Ze moet die kinderren van haar ergens van voedenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was de financiële bijdrage van Anouk nog niet binnen?
Nee daarom geven ze dus dit weekend (of komende week?) kaartjes wegquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was de financiële bijdrage van Anouk nog niet binnen?
Het zal ook es nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee daarom geven ze dus dit weekend (of komende week?) kaartjes weg
Somertijd gaat winnen xDquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:19 schreef MarijeH het volgende:
Volgende week komt de tussenstand van de radioring heb ik gelezen.
Het was een zware bevalling?quote:
Ik moest heel erg lachen!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:50 schreef Pandaplint het volgende:
Geweldige radio
Timur belt Q-music. Qmusic belt 538.
Oh, dat wil ik wel even terugluisteren...quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:50 schreef Pandaplint het volgende:
Geweldige radio
wut hoe zat dat dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:50 schreef Pandaplint het volgende:
Geweldige radio
we kunnen daar wel luchtig over doen, maar dat is gewoon niet fijn.quote:
oke thxquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
we kunnen daar wel luchtig over doen, maar dat is gewoon niet fijn.
Tips: veel meer water driken, olijfolie, en een uur lopen 's middags
aldus deze 40-er
keuteltjes!quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet gewoon standaard elke ochtend zo'n 1,5 uur nadat ik ben opgestaan.
EEEEJquote:
Jahooorquote:Op vrijdag 19 september 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi.
Nog maar eens 3 shots extra genomen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi.
Nog maar eens 3 shots extra genomen.
Jannes?quote:
Bel je met Roel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:48 schreef minthy het volgende:
Ja!!![]()
Er kwam rook van m'n telefoon en hij bleef *plop* zeggen
Ik heb zijn nummer nietquote:
Afspraak al gemaakt? Bij de kliniek welteverstaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
De fles is leeg, ik herhaal de fles is leeg.
Muis gaat van het vliegveld meteen door naar de kliniek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afspraak al gemaakt? Bij de kliniek welteverstaan.
Het zal weer eens niet in Rotterdam zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Rijbewijs afgepakt door CBR, onterecht
Hoie kan ik wat over hebben als nooit iets gehad heb?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Zo muis
Heb je nog wat Tequila over?
Al zin in de reis terug naar NL?
quote:
Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 21 september 2014 20:17 schreef Pino112 het volgende:
Will and the People morgenochtend bij Giel
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 22 september 2014 07:50 schreef Pino112 het volgende:
MUZ / Top 2000 Editie 2014 #1 Happy New Year!
Dit is in ieder geval de enige versie die ik ken, stond op hun Greatest Hits album...quote:Op maandag 22 september 2014 08:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hey, dit is niet de single of LP-uitvoering van Don't Stop Me Now!
Hmmm, ik heb een soort fotografisch gehoor voor (goede) muziek en ik meende echt verschillen te horen in zang en muzikale details. Net of je van je favoriete artiesten een demo van een bekend nummer hoort, wat bijna identiek is aan het uiteindelijk uitgebrachte nummer.quote:Op maandag 22 september 2014 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval de enige versie die ik ken, stond op hun Greatest Hits album...
Ik heb de andere versie volgens mij nooit gehoord...quote:Op maandag 22 september 2014 08:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb een soort fotografisch gehoor voor (goede) muziek en ik meende echt verschillen te horen in zang en muzikale details. Net of je van je favoriete artiesten een demo van een bekend nummer hoort, wat bijna identiek is aan het uiteindelijk uitgebrachte nummer.
Lekkere plaat is dat inderdaadquote:
Whut? Dat is Bas Bron?quote:Op maandag 22 september 2014 10:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bastian, mooi nummer.
Goeie clip ook. Tieten!
Nee.quote:
Hoi Henk!quote:Op maandag 22 september 2014 10:44 schreef Pandaplint het volgende:
Chinese happy people!
[ afbeelding ]
Zonnestraaltje Roelquote:
Mijn hemel, wat een gedrocht.quote:Op maandag 22 september 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
I Wish
I wish I had a '64 Impala
[ afbeelding ]
Als het maar lekker zit. De moderne auto zit nergens naar.quote:
Zijn die wagens er ook nog in originele staat te vinden?quote:Op maandag 22 september 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
I Wish
I wish I had a '64 Impala
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Nadeel van die oude vering is wel dat je als een dweil over de weg gaat... maar rechtdoor met een heuvelige weg zit het zeker lekkerder jaquote:Op maandag 22 september 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het maar lekker zit. De moderne auto zit nergens naar.
Da's inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeel lastig bij de 64'er coupésquote:Op maandag 22 september 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zijn die wagens er ook nog in originele staat te vinden?
Of moet je dit zien als de Honda CRX van Amerika
Dat ziet er al beter uit.quote:Op maandag 22 september 2014 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nadeel van die oude vering is wel dat je als een dweil over de weg gaat... maar rechtdoor met een heuvelige weg zit het zeker lekkerder ja
[..]
Da's inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeel lastig bij de 64'er coupés
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zijn ze origineelquote:
Ja dan ben je ook wel een beetje klaar met je dagquote:
Tja...quote:
Deze kwam ik idd ook tegen, zieligquote:
Het is een "don't drink & drive" campagnequote:Op maandag 22 september 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja...
Dit is helaas de manier waarop veel mensen omgaan met hun huisdieren.
Owh ik dacht een besteed meer tijd aan je huisdier campagne.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze kwam ik idd ook tegen, zielig
Wel een goede manier om de boodschap over te brengen.
[..]
Het is een "don't drink & drive" campagne
Dat doet hij al heel aardig.quote:Op maandag 22 september 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh ik dacht een besteed meer tijd aan je huisdier campagne.
Ah je hebt mijn dancemoves ontdekt terwijl ik op het ov wacht.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is fokking koud in Portugal![]()
Ik ga opzoek naar een legging ofzo.
Voor onder mijn rokje natuurlijk. Leggings zijn geen broeken.quote:
Anders Bronson wel.quote:Op maandag 22 september 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
Yoga pants
SC is het met mij eens.
Als het mij warmer maakt wil ik het best dragen.quote:Op maandag 22 september 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
Yoga pants
SC is het met mij eens.
Tot over 10minutenquote:Op maandag 22 september 2014 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
legging+schoenen+sjaal=warme muis.
ik denk dat ik de internetkabel er maar eens uittrek voor een paar uur.
einde bericht.
Ik kan jouw muis veel warmer krijgen zonder al die benodigdheden.quote:Op maandag 22 september 2014 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
legging+schoenen+sjaal=warme muis.
ik denk dat ik de internetkabel er maar eens uittrek voor een paar uur.
einde bericht.
Geen kledingstuk aan mijn lijf die daar aan denkt.quote:Op maandag 22 september 2014 13:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan jouw muis veel warmer krijgen zonder al die benodigdheden.
quote:Op maandag 22 september 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
Yoga pants
SC is het met mij eens.
Dat moge dus duidelijk zijn inderdaadquote:Op maandag 22 september 2014 13:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Anders Bronson wel.
Daarom, louter ter info, een plaatje ter verduidelijking.
[ afbeelding ]
Gemistquote:
Nog een paar maandjes volhouden en hij heeft geen stembanden meer overquote:
Oh geen anus, van al dat schijten!quote:Op maandag 22 september 2014 13:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes volhouden en hij heeft geen stembanden meer over
Ik bid liever tegen de Ebola-epidemiequote:Op maandag 22 september 2014 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Hard bidden en ebola is zo de wereld uit. Aldus de EO.
leggings onder een rokjequote:Op maandag 22 september 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor onder mijn rokje natuurlijk. Leggings zijn geen broeken.
Of wat ik net hoorde; Teken nu de petitie tegen atoomwapens. Zo brengen we vrede in de wereld.quote:Op maandag 22 september 2014 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Hard bidden en ebola is zo de wereld uit. Aldus de EO.
Krijg je gratis bij een pittig kapselquote:
Met doorschijnend maanlandschapquote:Op maandag 22 september 2014 14:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Krijg je gratis bij een pittig kapsel![]()
Van die witte.
Man man man... De BBC doet het ook?twitter:elger twitterde op maandag 22-09-2014 om 13:13:54We hebben bij de NOS vanaf nu een smartwatch-app voor de Samsung Galaxy Gear met snellezer http://t.co/6OsXEUxl8y http://t.co/jp9s7EvnNu reageer retweet
mental imagesquote:Op maandag 22 september 2014 14:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Krijg je gratis bij een pittig kapsel![]()
Van die witte.
Ik huil mijzelf elke dag in slaapquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een maillot zonder voetjes, omdat die bij mij altijd kapot gaan.
quote:Op maandag 22 september 2014 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
nu serieus weg.
#serieusaanhetwerk
Lijkt me lastig lopenquote:Op maandag 22 september 2014 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een maillot zonder voetjes, omdat die bij mij altijd kapot gaan.
Man man manquote:
Het was bijna lunchtijd.quote:Op maandag 22 september 2014 14:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lijkt me lastig lopen![]()
Ging je trouwens niet aan het werk?
Het IS herfstquote:
Hier hoort normaal gesproken de zomer lang te duren. Normaal gesproken kun je in september nog naar het strand enzo.quote:
Volgens mij heeft Wolf me vorige keer vanaf dat toilet gefaxedquote:Op maandag 22 september 2014 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan krijg je zoiets
[ afbeelding ]
Handjes!!!11!!!quote:Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef Bronson het volgende:
Jezus, weer zo'n Coen / 538 plaatje.![]()
Schurkenplaat!quote:Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef Bronson het volgende:
Jezus, weer zo'n Coen / 538 plaatje.![]()
En vrijdag MH?quote:
Als Anouk genoeg bespaart heeft op de luiers de afgelopen weken wel, anders niet. Dus de hamvraag is: waren de luiers in de aanbieding?quote:
Luiers zijn altijd wel ergens in de aanbiedingquote:Op maandag 22 september 2014 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Anouk genoeg bespaart heeft op de luiers de afgelopen weken wel, anders niet. Dus de hamvraag is: waren de luiers in de aanbieding?
Werkt hier gewoon hoorquote:
De platenteller klopt nietquote:
Klinkt positief.quote:Op maandag 22 september 2014 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik weer!
leuk weekendje weg gehad,
vanmidag een sollicitatie voor de klantenservice van een verzekeringsmaatschappij: ging goed, iig door naar de volgende ronde
morgen een telefonische sollicitatie bij de belastingdienst. Daarvan hoop ik nog meer dat het iets wordt want hoger loon
Oh ja. Daar klopt inderdaad geen zak meer van.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik weer!
leuk weekendje weg gehad,
vanmidag een sollicitatie voor de klantenservice van een verzekeringsmaatschappij: ging goed, iig door naar de volgende ronde
morgen een telefonische sollicitatie bij de belastingdienst. Daarvan hoop ik nog meer dat het iets wordt want hoger loon
ja, was het ook. terwijl ik amper de kans had me voor te bereiden (vrijdag gebeld en weekend praktisch internetloos) en ik in een knalrood bandshirt aan kwam zettenquote:
kon wo op do-nacht niet slapen, dus cv op 2 vacaturesites gegooid. vrijdags 1 mail en 2 telefoontjesquote:
Ik krijg alleen maar aanbiedingen voor sales banen. En als je dan verder gaat zoeken op de bedrijfsnaam is het gewoon door-aan-deur verkoopquote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon wo op do-nacht niet slapen, dus cv op 2 vacaturesites gegooid. vrijdags 1 mail en 2 telefoontjes
ik niet ,alle3 de vacaturens zijn volgens mij inbound callcenter. heb voorkeur voor de belastingdienst: beter werktijden, hoger salaris en geen salesquote:Op maandag 22 september 2014 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar aanbiedingen voor sales banen. En als je dan verder gaat zoeken op de bedrijfsnaam is het gewoon door-aan-deur verkoop
Heb je je cv op de standaard sites staan? Dat levert bij mij echt nooit wat opquote:Op maandag 22 september 2014 17:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet ,alle3 de vacaturens zijn volgens mij inbound callcenter. heb voorkeur voor de belastingdienst: beter werktijden, hoger salaris en geen sales
ik op 2 sites: nationalevacaturebank (3 reacties) en monsterboard (kutsite en geen reacties) als titel iets als "ervaren callcentermedewerker zoekt inbound callcenterwerk". bij mij werkte het...probleem...ik heb helemaal geen zin om te gaan werkenquote:Op maandag 22 september 2014 17:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je je cv op de standaard sites staan? Dat levert bij mij echt nooit wat opBehalve dan die sales of multilevel-marketing dingen.
Monsterboard is inderdaad super onhandig. Ik gebruik ze ook eigenlijk niet meer zo. Ik doe het vooral met google alerts en twitter. Maar je komt overal dezelfde vacatures tegen en daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 22 september 2014 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik op 2 sites: nationalevacaturebank (3 reacties) en monsterboard (kutsite en geen reacties) als titel iets als "ervaren callcentermedewerker zoekt inbound callcenterwerk". bij mij werkte het...probleem...ik heb helemaal geen zin om te gaan werken
nee, dat kan ik me voorstellen...hoop dat je snel iets vind want thuis zitten is ook niet alles en een gat in je cv werkt meestal ook niet bepaald mee.....quote:Op maandag 22 september 2014 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Monsterboard is inderdaad super onhandig. Ik gebruik ze ook eigenlijk niet meer zo. Ik doe het vooral met google alerts en twitter. Maar je komt overal dezelfde vacatures tegen en daar word je ook niet vrolijk van.
Beter dan andersom in ieder gevalquote:Op maandag 22 september 2014 17:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat kan ik me voorstellen...hoop dat je snel iets vind want thuis zitten is ook niet alles en een gat in je cv werkt meestal ook niet bepaald mee.....
mooie dienst, maar Netflix > Spotifyquote:
Dat is waar. Maar ik luister veel meer muziek dan dat ik films of series kijk.quote:Op maandag 22 september 2014 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mooie dienst, maar Netflix > Spotify
Ik kan mijn centen maar 1x spenderen!
bij mij andersom. en als ik muziek luister is dat vaak onderweg en dan heb ik niks aan spotify. wel handig onder de douche bijvquote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik luister veel meer muziek dan dat ik films of series kijk.
Dotan en Gers?quote:Op maandag 22 september 2014 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb wat lunchbox suggesties ingestuurd
Met een berg mazzel komt er wat van voorbij :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Neequote:
wat is er mis met Florence?quote:Op maandag 22 september 2014 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee
crystal fighters
will and the people
katy perry
Lumineers
florence and the machine
Niksquote:Op maandag 22 september 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is er mis met Florence?
Jijquote:Op maandag 22 september 2014 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niks
ik wilde ook 1 goed nr toevoegen
Florence is echt een lieverdje he Mint?quote:
Ik luister altijd en overal wel naar muziek. En dankzij Spotify heb ik wel genoeg andere toffe bands en artiesten ontdekt.quote:Op maandag 22 september 2014 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij andersom. en als ik muziek luister is dat vaak onderweg en dan heb ik niks aan spotify. wel handig onder de douche bijv
En weg is het glazuur op m'n tanden.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niks
ik wilde ook 1 goed nr toevoegen
Zo goed ken ik ze nietquote:Op maandag 22 september 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Florence is echt een lieverdje he Mint?
Dog Days Are Overquote:Op maandag 22 september 2014 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo goed ken ik ze niet![]()
Maar de nummers die ik ken zijn tof!!
Komt er nog geen rook uit?quote:Op maandag 22 september 2014 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
anders moet je 32 apps op je iPad updatengodsammeknaken
heel dat ding over de rooie
ook weer waar, zo kwam ik oa bij Tonight Alive en Sick Puppiesquote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister altijd en overal wel naar muziek. En dankzij Spotify heb ik wel genoeg andere toffe bands en artiesten ontdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |