abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:05:41 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_145187016
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Door 3000 opmerkingen te verwijderen?
Hoe zijn ze bij dit nummer gekomen? Het gaat hard met 4chan en bij het verwijderen van een subreddit natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:07:25 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_145187058
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:28 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Je bent wel erg hard aan het shillen nu. :')
Dan zou ik betaald worden. Geloof je dat echt?
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:29 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Vertel daar eens meer over. :?
Universitair docent game design; digital games research association, duh?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:10:05 #123
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:15:11 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_145187278
Dat heeft alleen niet echt met journalisten of zelfs maar gamergate te maken.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:17:43 #125
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145187340
Juist wel, onethische journalisten kunnen nu niet zomaar gesponsorde reviews plaatsen zonder de regels van Steam en Twitch te overtreden en een ban te riskeren.

If you’ve accepted money or other compensation for making a product review or for posting a recommendation, you must disclose this fact in your recommendation.

w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:22:43 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_145187485
Als je mensen als pewdiepie onethische journalisten noemt dan snap ik wel waarom je er niks van begrijpt.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:24:18 #127
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145187533
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:22 schreef speknek het volgende:
Als je mensen als pewdiepie onethische journalisten noemt dan snap ik wel waarom je er niks van begrijpt.
Als pewdiepie niet aangeeft dat hij geld ontvangt voor reviews en andere content is hij zeker onethisch.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:27:02 #128
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zondag 5 oktober 2014 @ 05:06:47 #129
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145206158
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Dan zou ik betaald worden. Geloof je dat echt?

quote:
[..]

Universitair docent game design; digital games research association, duh?
Had me dit gewoon vanaf het begin verteld. :')
Dan had ik wel een abo aangeschaft zodat ik je niet hoefde te zien shillen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:42:13 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_145207966
:').

De digra werd er pas later bij betrokken, toen gamergate in full retard mode ging, maar whatever. Ik was toch ook alweer klaar met dit erbarmelijke niveau.
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:46:39 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_145208046
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als pewdiepie niet aangeeft dat hij geld ontvangt voor reviews en andere content is hij zeker onethisch.
Jij denkt dat een twitch streamer al die exclusives krijgt van deep throat?

Steam moet astroturfers overigens gewoon meteen bannen, niet 'bekendmaken'. Ik hoop dat die opmerking erin staat zodat ze een reden hebben om te bannen, want als het is omdat ze het geld van de betaalde previews wel zien zitten zijn ze net zo onethisch.
  maandag 6 oktober 2014 @ 08:46:30 #132
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145244984
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:27:56 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_145253539
quote:
Sarkeesian turned off the comments under her own video series - something which is alluded to repeatedly with fierce disapproval. Why such ire? Not because this constitutes censorship (nothing #gamergate dubs censorship is really censorship) but because it robbed them of one of the forums in which they could freely wield their cudgels - by endlessly and irresponsibly repeating unfounded accusations against her.

Once a new word or phrase enters the collective vocabulary and is recognised as having some potency, it is chanted, chorused, abused and misused. “Shill, shill, shill,” parroted the #gamergate collegiate, once they had got hold of a word that they understood could be used to undermine the intentions of apparently independent commentators.
http://jonstonechannel2.t(...)other-with-gamergate

goh.

En een mooie lijst van daadwerkelijke problemen in de gamesindustrie, waar gamergate zich niet mee bezighoudt. Pas op, geschreven door een vrouw en onderdeel van de elite.

http://leighalexander.net(...)video-games-partial/
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:54:18 #134
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145254487
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef speknek het volgende:

[..]

goh.

En een mooie lijst van daadwerkelijke problemen in de gamesindustrie, waar gamergate zich niet mee bezighoudt. Pas op, geschreven door een vrouw en onderdeel van de elite.

quote:
Video games are used to covertly advance the political agendas of arms manufacturers.

The aggressive marketing of capitalist war games is an inspiration to the U.S. military, which could take a page out of games marketing’s book in order to push unpopular ideas on the public.
Gelukkig hemelt men het Amerikaanse leger niet op in TV series en Films, ja dit is echt een probleem binnen de game wereld. /s

quote:
Games like Littleloud’s Sweatshop or Molleindustria’s Phone Story are forbidden from Apple’s mobile storefronts, because they question (arguably deservedly) the ethics of manufacturing operations in impoverished areas.
Dit heeft niks met gamers te maken maar met Apple die een game verwijdert omdat het een indirecte bash is naar de manier waarop Apple hun producten laat produceren. Apple en onethisch wie had dat gedacht...

quote:
This site and this one are just a couple of the sites game developers can pay for reviews that make unproven promises to improve games’ positioning on mobile storefronts.
"Improve". Gewoon slap gelul zonder onderbouwing. Kom eens met cijfers zou ik zeggen.

quote:
Developers who invest in design and publishing on mobile storefronts can expect to have free, unsanctioned clones of their games steal their revenue and come ahead of the original on charts with no action taken from the companies that own those storefronts.
Developers hebben geen copyright op ideeën, op het moment dat je geen flappybird clones meer mag maken is het einde zoek. Mag je dan nog wel First Person Shooter clones maken? Of mag alleen EA die nog maken?

quote:
YouTubers have and continue to accept money to put games before their fervent consumer audiences and are not meaningfully obligated to disclose those relationships. They can then occupy leading curation spaces on a major storefront like Steam, Currently Steam curation’s discoverability algorithms mean the most powerful forces — many of whom, again, earn money from some game developers and not from others — only become more powerful.
Fatsoenlijke youtubers geven aan dat het om paid promotions gaat. Youtubers die eerlijk zijn geven openlijk aan dat ze het zullen aangeven wanneer ze betaald worden. Zeiken over Steam Curator is trouwens zielig, dat is nog maar net minder dan een week uit en is en work in progress

quote:
The labor practices of the traditional game industry are exploitive and abhorrent. The industry’s historical production model involves staffing up, demanding extreme work weeks, and then letting go of the ‘excess’ talent after a product ships. Speaking out against these conditions is socially sanctioned, and developers who speak to the press at any time other than when marketing wants them to risk being fired.
Niks nieuws onder de zon. Er is nu eenmaal veel concurrentie op de game market en dat vergt veel van gamedevelopers. Deadlines zijn belangrijk omdat die deadlines aansluiten op grote game evenementen etc.

quote:
One of the U.S.’ most long-running and successful print game publications is owned by one of the world’s best-known game retailers, and few of the magazine’s consumers seem aware of what, if any impact that relationship might have.
Print game pub...Print...wat? Het is geen 1999 meer. Magazines zijn achterhaald net als de bedrijven er achter.

Nou leuk stukje hoor.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:27:29 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_145257987
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gelukkig hemelt men het Amerikaanse leger niet op in TV series en Films, ja dit is echt een probleem binnen de game wereld. /s
Hullie doen het ook? In films wordt er minder aandacht besteed aan de exacte wapenreplica's. In games 'verzamel' je wapens, en bouw je daar een band mee op, vandaar dat de wapenindustrie zo innig samenwerkt met Activision cum suis.
quote:
Dit heeft niks met gamers te maken maar met Apple die een game verwijdert omdat het een indirecte bash is naar de manier waarop Apple hun producten laat produceren. Apple en onethisch wie had dat gedacht...
Uh ja dat is het punt. Dit ging er toch om dat individuele bloggers onethisch waren? Hier is een megacorporatie onethisch en dan is het niet relevant? Prioriteiten?
quote:
"Improve". Gewoon slap gelul zonder onderbouwing. Kom eens met cijfers zou ik zeggen.
De website is er, het bedrijf is er, het bestaat. Cijfers zouden mooi zijn natuurlijk. Het punt van astroturfen is dat er slecht reele cijfers voor te geven zijn, want het is een industrie die werkt bij gratie van onzichtbaar zijn.
quote:
Developers hebben geen copyright op ideeën, op het moment dat je geen flappybird clones meer mag maken is het einde zoek. Mag je dan nog wel First Person Shooter clones maken? Of mag alleen EA die nog maken?
Nooit van intellectual property gehoord? Een genre is iets anders dan beelden kopieren.
quote:
Fatsoenlijke youtubers geven aan dat het om paid promotions gaat. Youtubers die eerlijk zijn geven openlijk aan dat ze het zullen aangeven wanneer ze betaald worden. Zeiken over Steam Curator is trouwens zielig, dat is nog maar net minder dan een week uit en is en work in progress
WTF jij kwam zelf met dit voorbeeld :D
quote:
Niks nieuws onder de zon. Er is nu eenmaal veel concurrentie op de game market en dat vergt veel van gamedevelopers. Deadlines zijn belangrijk omdat die deadlines aansluiten op grote game evenementen etc.
En daarom is het niet relevant ofzo? Er is nou eenmaal veel concurrentie in de kledingindustrie in Bangladesh, dus mensenhandel hoort erbij wuuuutttt.
quote:
Print game pub...Print...wat? Het is geen 1999 meer. Magazines zijn achterhaald net als de bedrijven er achter.

Nou leuk stukje hoor.
Ok.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:45:27 #136
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145258667
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef speknek het volgende:
Hullie doen het ook? In films wordt er minder aandacht besteed aan de exacte wapenreplica's. In games 'verzamel' je wapens, en bouw je daar een band mee op, vandaar dat de wapenindustrie zo innig samenwerkt met Activision cum suis.
Man man man man man. Ga je nu zeiken over het feit dat games bepaalde zaken zo realistisch mogelijk willen maken? Wow ze maken wapens in games na en maken het geluid zoals in het echt in games. Alleen jammer dat je in diezelfde game opeens hersteld bent van 27 kogels in je lichaam als je 10 second stil staat _O_ _O-

quote:
Uh ja dat is het punt. Dit ging er toch om dat individuele bloggers onethisch waren? Hier is een megacorporatie onethisch en dan is het niet relevant? Prioriteiten?
Van Apple is het bekend wat de werkomstandigheden zijn van de werkers. Op basis van de informatie kan je zelf de keuze maken of je Apple producten afneemt of niet. Op het moment dat je onethische zaken gaat VERZWIJGEN ontstaan er problemen. Je kan Apple niet dwingen te stoppen te produceren bij Foxconn omdat de overheden in die landen het toestaan. Wat je wel als consument kan doen is Apple straffen door geen producten van Apple te kopen.

quote:
De website is er, het bedrijf is er, het bestaat. Cijfers zouden mooi zijn natuurlijk. Het punt van astroturfen is dat er slecht reele cijfers voor te geven zijn, want het is een industrie die werkt bij gratie van onzichtbaar zijn.
Ja de website bestaat maar er is 0% bewijs dat het werkt. Als het echt zo makkelijk zou zijn zouden grote bedrijven tientallen van dat soort simpele websites uit de grond stampen en hun producten promoten. Dat er een website bestaat betekent niet dat het ook effectief is. games.fok.nl bestaat ook maar of het een impact heeft op gamesales? Ik denk het niet. Zolang er geen betrouwbare reputatie is, zegt het niks.

quote:
Nooit van intellectual property gehoord? Een genre is iets anders dan beelden kopieren.
Er worden geen beelden gekopieerd, gebeurt dat wel dan kan men een DMCA claim doen, iets waar Amerikaanse bedrijven sowieso aan moeten meewerken. Je kan gerust Flappy Bird clones maken met je eigen graphics, dat de mechanics van het spel hetzelfde zijn maakt he-le-maal niks uit.

quote:
WTF jij kwam zelf met dit voorbeeld :D
Het staat in het artikel

quote:
En daarom is het niet relevant ofzo? Er is nou eenmaal veel concurrentie in de kledingindustrie in Bangladesh, dus mensenhandel hoort erbij wuuuutttt.
Nee, op het moment dat er veel concurrentie is zullen overheden en bedrijven het uiterste uit mensen willen halen. Is dit goed? Nee. Is dit de realiteit? Ja. Op het moment dat je zulke bedrijven als overheid onder druk gaat zetten zullen deze bedrijven van plaats wisselen, puur vanwege het feit dat er landen zijn die hier gebruik van willen maken. Zullen overheden in Aziatische landen blij zijn met de kledingindustrie? Nee, maar ze nemen het voor lief, het levert geld en werk op. Opnieuw, hier zou je als consument je macht kunnen gebruiken.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:48:36 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_145258785
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Dit ging over ethische problemen. Ontken je nou dat het ethische problemen zijn, of is het allemaal niet zo erg als een vrouw die seks heeft gehad met een blogger en het feit dat veel mensen in de gamesindustrie elkaar kennen?
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:52:42 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_145258971
De samenwerking tussen de wapenindustrie en games gaat overigens een stuk verder dan zo realistisch mogelijk maken, zie het Eurogamer artikel.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:58:22 #139
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145259170
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:48 schreef speknek het volgende:
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Dit ging over ethische problemen. Ontken je nou dat het ethische problemen zijn, of is het allemaal niet zo erg als een vrouw die seks heeft gehad met een blogger en het feit dat veel mensen in de gamesindustrie elkaar kennen?
Als men onethisch wilt zijn binnen de gameindustrie moet men dat zelf weten, hier zitten 2 maaren aan:

1. Men moet kenbaar maken dat men onethisch is.
2. De consument kan dan beslissen wat ze met die informatie doet.

Deze mensen verzwegen dat ze onethisch bezig waren. Ze verzwegen dat ze een relatie hadden en dat de reviews, previews of prijzen die gegeven waren beïnvloed konden zijn door hun relatie. Dát is het probleem.

Op het moment dat een reviewer zegt: Ik heb een relatie met de developer van deze game weet ik als consument dat ik die review met een korrel zout kan nemen maar dan kan ik de reviewer tenminste nog wel vertrouwen bij z'n andere reviews.
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:54:40 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_145261492
Dus je mag niet meer netwerken?

Even vooropgesteld dat ik voor openheid ben. Ik ben bijvoorbeeld redelijk fan van eurogamer die altijd discloset als de review gebaseerd is op een reviewevent, vraag ik me gewoon af hoe ver je 'relatie' operationaliseert, want het is een nogal grijs gebied. En dan nog zijn de "problemen" geopenbaard door gamergate minuscuul vergeleken bij de echte problemen die je negeert op een redelijk arbitrair punt.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:51:41 #141
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_145294450
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 06:37:52 #142
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145353959
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef speknek het volgende:

[..]

goh.

Leigh Alexander, de vrouw die gamende vrouwen 'nerdcore sluts' noemde? :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 06:39:08 #143
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145353964
pi_145356075
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:52 schreef speknek het volgende:
De samenwerking tussen de wapenindustrie en games gaat overigens een stuk verder dan zo realistisch mogelijk maken, zie het Eurogamer artikel.
Valt ook altijd op hoe je credits van de US Army bij Call of Duty ziet staan. Die vinden dat weer mooie rekruteringspropaganda.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:34:41 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_145358720
ging iets mis bij de edit

[ Bericht 100% gewijzigd door speknek op 09-10-2014 11:54:43 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:54:35 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_145359390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 06:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja want zelf is ze helemaal geen vrouw die gamet, dus dit zal ze ongetwijfeld over alle gamende vrouwen gezegd hebben.

Het is niet zoals "jullie held" Yiannopoulos die dit over alle gamers zegt:

quote:
I can only conclude that the yellow underpants brigade – teens and man-children addicted to these immersive video games – aren’t getting enough stimulation in real life.

I understand why young people might get the odd thrill from beating up a bad guy, or catching a glimpse of a nipple or two. But there’s something a bit tragic, isn’t there, about men in their thirties hunched over a controller whacking a helmeted extraterrestrial? I’m in my late twenties, and even I find it sad. And yet there are so many of them – enough to support a multi-billion dollar video games industry. That’s an awful lot of unemployed saddos living in their parents’ basements.

Is it that these games provide a bit of macho reinforcement to the terminally beta? It is hard to escape that conclusion. Might I suggest that if you want to feel like more of a man, you should head down to the gym or the football pitch. buff up and then bang a few birds “IRL”?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:00:18 #147
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_145359592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja want zelf is ze helemaal geen vrouw die gamet, dus dit zal ze ongetwijfeld over alle gamende vrouwen gezegd hebben.
[..]
Als je het niet kunt winnen, ga je weer op de man spelen. :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:00:56 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_145359615
quote:
13s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je het niet kunt winnen, ga je weer op de man spelen. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 06:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sure, sure.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:15:49 #149
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_145360106
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
Hij is inmiddels verandert, hij heeft daar een tweet over gemaakt waarin hij zei dat hij gaming maar eerst vreemd vond, na #GamerGate heeft hij het geprobeerd en vond hij het toch wel wat hebben.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:24:27 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_145360391
Zoals je het schrijft klinkt het niet heel geloofwaardig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')