De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja maar de realiteit zegt wat anders.
Scheur ik door de Brennerpas.quote:
Zo, en dat op de vrijdagavond!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fellowship of the ring aan het kijken.
Zo emotioneel.
Ik kan een wandelende motivational meme zijn als ik wil. Ook op de maandagochtend als men er behoefte aan heeft. Just sayin'.quote:
The wolf?quote:
Je hebt het nog steeds zelf in de hand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.
Probeer het anders zelf eens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds zelf in de hand.
Dat is een uitdaging, geen probleem. Als de berg te steil is om te beklimmen ga je er omheen. Je maakt het alleen maar moeilijker hiermee voor jezelf kerel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.
Kaneel, had je het filmpje nog gezien dat ik vanmiddag postte?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou geven
[..]
Die muziek alleen al.
Juist de menselijke dingen zijn mooi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Vond leukste aan Fellowship juist als duizenden van die Urukhai's over de kling gejaagd worden. Dat verhaal tussen die uiteindelijke koning en die elvenvrouw kon mij dan weer geen moer boeien
Nee?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, had je het filmpje nog gezien dat ik vanmiddag postte?
Even linkje zoekenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist de menselijke dingen zijn mooi.
De kleine dingen, de persoonlijke drama's. De liefde. De persoonlijke gesprekken.
[..]
Nee?
Ik noem het ook geen probleem.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging, geen probleem. Als de berg te steil is om te beklimmen ga je er omheen. Je maakt het alleen maar moeilijker hiermee voor jezelf kerel.
Niet nodig, nooit begonnenquote:
Nou ja, als je hier al zo vaak zegt hoeveel moeite het je kost, hoe vaak zeg je het dan wel niet tegen jezelf? Dat tegen jezelf zeggen dat je een sigaret wilt is alleen maar een onnodige extra barriere opwerpen in je hoofd. Natuurlijk wil je een sigaret, daar hoef je jezelf echt niet de hele tijd aan te herinneren. And it will pass. Mind over matter, broquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik noem het ook geen probleem.Ik zeg alleen dat ik het verdomde moeilijk vind. Maar waarmee maak ik het mijzelf moeilijker dan?
Meh, niet grappig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Even linkje zoeken
Edit : http://dangerousminds.net(...)ves_of_80s_cartoon_c
Dat is het hele punt nou net. Ik herinner mijzelf er niet bewust aan. En doe ik het wel dan 'zeg' ik ook tegen mijzelf dat ik het niet moet doen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, als je hier al zo vaak zegt hoeveel moeite het je kost, hoe vaak zeg je het dan wel niet tegen jezelf? Dat tegen jezelf zeggen dat je een sigaret wilt is alleen maar een onnodige extra barriere opwerpen in je hoofd. Natuurlijk wil je een sigaret, daar hoef je jezelf echt niet de hele tijd aan te herinneren. And it will pass. Mind over matter, bro
Nou ja, ik probeer je slechts te helpen kerelquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is het hele punt nou net. Ik herinner mijzelf er niet bewust aan. En doe ik het wel dan 'zeg' ik ook tegen mijzelf dat ik het niet moet doen.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer je slechts te helpen kerel
Die zouden wij nog samen kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fellowship of the ring aan het kijken.
Zo emotioneel.
Don't be sad, be awesome instead!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik
Heb alleen af en toe mijn nogal chaggo momenten...
Bij mij de eerste.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
The Fellowship of the Ring.
Ik weet nog steeds niet precies welke van de drie films nu m'n echte favoriet is...
Ik dacht: Hep zit nu toch braaf hand in hand met Feertje in de huiskamer te converseren met zijn ouders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zouden wij nog samen kijken.
Ja, de muziek is tof. Echter vind ik in deel twee het eindgevecht zo epischquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij de eerste.Die muziek van Hobbiton.
Dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de muziek is tof. Echter vind ik in deel twee het eindgevecht zo episch. Helm's Deep
.
Ik dwing hem hier meer te posten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: Hep zit nu toch braaf hand in hand met Feertje in de huiskamer te converseren met zijn ouders.
Ik vind die nog epischer dan het eindgevecht in deel drie.quote:
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die nog epischer dan het eindgevecht in deel drie.
Een goede reden om mijn broek uit te laten als ik thuis ben.quote:
Hep en ik zijn Fellowship meesterrasquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.Deel twee is ook mijn favoriete film van de drie.
We wachten op downloads van The Strain. Zo'n toffe serie.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
Next level romance: samen fok!ken op de bank
Ik denk dat deel twee ook wel mijn echte favoriet is. Hoewel de hele reeks natuurlijk episch is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.Deel twee is ook mijn favoriete film van de drie.
Ik heb nu ook geen broek aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goede reden om mijn broek uit te laten als ik thuis ben.
[..]
Hep en ik zijn Fellowship meesterras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Voor aeque:quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't be sad, be awesome instead!
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen broek aan.Nice! Handjes tussen de benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. De keuze is uiteindelijk lastig. Het is gewoon een tof geheel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat deel twee ook wel mijn echte favoriet is. Hoewel de hele reeks natuurlijk episch is.
Straw staat voor de deur?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Ik voel me kuthelemaal slap, trillen
[..]
Ik heb nu ook geen broek aan.Makkelijker wel voor seks in het openbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Klopt. Beste fantasy reeks die ik ooit gezien heb. En dan tel ik the Hobbit mee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. De keuze is uiteindelijk lastig. Het is gewoon een tof geheel.
Thanks.quote:
Neequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straw staat voor de deur?
[..]
Makkelijker wel voor seks in het openbaar.
Stuur het maar deze kant op!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
Oh oh... Volgens mij gaat het onweren, hier.
Komt goed manquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Thanks.
Ga sowieso niet ingeven. Al voel ik me wel wat minder op het moment. Maar dat is niet perse daardoor.
Ik kan helaas niet toverenquote:
Griep? Hoop het niet voor je. Duik er gewoon vroeg in?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Ik voel me kuthelemaal slap, trillen
He jammerquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet toveren. Kon ik het maar
.
Van mij the Two towersquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
The Fellowship of the Ring.
Ik weet nog steeds niet precies welke van de drie films nu m'n echte favoriet is...
[..]
Ik heb nu ook geen broek aan.RokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ook erg tof.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de muziek is tof. Echter vind ik in deel twee het eindgevecht zo episch. Helm's Deep
.
Lord of the Rings moet je dan ook strak achter elkaar kijken, de extended versies. Fucking epicquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Beste fantasy reeks die ik ooit gezien heb. En dan tel ik the Hobbit mee.
Blijven jullie de volgende keer slapen dan? :$quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook erg tof.maar toch de eerste
Kan de films wel waarderen, maat zoooo geweldig vind ik ze ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef Capstan het volgende:
Ik heb die hele Ring nooit zo begrepen.
Ja, het is vrijdagavond, ik dacht: ik doe eens gevaarlijk.
Probeer je nu weer een MVM te regelen kaneel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijven jullie de volgende keer slapen dan? :$
Gaat ook niet om die ringetjes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef Capstan het volgende:
Ik heb die hele Ring nooit zo begrepen.
Ja, het is vrijdagavond, ik dacht: ik doe eens gevaarlijk.
24/7 hossel: on voor die jongen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer je nu weer een MVM te regelen kaneel?
Nee. Slechts Hep nakend te zien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer je nu weer een MVM te regelen kaneel?
Ja, maar om daar nu zes uur per film voor uit te trekken? Ik geef toch de voorkeur aan een vlotter verteld verhaalquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat ook niet om die ringetjes.
Die veldslagen is where it's at.
Wel jammer dat hij het alleen op fok doet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
24/7 hossel hofmakerij: on voor die jongen.
Een nobel streven... Denk ik?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Slechts Hep nakend te zien.
Voor sommige verhalen moet je de tijd nemen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, maar om daar nu zes uur per film voor uit te trekken? Ik geef toch de voorkeur aan een vlotter verteld verhaal
300. μολὼν λαβέ!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, maar om daar nu zes uur per film voor uit te trekken? Ik geef toch de voorkeur aan een vlotter verteld verhaal
Iedere kerst heb ik een LotR marathon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lord of the Rings moet je dan ook strak achter elkaar kijken, de extended versies. Fucking epic
LotR meet bij Samzz dus met kerst.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere kerst heb ik een LotR marathon.
Dat zeker, maar...tja, ik weet niet wat het is. Iets in de montage dat me niet lekker zit. Ook een verhaal dat een film van zes uur oplevert kun je nog vlot vertellen. Maar in dit geval sukkelt het allemaal maar voort.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor sommige verhalen moet je de tijd nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |