Het lijkt inderdaad bijna te gaan schemeren nu. Buienradar geeft 0,0 qua buien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me af of er een onweersbuitje komt in de omgeving van Amsterdam, de lucht ziet er zo donker uit.
ik zit ook al de hele tijd te kijken, licht aan bij het koken zelfs, maar nog steeds droog.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me af of er een onweersbuitje komt in de omgeving van Amsterdam, de lucht ziet er zo donker uit.
Ik reed een uur geleden nog een stukje oostelijker, echt op sommige plekken even gas terug genomen omdat het zicht ineens zo slecht werd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
In de omgeving Hellendoorn is zelfs de rally gestopt vanwege de mist(dus het zal er wel errug mistig zijn)![]()
Goed dat ik niet gegaan ben
Ging flink tekeer!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:33 schreef Fred0w het volgende:
Toch flinke buien in West-Vlaanderen.
http://alarm.noodweercent(...)noordbrabant&lang=nlquote:Op 20.09.2014 om 04:36 uur werd er een noodweer van het niveau rood geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich 9 km noordelijk van Bladel en Netersel bevindt. Het beweegt zich met een snelheid van 14 km/u in oostelijke richting. Er is lokaal gevaar op hagel, zware regenval en stormvlagen. De bliksemactiviteit is hoog.
Jippie .. Zie jet nu ook van meerdere kanten idd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:05 schreef Houtenbeen het volgende:
De lijn ligt nu thv ehv Airport en gaat verder naar het oosten(centrum ehv)
Ik hoop de Mc. Zat geen 2 tellen meer tussen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zwaai!
Volgens mij zat die ergens in.
Als het straks naar mcdrek stinkt weten we waarom.quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoop de Mc. Zat geen 2 tellen meer tussen.
Idd the fun is over....... Activiteit is er ook een beetje uit. Maf pitje dat wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als het straks naar mcdrek stinkt weten we waarom.
Maar het meeste hebben we gehad denk ik. Al lijkt er vanuit België vanaf het westen nog wel wat te komen.
Echt 1 zo in heel het land.quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd the fun is over....... Activiteit is er ook een beetje uit. Maf pitje dat wel.
Gefeliciteerd...quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt 1 zo in heel het land.
Is mijn verjaardagscadeautje want ik ben als de dood voor onweer.
Ik post hier heel af en toe. Vooral als het hier in de nacht onweert. Maar lees vooral mee. 1 keer de onweer binnen gehad sindsdien ben ik er bang voor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...
Op je verjaardag WKN bezoeken.....(top)
En wat betreft onweer....(ik ben niet bang). Sterker nog ik ben er gek op.
En dan kunnen we nog maar elkaar zwaaien zo dichtbij ook haha.quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben hier onbekend. Verdwaalde poster of zo.
Zwaaiquote:Op zaterdag 20 september 2014 05:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En dan kunnen we nog maar elkaar zwaaien zo dichtbij ook haha.
Waar komt die nou eigenlijk ergens te zitten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 05:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zwaai
Leuk dat we weer een nieuwe Lidl krijgen. De oude miste ik.
Yep, et tu ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 06:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar komt die nou eigenlijk ergens te zitten?
Jij woont op LD?
Hoewel het in de winter ook donders mooi kin wezen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:14 schreef Adrie072 het volgende:
Laatste zomerse dag van het jaar misschien [ link | afbeelding ]
Werd er vannacht wakker van inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ging flink tekeer ja hier in Eindhoven Noord..
Drents dorpquote:
Precies had ze nou niet hoeven doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 06:19 schreef Drugshond het volgende:
Was een verjaardagscadeau van moeder natuur
Da's hier ook om de hoek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Drents dorpen thanks voor je link. Weet jij wanneer die ergens open gaat?
Haaaijj!!! Waar zit jij dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Da's hier ook om de hoek.
Praktisch op Strijp-S, tegen Drents Dorp aanquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haaaijj!!! Waar zit jij dan?
Ah Zwaanstraat enzo? Grappig allemaal mensen in de buurt ^^quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praktisch op Strijp-S, tegen Drents Dorp aan
Bij ehv heeft het vannacht toch flink geonweerdquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:40 schreef marcel-o het volgende:
Geen estofex voor vandaag![]()
Die van gister ging nergens over![]()
En voor vandaag geeft de pluim heel veel neerslag.
Nog iets verder door richting NatLab. Zag dat er ergens een Eindhoven-topic was zonder al te veel levendigheid.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah Zwaanstraat enzo? Grappig allemaal mensen in de buurt ^^
Echt? Als je wilt zou je mij de link willen DMen? Dan kom ik daar ook eens kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog iets verder door richting NatLab. Zag dat er ergens een Eindhoven-topic was zonder al te veel levendigheid.
Hier had ie er behoorlijk zin in hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:40 schreef marcel-o het volgende:
Geen estofex voor vandaag![]()
Die van gister ging nergens over![]()
En voor vandaag geeft de pluim heel veel neerslag.
Moet je nu voor de grap eens kijken wat er in het level 2 gebied zit:quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:01 schreef marcel-o het volgende:
Toch wel...
Zijn ze iig lekker uitgeslapen nu.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |