Er was maar één back-up… Die die ik vanmorgen gemaakt heb. Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 21 september 2014 10:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je apps mist? Heb je een oude back-up terug gezet? Kan bijna niet anders.
Ik raad je aan om nog een keer te restoren en dan een iCloud-backup te pakken.
Hoe kan het dan dat je apps mist? Heb je de back-up via iTunes gemaakt misschien en niet alle apps teruggezet naar iTunes? indien ja, dan mis je inderdaad apps.quote:Op zondag 21 september 2014 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er was maar één back-up… Die die ik vanmorgen gemaakt heb. Ik snap het ook niet.
Ik denk dat dat misschien niet helemaal goedgedaan is... Ik kreeg ook heel wat foutmeldingen... En verder lijk ik niks te missen. Ach ja, ik heb alles weer terug, ik vind t wel primaquote:Op zondag 21 september 2014 11:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je apps mist? Heb je de back-up via iTunes gemaakt misschien en niet alle apps teruggezet naar iTunes? indien ja, dan mis je inderdaad apps.
Ja klopt ik had inmiddels wat gevonden via google.quote:Op zondag 21 september 2014 11:55 schreef glannie het volgende:
Je hebt ooit je hosts file aangepast voor jailbreak en/of aanverwante dingen?
| 1 2 3 4 5 | # localhost name resolution is handled within DNS itself. # 127.0.0.1 localhost # ::1 localhost # 74.208.105.171 gs.apple.com # 74.208.10.249 gs.apple.com |
check, hij is bezig met updaten inmiddelsquote:Op zondag 21 september 2014 11:58 schreef glannie het volgende:
Goedzo, reboot ff voor de zekerheid als je op Windows zit.
Je bedoelt de lijst als je de homebutton dubbelklikt? Dat was voor iOS 8 ook al zo. Het wil trouwens niet zeggen dat die apps allemaal nog in de achtergrond draaien, je moet het meer zien als lijst met laatst gebruikte apps.quote:Op zondag 21 september 2014 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmm, als ik een ios8 device herstart staan alle apps die voor het herstarten in de achtergrond stonden daar weer.
Dankje voor je reactie.quote:Op zondag 21 september 2014 12:19 schreef glannie het volgende:
Apple is heel goed in hun eigen richtlijn van afleverdatum volgen (zoals op de Store site aangegeven). Meestal krijg je hem voorin het tijdvak wat ze aangeven, maar dat is geen zekerheid.
Ik heb nog nooit gehoord dat het niet op tijd is geleverd.
Na middernacht moet bestellen mogelijk zijn.
Het probleem is binnen iOS ook meer dat er soms apps vastlopen, vermogen gebruiken en in die lijst blijven staan en je ze handmatig allemaal eruit moet vegen.quote:Op zondag 21 september 2014 12:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je bedoelt de lijst als je de homebutton dubbelklikt? Dat was voor iOS 8 ook al zo. Het wil trouwens niet zeggen dat die apps allemaal nog in de achtergrond draaien, je moet het meer zien als lijst met laatst gebruikte apps.
Orderen bij Apple is vaak het snelst. Ik denk dat je van een korte levertijd kunt uitgaan, omdat ze voor ieder nieuw introductieland een bepaalde voorraad hebben. Dus order snel na het ingaan van de verkoop en dan ben je redelijk safe.quote:Op zondag 21 september 2014 12:26 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Dankje voor je reactie.
Bij de Franse en Engelse sites staan een verwachte levertijd van 7-10 werkdagen, en bij de Duitse 3-4 weken voor de gewone iPhone. Moet ik er dan direct vanuit gaan dat ik zelf ook 1-2 weken moet wachten, ondanks dat ik hem als één van de eersten bestel?
Als dat zo is had ik hem misschien wel beter bij een externe verkoper kunnen pre-orderen. Maar daar ben ik nu ook weer te laat voor.
Vastlopende apps kan wel, maar extra vermogen gebruiken is onmogelijk voor zover ik weet. Daar heeft iOS speciale onderdelen geheugenmanagement voor.quote:Op zondag 21 september 2014 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het probleem is binnen iOS ook meer dat er soms apps vastlopen, vermogen gebruiken en in die lijst blijven staan en je ze handmatig allemaal eruit moet vegen.
Zelf ondanks normaal gebruik eens 80% van mijn batterij in tien minuten verstookt, vond ik toch wat minder leuk. Als mijn batterij harder dan normaal leegloopt is het negen van de tien keer terug te voeren op een app en is er na afsluiten van alles weer normaal gebruik/verloop zichtbaar.quote:Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef glannie het volgende:
]
Vastlopende apps kan wel, maar extra vermogen gebruiken is onmogelijk voor zover ik weet. Daar heeft iOS speciale onderdelen geheugenmanagement voor.
Toppie! Dan ga ik er donderdagavond maar even goed voor zitten!quote:Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef glannie het volgende:
[..]
Orderen bij Apple is vaak het snelst. Ik denk dat je van een korte levertijd kunt uitgaan, omdat ze voor ieder nieuw introductieland een bepaalde voorraad hebben. Dus order snel na het ingaan van de verkoop en dan ben je redelijk safe.
Surequote:Op zaterdag 20 september 2014 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen bewijsfoto plaatsen voor eeuwige roem
Heb ik nog niet meegemaakt. Vraag me af of je het in iOS8 nog krijgt, verbeterd geheugenmanagement is een onderdeel ervan.quote:Op zondag 21 september 2014 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zelf ondanks normaal gebruik eens 80% van mijn batterij in tien minuten verstookt, vond ik toch wat minder leuk. Als mijn batterij harder dan normaal leegloopt is het negen van de tien keer terug te voeren op een app en is er na afsluiten van alles weer normaal gebruik/verloop zichtbaar.
1x meegemaakt zo extreem, meestal valt het wel mee...quote:Op zondag 21 september 2014 12:44 schreef glannie het volgende:
[..]
Heb ik nog niet meegemaakt. Vraag me af of je het in iOS8 nog krijgt, verbeterd geheugenmanagement is een onderdeel ervan.
6quote:Op zondag 21 september 2014 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Keus gemaakt. Het wordt de 64GB iPhone 5 plus in het zwart. Alleen vertik ik het om in de rij te gaan staan, dan maar wachten tot je het kunt bestellen op de website van Apple.
Niet eens opgemerkt, kut smartphonequote:
Nee, integendeel.quote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef davedavy het volgende:
Hebben andere ook last van verminderen batterijduur op iOS8? (iPhone 5S)
Vreemd, het is nu half 2 ongeveer en mijn telefoon zit op 40% terwijl ik hem helemaal niet veel heb gebruikt. Hij zit nu 4 uur op de batterij.quote:
Dat kan gebeuren idd, maar ik merk dat veel mensen denken dat ze apps zelf moeten afsluiten door ze in dat overzicht te killen, maar dat is 9 van de 10 keer helemaal niet nodig.quote:Op zondag 21 september 2014 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zelf ondanks normaal gebruik eens 80% van mijn batterij in tien minuten verstookt, vond ik toch wat minder leuk. Als mijn batterij harder dan normaal leegloopt is het negen van de tien keer terug te voeren op een app en is er na afsluiten van alles weer normaal gebruik/verloop zichtbaar.
Heb je al eens alle netwerkinstellingen hersteld? Hem al eens via DFU hersteld? Als laatste mogelijkheid heb je nog via DFU herstellen en dan als nieuwe iPhone instellen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vreemd, het is nu half 2 ongeveer en mijn telefoon zit op 40% terwijl ik hem helemaal niet veel heb gebruikt. Hij zit nu 4 uur op de batterij.
Heb dit nog nooit meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |