De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja maar de realiteit zegt wat anders.
Scheur ik door de Brennerpas.quote:
Zo, en dat op de vrijdagavond!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fellowship of the ring aan het kijken.
Zo emotioneel.
Ik kan een wandelende motivational meme zijn als ik wil. Ook op de maandagochtend als men er behoefte aan heeft. Just sayin'.quote:
The wolf?quote:
Je hebt het nog steeds zelf in de hand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.
Probeer het anders zelf eens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds zelf in de hand.
Dat is een uitdaging, geen probleem. Als de berg te steil is om te beklimmen ga je er omheen. Je maakt het alleen maar moeilijker hiermee voor jezelf kerel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.
Kaneel, had je het filmpje nog gezien dat ik vanmiddag postte?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou geven
[..]
Die muziek alleen al.
Juist de menselijke dingen zijn mooi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Vond leukste aan Fellowship juist als duizenden van die Urukhai's over de kling gejaagd worden. Dat verhaal tussen die uiteindelijke koning en die elvenvrouw kon mij dan weer geen moer boeien
Nee?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, had je het filmpje nog gezien dat ik vanmiddag postte?
Even linkje zoekenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist de menselijke dingen zijn mooi.
De kleine dingen, de persoonlijke drama's. De liefde. De persoonlijke gesprekken.
[..]
Nee?
Ik noem het ook geen probleem.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging, geen probleem. Als de berg te steil is om te beklimmen ga je er omheen. Je maakt het alleen maar moeilijker hiermee voor jezelf kerel.
Niet nodig, nooit begonnenquote:
Nou ja, als je hier al zo vaak zegt hoeveel moeite het je kost, hoe vaak zeg je het dan wel niet tegen jezelf? Dat tegen jezelf zeggen dat je een sigaret wilt is alleen maar een onnodige extra barriere opwerpen in je hoofd. Natuurlijk wil je een sigaret, daar hoef je jezelf echt niet de hele tijd aan te herinneren. And it will pass. Mind over matter, broquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik noem het ook geen probleem.Ik zeg alleen dat ik het verdomde moeilijk vind. Maar waarmee maak ik het mijzelf moeilijker dan?
Meh, niet grappig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Even linkje zoeken
Edit : http://dangerousminds.net(...)ves_of_80s_cartoon_c
Dat is het hele punt nou net. Ik herinner mijzelf er niet bewust aan. En doe ik het wel dan 'zeg' ik ook tegen mijzelf dat ik het niet moet doen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als je hier al zo vaak zegt hoeveel moeite het je kost, hoe vaak zeg je het dan wel niet tegen jezelf? Dat tegen jezelf zeggen dat je een sigaret wilt is alleen maar een onnodige extra barriere opwerpen in je hoofd. Natuurlijk wil je een sigaret, daar hoef je jezelf echt niet de hele tijd aan te herinneren. And it will pass. Mind over matter, bro
Nou ja, ik probeer je slechts te helpen kerelquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is het hele punt nou net. Ik herinner mijzelf er niet bewust aan. En doe ik het wel dan 'zeg' ik ook tegen mijzelf dat ik het niet moet doen.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer je slechts te helpen kerel
Die zouden wij nog samen kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fellowship of the ring aan het kijken.
Zo emotioneel.
Don't be sad, be awesome instead!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik
Heb alleen af en toe mijn nogal chaggo momenten...
Bij mij de eerste.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
The Fellowship of the Ring.
Ik weet nog steeds niet precies welke van de drie films nu m'n echte favoriet is...
Ik dacht: Hep zit nu toch braaf hand in hand met Feertje in de huiskamer te converseren met zijn ouders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zouden wij nog samen kijken.
Ja, de muziek is tof. Echter vind ik in deel twee het eindgevecht zo epischquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij de eerste.Die muziek van Hobbiton.
Dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de muziek is tof. Echter vind ik in deel twee het eindgevecht zo episch. Helm's Deep
.
Ik dwing hem hier meer te posten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: Hep zit nu toch braaf hand in hand met Feertje in de huiskamer te converseren met zijn ouders.
Ik vind die nog epischer dan het eindgevecht in deel drie.quote:
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die nog epischer dan het eindgevecht in deel drie.
Een goede reden om mijn broek uit te laten als ik thuis ben.quote:
Hep en ik zijn Fellowship meesterrasquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.Deel twee is ook mijn favoriete film van de drie.
We wachten op downloads van The Strain. Zo'n toffe serie.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
Next level romance: samen fok!ken op de bank
Ik denk dat deel twee ook wel mijn echte favoriet is. Hoewel de hele reeks natuurlijk episch is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.Deel twee is ook mijn favoriete film van de drie.
Ik heb nu ook geen broek aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goede reden om mijn broek uit te laten als ik thuis ben.
[..]
Hep en ik zijn Fellowship meesterras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Voor aeque:quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't be sad, be awesome instead!
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen broek aan.Nice! Handjes tussen de benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. De keuze is uiteindelijk lastig. Het is gewoon een tof geheel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat deel twee ook wel mijn echte favoriet is. Hoewel de hele reeks natuurlijk episch is.
Straw staat voor de deur?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Ik voel me kuthelemaal slap, trillen
[..]
Ik heb nu ook geen broek aan.Makkelijker wel voor seks in het openbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Klopt. Beste fantasy reeks die ik ooit gezien heb. En dan tel ik the Hobbit mee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. De keuze is uiteindelijk lastig. Het is gewoon een tof geheel.
Thanks.quote:
Neequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straw staat voor de deur?
[..]
Makkelijker wel voor seks in het openbaar.
Stuur het maar deze kant op!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
Oh oh... Volgens mij gaat het onweren, hier.
Komt goed manquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Thanks.
Ga sowieso niet ingeven. Al voel ik me wel wat minder op het moment. Maar dat is niet perse daardoor.
Ik kan helaas niet toverenquote:
Griep? Hoop het niet voor je. Duik er gewoon vroeg in?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
He jammerquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet toveren. Kon ik het maar
.
Van mij the Two towersquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
The Fellowship of the Ring.
Ik weet nog steeds niet precies welke van de drie films nu m'n echte favoriet is...
[..]
Ik heb nu ook geen broek aan.RokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ook erg tof.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de muziek is tof. Echter vind ik in deel twee het eindgevecht zo episch. Helm's Deep
.
Lord of the Rings moet je dan ook strak achter elkaar kijken, de extended versies. Fucking epicquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Beste fantasy reeks die ik ooit gezien heb. En dan tel ik the Hobbit mee.
Blijven jullie de volgende keer slapen dan? :$quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook erg tof.maar toch de eerste
Kan de films wel waarderen, maat zoooo geweldig vind ik ze ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef Capstan het volgende:
Ik heb die hele Ring nooit zo begrepen.
Ja, het is vrijdagavond, ik dacht: ik doe eens gevaarlijk.
Probeer je nu weer een MVM te regelen kaneel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijven jullie de volgende keer slapen dan? :$
Gaat ook niet om die ringetjes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef Capstan het volgende:
Ik heb die hele Ring nooit zo begrepen.
Ja, het is vrijdagavond, ik dacht: ik doe eens gevaarlijk.
24/7 hossel: on voor die jongen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer je nu weer een MVM te regelen kaneel?
Nee. Slechts Hep nakend te zien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer je nu weer een MVM te regelen kaneel?
Ja, maar om daar nu zes uur per film voor uit te trekken? Ik geef toch de voorkeur aan een vlotter verteld verhaalquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat ook niet om die ringetjes.
Die veldslagen is where it's at.
Wel jammer dat hij het alleen op fok doet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
24/7 hossel hofmakerij: on voor die jongen.
Een nobel streven... Denk ik?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Slechts Hep nakend te zien.
Voor sommige verhalen moet je de tijd nemen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, maar om daar nu zes uur per film voor uit te trekken? Ik geef toch de voorkeur aan een vlotter verteld verhaal
300. μολὼν λαβέ!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, maar om daar nu zes uur per film voor uit te trekken? Ik geef toch de voorkeur aan een vlotter verteld verhaal
Iedere kerst heb ik een LotR marathon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lord of the Rings moet je dan ook strak achter elkaar kijken, de extended versies. Fucking epic
LotR meet bij Samzz dus met kerst.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere kerst heb ik een LotR marathon.
Dat zeker, maar...tja, ik weet niet wat het is. Iets in de montage dat me niet lekker zit. Ook een verhaal dat een film van zes uur oplevert kun je nog vlot vertellen. Maar in dit geval sukkelt het allemaal maar voort.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor sommige verhalen moet je de tijd nemen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
True, ik kon me er ook nooit de tijd voor gunnenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Awesomequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
lijkt me verstandig jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Griep? Hoop het niet voor je. Duik er gewoon vroeg in?
Beterschapquote:
Beterschap artquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]! Oh ja, in z'n zwembroekje. Hoezo deels? Niet boeiend genoeg?
Oh nee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Ik zit aan de safari. Ben kapot.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
Ik ga nog niet slapen. Eerst nog wat alcoholische versnaperingen hehe.
Precies. En ik was nog wel zo goed met mijn hofmakerijquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nee.![]()
![]()
* straw geeft knuffel
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit aan de safari. Ben kapot.
Morgen toch?quote:
Proostquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit aan de safari. Ben kapot.
Dit klinkt wel een beetje zuur, Kaneel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Faxie haar gelijk op de eerste date in bed krijgen?
Ik denk het wel.
Ze zag er makkelijk uit
Zeg dat wel jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje zuur, Kaneel.
Dat is niet zo aardig. Heb je haar gezien?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk het wel.
Ze zag er makkelijk uit
Vond je? Ik vond het wel een mooie vrouw. En het blijft fax he...quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk het wel.
Ze zag er makkelijk uit
Jij hebt echt frustraties daarmee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk het wel.
Ze zag er makkelijk uit
Ze ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk het wel.
Ze zag er makkelijk uit
Ik kan kaneel wel begrijpen, een nachtje doorbrengen met een leuke meid. Ik zeg er geen nee tegen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt echt frustraties daarmee.
Hij vond 'r ook leuk, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt echt frustraties daarmee.
Jaaa.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies. En ik was nog wel zo goed met mijn hofmakerij
Je mag niet gemeen zijn op dit heugelijke moment.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders gaan we even met zijn allen mij serieus nemen op een kutopmerking.
Ik ga je nu overal blokkeren en verwijderen, hier maak je geen grapjes mee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders gaan we even met zijn allen mij serieus nemen op een kutopmerking.
Nee, ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe ze eruit ziet?
Ik heb ook geen idee hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe ze eruit ziet?
*knuffel*quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaa.Ik voel me niet zo top.
De date is morgen toch pas?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag niet gemeen zijn op dit heugelijke moment.
Ok.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga je nu overal blokkeren en verwijderen, hier maak je geen grapjes mee.
Maar er maar 4 mensen van.quote:
quote:
Ik verkeer ik goed gezelschap zie ik alweerquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik verkeer ik goed gezelschap zie ik alweer.
Bazig. En ook Hobbit erbij binnenkort?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al die moeite omdat iemand een date heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
en ze is Deens. Even spitten (of als je vrienden bent, staat ze ook wel in zijn feed)
Die denk ik maar met Oud en Nieuwquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bazig. En ook Hobbit erbij binnenkort?
Wtf kaneel, leek toch gewoon een leuke meid.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk het wel.
Ze zag er makkelijk uit
Oh, dat ga ik niet eens nazoeken, dat is sneu. Ik dacht dat hij een foto had laten zien of zoquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
en ze is Deens. Even spitten (of als je vrienden bent, staat ze ook wel in zijn feed)
Facebook heeft smart search tegenwoordig he? Gewoon typen "Danish girl that wants to date with Faxie". En dan op het ene resultaat wat je krijgt klikken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
En ze heeft een roze muts.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
Ik kreeg link toegestuurdquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik niet eens nazoeken, dat is sneu. Ik dacht dat hij een foto had laten zien of zo.
In mijn ervaring maakt zachtjes het niet veel leukerquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoop voor Fax dat het iets gaat worden.
Of dat ze hem in ieder geval zachtjes afwijst.
Nee, maar anders gaat fax weer hard haten op alle vrouwen enzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
In mijn ervaring maakt zachtjes het niet veel leuker
Dat is waar. Heb het eens geprobeerd en had de meest ruige seks ooit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Fax moet haar gewoon consequent kankerhoer noemen tijdens de date, vrouwen vallen namelijk als bosjes voor klootzakken.![]()
Gewoon een gratis tip van me.
Als het beperkt zou blijven tot vrouwelijk Denemarken valt het nog mee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar anders gaat fax weer hard haten op alle vrouwen enzo
Hey slet, motte gij nog bier of wa?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Fax moet haar gewoon consequent kankerhoer noemen tijdens de date, vrouwen vallen namelijk als bosjes voor klootzakken.![]()
kånkærh½rquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Oh wacht, ze praat nog niet zo goed Nederlands, he.
Of slaan (doch niet dodelijk), die taal is universeel. Misbruik zorgt er vaak ook voor dat ze terugkomen bij dezelfde man. Want ondanks een paar builen is ie toch lief, zelfs als je hem maar met 1 oog kan zien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Oh wacht, ze praat nog niet zo goed Nederlands, he.
Fax gaat er gewoon vanavond zijn nummer in drukken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het beperkt zou blijven tot vrouwelijk Denemarken valt het nog mee.
Maar dat terzijde, want ik hoop op het beste voor de Faxmasjien.
Bitch please, alle vrouwen drijven van de stoel door jouquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
Ach en Fax is ook niet lelijkhij is knapper dan ik.
Dan heb ik dat niet doorquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bitch please, alle vrouwen drijven van de stoel door jou
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat je een soort van hernia hebt dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Tenzij die tachtig kilo je van achteren bespringt en om je nek gaat hangen.
Uiteraard, dat is het enige dat waarde heeft in het leven he.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heb ik dat niet doorbaseer jij je op Fok!?
Hij heeft een coole hobbyquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:13 schreef xFriendx het volgende:
Precies, goede kop, leuke auto, doet dingen waar ie plezier van heeft. Prima leven an sich lijkt mij (goed bezig Fax! mocht je teruglezen).
Ok sorry Royquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is het enige dat waarde heeft in het leven he.
Ik heb geen idee hoe Art eruit zietquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bitch please, alle vrouwen drijven van de stoel door jou
Goed zo! Mijn charme spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Art eruit ziet.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja :$quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijven jullie de volgende keer slapen dan? :$
Het ging met zo goed, begin jij weer over seksquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
Ben een beetje aan het lezen over Joris Demmink en zie dat 'ie jarenlang een relatie heeft gehad met een Tsjechische porno-acteur.!
Gaat over veel belangrijkere zaken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het ging met zo goed, begin jij weer over seks
Ik lees porno en mijn radar gaat af. Overgevoelig en zoquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat over veel belangrijkere zaken.
Het is een gewone relatie. Dat die ene nu porno-'acteur' is/is geweest maakt niet zoveel uit. Als ze maar gelukkig zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
Ben een beetje aan het lezen over Joris Demmink en zie dat 'ie jarenlang een relatie heeft gehad met een Tsjechische porno-acteur.!
Mja....quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is een gewone relatie. Dat die ene nu porno-'acteur' is/is geweest maakt niet zoveel uit. Als ze maar gelukkig zijn.
Even dit mes uit mijn rug halen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Slechts Hep nakend te zien.
Alleen maar lof. Echt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet dit bij alle vrouwen waar jij op valt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Holy shit, hacker alert!quote:
"Wat ben jij een klootzak!"quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij doet dit bij alle vrouwen waar jij op valt?
Vraag mij nu af of het ook bij mannen zou werken.
Dus dan is het antwoord nee wil je gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Wat ben jij een klootzak!"
"Echt wel, ga je mee?"
Al zou ik toch ook best raar opkijken als iemand me zo zou noemen. En dan is de date ook meteen ten einde.
Ik licht altijd alles toe.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus dan is het antwoord nee wil je gewoon zeggen.
Zo ben ikquote:
Ik heb geen enkel idee eigenlijkquote:
Scramble JSF's...quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee eigenlijk
Maar het duurde wel langer dan anders...
Het is de IS
Daar moeten we nog op wachten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Scrabmle JSF's...
Pardon, F-16's.
Slaap wel!quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
Ik merk dat ik al weer veel te lang wakker ben, komt niet veel nuttigs meer uit
Welterusten allen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
Ik merk dat ik al weer veel te lang wakker ben, komt niet veel nuttigs meer uit
Welterusten allen
quote:
Dank u lieverdsquote:
Wrom?quote:
Wtf man?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk het wel.
Ze zag er makkelijk uit
Even door de vertaalmachine halenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Nee morgen pasquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:37 schreef artelligence het volgende:
Fax!!! We dachten dat je vanavond al de date had! Komt goed kerel
Nee, dat doe je niet. Je gaat gewoon een toffe avond hebben. Als het niks wordt, dan heb je een toffe avond gehad. Als het wel wat wordt, dan heb je meer toffe avonden in het verschiet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik hoop het![]()
![]()
Ik ga in zo'n bodemloze put zakken als het niks wordt he![]()
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je gaat gewoon een toffe avond hebben. Als het niks wordt, dan heb je een toffe avond gehad. Als het wel wat wordt, dan heb je meer toffe avonden in het verschiet.
Ik wens je in ieder geval een awesome date toequote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:51 schreef Royco1 het volgende:
Eens met barb.
En verdomme wat ben ik dronken.
Ff een avondje naar "mijn" oude kroeg geweest.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:51 schreef Royco1 het volgende:
Eens met barb.
En verdomme wat ben ik dronken.
Ff een avondje naar "mijn" oude kroeg geweest.
Dat maakt 2 van onsquote:Op zaterdag 20 september 2014 03:31 schreef artelligence het volgende:
En ik ben geil verdomme. En ik heb zin om te knuffelen
quote:Op zaterdag 20 september 2014 03:31 schreef artelligence het volgende:
En ik ben geil verdomme. En ik heb zin om te knuffelen
Zo slecht doe jij het anders ook niet bij de vrouwen. Wat dat betreft hebben jullie beiden echt geen recht op klagen. Ik zou zo ruilenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
Ach en Fax is ook niet lelijkhij is knapper dan ik.
En dat dus. Ik wil overigens ook knuffelen (en meerquote:Op zaterdag 20 september 2014 03:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hebben jullie gedate?Zo verdacht dat jullie ongeveer gelijktijdig hier opduiken
Ben benieuwd wie zijn kamer er beter uit ziet, die van art of van yats.quote:Op zaterdag 20 september 2014 03:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hebben jullie gedate?Zo verdacht dat jullie ongeveer gelijktijdig hier opduiken
Die van artquote:Op zaterdag 20 september 2014 06:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie zijn kamer er beter uit ziet, die van art of van yats.
Omdat ik er vanuit ga dat art daar isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:38 schreef Myraela het volgende:
"van dat ontbijt zit m'n hele gebit vol met zaad"
Zit er eentje te giechelen naast me.Ik had het over m'n ontbijtje met havermout en fruit wat tussen m'n tanden gaat zitten.
Welke kamer? Woonkamer, slaapkamer, badkamer?quote:Op zaterdag 20 september 2014 06:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie zijn kamer er beter uit ziet, die van art of van yats.
Bwehehequote:Op zaterdag 20 september 2014 09:38 schreef Myraela het volgende:
Zit er eentje te giechelen naast me.Ik had het over m'n ontbijtje met havermout en fruit wat tussen m'n tanden gaat zitten.
Het tuig! Dat schorriemorrie!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Lampjes zijn van mn fiets gejat.
Terug jatten van een andere fiets.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat codetaal voor seks?quote:
Ik dacht even dat jij de date had.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Yep. Film aanzetten en het einde niet zien
Ik date niet zolang jij de ander niet bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij de date had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus....mannen, pfff. Vrouwen, die wil je hebben![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik date niet zolang jij de ander niet bent
Hahaha smooth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus....mannen, pfff. Vrouwen, die wil je hebben![]()
Ja, jij wel.![]()
Zei het gister nog, op kantoor op mijn verdieping is het maar mwah, maar op een andere verdieping is het alsof er een blik mooie dames is opengetrokken. En 1 er van trekt vaker mijn aandacht. Misschien toch eens contact leggen.quote:
Woon je in de ghetto?quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaren 90 muziekquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:40 schreef xFriendx het volgende:
Met jaren 90 muziek op zaterdagochtend je was strijken
"I want to be a hippy, hippy, hippy"quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:40 schreef xFriendx het volgende:
Met jaren 90 muziek op zaterdagochtend je was strijken
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
"I want to be a hippy, hippy, hippy"
Eens. Behoorlijk benauwd. Straks nog naar sportschool, ben benieuwd. Nog hardlopen ook, maar dat doe ik morgen wel ivm open dag bij de sportschool. Vandaag maar kracht en morgen, wanneer ook de temperatuur lager ligt, lekker ff lopen.quote:
Ja, heb ik altijd succes mee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij doet dit bij alle vrouwen waar jij op valt?
Vraag mij nu af of het ook bij mannen zou werken.
Jij had 'm gisterquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:57 schreef artelligence het volgende:
Faxie heeft zijn date vandaag, Faxie heeft zijn date vandaag
Wowww, wat?!!quote:
Zal wel een slechte date zijn geweest wanneer hij zat te miepen dat 'ie zich zo beroerd voelde.quote:
Misschien beroerd dat ze alweer weg ging?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zal wel een slechte date zijn geweest wanneer hij zat te miepen dat 'ie zich zo beroerd voelde.
Ow dat heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zal wel een slechte date zijn geweest wanneer hij zat te miepen dat 'ie zich zo beroerd voelde.
En ik kwam ook rond dat tijdstip binnen vallen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet meegekregen![]()
Maar wel dat ze niet zo heel lang na elkaar midden in de nacht hier verschenen![]()
Haha laat de roddels maar komen
Wat ga jij vanavond ook alweer doen met je date?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet meegekregen![]()
Maar wel dat ze niet zo heel lang na elkaar midden in de nacht hier verschenen![]()
Haha laat de roddels maar komen
Oh wow, dan weet je meer dan ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ze hadden je dronken gevoerd he?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik kwam ook rond dat tijdstip binnen vallen.
So the plot thickens.
Festivalquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ga jij vanavond ook alweer doen met je date?
ohjwja., heel erg veel plezier alvast. Wel goede timing ook, een van de laatste dagen mooi weerquote:
Ik ging "even" biljarten kijken en een biertje doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ze hadden je dronken gevoerd he? [ afbeelding ]
Zondag zien we elkaar toch ook weer, want slecht weerquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohjwja., heel erg veel plezier alvast. Wel goede timing ook, een van de laatste dagen mooi weer
De vorige keer had je m'n advies ook niet opgevolgd, dus waarom zou ik dan nog met nieuwe suggesties komen?!quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
Yvie, waarom heb je niet gezegd dat ik Sahar moest laten staan?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zondag zien we elkaar toch ook weer, want slecht weer![]()
Het kriebelt bij haar ook als het waait![]()
De date was ook onder voorwaarde dat het niet zou waaien, en ik was het daar helemaal mee eens
Wordt wel beter wanneer ik werk heb dat ik daadwerkelijk leuk vind denk ik. En de kans is best aanwezig dat ik niet 5 dagen in de week ga werken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vervelend, want het duurt nog wel even
Omdat ik soms wel luisterquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De vorige keer had je m'n advies ook niet opgevolgd, dus waarom zou ik dan nog met nieuwe suggesties komen?!
Nou, als Heerenveen vanavond niet wint (yats, niet aanmoedigen dus) dan heb ik zo'n vermoeden dat je flink in gaat lopen. En anders dan loop ik uit en zal ik voortaan mijn advies delen.quote:
Oke, ik heb het even snel in kaart proberen te brengen. Je bent gaan douchen als voorbereiding op je date. Toen voelde je je slap vanwege de zenuwen en kwam je even aandacht vragen. Mannen die zich kwetsbaar opstellen zijn namelijk toch wel schattig. Daarna ben je samen met je date gaan FOK!ken op de bank, waarna je een paar uur bent gaan fokken in bed. Vervolgens ben je na het afscheid via wat Whapjes opgegeild terwijl zij in de nachtbus op weg naar huis zat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh wow, dan weet je meer dan ik
Deze visionairquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oke, ik heb het even snel in kaart proberen te brengen. Je bent gaan douchen als voorbereiding op je date. Toen voelde je je slap vanwege de zenuwen en kwam je even aandacht vragen. Mannen die zich kwetsbaar opstellen zijn namelijk toch wel schattig. Daarna ben je samen met je date gaan FOK!ken op de bank, waarna je een paar uur bent gaan fokken in bed. Vervolgens ben je na het afscheid via wat Whapjes opgegeild terwijl zij in de nachtbus op weg naar huis zat.
Uiteraard ga ik flink in lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, als Heerenveen vanavond niet wint (yats, niet aanmoedigen dus) dan heb ik zo'n vermoeden dat je flink in gaat lopen. En anders dan loop ik uit en zal ik voortaan mijn advies delen.
Zo kan het best wel eens gegaan zijn jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oke, ik heb het even snel in kaart proberen te brengen. Je bent gaan douchen als voorbereiding op je date. Toen voelde je je slap vanwege de zenuwen en kwam je even aandacht vragen. Mannen die zich kwetsbaar opstellen zijn namelijk toch wel schattig. Daarna ben je samen met je date gaan FOK!ken op de bank, waarna je een paar uur bent gaan fokken in bed. Vervolgens ben je na het afscheid via wat Whapjes opgegeild terwijl zij in de nachtbus op weg naar huis zat.
Maar het maakt niet uit wat jij vind he.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, Vitesse heeft vorige week al gewonnen, dat was wel weer even genoeg vind ik.
Nee, schijnbaar niet, al zou dat eigenlijk wel moeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het maakt niet uit wat jij vind he.
Mooi scenario, maar niet de juiste. Maar be-grij-pend lezen, de mogelijkheid tot het maken van een chronologisch overzicht en basale sociale vaardigheden is niet iedereen gegund. Snap ik. Vind het alleen wel verontrustend dat je liever fantaseert over andere forumgebruikers dan je eigen vriendin. En als je dat al doet, doe het dan ook goed.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes, vanwaar die onvriendelijkheid!quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooi scenario, maar niet de juiste. Maar be-grij-pend lezen, de mogelijkheid tot het maken van een chronologisch overzicht en basale sociale vaardigheden is niet iedereen gegund. Snap ik. Vind het alleen wel verontrustend dat je liever fantaseert over andere forumgebruikers dan je eigen vriendin. En als je dat al doet, doe het dan ook goed.
Onvriendelijk? Ik geef feedbackquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes, vanwaar die onvriendelijkheid!
Wow.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooi scenario, maar niet de juiste. Maar be-grij-pend lezen, de mogelijkheid tot het maken van een chronologisch overzicht en basale sociale vaardigheden is niet iedereen gegund. Snap ik. Vind het alleen wel verontrustend dat je liever fantaseert over andere forumgebruikers dan je eigen vriendin. En als je dat al doet, doe het dan ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |