
Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar het kan dus wel. Om nu omwille van de metadata alle getuigenverklaringen maar de prullenbak in te smijten, lijkt erg drastisch. Dan zou ik eerder die data wat flexibel benaderen.
Ook blijft het opmerkelijk dat Foto 499 van Lisanne zon en een blauwe lucht vertoont en foto 500 zes seconden later aan de linkerkant een hele betrokken lucht weergeeft.
Ik weet het, de klimaatscheiding tussen Pacific en Caribic, maar het kan ook zijn dat foto 500 op een ander tijdstip is genomen.. bij een terugkeer. Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn.
Maar er is al met de foto's gerommeld dus. Hierdoor raken de originele datavelden ook in conflict met de XMP velden van Adobe, die zich opwerpen bij bewerkingen. Die laten alle tijden ook een aantal uur opschuiven en negeren de camera tijd. Dus tsja, waar kun je dan van op aan....![]()
Dat hij er alles aan gedaan heeft om men tot zoeken over te laten gaan is een feit. dat hij zelf (met een groep) gezocht heeft ook. En dat hij de ouders geholpen heeft ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk ook niet 100% zeker."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
maar jij schreef ,'niets anders' dan, en dat weet je gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hij er alles aan gedaan heeft om men tot zoeken over te laten gaan is een feit. dat hij zelf (met een groep) gezocht heeft ook. E dat hij de ouders geholpen heeft ook![]()
begrijp ik dus dat het zeker is dat er met de foto's gerommeld is?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Exact, de namen/nummers van de foto's zijn dieper verankerd, maar de tijden kun je heel makkelijk wijzigen, net als de datum.
Het is redelijk onbegrijpelijk dat een hele tijdlijn is omgegooid vanwege de datum en tijd van een camera, die na de aankoop mogelijk nooit meer is goedgesteld en sowieso op 2013 stond.
Dus als hij al was ingesteld, was het ook nog eens incorrect gebeurd. Lieden die het onderzoek een bepaalde richting willen opduwen of kwaadwillenden kunnen met hele laagdrempelige software tijd en datum hebben veranderd.
Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar het kan dus wel. Om nu omwille van de metadata alle getuigenverklaringen maar de prullenbak in te smijten, lijkt erg drastisch. Dan zou ik eerder die data wat flexibel benaderen.
Ook blijft het opmerkelijk dat Foto 499 van Lisanne zon en een blauwe lucht vertoont en foto 500 zes seconden later aan de linkerkant een hele betrokken lucht weergeeft.
Ik weet het, de klimaatscheiding tussen Pacific en Caribic, maar het kan ook zijn dat foto 500 op een ander tijdstip is genomen.. bij een terugkeer. Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn.
Maar er is al met de foto's gerommeld dus. Hierdoor raken de originele datavelden ook in conflict met de XMP velden van Adobe, die zich opwerpen bij bewerkingen. Die laten alle tijden ook een aantal uur opschuiven en negeren de camera tijd. Dus tsja, waar kun je dan van op aan....
En indien ja zou het NFI daar dan achter kinnen komen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: