quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef speknek het volgende:
Da's het standaard grote gevaar.
[ afbeelding ]
Zo'n foto past beter bij een tijdschrift voor betamax-mangina's.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef speknek het volgende:
Da's het standaard grote gevaar.
[ afbeelding ]
Internet en zijn fora zijn geen publieke spreekbuizen die de grondwetten naleven. Iedereen censureert.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Massale censurering is niet out of the ordinary?
Misschien dat ze gamers niet hadden moeten uitschelden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:04 schreef robin007bond het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)ling-ads-from-gaming
Een kernel developer is gestopt met het werken aan Intel-zaken om die reden..
http://mjg59.dreamwidth.org/32778.html
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat ze gamers niet hadden moeten uitschelden.
Er is een verschil tussen een willekeurig iemand die iets naars zegt en een schrijver voor Eem website.quote:
Wat een onzin.quote:
Het is wel vreemd dat het gebeurt nadat Zoe Quinn contact opnam met een moderator van /r/gaming op reddit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Internet en zijn fora zijn geen publieke spreekbuizen die de grondwetten naleven. Iedereen censureert.
We lopen met zn allen aan de lopende band fokkers af te zeiken. En terecht, we zijn een stel zolderkamerautisten bij elkaar. Gnothi seauton. In ieder geval voelde ik me niet aangesproken door de uitlatingen van deze columnisten, a) omdat ze een positieve boodschap hadden (dat games mainstream zijn gegaan) en b) omdat iedereen weet dat er een redelijk aanzienlijke groep van zolderkamerautisten, die het falen van hun leven projecteren op succesvolle mensen en vrouwen, onder de mensen die zichzelf associëren met gamer zit. En dat deze groep naargeestige trekjes krijgt (waar gamergate het toonbeeld van is en nu ook het gelul met digra weer). Ik voel me daar niet door aangesproken want ik zit niet in die groep (wel een beetje in digra maar dat terzijde). Als je je wel aangesproken voelt dan moet je bij jezelf te rade gaan en niet boos worden op de boodschapper.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Als je een emmer met stront over de mensen heen gooit die jouw salaris betalen, moet je ook niet gek opkijken dat men er boos om wordt.
Stel je eens voor dat Danny en yvonne een reeks artikelen zouden schrijven waarin FOK!kers flink worden afgezeken. Dat zou toch ook tot commotie leiden onder de forumusers op FOK?
Dat is hoe fora werken; ingrijpen na klachten. Zie ook de topicreport knop.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is wel vreemd dat het gebeurt nadat Zoe Quinn contact opnam met een moderator van /r/gaming op reddit.
Door 3000 opmerkingen te verwijderen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is hoe fora werken; ingrijpen na klachten. Zie ook de topicreport knop.
*20000quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Door 3000 opmerkingen te verwijderen?
Je bent wel erg hard aan het shillen nu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is hoe fora werken; ingrijpen na klachten. Zie ook de topicreport knop.
Vertel daar eens meer over.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 04:27 schreef speknek het volgende:
[..]
We lopen met zn allen aan de lopende band fokkers af te zeiken. En terecht, we zijn een stel zolderkamerautisten bij elkaar. Gnothi seauton. In ieder geval voelde ik me niet aangesproken door de uitlatingen van deze columnisten, a) omdat ze een positieve boodschap hadden (dat games mainstream zijn gegaan) en b) omdat iedereen weet dat er een redelijk aanzienlijke groep van zolderkamerautisten, die het falen van hun leven projecteren op succesvolle mensen en vrouwen, onder de mensen die zichzelf associëren met gamer zit. En dat deze groep naargeestige trekjes krijgt (waar gamergate het toonbeeld van is en nu ook het gelul met digra weer). Ik voel me daar niet door aangesproken want ik zit niet in die groep (wel een beetje in digra maar dat terzijde). Als je je wel aangesproken voelt dan moet je bij jezelf te rade gaan en niet boos worden op de boodschapper.
Hoe zijn ze bij dit nummer gekomen? Het gaat hard met 4chan en bij het verwijderen van een subreddit natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Door 3000 opmerkingen te verwijderen?
Dan zou ik betaald worden. Geloof je dat echt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je bent wel erg hard aan het shillen nu.
Universitair docent game design; digital games research association, duh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |