abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144714279
Het maakt uiteindelijk niks uit. De samenwerkende politiek en media spuien dit alleen maar om de aandacht ergens anders af te houden waarschijnlijksss... ;)

(Scottish-rite / York-rite thing)
Verdeel en heers strategie werkt nog steeds. ;p
pi_144715487
Ik had overigens het idee dat in de media de ja-stemmers alleen werden getoond als een stel brullende apen met spandoeken en de nee-stemmers meer tijd kregen om hun argumenten en redelijkheid aan te tonen.
pi_144715495
quote:
Interessant... Zou me overigens niets verbazen.
  zaterdag 20 september 2014 @ 09:03:54 #279
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_144715842
Verstandige keuze van de Schotten
  zaterdag 20 september 2014 @ 09:35:44 #280
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144716101
Anti-Turkije
pi_144717423
Over tien jaar weer een referendum en dan winnen de nu enigzins jongere pro-onafhankelijkheid stemmende Schotten als er niks mocht veranderen.
pi_144717747
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Over tien jaar weer een referendum en dan winnen de nu enigzins jongere pro-onafhankelijkheid stemmende Schotten als er niks mocht veranderen.
De mensen die nu jong zijn zijn over 10 jaar wat verstandiger als het goed is. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144717790
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 07:37 schreef Cockwhale het volgende:
Ik had overigens het idee dat in de media de ja-stemmers alleen werden getoond als een stel brullende apen met spandoeken en de nee-stemmers meer tijd kregen om hun argumenten en redelijkheid aan te tonen.
Net als met Farage zijn kliek in de UK (vs. de gevestigde orde) en Wilders zijn kliek en de SP in Nederland (Frits Wester die wel heel erg opzichtig Rutte beschermde tegen Roemer :')). Zo gaat dat, de gevestigde orde heeft meer de media op zijn hand.
#NoDAPL
pi_144717865
quote:
Wat zijn 'de media' zoal? Ik kreeg dit beeld niet in bv de Guardian of Economist.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_144718138
quote:
Ja, zo werkt dat schijnbaar. De NOS was ook nog even naar Londen getogen om daar mensen uit de financiele sector te vragen hoe verstandig de gemaakte keuze wel niet was. Dat is net zoiets als de vos vragen of alle kippen in het kippenhok moeten blijven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144719328
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, zo werkt dat schijnbaar. De NOS was ook nog even naar Londen getogen om daar mensen uit de financiele sector te vragen hoe verstandig de gemaakte keuze wel niet was. Dat is net zoiets als de vos vragen of alle kippen in het kippenhok moeten blijven.
Kun je dat uitleggen?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_144719365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Net als met Farage zijn kliek in de UK (vs. de gevestigde orde) en Wilders zijn kliek en de SP in Nederland (Frits Wester die wel heel erg opzichtig Rutte beschermde tegen Roemer :')). Zo gaat dat, de gevestigde orde heeft meer de media op zijn hand.
Of hoe Roemer de afgelopen dagen is kapot gemaakt terwijl andere politici de cijfers ook niet of onvolledig hadden. Komt nog eens bij dat het CPB uit gaat van controversiele aannames, die nog eens verder werden vernauwd door de tijdsdruk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 21 september 2014 @ 09:44:08 #288
78918 SeLang
Black swans matter
pi_144745841
Het wordt tijd voor een referendum

http://blogs.reuters.com/(...)rom-the-u-s-but-why/
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 21 september 2014 @ 10:36:55 #289
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_144746342
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:44 schreef SeLang het volgende:

[ afbeelding ]

Als 34% het hoogste is lijkt me een referendum onzinnig.
reset
pi_144749749
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Interessant wordt het pas als het VK per referendum uit de EU stapt, want ik denk niet dat Schotland daar in mee zou willen gaan. Als Labour de volgende VK verkiezingen echter wint dan denk ik niet dat onafhankelijkheid er nog inzit, aangezien een deel van de yes-stemmers het vooral om sociaal-economische zaken ging. Kans daarop is wel redelijk groot dus ik denk dat het VK een vrij kalme toekomst tegemoet gaat ondanks alle heisa over dit referendum en UKIP.
pi_144754054
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:44 schreef SeLang het volgende:

[ afbeelding ]

Hoe zouden onze Groningers en Friezen stemmen?

Zou het trouwens geen realistische optie zijn dat een aantal noordelijke staten van de USA in de toekomst een onderdeel van Canada worden? Het biedt best veel voordelen.
#NoDAPL
pi_144754902
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 10:36 schreef Individual het volgende:

[..]

Als 34% het hoogste is lijkt me een referendum onzinnig.
Het lijkt wel een gemiddelde te zijn van meerdere staten, dus in individuele staten kan het hoger liggen.
Verder hebben veel staten volgens mij gewoon de middelen om dit te agenderen, dus als de sterke behoefte er is, dan komt die vast wel bovendrijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_144758362
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoe zouden onze Groningers en Friezen stemmen?

Zou het trouwens geen realistische optie zijn dat een aantal noordelijke staten van de USA in de toekomst een onderdeel van Canada worden? Het biedt best veel voordelen.
Cascadia zou logischer zijn, kunnen Texas en Alberta ook fijn samen een unie aangaan.. Dat is toch al het Texas van Canada en met Harper aan het roer heb ik er wel vertrouwen in.
  maandag 22 september 2014 @ 08:53:48 #294
78918 SeLang
Black swans matter
pi_144780225
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 22 september 2014 @ 09:00:50 #295
66825 Reya
Fier Wallon
pi_144780316
quote:
Het verschil is natuurlijk wel dat het Verenigd Koninkrijk prima zonder Schotland zou kunnen, maar dat Spanje zonder Catalonië van ziek naar doodziek zou gaan. En dat in Westminster geen heimelijke Franco-groupies aan de macht zijn.
  maandag 22 september 2014 @ 09:53:00 #296
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_144781106
Salmond: Westminster komt beloftes niet na

Salmond is boos dat een politicus niet zijn beloften nakomt die zijn gemaakt tijdens de onafhankelijkheidsstrijd. Cameron wil hervormingen in heel het VK doorvoeren en Salmond huilt want hij wil alleen aandacht voor Schotland.

Zowel de YES als NEE campagne waren nogal zwak.
reset
pi_144783099
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 09:00 schreef Reya het volgende:

[..]

Het verschil is natuurlijk wel dat het Verenigd Koninkrijk prima zonder Schotland zou kunnen, maar dat Spanje zonder Catalonië van ziek naar doodziek zou gaan. En dat in Westminster geen heimelijke Franco-groupies aan de macht zijn.
En dat Londen de gok veel makkelijker kon wagen om een referendum toe te staan aangezien de Nee stemmers in de meerderheid waren.

Als Catalonie over onafhankelijkheid mag stemmen zullen ze denk ik zeker wel in meerderheid voor onafhankelijkheid stemmen.
pi_144787814
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:25 schreef Breekfast het volgende:
Als Catalonie over onafhankelijkheid mag stemmen zullen ze denk ik zeker wel in meerderheid voor onafhankelijkheid stemmen.
Dat lijkt me ook, waarom zouden ze het niet doen?
Ze hebben toch al een geheel eigen cultuur en een eigen taal, ze zouden ook nog eens welvarender worden. FC Barcelona zou dan trouwens wel een probleem hebben, de begroting zou dan op termijn dalen naar maximaal 50 miljoen Euro. Einde topvoetbal daar. :)
De uitzendrechten worden immers verdeeld op basis van de reclame-inkomsten die weer 1 op 1 afhangen van het aantal kijkers in die markt en dus het aantal inwoners van het land.
#NoDAPL
  maandag 22 september 2014 @ 17:01:50 #299
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_144793682
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ze hebben toch al een geheel eigen cultuur en een eigen taal, ze zouden ook nog eens welvarender worden. FC Barcelona zou dan trouwens wel een probleem hebben, de begroting zou dan op termijn dalen naar maximaal 50 miljoen Euro. Einde topvoetbal daar. :)
De uitzendrechten worden immers verdeeld op basis van de reclame-inkomsten die weer 1 op 1 afhangen van het aantal kijkers in die markt en dus het aantal inwoners van het land.
Ze hebben ook nog een sterk bedrijfsleven.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 22 september 2014 @ 17:26:53 #300
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_144794526
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Barca in de Primera Divisiķn de Cataluņa. Zal een spannende league worden.. :D
reset
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')