SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 18:11:19 ]
Ja maar ik ga dan naar Den Haag/Scheveningen dus ik wil mooi weerquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maandag moet ik werken dus dan moet het kut weer zijn
Ga je naar Schilderswijk? Lekker vechtenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan naar Den Haag/Scheveningen dus ik wil mooi weer
Als ik wil vechten hoef ik daar niet honderdtachetig kilometer voor te reizen of hoe ver het ook isquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je naar Schilderswijk? Lekker vechten
Oh ja in Brabant.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik wil vechten hoef ik daar niet honderdtachetig kilometer voor te reizen of hoe ver het ook is
New Kids was even leuk nu niet meer.quote:
Komt omdat iedereen tegenwoordig alles zoveel gaatr herhalen dat alles kut wordtquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
New Kids was even leuk nu niet meer.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen tegenwoordig alles zoveel gaatr herhalen dat alles kut wordt
Zit adonis er nog ?quote:
Die gast van :'' je mot ze schuppe, kiek er zo met een stieve lul ertegenoanquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Attorney: What gear were you in at the moment of the impact?
Witness: Gucci sweats and Reeboks![]()
Was een oplichterquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De bezorger zojuist langsgekomen met een pakketje, dus ik dacht hm misschien van m'n zus.
Bleek dus dat ie niet van ons en helemaal niet in de buurt. Maar ik heb hem wel netjes gebracht naar de juiste persoon.
+300 karmapointsquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
De bezorger zojuist langsgekomen met een pakketje, dus ik dacht hm misschien van m'n zus.
Bleek dus dat ie niet van ons en helemaal niet in de buurt. Maar ik heb hem wel netjes gebracht naar de juiste persoon.
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Mevrouw helemaal blij met d'r nieuwe schoenen
Die man heeft het bezorg adres van Zalandoo veranderd, komen die kut schoenen nog aanquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Mevrouw helemaal blij met d'r nieuwe schoenen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die man heeft het bezorg adres van Zalandoo veranderd, komen die kut schoenen nog aanhij boos
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
Ik steek pakketjes altijd in de fik die niet voor mij zijn je weet maar nooit wat erin zit.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wil je geen gifjes posten word er echt helemaal gek van :S
TR GEMACHT
Wil jij even reageren op een niveau dat hoger ligt dan dat van zanger Rinus, bedankt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
TR GEMACHT
lukt niet sorry manquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil jij even reageren op een niveau dat hoger ligt dan dat van zanger Rinus, bedankt.
Hoi JCquote:
[..]
TR GEMACHT
[..]
TR GEMACHT
quote:
die heb ik nog op cdquote:
quote:
jij bent dik ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
inb4 grapjes over dat ik dik ben en dat het goed voor me is om te fietsen
HOIquote:
Condooms zijn duur, gewoon even naar de doctor.. snipsnipquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
Nadrinken / feesten hier op kantoor valt teoch weer een beetje tegen, collega die vader is geworden moest weer zo nodig vroeg naar huis.
#GEENCONDOOMGEBRUIKENMAAKTMEERKAPOTDANJELIEFIS
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terecht, kutkind![]()
Als het een hond was dan werd die hond daarna afgemaakt
Kat mocht nog even doorgaan .quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terecht, kutkind![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Condooms zijn duur, gewoon even naar de doctor.. snipsnip
Vind het altijd wel lekker maar 15seconde is zo kort..quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso is seks gewoon overrated.
En terecht.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terecht, kutkind![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lekker maar 15seconde is zo kort..
Doet me aan Bam denken die hetzelfde doet op iets lagere hoogtequote:Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Balls of steel but as dumb as a rock
Ik naar Guardiansquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
Toch maar naar de bios zo. Lucy it is.
Misschien is het met wat bier op, toch nog de moeite waard.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yucko: What's your name?
Bouncer (who is like 6"9, black and muscled up): Small
Yucko: Is that your name or the name of your dick?
[ afbeelding ]
Gewoon alleen gaan en stiekem in het donker fappen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, bios gaat niet door.Mensen soms
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan en stiekem in het donker fappen.
Gewoon omdat het spannend is
Trailer park boysquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Waarom zoveel 'probleemwijken' deelnemers in OP?
Die serie is zo oud. Heb hem echter net van de week gezien. Hilarisch![]()
Iemand meer van zulke series over tokkkes en sjonnies?
Oeh, ben ik met LB heengeweest. Hij is tof.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
Zo even cadeau gekocht voor mien bruur![]()
En vanavond imax 3d Guardians of the galaxy voor maar 10euro, filmweken
Nu ben ik weer arm
Als er geen water in het zwembad had gezeten denk ik dat hij weleens dood had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Balls of steel but as dumb as a rock
met de fok voorstelling?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oeh, ben ik met LB heengeweest. Hij is tof.
Met water is er ook een kansquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er geen water in het zwembad had gezeten denk ik dat hij weleens dood had kunnen zijn.
Water is nat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er geen water in het zwembad had gezeten denk ik dat hij weleens dood had kunnen zijn.
rtquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent echt een smaakmaker op fok
dat mag ik wel
Dankje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent echt een smaakmaker op fok
dat mag ik wel
iGodquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oeh, ben ik met LB heengeweest. Hij is tof.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten vrienden van het goede leven. tabee
Okéquote:
Dit is wat ik momenteel voel WPquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten vrienden van het goede leven. tabee
quote:
gelezen, beter dan verwachtquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gelezen, beter dan verwacht
wel goed verhaal gr
Good girl LB.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar niet zo goed als hetegirl69
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar niet zo goed als hetegirl69
quote:
Playerquote:Op zaterdag 20 september 2014 03:32 schreef badschaap het volgende:
stappen was wel gezellig met deze en gene meid
Hoe doe je dat danquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
Vanochtend ook in m'n stoel wakker geworden.The fuck.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben ze bij de AH (bij mij), zeker een aanrader!quote:
Ga een keer kijken of ze het hier ook hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hebben ze bij de AH (bij mij), zeker een aanrader!
quote:
Viel wel mee volgens mij.quote:
gratis reserve-bed erbijquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, weet ook helemaal niet hoe laat 't was toen ik zo'n beetje in slaap was gevallen.Schrok wakker, en toen was 't 7:00
Toen toch nog maar even verhuisd naar bed.
[..]
Is de tuin van de buren die er net vorige week ingetrokken zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je tuin kan wel eens wat onderhoud gebruiken
Blijkbaar sliep het wel lekker ja, heb er geen rugpijn aan overgehouden.quote:
Pics van je tuinquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Is de tuin van de buren die er net vorige week ingetrokken zijn![]()
Daarvoor heeft het een jaar leeg gestaan.
Mijn tuin ligt er keurig bij
Kan je nog herinneren wat je als laatste deed ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkbaar sliep het wel lekker ja, heb er geen rugpijn aan overgehouden.Weet alleen niet meer hoe lang ik er gezeten heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |