abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144694573

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144694593
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar een seizoen waarin je de beker pakt, je rivaal met 5-1 - in notabene de Kuip vernederd - en je je voor de voorronde Europa League plaatst matcht niet echt met een horrorseizoen ;) In principe is die 2e plek qua wat het jullie opleverde praktisch hetzelfde als die 12e plek. Allebei mag je uiteindelijk in de voorronde van de Europa League uitkomen.

Op die uiteindelijke 2e plek na was afgelopen jaar toch op veel fronten best ook een rot-seizoen voor jullie lijkt me. Maar ik begrijp je wel hoe belangrijk het gevoelsmatig is om die aansluiting bij de top 3 weer te hebben. Na 2 jaar in de top 3 wil je daar ook definitief blijven, met gezonde financiën in het zicht.
Joh, voor PEC Zwolle is zo'n bekerwinst en een supercup misschien een historische hoofdprijs, maar voor Feyenoord nauwelijks noemenswaardig (althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt en we het jaren later nog over zullen hebben).

Al is de manier waarop de bekeroverwinning tot stand kwam wel heel mooi natuurlijk.

Maar wat ik wil zeggen is dat dat dus nooit kan opwegen tegen een eindklassering in de middenmoot.

Probeer eens minder uit het perspectief van een PEC-supporter te denken en meer vanuit het perspectief van een Feyenoord-supporter.

Dus dat je de beker en de supercup pakt en daarbij 2 keer wint van Ajax weegt totaal niet op tegen de ellende die een heel seizoen middenmoot met zich mee zou brengen. Al snap ik best dat dit voor PEC Zwolle heel anders ligt. Voor PEC Zwolle is dat een topseizoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144694708
Een tweede plaats levert overigens ook meer geld op. En speelt ook mee in de verdeling van de TV gelden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144694721
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Omdat ze bij PEC en Groningen spelen?
Ja, laten we het daar op houden.
pi_144694924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Joh, voor PEC Zwolle is zo'n bekerwinst en een supercup misschien een historische hoofdprijs, maar voor Feyenoord nauwelijks noemenswaardig (althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt en we het jaren later nog over zullen hebben).
Met 5-1 aartsrivaal Ajax verslaan in een zinderende bekerfinale in de Kuip daar hadden jullie het nog heel, heel lang over gehad hoor :D

Al is de manier waarop de bekeroverwinning tot stand kwam wel heel mooi natuurlijk.

Maar wat ik wil zeggen is dat dat dus nooit kan opwegen tegen een eindklassering in de middenmoot.

Probeer eens minder uit het perspectief van een PEC-supporter te denken en meer vanuit het perspectief van een Feyenoord-supporter.

Dus dat je de beker en de supercup pakt en daarbij 2 keer wint van Ajax weegt totaal niet op tegen de ellende die een heel seizoen middenmoot met zich mee zou brengen. Al snap ik best dat dit voor PEC Zwolle heel anders ligt. Voor PEC Zwolle is dat een topseizoen.
[/quote]
Maar als ik vanuit Feyenoord redeneer: het is al weer bijna 10 jaar geleden ofzo dat jullie überhaupt een prijs pakten? Voor PEC is dat natuurlijk de absolute hoofdprijs en een grote mijlpaal in de geschiedenis, dat lijkt me duidelijk... maar voor een club als Feyenoord wordt het ook wel weer eens tijd om een keer een tastbare prijs te pakken. Had natuurlijk eigenlijk die kampioensschaal moeten zijn, maar dan maar de '2e prijs' eerst een keer. Anders wordt die prijzenkast wel heel sneu ;) In een verder best kleurloos seizoen zonder Europees voetbal was zo'n beker denk ik wel een heel mooi lichtpuntje geweest. Zeker de manier waarop idd.
pi_144695003
Erik, tyft op.

En als de wedstrijd tegen die stinkneuzen eraan komt komt er toch altijd weer een soort oerkracht in me los... Pakken die kk neuzen!
pi_144695052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef bamibij het volgende:
Erik, tyft op.

En als de wedstrijd tegen die stinkneuzen eraan komt komt er toch altijd weer een soort oerkracht in me los... Pakken die kk neuzen!
wow post jij hier even stoer
pi_144695114
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef H.FR het volgende:
Een tweede plaats levert overigens ook meer geld op. En speelt ook mee in de verdeling van de TV gelden.
Dat is wel een erg belangrijk punt natuurlijk.

Maar toch... het zou toch o zo heerlijk zijn voor jullie om het jaar waarin je weer financieel gezond werd af te sluiten met een mooie tastbare prijs? Zondag winnen en het is wellicht weer mogelijk. Maar dan mag die Rutten wel eens aan het werk met z'n elftal en op gaan houden met doen alsof er niets aan de hand is en of er geen enorme druk is. Mocht ie Immers toch nog op gaan stellen en het gaat fout, zou dat dan toch niet een beetje het teken zijn dat het hem gewoon niet gaat worden met Rutten?
pi_144695122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef bamibij het volgende:
Erik, tyft op.

Grote jongen.
pi_144695171
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:32 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dat is wel een erg belangrijk punt natuurlijk.

Maar toch... het zou toch o zo heerlijk zijn voor jullie om het jaar waarin je weer financieel gezond werd af te sluiten met een mooie tastbare prijs? Zondag winnen en het is wellicht weer mogelijk. Maar dan mag die Rutten wel eens aan het werk met z'n elftal en op gaan houden met doen alsof er niets aan de hand is en of er geen enorme druk is. Mocht ie Immers toch nog op gaan stellen en het gaat fout, zou dat dan toch niet een beetje het teken zijn dat het hem gewoon niet gaat worden met Rutten?
Dit seizoen zou ik best tevreden zijn met een 4e/5e plek als we de beker winnen ja (= toegang groepsfase EL), maar vorig seizoen had ik niet willen ruilen hoor.
Maar niet
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144695183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef erik013 het volgende:

[..]

Met 5-1 aartsrivaal Ajax verslaan in een zinderende bekerfinale in de Kuip daar hadden jullie het nog heel, heel lang over gehad hoor :D

Maar als ik vanuit Feyenoord redeneer: het is al weer bijna 10 jaar geleden ofzo dat jullie überhaupt een prijs pakten? Voor PEC is dat natuurlijk de absolute hoofdprijs en een grote mijlpaal in de geschiedenis, dat lijkt me duidelijk... maar voor een club als Feyenoord wordt het ook wel weer eens tijd om een keer een tastbare prijs te pakken. Had natuurlijk eigenlijk die kampioensschaal moeten zijn, maar dan maar de '2e prijs' eerst een keer. Anders wordt die prijzenkast wel heel sneu ;) In een verder best kleurloos seizoen zonder Europees voetbal was zo'n beker denk ik wel een heel mooi lichtpuntje geweest. Zeker de manier waarop idd.
Leer quoten en get your facts straight.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144695236
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dit seizoen zou ik best tevreden zijn met een 4e/5e plek als we de beker winnen ja (= toegang groepsfase EL), maar vorig seizoen had ik niet willen ruilen hoor.
Maar niet
Duidelijk :)
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 15:56:57 #13
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144695859
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, laten we het daar op houden.
Prima.
pi_144696132
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:32 schreef erik013 het volgende:
Maar dan mag die Rutten wel eens aan het werk met z'n elftal en op gaan houden met doen alsof er niets aan de hand is en of er geen enorme druk is.
Qua open deuren intrappen moet je het anders prima met hem kunnen vinden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:05:00 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144696140
Wat een mooie T.T ,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144697191
Ik heb geen zin in zondag.
pi_144697279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb geen zin in zondag.
Ik wel.

Mooie aan de klassieker is dat je een keer een goed excuus hebt om om 9 uur in de ochtend al het eerste biertje los te trekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144697349
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik wel.

Mooie aan de klassieker is dat je een keer een goed excuus hebt om om 9 uur in de ochtend al het eerste biertje los te trekken.
Dat is waar.. maar het eindigt altijd in zo'n anti-climax. Vorig seizoen was typerend.. vooraf denk je dat we kans maken maar uiteindelijk krijg je een draak van een wedstrijd en een machteloos Feyenoord.. Dat zal nu nog een tikkeltje erger zijn vrees ik.
pi_144697400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is waar.. maar het eindigt altijd in zo'n anti-climax. Vorig seizoen was typerend.. vooraf denk je dat we kans maken maar uiteindelijk krijg je een draak van een wedstrijd en een machteloos Feyenoord.. Dat zal nu nog een tikkeltje erger zijn vrees ik.
Gewoon ervoor zorgen dat je zo min mogelijk van de wedstrijd zelf meekrijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144698739
Toen ik deze TT las dacht ik, kern van waarheid wel, ze kunnen het alleen niet.
pi_144698811
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik wel.

Daar is geen excuus voor nodig.
pi_144698853
Immers niet zeker voor zondag, MOOI!
pi_144698878
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Immers niet zeker voor zondag, MOOI!
Djens Toornstra met een assist en goal.
pi_144698893
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

En dan geen, paal paal. Ik telde hem al.
pi_144698903
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Twijfel of ik hem in mijn team zet. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')