SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 18:11:19 ]
Ja maar ik ga dan naar Den Haag/Scheveningen dus ik wil mooi weerquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maandag moet ik werken dus dan moet het kut weer zijn
Ga je naar Schilderswijk? Lekker vechtenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan naar Den Haag/Scheveningen dus ik wil mooi weer
Als ik wil vechten hoef ik daar niet honderdtachetig kilometer voor te reizen of hoe ver het ook isquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je naar Schilderswijk? Lekker vechten
Oh ja in Brabant.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik wil vechten hoef ik daar niet honderdtachetig kilometer voor te reizen of hoe ver het ook is
New Kids was even leuk nu niet meer.quote:
Komt omdat iedereen tegenwoordig alles zoveel gaatr herhalen dat alles kut wordtquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
New Kids was even leuk nu niet meer.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen tegenwoordig alles zoveel gaatr herhalen dat alles kut wordt
Zit adonis er nog ?quote:
Die gast van :'' je mot ze schuppe, kiek er zo met een stieve lul ertegenoanquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Attorney: What gear were you in at the moment of the impact?
Witness: Gucci sweats and Reeboks![]()
Was een oplichterquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De bezorger zojuist langsgekomen met een pakketje, dus ik dacht hm misschien van m'n zus.
Bleek dus dat ie niet van ons en helemaal niet in de buurt. Maar ik heb hem wel netjes gebracht naar de juiste persoon.
+300 karmapointsquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De bezorger zojuist langsgekomen met een pakketje, dus ik dacht hm misschien van m'n zus.
Bleek dus dat ie niet van ons en helemaal niet in de buurt. Maar ik heb hem wel netjes gebracht naar de juiste persoon.
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Mevrouw helemaal blij met d'r nieuwe schoenen
Die man heeft het bezorg adres van Zalandoo veranderd, komen die kut schoenen nog aanquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Mevrouw helemaal blij met d'r nieuwe schoenen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die man heeft het bezorg adres van Zalandoo veranderd, komen die kut schoenen nog aanhij boos
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
Ik steek pakketjes altijd in de fik die niet voor mij zijn je weet maar nooit wat erin zit.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wil je geen gifjes posten word er echt helemaal gek van :S
TR GEMACHT
Wil jij even reageren op een niveau dat hoger ligt dan dat van zanger Rinus, bedankt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
TR GEMACHT
lukt niet sorry manquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil jij even reageren op een niveau dat hoger ligt dan dat van zanger Rinus, bedankt.
Hoi JCquote:
[..]
TR GEMACHT
[..]
TR GEMACHT
quote:
die heb ik nog op cdquote:
quote:
jij bent dik ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
inb4 grapjes over dat ik dik ben en dat het goed voor me is om te fietsen
HOIquote:
Condooms zijn duur, gewoon even naar de doctor.. snipsnipquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
Nadrinken / feesten hier op kantoor valt teoch weer een beetje tegen, collega die vader is geworden moest weer zo nodig vroeg naar huis.
#GEENCONDOOMGEBRUIKENMAAKTMEERKAPOTDANJELIEFIS
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terecht, kutkind![]()
Als het een hond was dan werd die hond daarna afgemaakt
Kat mocht nog even doorgaan .quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terecht, kutkind![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Condooms zijn duur, gewoon even naar de doctor.. snipsnip
Vind het altijd wel lekker maar 15seconde is zo kort..quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso is seks gewoon overrated.
En terecht.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terecht, kutkind![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lekker maar 15seconde is zo kort..
Doet me aan Bam denken die hetzelfde doet op iets lagere hoogtequote:Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Balls of steel but as dumb as a rock
Ik naar Guardiansquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Toch maar naar de bios zo. Lucy it is.
Misschien is het met wat bier op, toch nog de moeite waard.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yucko: What's your name?
Bouncer (who is like 6"9, black and muscled up): Small
Yucko: Is that your name or the name of your dick?
[ afbeelding ]
Gewoon alleen gaan en stiekem in het donker fappen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, bios gaat niet door.Mensen soms
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan en stiekem in het donker fappen.
Gewoon omdat het spannend is
Trailer park boysquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom zoveel 'probleemwijken' deelnemers in OP?
Die serie is zo oud. Heb hem echter net van de week gezien. Hilarisch![]()
Iemand meer van zulke series over tokkkes en sjonnies?
Oeh, ben ik met LB heengeweest. Hij is tof.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
Zo even cadeau gekocht voor mien bruur![]()
En vanavond imax 3d Guardians of the galaxy voor maar 10euro, filmweken
Nu ben ik weer arm
Als er geen water in het zwembad had gezeten denk ik dat hij weleens dood had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Balls of steel but as dumb as a rock
met de fok voorstelling?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oeh, ben ik met LB heengeweest. Hij is tof.
Met water is er ook een kansquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er geen water in het zwembad had gezeten denk ik dat hij weleens dood had kunnen zijn.
Water is nat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er geen water in het zwembad had gezeten denk ik dat hij weleens dood had kunnen zijn.
rtquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent echt een smaakmaker op fok
dat mag ik wel
Dankje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent echt een smaakmaker op fok
dat mag ik wel
iGodquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oeh, ben ik met LB heengeweest. Hij is tof.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten vrienden van het goede leven. tabee
Okéquote:
Dit is wat ik momenteel voel WPquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten vrienden van het goede leven. tabee
quote:
gelezen, beter dan verwachtquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gelezen, beter dan verwacht
wel goed verhaal gr
Good girl LB.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar niet zo goed als hetegirl69
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar niet zo goed als hetegirl69
quote:
Playerquote:Op zaterdag 20 september 2014 03:32 schreef badschaap het volgende:
stappen was wel gezellig met deze en gene meid
Hoe doe je dat danquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
Vanochtend ook in m'n stoel wakker geworden.The fuck.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben ze bij de AH (bij mij), zeker een aanrader!quote:
Ga een keer kijken of ze het hier ook hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hebben ze bij de AH (bij mij), zeker een aanrader!
quote:
Viel wel mee volgens mij.quote:
gratis reserve-bed erbijquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, weet ook helemaal niet hoe laat 't was toen ik zo'n beetje in slaap was gevallen.Schrok wakker, en toen was 't 7:00
Toen toch nog maar even verhuisd naar bed.
[..]
Is de tuin van de buren die er net vorige week ingetrokken zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je tuin kan wel eens wat onderhoud gebruiken
Blijkbaar sliep het wel lekker ja, heb er geen rugpijn aan overgehouden.quote:
Pics van je tuinquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Is de tuin van de buren die er net vorige week ingetrokken zijn![]()
Daarvoor heeft het een jaar leeg gestaan.
Mijn tuin ligt er keurig bij
Kan je nog herinneren wat je als laatste deed ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkbaar sliep het wel lekker ja, heb er geen rugpijn aan overgehouden.Weet alleen niet meer hoe lang ik er gezeten heb.
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je nog herinneren wat je als laatste deed ?
Hoeveel heb je gezopen dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.Toen ik op m'n pc keek stond Netflix open, met 'Playback timed out', dus die zal ik wel gepauzeerd hebben ofzo.
Verder geen aanwijzingen kunnen vinden.
alcoholquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.Toen ik op m'n pc keek stond Netflix open, met 'Playback timed out', dus die zal ik wel gepauzeerd hebben ofzo.
Moet wel saai zijn geweest op netflixquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook niet. Op kantoor drie biertjes, en daarna in de bios nog drie.quote:
Of nog wat zitten snoepen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook niet. Op kantoor drie biertjes, en daarna in de bios nog drie.
Ik zal wel moe geweest zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Vind het sowieso triest, heel dat RTL. Al die zwakbegaafden die een podium krijgen, puur doordat ze daar dan uitgelachen kunnen worden, en er geld voor krijgen.quote:
ja iddquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen straks waren van die touw/doeken dansers/acrobaten.. boh wat een ass
pics van de assquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen straks waren van die touw/doeken dansers/acrobaten.. boh wat een ass
Meestal is het in scene gezet ook . Alles is nep aan die zenderquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vind het sowieso triest, heel dat RTL. Al die zwakbegaafden die een podium krijgen, puur doordat ze daar dan uitgelachen kunnen worden, en er geld voor krijgen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen screencap en ik was niet thuis toen ik het keek dus kan ook niet terugspoelen
Nicequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:52 schreef badschaap het volgende:
oehh 31 oktober draaien paul elstak en radical redemption bij mij in de buurt
quote:
Jammer ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal is het in scene gezet ook . Alles is nep aan die zender
Net als deze:quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meestal is het in scene gezet ook . Alles is nep aan die zender
Lekker een triest deuntje erbijquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als deze:
Gemaakte emotie tv
Think of your dead little brother they said, it'll be goodquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker een triest deuntje erbij
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Think of your dead little brother they said, it'll be good
Zag je een blauw scherm heel kort?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
man waarom start mn laptop zomaar uit het niets opnieuw op?
Nope . ik keek een stream en opeens was die zwart en startte die opnieuw opquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag je een blauw scherm heel kort?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom programma,s over mensen met issues populair zijn.
Het nieuwste pareltje: probleemgezinnen .quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet.Bonje met de buren, een dubbeltje op z'n kant, dat soort gezeik.
Leuk man, de ellende van een ander volgen.
Om jezelf beter te voelen natuurlijk .. mensen kijken graag op andere neer, lachen andere graag uit, voelen zich graag beter..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom programma,s over mensen met issues populair zijn.
Dat niet zozeer denk ik . Zieligheidstv zodat mensen medelijden krijgenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om jezelf beter te voelen natuurlijk .. mensen kijken graag op andere neer, lachen andere graag uit, voelen zich graag beter..
Dat ook, voor het sbs publiekquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat niet zozeer denk ik . Zieligheidstv zodat mensen medelijden krijgen
Dan behoor ik niet tot de gemiddelde TV-kijker dus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om jezelf beter te voelen natuurlijk .. mensen kijken graag op andere neer, lachen andere graag uit, voelen zich graag beter..
Ik vind het pure comediequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan behoor ik niet tot de gemiddelde TV-kijker dus.Door die shows ga ik me echt niet beter voelen.
Is dat met die Stegeman ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Red mijn vakantie is dan wel weer een topprogramma
Alberto Stegemanquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer , deed dat wel aardig
Nu is het met die faalhaas van een Thijs Zeeman en die ene hoerquote:
man man man man manquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nu is het met die faalhaas van een Thijs Zeeman en die ene hoer
Gelukkig hebben we Robbie Geus nog
Amethquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
KLB / Rijbewijs afgepakt door CBR, onterecht
amenthquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
KLB / Rijbewijs afgepakt door CBR, onterecht
Radio sc? Ja maar ik ben bang dat als ik daar post ik ook de radio aan moet hebben, maar dat kan nu nietquote:Op zondag 21 september 2014 03:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die andere sc is wel grappig
Nee dat hoeft niet , gaat erom dat gastjes zich laten opnaaien door een 15 jarige en vice versaquote:Op zondag 21 september 2014 03:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Radio sc? Ja maar ik ben bang dat als ik daar post ik ook de radio aan moet hebben, maar dat kan nu niet
Honkvastquote:Op zondag 21 september 2014 03:15 schreef BBQSausage het volgende:
Dit is een beetje mijn thuishaven dinges ofzo, weet niet precies hoe je zoiets noemt
oh, ja, ik kan me aan dat soort gastjes ook wel storen, bevordert de sfeer ook niet echtquote:Op zondag 21 september 2014 03:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet , gaat erom dat gastjes zich laten opnaaien door een 15 jarige en vice versa
Maar ook echt alsof hun leven ervan afhangtquote:Op zondag 21 september 2014 03:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
oh, ja, ik kan me aan dat soort gastjes ook wel storen, bevordert de sfeer ook niet echt
Da's weer een beetje jammer ja.quote:Op zondag 21 september 2014 03:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ook echt alsof hun leven ervan afhangt
man man man en allemaal om een eenvoudige radioshow en een topicquote:Op zondag 21 september 2014 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's weer een beetje jammer ja.
Mooi man, rellenquote:Op zondag 21 september 2014 03:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
man man man en allemaal om een eenvoudige radioshow en een topic![]()
Geef je groot gelijk. Nog een beetje mooi vermaak zo in de nacht.quote:Op zondag 21 september 2014 03:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooi man, rellen
Zolang ik er zelf maar geen deel van uitmaak.
jij bent ook een nachtbrakert eenquote:Op zondag 21 september 2014 03:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk. Nog een beetje mooi vermaak zo in de nacht.
ik heb slaapproblemenquote:Op zondag 21 september 2014 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
jij bent ook een nachtbrakert een
Preciesquote:Op zondag 21 september 2014 03:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk. Nog een beetje mooi vermaak zo in de nacht.
Terwijl het toch best hoge ratings krijgt .quote:Op zondag 21 september 2014 03:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PreciesZat net Mad men te kijken, maar dat is soms best slaapverwekkend.
Klopt. Ook een prima serie, als je er van houdt. 't is alleen niet echt een actie-serie.quote:Op zondag 21 september 2014 03:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl het toch best hoge ratings krijgt .
Teveel gelul erin zekerquote:Op zondag 21 september 2014 03:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt. Ook een prima serie, als je er van houdt. 't is alleen niet echt een actie-serie.
mijn god...quote:Op zondag 21 september 2014 03:42 schreef BBQSausage het volgende:
't is een serie over verkopers / adverteerders, die staan daar bekend om.
quote:Op zondag 21 september 2014 03:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou het dan moeten kijken , kan amper slapen de laatste tijd
Gewoon even de pilot afkijken. Weet je pas echt of 't niks is.quote:Op zondag 21 september 2014 03:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat ik toch na 5 min ga afzetten
Maar verkopers , adverteerders en veel gelul erin . Dat trek ik sowieso nietquote:Op zondag 21 september 2014 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon even de pilot afkijken. Weet je pas echt of 't niks is.
Wij houden meer van beetje zuipen, beetje stelen, vechten..quote:Op zondag 21 september 2014 03:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar verkopers , adverteerders en veel gelul erin . Dat trek ik sowieso niet
Wel iets van humor erin ?quote:Op zondag 21 september 2014 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
Gaat wel over de jaren 60 trouwens, dus toen vrouwen nog niks voor het zeggen hadden en shit.
Heb eerlijk gezegd ook nog niet heel veel gezien, dus raad het ook niet aan.
quote:Op zondag 21 september 2014 03:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij houden meer van beetje zuipen, beetje stelen, vechten..
[ afbeelding ]
Meh, nog niet kunnen ontdekken.quote:
Koeienhandelquote:Op zondag 21 september 2014 03:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, nog niet kunnen ontdekken.Wel wat boeiende stukjes, beetje over hoe ze in die tijd al die shit slim verkochten.
Verder merk je dat vrouwelijke nieuwe werknemers gewoon "nieuw vlees" waren voor de verkopers.![]()
Rare serie wel eigenlijk.Mja, wat wil je, als het over zo'n rare periode, in zo'n omgeving moet gaan.
Da's inderdaad nog 't meest interessante aan de serie. Hoe bizar het in die tijd was.quote:Op zondag 21 september 2014 03:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeienhandel![]()
Opstandig tijdperk was het ook wel
Als dat het meest interessante eraan is , dan is het best treurigquote:Op zondag 21 september 2014 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's inderdaad nog 't meest interessante aan de serie. Hoe bizar het in die tijd was.
Jup.quote:Op zondag 21 september 2014 03:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als dat het meest interessante eraan is , dan is het best treurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |